Ablası Neşe Karaböcek'in eşi Atilla Alpsakarya ile aşk yaşayan, Gülden Karaböcek, eşini hiçbir zaman sevmediğini açıkladı.
12 Aralık 2007 Çarşamba


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
deniz yalım 17 Kasım 2011 Perşembe
gülden karaböcek i çok seviyorum.
Kemal Recep Balyemez 06 Ağustos 2011 Cumartesi
Haberde yanlış ifade kullanılmış "ablasının eşi" diye, ablasının eski eşi ifadesi yazılması gerekir.
adem 31 Mayıs 2011 Salı
beyler el aya gidiyor biz millet olarak bilmem kimin bacak arasındayız bırakın alan memnun satan memnun boş verin işiniz yokmu sizin ablasının kocasını kapmış hala insanların gözünün içine baka baka yalan söylüyorsa sizde bunları doğrulaya biliyosanız buravo hanfendiye tebrik etmek lazım diye düşünüyorum
banban 25 Mart 2011 Cuma
Gulden Karabocek, Nese Karabocek'in o zaman esi olan Atilla bey ile beraber basilmistir ve bu olaydan sonra Nese Karabocek bosanma islemlerine baslamistir. Atilla bey inatla bosanmaya karsi direnmis, fakat sonunda olay bosanmakla sonuclanmistir. Bu olayin sonunda Gulden Karabocek, Atilla bey ile evlenmistir. "O iliski zaten bitmisti" utanmaz bir savunmadan baska birsey degildir. Onun icin "Kolaysa senin kocani calsin" gibi laflari yazarak terbiyesizlik etmek dogru degildir, bu sadece aile icinde yapilan terbiyesizlik ve sahsiyetsizlikleri onaylamak ve desteklemekten baska birsey degildir. Gulden Karabocek hanim, bu olaydan sonra birkac kere es degistirip evlenmistir. Nese Karabocek hanim ise halen bu olaydan sonra evlendigi ayni esi ile birliktedir, hayatini namuslu ve hanim efendi bir bicimde surdurmus ve bu konuyu hicbir zaman medyada acmamistir. Gulden hanim ise devamli bu konuyu acarak reklam yapip, yaptigi terbiyesizlikleri ortmek cabalarindadir. Ayrica "Catlasin" lafina ayni terbiyesizlikte bir cevap verilmek gerekirse, Gulden hanimin eslerine bakarsaniz, hicte calinmaya deger bir insanlar olmadigini gorursunuz. Nese Karabocek hicbir zaman ne bu konuyu acmistir, nede kardeslerini medyada reklam icin kotulemistir. Bunun size bir insan karakteri farkini gostermesi lazim. "Yeni bir album cikaracaklar galba" lafi'da yersizdir, cunku bu haber ile Nese Karabocek'in hicbir alakasi yoktur ve sadece Gulden Karabocek ile yapilmis bir roportajdir. Bilmeden konusmayalim. Kendi kardesi tarafindan aci bir ihanete ugramis Nese Karabocek'in yarasini devamli tuzlamaktan baska birsey degildir bu. Ne kadar ortulmeye calisilsada Nese hanima karsi yapilan terbiyesizlikler, ne kadar yersiz ve bilmeden bir sekilde Gulden Hanimin savunmasina kossada bazi sahislar, yuce Allahimiz gercegi bilmektedir ve Nese Karabocek gibi bir hanimefendinin kalbinin bu kadar haksizca uzulmesinide bir kenara yazmaktadir. Lutfen bunlari iyi dusunelim arkadaslar. Sanatci ayri, insan ayri. Sanatci olarak kimi severseniz sevin. Ama insan olarak haksiz seyleri bilmeden savunmayin.
Misafir 03 Ekim 2010 Pazar
zaten evlilikleri bitmiş miş sanane!!bütün metreslerin ikinci kadınların savunması bu zaten.sonunda mağdur olması onu haklı yapmaz.iş işten geçtikten sonra sevmiyorum demesi neyi değiştirir.bir kızın eniştesine o gözle bakması aklından bile geçirmesi iğrençlik.evlileri böylelerinden korusun allah.sürünsün beter olsun..hala yok ablam beni haksız kocasını haklı buluyor muş kaset dinledim diyor hala kadınla uğraşıyor kocasını elinden almışsın ona mı kızıcaz bu sebepten az bile yapmış.sonuçta senden çok daha iyi bi yerde istese,ya da senin gibi karekterde olsa her türlü bitirirdi hayatını..kurban ol sen ona
NEşe<3 09 Ağustos 2010 Pazartesi
Ne kadar igrenç bi kadındır bu ya hiç mi utanmadın o karşındaki senin ablan ablan aynı kandansınız siz! Kepazelik aşiftelik bu yaptıgın isterse silah dayasın vur dycektn de ablanın kocasından çovuk yapmıycaktn ! Yanlış şeyler bide kalkmş ablam beni fettan gösterdi diyo öylesin hemde en alasısın !
sevgi 01 Haziran 2010 Salı
lütfen insanların ne yaşadığını tam olarak bilmeden başlarına ne geldığını bilmeden ağızdan duyma haberlerle insanları karalamayım ben kendisini çoook seviyorum ve başından neler geçtıyse onun acısını zeten yeterince çekmiştir insanları bu şekilde karalamayın lütfen...bi sanatcı olarak kendisini çooook seviyorum her zaman da seveceğim ve dinlemekten asla vazgeçmiycem sen bir numarasın her zaman gönlümüzde bunu unutma yalnız değilsin biz varız şarkılarınla büyüdük ve inan bana çook sevenin var, insanlar her zaman hata yapar önemli olan o hatayı birdaha tekrarlamamaktır.....
ayberk 13 Mayıs 2010 Perşembe
sürünüyorum şarkınızı biliyorum sürün sen bunu hakkediyosun
ayberk 13 Mayıs 2010 Perşembe
gülden karaböcek ablsının kocasını elinden almış bir şahsiyet neşe karaböcek gülden karaböceği öldürse bile haklı gülden karaböcekin röpörtajlarını gördüm beni fettan bir kadın olarak gösterdi diyor.Zaten öylesin göstermesine gerek yok
:) 15 Ekim 2009 Perşembe
Gulden hanim,senin kiz kardesin ve ya ablan ve ya kuzenin senin kocani alsin da gorelim seni nasil canima deysin dersin o zaman ;) hadi kal saglicakla
1 2 3

Çok Okunanlar

Atılan roketten sonra YPG militanlarının bir kısmı çift görmeye bazıları ...
Genç kız saldırı sonrasında tanınmaz hale geldi..
Suriye sınırında yaşanan bir olay kameraya alındı..
IŞİD ile çatışmalar 40 cephere birden sürüyor..
Ehliyette Avrupa Birliği’ne uyum için değişiklik geliyor
Kadınlara sokaklarda neler olduğuna ilişkin ilginç bir çalışma..
Böyle bir vahşet, böyle bir dehşet görülmedi..
Böyle bir canilik görülmedi..
Gülen Amerika'dan ayrılırsa nereye gidecek? Hani Erdoğan sınırdışı ...
Dünya çapında bir açık artırma ve alışveriş sitesi olan “eBay”de 28 ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.