GAMZE ÖZÇELİK'TEN SEKS MESAJLARI : VERİCEN Mİ KIZ?

19.10.2005 - 00:21
Gamze Özçelik ile Gökhan Demirkol davası, Gamze'nin Lop Topu'ndaki konuşmalarla yeni bir boyut kazandı
Konuşmalardan, ilişkileri bittikten sonra da Gamze ile Gökhan arasındaki muhabbetin sürdüğü gözleniyor. Gökhan, ArcuAleta; Gamze ise bazen Go f..k your self bazen de Dorry kodunu kullanıyor. İşte Gamze'nin Lap Topu'ndaki bazı konuşmalar.
Tarih: 31.05.2005.
Saat:00.37
Gamze: Selamss again
Gökhan: Dorry, dorry, vay bee, resme gel
Gamze: Evet, fena değil işte canım
Gökhan: Bikinili mi bu resimler?
Gamze: İçimde var bikini bunda
Gamze: Vizon resimlerini gördüm çok beğenmedim
Gökhan: Çıkmış mı?
Gamze: Evet
Gökhan: Hımm, bakalım o resimlere bir ara
Gamze: Daha iyilerini seçerlerdi ama ellerinde yoktu herhalde diğerleri
Gökhan: Şu poz vermeyi bana da öğretsene
...............
Gamze: Yarın çok işim var iyileşmem lazım
Gökhan: Vicdan azabı çekiyorum
Gamze: Sen niye çekiyorsun be. Alkole saran benim
...............
Gamze: Şu kredi de çıksa
Gökhan: Sana kredi vermeyen bankanın ta a.. k.yım
Gamze: ehehehe, gece gece
Gökhan: Gündüz de k.rım fark etmez
...............
Gamze: Dolma
Gökhan: Sensin o
Saat 01.10'da yazışma bitiyor
Ertesi gün yani 01.06.2005 Saat: 22.16'da yeniden başlıyor
Gamze: Manga'nı aldım, vereyim sonra onu sana
Gökhan: Verir misin?
Gamze: Ne demek yani
Gökhan: Böyle mi konuşmamız gerekiyo birbirimizle
Gamze: Kötü manada demedim ki be, yanlış anladın hemen
...............
Gökhan: Çıkabilir misin gelip alayım seni
Gamze: Babamla kavga ettim ya, sanmıyorum çıkabileceğimi
Gökhan: Sende mi bürütüs
Gökhan: Çok ihtiyacım var ama sana. Arıcaktım seni ama işin vardır diye aramadım
...............
Gökhan: Boşver benim yüzümden babanla kötü olma
Gamze: Yarın akşam falan, kızlarla buluşuruz. Sende gelirsin
...............
Gamze Özçelik 'Dorry' koduyla Gökhan ile ortak kız arkadaşları olan Ladyyy ile konuşuyor:
Dorry: Aşkımmmmmm
Ladyyy: Nasılsın?
DORRY: Kim o be?
Ladyyy: Sevgilim
...............
DORRY: Adı ne, burcu ne, ne iş yapıyor, seviştiniz mi?
...............
Ladyyy: Yerim ben onu ya, seviyorum kızım deli gibi
DORRY: Ne zamandır çıkıyonuz lam, nerde tanıştın?
...............
DORRY: Ben de bekarım kanka
Ladyyy: Nasıl yani, ne bekarı? DORRY: Evet, biz ..'la ayrıldık birkaç hafta önce.
...............
Ladyyy: Yaz geldi, o zaman yeni bir aşk iyi gider
...............
DORRY: Sevişcen mi lam
Ladyyy: Valla veririm ona
...............
DORRY: Yavrum yaaa, peki sen nasıl dayandın bu saate kadar
...............
Ladyyy: Zor tutuyorum kendimi üstüne atlamamak için yaa
DORRY: Atla kanka
DORRY: Ahhh, ahhhhhhhh, ben ölecem Abazalıktan ehuehuehu
Ladyyy: Ah kıyamam, sende 3 haftadır tık yok di mi?
DORRY: Tık yok valla
Ladyyy: Eeee, nasıl olucak?
DORRY: Valla bilmiyorum bakalım
Ladyyy: Ne yapıcan?
DORRY: Belki sıkıştırırım bir köşede O.'ı. Sırf o iş için
...............
DORRY: Yurtdışına gideyim
Ladyyy: Evet, orda serbest
DORRY: Ne bileyim yaa
...............
Ladyyy: Bence de sen bi kurtlarını yazın dök.
    Hakkımızda/Künye
    • Sahibi : İntervizyon Prodüksüyon Organizasyon San.Tic.Ltd.Şti.
    • Kuruluş : 21 Mart 2001
    • Genel Yayın Yönetmeni :Metin ÖZER
    • Editörler
    • Necmi Kurucu
    • Melek Baritoğlu
    ihlas haber ajansı
    2002’den Gümüze Kesintisiz Yayın.
    Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.