AVCI: "İKİ OYUNCUMUN KIRMIZI KART GÖRMESİ BÜTÜN OYUN PLANIMIZI ALTÜST ETTİ"

1 dk okuma
AVCI: "İKİ OYUNCUMUN KIRMIZI KART GÖRMESİ BÜTÜN OYUN PLANIMIZI ALTÜST ETTİ"

Hızlı Özet

Fenerbahçe, Turkcell Süper Lig'in 2. haftasında kendi sahasında İstanbul Büyükşehir Belediyespor'u 2-0 yendi.

İstanbul Büyükşehir Belediyespor Teknik Direktörü Abdullah Avcı, iki oyuncusunun kırmızı kart görmesinin oyun planlarını altüst ettiğini söyleyerek, "İlk 30 dakikada oyunu ikinci bölgede kabullenip, topa sahip olmayı istiyorduk. İlk yarıda kaptırdığımız toplardan kalemizde gördüğümüz gol pozisyonları oldu. İyi oyuncumuzun kırmızı kart görerek oyun dışında kalması tüm oyun planımızı altüst etti. Buna rağmen 90 dakika 9 kişi oynayan oyuncularımın mücadelesi beni çok sevindirdi. Oyuncularımı sergiledikleri mücadeleden dolayı kutluyorum. Fenerbahçe'ye de Şampiyonlar Ligi'nde başarılar diliyorum" dedi. Abdullah Avcı, kırmızı kartlarla ilgili yorum yapmak istemediğini, hakemin kararına saygı gösterdiğini sözlerine ekledi.

Bu haber 2491 kez görüntülendi.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR