Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
yusuf2323 19 Nisan 2014 Cumartesi
Misafir henüz 2 yıl oldu diye birşey yok.bazıları 2 yıl falan oldu diye yazıyorlar ama bilmeden yazıp milleti umutlandırıyorlar.
böyle sicil affı 19 Nisan 2014 Cumartesi
yine ayrımcılık memura verdikleri sicil affında devlete karşı suçlar dışarda bırakılıyolar rezillik resmen
misafir 19 Nisan 2014 Cumartesi
yusuf bey denetimli serbestlik 2 yıl oldu dediler gerçekten oldumu cevap verirseniz sevinirim tşk ler
yusuf2323 18 Nisan 2014 Cuma
eğer kapsamlı bir af çıkarsa memur görevine dönebilir ama denetimli serbestliği yükseltirlerse sadece ceza evine girmez ama görevine dönemez.
yusuf beye 16 Nisan 2014 Çarşamba
peki yusuf bey siyasi suçlarda devlete karşı suç resmi belgede sahteciikde sizce 3 yıl ceza almış bir memur görevine dönebilirmi
yasemin 15 Nisan 2014 Salı
1 yil 6 ay hapis cezasi olan biri cocugu olunca 6 ay sarti 2015 de kalkiyor.yargitaydan bu tarihten sonra gelirse sonuc ne olur onanirsa?0 6 yas cocugu olanlara kanun cikti.suc basit dolandiricilik bilen varsa yazarmi
yusuf2323 14 Nisan 2014 Pazartesi
Burcu hanım cinayet ve tecavüz olaylarını kabul etmezler zaten.
burcu 13 Nisan 2014 Pazar
inşallah yusuf bey dediğiniz gibi olur bizde rahatlarız hepimiz çocuk istirmarcılarına bir şey olmasın da
duyuruuu 13 Nisan 2014 Pazar
http://basvuru.akim.akparti.org.tr/vatandas/ bu siteden af isteklerinizi bildirin
DUYURUUUUUU 13 Nisan 2014 Pazar
http://basvuru.akim.akparti.org.tr/vatandas/Default.aspx?ver=13.04.2014%2020:57:24 arkadaslar burdan girip Cezaevlerindeki yakınlarınız için Başbakanlık'a ve AKP Genel Merkezi'ne af taleplerinizi belirtin çogunluk nekadar çok olurda okadar çok dikkat çekeriz
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

Rusya'da kameraya takılan bu görüntü izleyenleri şok etti..
CHP Genel Merkezi'ndeki toplantıya Antalya milletvekilleri Deniz Baykal, ...
TSK içindeki paralel yapının sosyal medyada hükümet aleyhine yapılan ...
İstanbul Kültür Sanat Vakfı (İKSV) tarafından düzenlenen 33. İstanbul Film ...
İnsanlar arasında dehşete neden olan dev timsah sonunda devrildi
Balkona çıkarak önce penisini kesen rapçi Wu-Tang Clan grubunun üyesi ...
İşte Lindsay Lohan'ın yattığı 36 ünlü isim.
Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç'tan flaş açıklamalar
Kendilerine bu yaftaları takanlar, bununla anılmak isteyenler var. ...
Bu adamın innaılmaz bir fobisi var
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.