11 MİLYON YTL'LİK İKRAMİYE İŞTE BU BAYİDEN YATIRILDI

1 dk okuma
11 MİLYON YTL'LİK İKRAMİYE İŞTE BU BAYİDEN YATIRILDI

Hızlı Özet

Milli Piyango Idaresi Genel Müdürlügü'nce düzenlenen Süper Loto oyununun bu haftaki çekilisinin ardindan 11 milyon YTL'lik ikramiyenin Antalya'nin Kemer Ilçesine çiktigi belirlendi.

KENAN KAR

ANTALYA - Şanslı talihlinin kimliği belirlenemezken ikramiyeyi kazandıran bileti satan büfeci ilk defa büyük bir ikramiye kazandırdığını söyledi

Milli Piyango İdaresi Genel Müdürlüğü'nce düzenlenen Süper Loto şans oyununda 52. hafta çekilişi sonunda 21, 25, 37, 39, 46 ve 50 numaralı bilete isabet eden 11 mliyon 297 bin 123 YTL'lik büyük ikramiyenin Antalya'nın Kemer İlçesine çıktığı belirlendi.

Haberin Kemer'de duyulmasının ardından vatandaşlar talihlinin kim olduğunu öğrenmek için biletin satıldığı bayiye akın etti. Şu ana kadar kimliği belirlenemeyen talihlinin büyük ikramiye çıkan bileti Sanayi Büfeden yatırdığı belli oldu.

Biletin kendi büfesinden çıktığını öğrenince çok mutlu olduğunu söyleyen büfe sahibi Hasan Taşkıran, "İlk defa böylesine büyük bir ikramiye kazandırıyorum. Dün oldukça kalabalık sıra vardı. Sanırım dün yatırılan bir kupona büyük ikramiye vurdu. Kendisini bekliyoruz ama hala şanslı talihlimiz ortada yok. Bekleyeceğiz. Umarım kazandığı para kendisine hayırlı olur" dedi.

Öte yandan banka yetkilileri de sabah saatlerinde bayiye gelerek talihliyi beklemeye başladı.

Bu haber 2633 kez görüntülendi.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR