İstanbul Büyükşehir Belediyespor Teknik Direktörü Abdullah Avcı, iki oyuncusunun kırmızı kart görmesinin oyun planlarını altüst ettiğini söyleyerek, "İlk 30 dakikada oyunu ikinci bölgede kabullenip, topa sahip olmayı istiyorduk. İlk yarıda kaptırdığımız toplardan kalemizde gördüğümüz gol pozisyonları oldu. İyi oyuncumuzun kırmızı kart görerek oyun dışında kalması tüm oyun planımızı altüst etti. Buna rağmen 90 dakika 9 kişi oynayan oyuncularımın mücadelesi beni çok sevindirdi. Oyuncularımı sergiledikleri mücadeleden dolayı kutluyorum. Fenerbahçe'ye de Şampiyonlar Ligi'nde başarılar diliyorum" dedi. Abdullah Avcı, kırmızı kartlarla ilgili yorum yapmak istemediğini, hakemin kararına saygı gösterdiğini sözlerine ekledi.
AVCI: "İKİ OYUNCUMUN KIRMIZI KART GÖRMESİ BÜTÜN OYUN PLANIMIZI ALTÜST ETTİ"

Hızlı Özet
“Fenerbahçe, Turkcell Süper Lig'in 2. haftasında kendi sahasında İstanbul Büyükşehir Belediyespor'u 2-0 yendi.”
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Fenerbahçe'de Ederson kararı Dünya Kupası sonrası!
Başkan Aziz Yıldırım'ın göreve gelmesinin ardından Ederson'un Fenerbahçe'deki geleceği yeniden gündeme geldi. Daha önce Türkiye'den ayrılmaya sıcak baktığı konuşulan Brezilyalı kalecinin, yönetim değişikliği sonrası kararını yeniden gözden geçirdiği öne sürüldü. Yıldırım'ın da 32 yaşındaki file bekçisinin takımda kalmasını istediği belirtiliyor.

Milli Takım'da Hacıosmanoğlu'nu koltuğundan edecek skandal
Turnuva boyunca Arizona'nın kavurucu sıcağında kamp yapan millilerin yaşadığı fiziksel yıpranmanın ardından, kamp merkezi seçimiyle ilgili dikkat çeken bir iddia gündeme geldi.

Yabancıya oyuncuya karşı Hacıosmanoğlu milli takıma yabancı futbolcu transfer ediyor
A Milli Futbol Takımımızın 2026 FIFA Dünya Kupası'nda Avustralya'ya 2-0, Paraguay'a ise 1-0 mağlup olarak turnuvaya erken veda etmesi, kadro yapılanmasını yeniden tartışmaya açtı.

Fenerbahçe, transferde 2.bombayı patlatıyor! İsmail Kartal onay verdi…
Santrfora Vedat Muriqi'yi transfer eden sarı-lacivertliler, diğer bölgeler için temaslarını hızlandırmış durumda.