Yaşam
  • 13.5.2019 22:04

Oyuncu Tolga Karel İmamoğlu'na destek veren ünlülere kızdı

Hayatına Amerika'da TIR şoförlüğü yaparak kazanan eski oyuncu Tolga Karel, İmamoğlu'na destek veren ünlülere ateş püskürdü. Karel, "Her şey zaten çok güzel değil miydi" notuyla ünlü isimlerin Beştepe'de çekilmiş fotoğrafını paylaştı.

Türkiye'deki yaşantısını bırakarak Amerika'ya yerleşen ve burada bir evlilik yaparak kendisine bambaşka bir hayat yaratan eski oyuncu Tolga Karel, sosyal medya hesabından Ekrem İmamoğlu'na "Her şey çok güzel olacak" sloganıyla destek veren ünlüleri topa tuttu.

NE OLDU BİR ANDA?

Karel sosyal medya hesabından "Türkiye gündemini takip etmek gerçekten çok zor. Anlamadığım daha 1 ay önce el ele kolkolaydılar hayret! Ne oldu bir anda? Bir de lise gördüm şarkıcı arkadaşlar var. Yahu siz yaz boyu Ak Parti Belediyesinden konser alırken paraları istiflerken herkesin yüzü gülüyordu da ne oldu bir anda? Her şey zaten çok güzel değil miydi?" notuyla destek olan ünlü isimlere yüklendi.

Son olarak Recep Tayyip Erdoğan’a yalakalık yapıyor diye mesajlar aldığını söyleyen Karel, Cumhurbaşkanı ile bir kez bile yan yana gelmediğini, görüşmediğini söyledi. Karel, sözlerine şu şekilde nokta koydu:



Saray’a gidip de belki bir iş kaparım demişliğim yok. Aksine o sanatçıların menfaatleri gereği görüyoruz. Yan yana kol kola bir dolu fotoğrafları var. O yüzden boş yapmayın, yemezler.


 

Yorumlar (2)

  • - anti ekonomist

    o zaman biz de diyoruz ki iki kilo soğana vatan satmayız. soğana muhtaç olduğun günleri sen bilmezsin baban belki bilir ama deden iyi bilir. iki ay sabredemiyorsunuz lakin iki dakikalık keyfinize vatanı satıyorsnuz. helal olsun sana da tolga abim.

  • - EKONOMİST

    O zaman yiğit soğana muhtaç hale gelmemişti dün başka bugün başka yarın başka .!

Yorum Yazın

İLGİLİ HABERLER