Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
Misafir 23 Ocak 2015 Cuma
Yokkkkk diyor adam daha varmi diyorsunuz.hastalar kendini idame ettiremiyenlere varmis.
misafir 20 Ocak 2015 Salı
yani genel af varmıı ???
Misafir 19 Ocak 2015 Pazartesi
Adalet Bakanı Bozdağ, denetimli serbestlikten, cezası bir yıldan az olanların yararlandığını, kamuoyunda bu süreyi artırmaya yönelik bir beklenti olduğunu söyledi. Bozdağ, "Şu anda denetimli serbestlik kapmasında, 18 ay hapis cezası alan kişi hiç içeride yatmıyor. İçeri giriyor, bir hafta kalıyor ve hemen dışarı çıkıyor. Bu sistemi daha iyi işler hale getirmek bakımından farklı alternatifler düşünülebilir ama bu süreyi artırmaya yönelik bir çalışma yok" dedi.
Misafir 17 Ocak 2015 Cumartesi
Cumhurbaskanligi bu bizim gorevimiz degil diyor maiilim oyle geldi..kanun teklifini milletvekulleri yapiyormus.onlara mail attin.
selamyılmaz 17 Ocak 2015 Cumartesi
sayın adelet bakanım ceza evleri dulup taşıyur yüce türk adeletinden af bekliyuruz cucuk larımızın boynu bökök kalmasın saygılarımla
Esra 17 Ocak 2015 Cumartesi
Sayın cumhur baskanım ne olur biz mahkum Yakınlarına af verin Allah rızası için
Mustafa 17 Ocak 2015 Cumartesi
Arkadaşlar biz mahküm Yakınları olarak tebkimizi oylarımızla gösterelim çünkü ben bütün sitelerden yalvardım af verin diye ama söz konusu gariban olunca kimse oralı olmuyor af yoksa AKP ye oy yok bunlar ANCA bundan anlar biz garipleri Allah kurtarsın amin
Misafir 16 Ocak 2015 Cuma
ğerli mesai arkadaşlarım, kıymetli okurlar;Suçluların cezalandırılması, ıslahı ve topluma kazandırılması konusu, ülkelerin tartıştığı ortak bir sorundur. Suçluların cezalandırılmasında alternatif ceza ve tedbirlerin hapis cezasına göre daha etkin olduğu ve denetimli serbestlik kurumunun gerekliliği tüm ülkeler tarafından kabul edilen bir gerçektir...Avrupa ülkelerinin birçoğunda, denetimli serbestliğin, tehlikeli hükümlüler hariç birçok hükümlüyü kapsayacak şekilde yaygın olarak uygulanan, etkin
Misafir 15 Ocak 2015 Perşembe
Cumhurbaskanligina mailime cevap geldi milletvekillerinin yetkisiymis.kanun teklifi vermek.
Tülay celil 11 Ocak 2015 Pazar
Yüçe allah kendisine sığınıyorları af edip mütün nimetlerinden faydalandıriyor ama insanlar birbirlerini af etmeye zorlanıyör ama biz çok şanslıyız kalbi merhamet ve iman dolu bir cumhurbaşkaım var küçücük boynu bükük öksüz ve yetim çocuklarımızı görmezden gelmeyecek bir çare olacaktır
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

Başkan Obama ile birlikte Suudi Arabistan'a giden Bayan Obama'nın asabi ...
Yeni Akit’in haberine göre; Gülen grubunun tetikçisi olan Arslan’ın ...
Bu kadın gençliğinde yaptırıdğı dövmenin sıkıntısını yaşıyor..
İngiltere'de çok ilginç bir dava vardı..
Restoran çıkışı gazzetecilerin sorularını yanıtlayan Sert, Bu Tarz ...
Mevcut parlamenter sistemdeki Meclis'in yetkileri devam edecek. Yani ...
Eskişehir'de bir sürücü çarptığı şahsı yaklaşık 1 km otomobilin tavanında ...
Emniyettekiler beni 'dikkatli olmam' gerektiği konusunda uyardı. Hangi ...
MUĞLA'nın Menteşe İlçesi'nde, 17 yaşındaki lise öğrencisi M.A., bilinmeyen ...
Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu, Antalyaspor karşılaşmasında rakip ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.