Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
sezer 18 Kasım 2014 Salı
Sayın büyüklerim denetim serbesliyin erkeklere 2 yıl olacagını bayanlarada 3 yıl olacagını diyorlar bu ne kadar dogrudur
Misafir 16 Ekim 2014 Perşembe
Tam yeni paket oncesi akim de form var doldurup yollayin cok zpr bisey degil burda bos bos yorum yapana kadar akp ye yazin
atilla 14 Ekim 2014 Salı
arkadaşlar benim bir cezam sonuçlandı ceza aldım 1 yıl 2 ay 17 gün . temyiz ettim acaba bu cezayı yatarmıyım birde kaç senede gelir yargıtaydan
Misafir 10 Ekim 2014 Cuma
Hakim ne bilsin zaten o sadece maddeleri önüne koyarlar ceza verirler. O devlet adami değil bikere millet vekili bilmiyor hakim kim. Elbet olacak ama ten l af olmaz
ganime 10 Ekim 2014 Cuma
biri yer diğeri bakarsa kaos sürekli hortlar,, hükümet,arzu ettiği,kişileri suç işlediği halde yargılatmıyor,Reza,zarrap,bakan,ve,çocukları,gibi,, işine,gelmeyenleride,terörist,sayıp yargılatıyor,ergenekon,balyoz,paralel,gibi,, öte,yandan,pkk,kck,yı,af,etti,Yada,Yasa,Çıkarıp,serbest bıraktı, benim ailem,suçsuz,yere ceza,aldı, çocuklarımla,perişan olduk, ne,hükümete,nede,yargıya,güvenimiz,kalmadı, adil,Adalet,Genel,af,İstiyoruz,
Sedat 09 Ekim 2014 Perşembe
arkadaşlar insanlara umut vermeyin Daha bayram öncesi yeni emekli hakimle görüştüm çok zor ne indirim nede af olabilir öyle bir düşünce bile yok bu af yada cezaindirimi sadece bir söylentinin yayılması dedi hele helede ülke bu durumdayken imkanı yok dedi . bende umutluydum ama bu konuşmadan sonra umudumda bitti
burcu 05 Ekim 2014 Pazar
derin kaynağın nerden de böyle yazıyosun kimsenin duygularıyla oynama
ozan 02 Ekim 2014 Perşembe
af dalga konusu haline getirmek çok ayıp içimiz yanarken bu nedir ya insanlık kalmamış
Misafir 02 Ekim 2014 Perşembe
Önce takvime bak
Derin agaoglu 01 Ekim 2014 Çarşamba
20/06/2015 tarihinde cok kapsamli bir af geliyor..demedi demeyin umut taciri degilim en cok kendimin ihtiyaci var kesin diyorum arkadaslar...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

Kadının hayatı kaydı
Peter Pomerantsev adlı gazeteci, bir tarikat liderinin Korşunova için ...
Bu ev dünyanın en küçük ve en pahalı evi..
Bunun üzerini Arda Turan, paylaşımı sildi.
2013’te 3 çocuğunu öldüren ve daha sonra intihar eden İngiliz kadın ...
Memur emeklilerinin maaşı Ocak ayında yüzde 3 artacak.
Bir süredir rehabilitasyon merkezinde olan 29 yaşındaki ABD’li yüzücü ...
Kıyametin yaklaştığına inanan bu insanlar kendilerine özel sığınaklar inşa ...
Burada balık avlamak büyük bir cesaret..
Sakatlıkları bulunan Mehmet Topuz ve Serdar Kesimal'a takımdan ayrı ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.