Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
yusuf2323 22 Nisan 2014 Salı
Yazıklar olsun nickli arkadaş sağlık olsun.Allah bir kapıyı kapatırken başka bir kapıyı açar inşallah.gün doğmadan neler doğar.bakalım bizim cezalara bir af verecekler mi.
yusufa 22 Nisan 2014 Salı
yok yusuf memura sicil affı veriyolarya, devlete karşı işlenen suçlar,dolandırıcılık,sahtecilik gibi suçları af kapsamı dışında bırakıyolar o yüzden yazıklar olsun diyorum bende memurum suçum evrakta sahtecilik dediler savcı hakimller 2yl 11ayı verdiler onandı ceza bitti bende memuriyetime dönerim diyodum ama işte
yusuf2323 21 Nisan 2014 Pazartesi
Yazıklar olsun nickli arkadaş devlete karşı işlenen suçlara af geldimi ki yazdığınızı anlamadım.
burcu 21 Nisan 2014 Pazartesi
üzüldüm bende bu ne şimdi yapıyosa tecavüz dışındaki memurada ver
yazıklar olsun 21 Nisan 2014 Pazartesi
yine ayrımcılık memura verdikleri sicil affında devlete karşı suçlar dışarda bırakılıyolar rezillik resmen
yusuf2323 19 Nisan 2014 Cumartesi
Misafir henüz 2 yıl oldu diye birşey yok.bazıları 2 yıl falan oldu diye yazıyorlar ama bilmeden yazıp milleti umutlandırıyorlar.
böyle sicil affı 19 Nisan 2014 Cumartesi
yine ayrımcılık memura verdikleri sicil affında devlete karşı suçlar dışarda bırakılıyolar rezillik resmen
misafir 19 Nisan 2014 Cumartesi
yusuf bey denetimli serbestlik 2 yıl oldu dediler gerçekten oldumu cevap verirseniz sevinirim tşk ler
yusuf2323 18 Nisan 2014 Cuma
eğer kapsamlı bir af çıkarsa memur görevine dönebilir ama denetimli serbestliği yükseltirlerse sadece ceza evine girmez ama görevine dönemez.
yusuf beye 16 Nisan 2014 Çarşamba
peki yusuf bey siyasi suçlarda devlete karşı suç resmi belgede sahteciikde sizce 3 yıl ceza almış bir memur görevine dönebilirmi
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

SPK, finansman yapısındaki bozukluğa dikkat çekerek, cemaate yakınlığıyla ...
Kadınlar arasında bir garip akım başladı
Genç mankenin ölümü davası devam etti
Seda Sayan geçtiğimiz günlerde RTÜK'e gitti. Kanal D'yle olan anlaşması ...
Canını kurtarmak için Türkiye'ye kaçan 13 yaşındaki Suriyeli kıza ...
Namibya'daki vahşi yaşam parkında inanılmaz bir olay yaşandı
Zaman insanları işte böyle etkiliyor
Korkunç anlar kameranın önünde gerçekleşti..
14 yaşındayken öğretmeni tarafından tecavüze uğrayan genç kız, adama ...
Güney Sudan'ın petrol kenti Bentiu'nun silahlı gruplar tarafından ele ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.