Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
hata yaptım 04 Şubat 2016 Perşembe
af istiyorum çocuklarım perişan
ararat 30 Ocak 2016 Cumartesi
yeter artık bu kadar insanı yalvartmanız bende bir mahküm eşiyim af karşılıgı oy ddiniz biz tutuk sözümüzü adaletin verdigi söz nerede bir gidin menemen acık ceza evine hepsi hastalık içinde bir sandalya yüzünde kavga ediyorlar yer yatak olmadıgında hangi bir ülke mahkumunu yerlerde yatııyor hastalık içinde bırakıyor be viçdaan viçdannnnnnnn
Misafir 22 Ocak 2016 Cuma
Nermin buradan öncelikle saygı değer cumhur başkanımıza ve tüm yetkili makamdakilere sesleniyorum duyun sesimizi allh aşkına Rabbimbile gunahlarimizi affederkenbizler kimizki ne olur çıksın artık buyasa çok zor durumdayım iki tane var vçocuğum var ve ben kirada oturuyorum kirayı veremiyor un sizden tek isteyin eşini verin bana çocuklarımın babasını darmadağın olduk ve her zaman yazıyorum daha bir allahın kulu cvp yazmzdi allahtan ümit kesilmemiş bende bir umut beklyorum allahın peygamber askina
Hatice 21 Ocak 2016 Perşembe
Ben evladı ceza evinde bir anneyi 1 yıl oldu oğlum ceza evinde sayın Cumhur baskanimiz dan genel af istiyoruz çokmu zor bilmilorumki en son Rahşan affı vardı şimdi siz sevindirin bizi ne olurki yalvariyoruz size bir annenin imdat cigligilutfen ses verin
Abdullah 15 Ocak 2016 Cuma
kacan bayanların eşlerine af istiyoruz
Abdullah uylaş 15 Ocak 2016 Cuma
ablam kaçtı kaçtığında 15 yasındaydı evlendi ve bir çocuk sahibi evlendikten 5 sene sonra 6 sene 8 ay hapis cezası çıktı alan razı veren razı buçocuk bobasız buyuyor ve af istiyoruz
Misafir 07 Ocak 2016 Perşembe
Denetimli iki yıl mı olacak bilgisi olan varmı
gülcin kacar 07 Ocak 2016 Perşembe
Ceza evlerinde bulunan mahkumların Türkiye'ye ne kadar yük getirdiğini hesap edersek , Bu ekonomik sıkışıklık döneminde hiç te küçümsenmeyecek rakamlarla karşılaşırız. Biz deriz ki beş yıldan fazla hüküm almayan mahkumlar denetimli serbestlik gibi kendi evlerinde mahkumiyetlerini geçirsinler. Bu arada her hangi bir kamu kuruluşunda görevlendirilsinler. Bu kadar mahkumun masraflarını neden halkımızın vergilerinden karşılasın. Mahkûmlar hem Cezalarını çeksinler hem de Türk ekonomisine yararları do
Burcu 23 Kasım 2015 Pazartesi
Allah yardımcınız olsun iktidar af vermez artk zaten bakıyorum kimse artk yazmyor herkez tükenmiş halde
ozan 08 Eylül 2015 Salı
Başımız sağolsun. Devletin madem herkese ihtiyacı var o zaman pkk gezecegine dışarda türk gezsin.açsın cezaverinin kapılarını af versin .o zaman derızkı birlik var .catladik toprak olacağız af bekliyoruz.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

Kahramanmaraş’ta kurtuluş etkinlikleri kapsamında onuncusu düzenlenen ...
Dünyanın en zengin kedisi ünlü topmodelleri bile sollayıp gitti..
Son yılların en büyük hazinesi ortaya çıkartıldı..
Ercan Gün’ün Dink cinayetindeki rolünü de eski Emniyet İstihbarat Daire ...
Suda yüzen kadın beklemediği bir saldırıya uğradı..
Yok böyle bir yer..
Terör örgütü PKK'nın sözde Cizre sorumlusu, "Mamo" kod adlı Mustafa D'nin, ...
Cizre'deki çatışmadan sonra ölüler alındı..
Aylin Nazlıaka, Parti Meclisi toplantısını erken terk etmesinin hata ...
Lavrov, "Almanya Başbakanı Angela Merkel'in Türkiye'ye yaptığı ziyaret ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.