Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
Misafir 22 Şubat 2014 Cumartesi
burayada yazan 4 kişiyiz zaten arkadaşlar af falan yok bırakın artık şunlara yalvarmayı bunlar anlamazlar yalvarmaktan düşmekten. napalım kaderimiz deyip gececeğiz cünki bunlardan medet yok tam 6. 7 yıldır böyle oyalıyorlar veriyor vercek derken yıllar gecti gitti bu saatten sonrada cıkmaz artık bişey
Suna 22 Şubat 2014 Cumartesi
Bana cevap veren arkadaş şimdi cezaevdekılere hiçmı bişey çıkmadı denetımlı falandamı yok eşımin 5 ayı kaldı ama beklemek okadar zorkı allah herkese sabır versin
aylin 21 Şubat 2014 Cuma
1 yil 6 ay hapis cezasi yargitayda o 6 yas cocugum var ne olur.
sunaya cevap 21 Şubat 2014 Cuma
bu şu demek, eşitlik ilkesi dolayısıyla Anayasaya'ya aykırıdır. Son fıkra, devlet güvenliğine ve Anayasal düzene karşı işlenen suçlarda, ağırlaştırılmış müebbet alanlarda, 107. maddede yazılı koşullu salıverilme hakkından yararlanamazlar. Bu maddenin iptali ile terörist başının koşullu salıverilmesi sağlanmak istenecektir, görürsünüz.
Suna 21 Şubat 2014 Cuma
Arkadaşlar tahir elçı meclıstekı konuları basına açıklarken bır konu dikkatımı çektı ve 5275 s.k.107.maddesının eşitsizlıgine degınıldığinden bahsedıyor.lutfen sizde okuyun enson parağraf ve anlayan yazsın
yusuf2323 19 Şubat 2014 Çarşamba
sanki paket çıksa mahkumlara bir şeymi çıkacaktı ki.bize faydası olmadıktan sonra hiçte çıkmasın.
Misafir 19 Şubat 2014 Çarşamba
Neler oluyor bilenler açıklarmı lütfen paket gerı kalmış diye okudum bunca zamandan beri beklıyoruz
Bilene 19 Şubat 2014 Çarşamba
Paket ne oldu bu hafta meclişten cıkacak mı hiç bahsedılmiyor haberlerde
Ozan 18 Şubat 2014 Salı
Yüce Allah hepimizin gönlündekini versin . Sevdiklerimize kavuşalım . Çokmu zor hükümetin bizi güldürmesi mahkum olan kişilerin aileleri veriyor size bu oyları burayı herkes okuyor herkes sevdiğine kavuşmak istiyor Ama yinede istekleri olmadığı halde bu hükümetin yanında önce o versin sonra biz verelim bu sefer. Bizim istediğimiz para değil pul değil zenginlik değil bu ölümlü dünyada huzurumuzu versin bize özgürlük versin Allah büyük arkadaşlar dua edelim
gülcan 17 Şubat 2014 Pazartesi
annem için afistıyorum alla herkesı kurtarsın
4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

Çok Okunanlar

Küçük yaştaki öğrencilerini baştan çıkartıp ilişkiye girmekle suçlanan ...
Buna karşı tüm kurumlarda, başta TSK olmak üzere temizlik yapılması ve tüm ...
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan partisinin grup toplantısında önemli ...
Bilimadamlarını heyacanlandıran ışık kısa süre ortaya çıkıp sonra ...
Gaffur, Türk... Erzurumlular Erzurumlu diyor, Erzincanlılar Erzincanlı, ...
Aşağıda okuyacağınız gibi; nüfus cüzdanlarında “Müslüman” yazıp da, ...
Seda Sayan geçtiğimiz günlerde RTÜK'e gitti. Kanal D'yle olan anlaşması ...
Namibya'daki vahşi yaşam parkında inanılmaz bir olay yaşandı
Ortaklarının arasında Google'nin olduğu Ivanpah Güneş Elektrik Üretim ...
Ekşi, Cumhuriyet'te kaleme aldığı yazısında, "Kaçınamıyorsak en iyisi ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.