Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
Ozan 24 Temmuz 2014 Perşembe
Devlet nerdesin ey devlet yine bir Bayram kavuştur herkesi mahkum etme özgürlük ver
Misafir 22 Temmuz 2014 Salı
yine fos cikti butun haberler
misafir 16 Temmuz 2014 Çarşamba
yargitayin karari bozup beraat verilmesini istediyse yerel mahkeden nolur sizce durum bilen arkadaslar cevaplarmisiniz?acilen
misafir 15 Temmuz 2014 Salı
mahkum ailerine ayda 550 tl aylık vercekmis devlet cocugu evli olanlara muracat yapsanda yapmasanda tek tek arastirip aile bakanligi yardim edicekmis haberlerde dedi bunlar af vermicek belli 63 bin evli mahkuma yardim ediceklerine cikarsinlar eşlerimizi
ahmet k 15 Temmuz 2014 Salı
denetimli serbestlik ne zaman 3 yıla cıktı arkadaşlar
saliha 14 Temmuz 2014 Pazartesi
Ne olur dediklerini doğru olsun bizlerin umutlari yla oynamayı n zaten perişan iz gözümüze den yaşlar dinmiyor......Allah için doğru olsun dediklerini. Z.yo
Misafir 14 Temmuz 2014 Pazartesi
ne 3 yili ya ben 2007 girdim cikiyordu b en cezami bitirdim kac yil oldu hala af cikcak
Misafir 14 Temmuz 2014 Pazartesi
denetimli 3 yıl 25 temmuz tahliyeler başlıcak kaynak : cumhuriyet başsavcısı
Misafir 13 Temmuz 2014 Pazar
Denetim 3 yil 5 yil diye mecliste konusulsada herkez anca konusmakla yetinir dedi adalet bakani yokmus oyle 3 yil 5 yil uydurmayin.kendinizi kandirmayin.
misafir 13 Temmuz 2014 Pazar
Sağlam bilgi diyen arkadaşım nerden vardin bu kaniya insanlari boş yere lütfen umutlandirmayin ne kadar dogrudur gerçekligini kanitla zaten sitres altinda herkez lütfen bunu icin net olmadan konusmasin kmse. Inşallah denwtimli serbestlik uzarda herkez bayram eder ki haklarida diger davalardan yargilananlar sözde en son onlar icin kararlastirilicakken ipk basta onlarin serbest kalmasi ve diğer tutuklulularin konusu dahi gundeme gelmemesi adalestsizliktir yeter artik esitligi saglayin
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

Karakuzulu’nun iddiasına göre, suikast girişimlerinden biri, Başbakan ...
Şüphelilerden ikisi ağır yaralanırken, biri daha sonra yaşamını yitirdi.
Erdoğan'a bir liste verdiğini ve bu listenin başında, şimdi gözaltında ...
Paralel yapıya bir operasyon düzenlendi bunun hukuksuz olduğuna ilişin ...
Hasan Şaş, 14 Şubat’ta 11 yıllık eşi Sibel Şaş’tan tek celsede boşanmıştı. ...
Uzaydan çekilen Gazze görüntülerinde bombalamalar açıkça görüldü
T.C. Başbakanlık Kamu Diplomasisi Koordinatörlüğü, Türkiye-İsrail ...
SİVAS’ta 46 yaşındaki H.S.’nin koruyucu aile olarak yanına aldığı 3 ...
Ünlü şarkıcı, Twitter hesabından Fethullah Gülen'in bedduasını aratmayan ...
Bu adam orfoz balığıyla adeta aşk yaşıyor..
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.