Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
ahmet kanyılmaz 26 Haziran 2014 Perşembe
devlete ihanet etmedik vatana ihanet etmedik askere kursun sıkmadık kimsenin canı namusu ile oynamadık bi pkk lı kadar olamadık 7 maddelik paketi inceleyin bi arkadaşlar pkk ya özel af cıktı
ahmet kanyılmaz 26 Haziran 2014 Perşembe
arkadaşlar 7 maddelik çözüm sürecine ilişkin yasa meclise sunulmuş pkk ya özel af yani... adli suçlara bişey yok
acil_2 26 Haziran 2014 Perşembe
Arkadaslar onaylanmıs karakol sonucuda olumlu şükür. 6 ay ertelettık.
samsun 26 Haziran 2014 Perşembe
size dun msj attim goremiyorum cok sevindim izni aldi artik hic bisey olmaz istedikleri arastirsinlar ikinci izin icin baska dosyasi varmi diye olsa dahi artik imzayi atti savci rahat olun gecmis olsun
acil_2 25 Haziran 2014 Çarşamba
Sayın savcımız erteledı ALLAH razı olsun 6 ay. ama karakol arastıracakmıs. neyı arastırıyor aıleyemı bakılıyor bılen var mı?
samsun_a 25 Haziran 2014 Çarşamba
ALLAH ne dileğin varsa versin. 6 ay Savcı onayladı tamam vereyım 6 ay ızın dedı. evet sabıkası yok şükür daha önceden. ama karokol arastırcakmıs ne araştırıyor ki pekı:( yıne de bısey cıkar mı dıye tereddütlü olduk artık. daha önce kardeşinin ufak bı mahkemesı de olmus. o bunu etkıler mı? paronaya mı olduk bılmıyorum.
beklerdurur 25 Haziran 2014 Çarşamba
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/26683086.asp Beşir Atalay'ın çözm sürecine ilişkin paket açıklamaları ve meclis tatilinin ertelenmesi..eğer bunun sonucunda da bir şey çıkmaz ve teröristler salınırsa, isyan çıkar cezaevlerinde artık
samsun 25 Haziran 2014 Çarşamba
sabıkası yoksa verir kesin cektigi kredi dekontlariyla dugun davetiyesiyle dilekcesini sunsun kesin alir 6 ayi ozamana kadarda allh buyuk sureyi gecirmesin son gune birakmasin erken gitsin infaz buroya borclari oldugunu odemesi gerektigini soylesin 1 yilda verebilir zaten bir yili alirsa korkmasin daha kesin biseyler cikicak en kotusu bile olsa acikta fazla kalmaz 4 defa izni var ilk biray kalirsa 7 gun izne cikicak sonra 2 ay sonra tekrar boyle devam eder allh dusurmesin
acil_2 24 Haziran 2014 Salı
cevaplariniz icin Allah razi olsun. tebligat bugun gelmis . acaba Savci infazi ertelermi 6 ay.... kardesinin dugunu var 1 ay sonra. dugu n var diye kredide cekmis
misafir 24 Haziran 2014 Salı
tebligat gelmistir kesin infaz savciligindan verdigi adrst. degilmi korkmadan infaz buroya gitsin 10 gun vericekler zaten o suredede dilekce versin erteleme talebinde bulunsun direk acik cezaevine kendisi teslim olur ama yakalanirsa 18 gun kapalida kalir sonra aciga gecer tekrr
4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

Çok Okunanlar

Çocuk evlilikleri tartışmalarının alevlendiği son günlerde dünyayı şoka ...
Dünyanın en zehirli hayvanlarından birisi olan taş balığı, en zehirli ...
Aldatılan genç kadın intikam almak için sevgilisi uyurken yanına usulca ...
Rusya’da kameralara yansıyan bir kaza izleyenlerin kanını donduruyor.
Özellikle savaş bulunan Müslüman ülkelerden kaçan göçmenler adeta ...
22 Temmuz'dan bu yana terör örgütü PKK'ya yönelik operasyonlarda 965 ...
Fatih Mehmet Bucak, 1 Kasım'da yapılacak seçimlerde Ak Parti'den ...
Erzurumlu 5 çocuk annesi S.C.'nin dramı... 16 kişi aynı evde yaşadılar. ...
Korkunç infazlar olanca hızıyla sürüyor..
İstanbul’da polisin düzenlediği operasyonla, "paralel devlet yapılanması" ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.