KILIÇDAROĞLU'NDAN ERDOĞAN'A: BAŞBAKANLIK YAN GELİP YATMA YERİ MİDİR?

1 dk okuma
KILIÇDAROĞLU'NDAN ERDOĞAN'A: BAŞBAKANLIK YAN GELİP YATMA YERİ MİDİR?

Hızlı Özet

Erdoğan'ın "Ciğerim yanıyor" sözlerine tepki gösteren Kılıçdaroğlu şöyle konuştu:


 




"Öyle birilerinin dediği gibi ateşin ciğeri falan yaktığı yok. Ateş düştüğü yeri yakar. Anaların ciğerini yakar. Önceleri anneler vatan sağolsun diyordu ama artık bu cümleyi kurmuyorlar. Başbakan 'Askerlik yan gelip yatma yeri değildir' diyordu. Peki ben soruyorum, Başbakanlık yan gelip yatma yeri midir"



Kemal Kılıçdaroğlu sözlerine, "Olan kime oluyor, korumasız garibana, kadına, kıza, çoluğa çocuğa oluyor. Teröre karşıyız ama onunla görüşmelerini kapalı kapılar ardında özel ilişkiye dönüştüren AKP’ye de karşıyız" diye konuştu.


 


cnntürk

Bu haber 1960 kez görüntülendi.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR