Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
ALİ 22 Temmuz 2015 Çarşamba
AF AF AF ??? Zaten eğitimsiz bilinçsiz bi halk olarak büyütüldük ceza alan neden ceza aldığını bilmiyen bir dünya insan var .. DEVLET SİSTEMİNİ KURMAK İSTİYOSA ÖYLE HER ÖNÜNE GELENİ CEZA EVLERİNE ATTIRMAZ öğreteceksin anlatacaksın caydıracaksın bir dünya babasız aile var bunların sorumlu olduğu insanlar var aile başında kimse olmadımı ne olur o aile .......... Aslında çok şey yazmam lazım ama yetmez ..... Cahil geldik gideceyiz öyle alıştırtıtılar öyle eğittiler ....... Tek çare AF AF AF AF AF
cemile 15 Temmuz 2015 Çarşamba
Yeter arkt yaa çkarn afffffffffffffffffffff
Cansu 05 Temmuz 2015 Pazar
Esim denefimi yakti ve simdi yenikten ceza evinde sizce tekrar denetkme cikarmi
SADIK 28 Haziran 2015 Pazar
BU ULKEDE YAKLAŞIK 200 BİN MAHKUM VAR BUTUN MAHKUMLAR AFFFF BEKLİYOR DUNYANIN HİC BİR ULKESİNDE O KADER CEZA EVİYAPILMADI HALEDE CEZA EVİ YAPIYORLAR ALLAH AŞKINA ARTIK YETER INSANLAR ESIR DEYİLDİR
BURCU 12 Mayıs 2015 Salı
ÖCALAN ÇIKSA BİLE BU İKTİDAR AF MİLLETİNE VERMEZ GÖRÜNDE BAKIN
BURCU 12 Mayıs 2015 Salı
BİZLER OYLARI BUNLARA VERDİKÇE AF GELMEYECEK ANLAYIN ARTIK KENDİMİZİ KANDIRMAYALIM KENDİ HATALARI OLSA NE YAZAR İÇLERİNDE AFFA GİTMEDEN TEMİZE ÇEKİYOLAR SİZ VERİN OYLARI BUNLARA Kİ AF VERSİN ADAM BAS BAS BAĞIRIYO AF YOK DİYO NEDEN BAHSEDİYOSUNUZ
kader mahkumu 09 Mayıs 2015 Cumartesi
4yıl 2ay cezam onaylandı allah aşkına ne zaman geliyo bu aff bu hükümet iktidar olduğundan beri af vermedi vermezde bence ama umudumu kaybetmedim etmicem de allahım tüm kader mahkumlarını kurtarsın çoçuklarını eşlerini ana babalarını sevindirsin rabbim inşşş
cocuk 05 Mayıs 2015 Salı
Babami cok ozledim neolur artik af ciksin baskalari babalariyla gorunce cok agliyorum neolur cocuklar babasina kavussun amin
şükran 05 Mayıs 2015 Salı
Ben inaniyorum ki af yada ceza indirimi olacak sayin recep tayip erdogan kader mahkumlalrinada babaligini gosterecek af olocak insallah evet benimde kizim babasini istiyor benim size demem şüki umut karibanin ekmeyi suyudur af da mahkumun ve yakinlarinin hic bitmeyen kelimesidir af secim sonrasini bekliyor herkes rabbim herkesi sevdiklerine kavustursun ozellikle o gunahsiz yavrularimizin yuzunu guldursun amin
rabia 30 Nisan 2015 Perşembe
Hamileyim ve 7 aylık evliyim şuanda da 4 aylık Hamileyim eşimin eski cezası geldi ve 5 sene kadar lutfen ceza indirimi istiyorum çok caresizm
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

5 gün devam eden bombardımandan sonra PKK'nın kayıpları resmen ...
69 yaşındaki sapık Lord, 12 bin sterlin ödediği fahişelerin sütyenini ...
Zimbabwe ulusal parkındaki aslan Afrika'nın sembollerinden biriydi. Bir ...
Hollywood'un ünlü yıldızı Liam Neeson'u sokakta görenlerin ağzı açıkta ...
Florida eyalet yasalarına göre devlet bulunan hazinenin yüzde 20'sine el ...
Başta kola olmak üzere bütün gazlı içeceklerin insan vücudu için inanılmaz ...
Başında bomba patlayınca kıvıran PKK, 2 polisin şehit edenlerin kendileri ...
Üzerinde kadın kıyafeti olan bu genç aslında bir asker..
Bu adamlar zorlu bir uğraş gerektiren mısır ayıklama işleminin kolay bir ...
Türk Silahlı Kuvvetleri (TSK) Kuzey Irak’taki PKK kamplarına yönelik ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.