Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
DRY 13 Eylül 2014 Cumartesi
LÜTFEN AF OLSUN ARTIK BUKADAR ANNE BABA AİLELER ÜZÜLÜYOR HERKES HATA YAPAR :(
ozan 13 Eylül 2014 Cumartesi
saatler günler aylar yıllar geçti . sevdiklerimizi özgürlüğe kavuşturmak bu kadarmı zor. bekliyoruz allah büyüktür. allah kullarına bir şans versin verdirsin.
Misafir 12 Eylül 2014 Cuma
Konu ne arkadasim ne duydunda 99 falan kapsiyor diyin anlamdik ne konusu
hasan 11 Eylül 2014 Perşembe
arkadaşlar bu konu neyi kapsıyor 12 yıldan az ceza alanlar içinmi tarih olarak yeni ceza almış hüküm giymiş mahkumlarımı yoksa 1999 yılında hüküm giyen mahkumlarımı kapsıyor açıklarmısınız
Misafir 07 Eylül 2014 Pazar
Bende baktim komisyonda diyor ne olurki
gül 02 Eylül 2014 Salı
resmi siteden denetimli serbestliğin 2 yıla çıkması hakkında kanun teklifi... şuan komisyonda. onaylanırsa denetimli serbestlik 2 yıl olacak... http://www.tbmm.gov.tr/develop/owa/tasari_teklif_sd.onerge_bilgileri?kanunlar_sira_no=161317
Misafir 01 Eylül 2014 Pazartesi
Avukatim ekim de yasa cikcak dedi
sevgi 29 Ağustos 2014 Cuma
Kiz kardesim veerkekkardesim mahkum namus davasindan indirim istiyorum adalet bakanimdan saygilarimi arz ederim
MUSTAFA 23 Ağustos 2014 Cumartesi
CEZAEVLERININ CIKARILAN AFLARLA DOLDUGUNU SÖYLEYEN LER NE KADAR DA COK BILIYORLAR KIMSE AF CIKACAK BEN GIDIM DE HIRSIZLIK YAPİM YADA GASP YAPAYIM DEMEZ SEN DEVLET OLARAK NIYE CALDIN NEDEN GASP ETTIN DEMEZ SORUNU BEN YAKALADIM İCERI DE ATTIM TAMAM DERSEN O ADAM CIKAR İŞ YOK EV YOK NE YAPACAK SİZ SOYLEYIN
Misafir 20 Ağustos 2014 Çarşamba
namusumuzu koruduk vurduk sucluyuz bize af maf olmaz o yüzden
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

Arkadaşından bir hayat kadınının telefonu alan O.D. isimli genç, hayat ...
Başkent Bangkok’un dışındaki bir çiftlikte meydana gelen olayın geçen Cuma ...
O gerçek bir karadul çıktı
Yurtlarında kalacak öğrenci bulamayan cemaat kızları otogara yolladı..
Komşu ihbarıyla ortaya çıkan dehşet
Sınıf ve yatakhane kan gölünü döndü
Yeni Zelanda'da AUT Üniversitesi ve Otogo Üniversitesi’nden bilim adamları ...
Melih Gökçek Halk TV'de yayınlanan Basın Koridoru programına telefonla ...
Kabayeva 2011 seçimlerinde iktidar partisi Birleşik Rusya'nın Tataristan ...
Ayakkabı tasarımcısı Christian Louboutin ile röportaj yapan Arman bugünkü ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.