Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
sema 15 Aralık 2014 Pazartesi
arkadaşlar benim oğlum içerdede babası vasi oğluma gelen iaşe bedellerini babasımı ödemek zorunda.
fazilet 14 aralık 2014 14 Aralık 2014 Pazar
Başbakanım size yalvarıyorum lütfen bir yasa verin bizim gibi genç kadınlara inanın yazık benim kızımımın doğum günü cumartesi yine babası yok babasız çocuk buyur inanın zor babasız çocuk büyütmekte zor bir yasa lütfen
Misafir 27 Kasım 2014 Perşembe
Bayanlara yonelik teklif var yasalastiran yok
MİSAFİR 27 Kasım 2014 Perşembe
ARKADAŞLAR CNN TÜRKTE AHMET HAKAN VEYA ŞİRİN PAYZINA YAZIN BİR PROGRAM YAPSINLAR VE MADEM YARGIDA BUKADAR HAKSIZLIK VAR CEMAAT YARGIYA HAKİM İSE SESİNİ DUYURAMAYAN VE BOŞ YERE CEZA YATAN İNSANLAR VAR BU İNSANLARIN MAĞDURİYETİNİ GİDERMEKTE DEVLETİN GÖREVİ DEĞİLMİ SESİNİ DUYURAN BALYOZ ERGENEKON KCK LILAR ÇIKTI HANEFİ AVCI DEDİKİ İÇERİDE SESİNİ DUYURAMAYAN BİNLERCE MAHSUM VAR BU İŞİ BECEREBİLENLER TELEVİZYON SUNUCULARINA BİRŞEKİLDE ULAŞIP HUKUKÇULARIN BUNU KAMOUYU ÖNÜNDE TARTIŞMASI LAZIMKİ BİR SON
Antalyali murat 23 Kasım 2014 Pazar
2015 yili af yili olacak..adida af degil ozgurlestirme paketi olcak subat gibi cikmasini bekliyorum..
sezer 18 Kasım 2014 Salı
Sayın büyüklerim denetim serbesliyin erkeklere 2 yıl olacagını bayanlarada 3 yıl olacagını diyorlar bu ne kadar dogrudur
Misafir 16 Ekim 2014 Perşembe
Tam yeni paket oncesi akim de form var doldurup yollayin cok zpr bisey degil burda bos bos yorum yapana kadar akp ye yazin
atilla 14 Ekim 2014 Salı
arkadaşlar benim bir cezam sonuçlandı ceza aldım 1 yıl 2 ay 17 gün . temyiz ettim acaba bu cezayı yatarmıyım birde kaç senede gelir yargıtaydan
Misafir 10 Ekim 2014 Cuma
Hakim ne bilsin zaten o sadece maddeleri önüne koyarlar ceza verirler. O devlet adami değil bikere millet vekili bilmiyor hakim kim. Elbet olacak ama ten l af olmaz
ganime 10 Ekim 2014 Cuma
biri yer diğeri bakarsa kaos sürekli hortlar,, hükümet,arzu ettiği,kişileri suç işlediği halde yargılatmıyor,Reza,zarrap,bakan,ve,çocukları,gibi,, işine,gelmeyenleride,terörist,sayıp yargılatıyor,ergenekon,balyoz,paralel,gibi,, öte,yandan,pkk,kck,yı,af,etti,Yada,Yasa,Çıkarıp,serbest bıraktı, benim ailem,suçsuz,yere ceza,aldı, çocuklarımla,perişan olduk, ne,hükümete,nede,yargıya,güvenimiz,kalmadı, adil,Adalet,Genel,af,İstiyoruz,
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

Olay yerinde bulunan eylemcilerin de sık sık linç etme girişiminde ...
Yaşanan gerilim nedeniyle birleşime ara verildi. Tekrar kürsüye gelen ...
Ünlü İngiliz sunucu Sharon Osbourne, canlı yayında hiç beklemediği bir ...
100 kız Fransa'dan kalktı, Suriye'ye giderek IŞİD'e katıldı. Aralarında ...
Talibanın katliam yapıtğı okulun içinden dehşet görüntüler geldi.Her yerde ...
Bu gördüğünüz devasa uçak aslında bir otel..
Seda Sayan'ın sunduğu izdivaç programında talibini arayan Maryam Mahmoudi, ...
Telegraph’ın haberine göre, gece yarısı taksiye binmek isteyen, ancak 3 ...
Dünya’ca ünlü Çekoslovak asıllı Amerikalı kadın tenisçi Martina ...
Bayılma sonrası ne yapacağını şaşıran reji ekibi yayını kesmek zorunda ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.