Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
OSMAN 20 Haziran 2014 Cuma
İYİ GÜNLER ARKADAŞLAR BENİM OĞLUM İÇERDE BENDE VASİSİ OLMUŞTUM FAKAT ŞU GELEN İAŞE BEDELLERİNDEN DOLAYI GELEN BORCU BENİM ÖDEMEK ZORUNDA OLDUĞUMU DUYDUM DOĞRUMU ACABA ÜZERİME EVİM VAR HER HANGİ BİR AKSİLİK OLURMU ACABA BİLEN ARKADAŞ VARSA YAZSIN.
Misafir 19 Haziran 2014 Perşembe
Yasalasmis bu paket ici bos cikti
burcu 18 Haziran 2014 Çarşamba
ADINI KOYUP KOYUP ARKASI KALINLARI SALIYOLAR HALKA NEDEN AF VERSİNLERKİ DAHA
burcu 18 Haziran 2014 Çarşamba
AYM BALYOZA YENİDEN YARGILANACAK DEDİ DUYUN ARKADAŞLAR ARKASI OLANLAR
Ozan 17 Haziran 2014 Salı
Herkes kendi olanı için çaba veriyor . Özgür özgür kimse konuşamıyor hareket edemiyor . Bu adalet hepimizin olmalı dilerim Allah'tan bu mübarek günlerde kalbimizi o duysun bize o yardım etsin. Yüce Rabbim bizi kullarının eline bırakmasın. Devlet büyüklerimizin içine affetmeyi adaleti versin
Misafir 15 Haziran 2014 Pazar
arkadaşlar af falan tok sadece denetimli iki yıla cıkma ihtimali vardır oda kesin değil dua edelim o cıksın bari
burcu 11 Haziran 2014 Çarşamba
ozan bey halkı bu ikdidarmı düşünecek 12 yıldır kendi sevdiklerine güldü nerde basına verileni bile herkeze vermedi bu mu liderlik yazık o verdiği 5yılı herkeze verseydi çok aile gülerdi
Ozan 08 Haziran 2014 Pazar
Halkın çok zorluklarla aldığı evinin arabasının o kadar çok vergisi varki attığımız adımın vergisi var. Halk ödeyebilir doğal olarak sonra bir af 18 ay taksit ne yapsın vatandaş taksitle ödüyor. Halktan bir şekilde parasını alıyor. Bizede vermek zorunda vermeli bu kadarmı olur ya biraz mahkumu düşünsün aileleri çocukları yeter yani
misafir 03 Haziran 2014 Salı
ozan arkadasim nasil yani ne parası aciklarmisin biraz daha net? bu pakette bisey yok sadece hasta tutsaklar oda adli tiptan gecip agir hasta olanlar cikicak hdp istiyor yine bu devletin biz garibanlara verecegi hic birsey yok.akp oy da yok umitlenmeyin artik 29 haziranda tatile giriyor meclis eylule kadar bor calisma yok :((
Ozan 03 Haziran 2014 Salı
Arkadaşlar devlet para alabilmek için af yapıyor aynı affı 2012 de de yaptı ve ardından cezalara denetimli serbestlik verdi umut ediyorumki bu seferde öyle olsun. Ceza affı olsun maddi af ardından manevi af olsun
4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

Çok Okunanlar

Tüyler ürpürten cinayette 5 kişi gözaltına alındı..
Çok nadir görülen bir sendroma sahip olan genç adamın iki penisi ve ilginç ...
Bilimadamları gördükleri karşısında büyük şaşkınlık yaşadı
Kutunun içinde bir dizi küçük obje şeffaf plastik poşetlerin içine teker ...
Mahkemede suçunu kabul eden Mann, “Annemi bıçakladım ve yaptıklarım ...
Hülya Avşar'ın askeri darbe döneminde idam edilen ülkücü Mustafa ...
Bursaspor Teknik Direktörü Şenol Güneş, Gençlerbirliği maçı sonrasında ...
Şimdi de İngiliz gazete terör örgütü lideri Gülen'i öven bir habere yer ...
İngiltere'de amatör fotoğrafçı Martin Le-May, eşine zor rastlanır bir anı ...
"AK Parti'yi bitirme belgesi"nde ıslak imzası olduğu iddiasıyla tutuklanan ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.