Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
samsun_a 25 Haziran 2014 Çarşamba
ALLAH ne dileğin varsa versin. 6 ay Savcı onayladı tamam vereyım 6 ay ızın dedı. evet sabıkası yok şükür daha önceden. ama karokol arastırcakmıs ne araştırıyor ki pekı:( yıne de bısey cıkar mı dıye tereddütlü olduk artık. daha önce kardeşinin ufak bı mahkemesı de olmus. o bunu etkıler mı? paronaya mı olduk bılmıyorum.
beklerdurur 25 Haziran 2014 Çarşamba
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/26683086.asp Beşir Atalay'ın çözm sürecine ilişkin paket açıklamaları ve meclis tatilinin ertelenmesi..eğer bunun sonucunda da bir şey çıkmaz ve teröristler salınırsa, isyan çıkar cezaevlerinde artık
samsun 25 Haziran 2014 Çarşamba
sabıkası yoksa verir kesin cektigi kredi dekontlariyla dugun davetiyesiyle dilekcesini sunsun kesin alir 6 ayi ozamana kadarda allh buyuk sureyi gecirmesin son gune birakmasin erken gitsin infaz buroya borclari oldugunu odemesi gerektigini soylesin 1 yilda verebilir zaten bir yili alirsa korkmasin daha kesin biseyler cikicak en kotusu bile olsa acikta fazla kalmaz 4 defa izni var ilk biray kalirsa 7 gun izne cikicak sonra 2 ay sonra tekrar boyle devam eder allh dusurmesin
acil_2 24 Haziran 2014 Salı
cevaplariniz icin Allah razi olsun. tebligat bugun gelmis . acaba Savci infazi ertelermi 6 ay.... kardesinin dugunu var 1 ay sonra. dugu n var diye kredide cekmis
misafir 24 Haziran 2014 Salı
tebligat gelmistir kesin infaz savciligindan verdigi adrst. degilmi korkmadan infaz buroya gitsin 10 gun vericekler zaten o suredede dilekce versin erteleme talebinde bulunsun direk acik cezaevine kendisi teslim olur ama yakalanirsa 18 gun kapalida kalir sonra aciga gecer tekrr
samsun_a 23 Haziran 2014 Pazartesi
arkadası 5 yıl amış aynı davada... 3 kişilerdi. bi tek benım arkadasım tam 3 yıl almış. diğer ıkı arkadasının evine dün polis gelmıs. benım arkadasa teblıgat mı gelır:(( arkadasımın 3 yıl. ama diğerlerine polis gitmişşşşş
samsun 23 Haziran 2014 Pazartesi
3 yıl direk acıga gider.12 ayda yatar infazi erteleye bilir aile toparlama iş guc okul saglik gibi nedenlerden dilekce verir.iki defa sartiyla 2 yil hakki var ama genelde 1 yil veriyorlar . ceza onandiktan sonra en fazla 3 ay icinde infaz savcisi cagiricak sonra size 10 gun sure vericek bu sureyi sakin gecirmeyin direk kapali size ulasamazlarsa adrsten ozamn arama karari cikar uyaptan takip edin korkmayin gecmis olsun
acil_2 23 Haziran 2014 Pazartesi
Arkadaslar lütfen sorumu cevaplar mısınız?lütfeeeen....3 yıl alan dogrudan acıga mı gıder? teblıgat gelır mı? ayrıca ınfazı 3-4 ay ertelenebılır mı? ne olursunuz cevaplar mısınız? direk aranmamı cıkar teblıgat mı gelır?
misafir01 22 Haziran 2014 Pazar
arkadaşlar kısmı bır af yok mecliste torba yasa görüşmeleri var zaten temmuzda meclis tatile girecek yetişmesine ihtimal yok tbmm ne verilen bır yasa taslağıda yok ekimde bır umutdur belki olabilir bilginiz olsun...adelet bakanı beşir atalay cezaevindeki kişilerler görüşme yapmış,bakanlarda kendı aralarında bu konu hakkında gorüşüluyormuş ve eğer meclis gundemıne geldiği taktirde 3 yıllık bır indirim yapabileceklerını mecliste söyledi umutlar yıl sonuna kaldı.....
acil_2 22 Haziran 2014 Pazar
arkadaslar 3 yıl alan dogrudan acıga mı gıder? ayrıca ınfaz ertelenebılır mı? ne olursunuz cevaplar mısınız? direk aranmamı cıkar teblıgat mı gelır?
4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

Çok Okunanlar

Çatak'ta asker ve polise roketatarla saldıran 2 PKK'lının keskin nişancı ...
Adana'daki, eş değiştirmeli fuhuş operasyonunda gözaltına alınan sanıklar ...
Amerika'nın Florida'da tam 5.5 metre boyunda bir piton yakalandı..
Suudi Arabistan'da pek çok göstermelik..
Nasıl olur demeyin önce haberi okuyun..
Tamamen hayvan derisinden yapılmış.
Güvenlik güçleri etrafta yaptıkları aramalarda teröristten geriye fazla ...
Böyle bir güzel yer yok..
Sınırın bulunduğu Silopi Kaymakamının özel kaleminden ise “Kaymakam beyin ...
Mısır Ligi'nde oynanan AC Leopards-Zamalek maçında korkunç bir sakatlık ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.