Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
Ozan 14 Mart 2016 Pazartesi
Af istiyoruz bomba istemiyoruz ya duyun bizi
Ayşe 02 Mart 2016 Çarşamba
Ceza indirimi istiyoruz
Ozan 29 Şubat 2016 Pazartesi
2013 yılında burda dünya insan vardı. Maviş vardı şimdi nerde bilmiyorum ancak bize destek olsun tüm halk milletvekiline mail attım bende sizlerde atın.herkesin mağdur bir yakini vardır muhakkak. Neyin bedeli bu fani dünyada. Bir ceza indirumi bu kadar mı zor. Ya Allah büyüktür. Allah allah diye gezen Herkese sesleniyorum. Sizin bize yıllardır vermediğiniz bu ceza indirimi neyin bedeli .anneler eşler evlatlar için bir ceza indirimi. Çokmu zor zor çünkü sesimiz az .
ararat 25 Şubat 2016 Perşembe
1 marta silivride toplanıyoruz ne olur arkadaşlar eşler anneler gelin sesimizi duyuralım olurmu neolur
semoş 19 Şubat 2016 Cuma
Merhaba arkadaşlar 500 km lik bir yerden cezaevi sevk ücreti ne kadar alınır acaba
ararat 15 Şubat 2016 Pazartesi
arkadaşlar sesimizi duyurmak icin biz meclise mektup dilekce yazıp göndericez sizden böyle yapmanızı istiyoruz lütfen duyuralım sesimizi destek verin bize
hata yaptım 04 Şubat 2016 Perşembe
af istiyorum çocuklarım perişan
ararat 30 Ocak 2016 Cumartesi
yeter artık bu kadar insanı yalvartmanız bende bir mahküm eşiyim af karşılıgı oy ddiniz biz tutuk sözümüzü adaletin verdigi söz nerede bir gidin menemen acık ceza evine hepsi hastalık içinde bir sandalya yüzünde kavga ediyorlar yer yatak olmadıgında hangi bir ülke mahkumunu yerlerde yatııyor hastalık içinde bırakıyor be viçdaan viçdannnnnnnn
Misafir 22 Ocak 2016 Cuma
Nermin buradan öncelikle saygı değer cumhur başkanımıza ve tüm yetkili makamdakilere sesleniyorum duyun sesimizi allh aşkına Rabbimbile gunahlarimizi affederkenbizler kimizki ne olur çıksın artık buyasa çok zor durumdayım iki tane var vçocuğum var ve ben kirada oturuyorum kirayı veremiyor un sizden tek isteyin eşini verin bana çocuklarımın babasını darmadağın olduk ve her zaman yazıyorum daha bir allahın kulu cvp yazmzdi allahtan ümit kesilmemiş bende bir umut beklyorum allahın peygamber askina
Hatice 21 Ocak 2016 Perşembe
Ben evladı ceza evinde bir anneyi 1 yıl oldu oğlum ceza evinde sayın Cumhur baskanimiz dan genel af istiyoruz çokmu zor bilmilorumki en son Rahşan affı vardı şimdi siz sevindirin bizi ne olurki yalvariyoruz size bir annenin imdat cigligilutfen ses verin
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

Polisler binanın etrafını sardı..
IŞİD'den korkunç bir infaz daha..
Bir MKYK üyesinin ifadesiyle, "Teşkilâtın genleriyle oynanmaya ...
Samanyolu Televizyonu Türksat uydusundan çıkarılmasının ardından devam ...
Sosyal medyada yayınlanan bu görüntüler korku filmlerini aratmayacak ...
"Terör örgütünün içerisinde barınan terörist denir" diyen Cumhurbaşkanı ...
Bu Çinlilerde insaf ve vicdan yok..
Yaşı 70'e dayandı ama çapkınlıklarını sürdürüyor...
Florya'da bulunan bir oto galeride alacak verecek meselesi yüzünden ...
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Çok Maksatlı Amfibi Hücum Gemisi ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.