Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
Misafir 01 Eylül 2014 Pazartesi
Avukatim ekim de yasa cikcak dedi
sevgi 29 Ağustos 2014 Cuma
Kiz kardesim veerkekkardesim mahkum namus davasindan indirim istiyorum adalet bakanimdan saygilarimi arz ederim
MUSTAFA 23 Ağustos 2014 Cumartesi
CEZAEVLERININ CIKARILAN AFLARLA DOLDUGUNU SÖYLEYEN LER NE KADAR DA COK BILIYORLAR KIMSE AF CIKACAK BEN GIDIM DE HIRSIZLIK YAPİM YADA GASP YAPAYIM DEMEZ SEN DEVLET OLARAK NIYE CALDIN NEDEN GASP ETTIN DEMEZ SORUNU BEN YAKALADIM İCERI DE ATTIM TAMAM DERSEN O ADAM CIKAR İŞ YOK EV YOK NE YAPACAK SİZ SOYLEYIN
Misafir 20 Ağustos 2014 Çarşamba
namusumuzu koruduk vurduk sucluyuz bize af maf olmaz o yüzden
Misafir 20 Ağustos 2014 Çarşamba
bu parti gitmedikçe af zor arkadaşlar onun da gitmesi imkansız artık 2015 de kesin bunlar kazanı zaten. umudumuz balyuozdu onlar cıktı umudumuz ergenekondu cıltı adam iş cbiliyor tabi artık darbe terhlikeside kalmadı hepsini bir bahane buldular cıkrdılar böyle bişey varmı ya adama 2 kez ağırlaştırımış müebbet çeza veriyorsun 2 ay sonra salıyorsun aponunda 3 kez ağırlaşmı çezası var oda cıkar yakındır. adamın sucu arkadaşlar sadece 30 bin kişiyi öldürdü bişey degil.ama biz açtık caldık sucluyuz
ozan 17 Ağustos 2014 Pazar
tek umudumuz kürt sorunun çözülmesi sanırım nede olsa türk milletinin ne istediği önemli değil azıcık önemli olsak sanırım bizede birşey çıkardı ufakta olsa bir af çıkardı cezaevindeki pkklılar çıkıyor ise koşulsuz peki ya bizlerin sevdikleri ne zaman çıkacak ne zaman affı göreceğiz ohhh deyip bizde sevdiklerimizle kavuşacağız .
a.kanyılmaz 11 Ağustos 2014 Pazartesi
hic kimsenin ümidi kalmamı o yuzden kimse yok
Misafir 10 Ağustos 2014 Pazar
ne oldu ya nerde millet yokmu bir haber
ozan 17 Ağustos 2014 Pazar
arkadaşlar Allah yüce yaratan çok büyük ben inanıyorumki bu adaletsizliğinde bir dengesini kurmuş kararlamıştır . çok dua ediyorum anneler yavrularına çocuklar babalarına annelerine eşler sevdiklerine kavuşsunlar demir parmaklık ardında kimse kalmasın her insan hata yapar affetmek erdemdir
BURCU 26 Temmuz 2014 Cumartesi
VERMEZLER BUNLAR ARKADAŞLAR KENDİLERİNE BİR ŞEY OLSA İÇLERİNDE HALLEDERLER EE BİZ NEİZKİ NEYİ BEKLEYELİMKİ ARTIK 13YILDIR KÖPEĞİNÖNÜNE KEMİK MİSALİ BİLE DEĞİL MİİLETE VERDİĞİ DAHA NE
Ozan 24 Temmuz 2014 Perşembe
Devlet nerdesin ey devlet yine bir Bayram kavuştur herkesi mahkum etme özgürlük ver
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

Dev yılan neye uğradığını şaşırdı
Sarı kırmızılıların transferdeki ikinci sürprizi Goran Pandev oldu.
Ayrıca kızların annesi Jeanna da kızlarının Ben’le olmasından çok memnun, ...
Bu iddiaları doğrulayacak bir çıkış da Fetullah Gülen’in eski sağ kolu ...
Albert Riera konusunu gündeme getirerek, "Onu gönderdiğiniz gibi ben de ...
Ankara'da da evi olduğu iddia edilen Gülerce,"Vallahi de, billahi de, ...
Bütün kasaba elinde kürekle sahile koşturdu
Tek ‘R’ ile yazılan bu kelime iki ‘R’ ile yazıldığı zaman, “Hak ettiği ...
Seul’de düzenlenen Miss Asya Pasific’in birincisi May Myat Noe tacıyla ...
Arizona Phoenix Hayvanat Bahçesi'ne orangutanları ziyarete gidenler şoke ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.