Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
İsmail kurt 25 Ağustos 2015 Salı
Denetimlinin iki yila cikmasi icin yasa teklifi verilmis asli varmi onaylanirmi acaba
ozan 25 Ağustos 2015 Salı
Arkadaşlar onda bir yasasi çıkmış .5 te birde açık cezaevine giderken onda bir olmuş .yani diyemediler onda bir beste bir yatan cezaevinden çıkacak . Bundada vardır bir hayır biz genel af istiyoruz herkes çıksın istiyoruz . Açığı kapalisi tabiki fark var ançak evine gelmio ki insan ne günlere kaldık allahım sen duy
Mustafa 22 Ağustos 2015 Cumartesi
S.a arkadaslar bu af cikmasi hangi suclari kapsiyo bi bilginiz varmi yardimci olurmusunuz
:((( 19 Ağustos 2015 Çarşamba
3 yıl önce bu sayfadan çıkmazdım.. Ne umutlar ne güzel hbrler gelir diye çok şükür ben kavuştum eşime Rabbim geride kalanlara yardım etsin tez zamanda kavuştursun:( şimdi aklıma geldi bi bakıyım dedim hala aynı muhabbet herkes af bekliyor:(
yok yok 06 Ağustos 2015 Perşembe
TEK ÇARE AKP NİN İKTİDARDAN SEÇİMLERDE DÜŞMESİ OZAMAN UMUTLANIN AF ÇIKAR
ozan 30 Temmuz 2015 Perşembe
Eşimin denetimli dosyasını kapattilar. 10 aylık bir kızım var ılık kanseri kayinvalidem. Eşim herseyimiz. Dilerde herşeyi anlattık. Yinede kalan cezanin yayılmasını uygun görmüşler. Dinlemek yok derdini dinleyen yoK ancak içeri atsınlar. Allah büyüktür
ALİ 22 Temmuz 2015 Çarşamba
AF AF AF ??? Zaten eğitimsiz bilinçsiz bi halk olarak büyütüldük ceza alan neden ceza aldığını bilmiyen bir dünya insan var .. DEVLET SİSTEMİNİ KURMAK İSTİYOSA ÖYLE HER ÖNÜNE GELENİ CEZA EVLERİNE ATTIRMAZ öğreteceksin anlatacaksın caydıracaksın bir dünya babasız aile var bunların sorumlu olduğu insanlar var aile başında kimse olmadımı ne olur o aile .......... Aslında çok şey yazmam lazım ama yetmez ..... Cahil geldik gideceyiz öyle alıştırtıtılar öyle eğittiler ....... Tek çare AF AF AF AF AF
cemile 15 Temmuz 2015 Çarşamba
Yeter arkt yaa çkarn afffffffffffffffffffff
Cansu 05 Temmuz 2015 Pazar
Esim denefimi yakti ve simdi yenikten ceza evinde sizce tekrar denetkme cikarmi
SADIK 28 Haziran 2015 Pazar
BU ULKEDE YAKLAŞIK 200 BİN MAHKUM VAR BUTUN MAHKUMLAR AFFFF BEKLİYOR DUNYANIN HİC BİR ULKESİNDE O KADER CEZA EVİYAPILMADI HALEDE CEZA EVİ YAPIYORLAR ALLAH AŞKINA ARTIK YETER INSANLAR ESIR DEYİLDİR
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

Boş yere, "Para erkeği bozar" denilmemiş.
Adana'da 'swinger' denilen eş değiştirme yöntemiyle fuhuş davasında 12 ...
Gözü dönen kadın sınıfa daldı ve öğrencilerin gözü önünde sınıf ...
Arap driftinden sonra internetin ve Arapların yeni gözdesi ayağın yakınına ...
Zonguldak Belediyesi tarafından işletilen Kapuz Plajı’nda külotla denize ...
Beyaz TV'de yayınlanan Derin Futbol adlı programda dün gece ilginç bir ...
Yine IŞİD yine insanın kanını donduran vahşet...
Uçakta uyulması gereken güvenlik kurallarını hiç bu kadar eğlenceli ...
Smithsonian Enstitüsü dünyada kullanılan ilk yapay kalbi ekranına koydu..
Galatasaray, Almanya Bundesliga ekiplerinden Borussia Dortmund'da forma ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.