Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
misafir01 10 Mayıs 2014 Cumartesi
https://edilekce.tbmm.gov.tr/Login.aspx arkadaşlar dilekçelerinini yazıp TBMM gönderebilirsiniz ne kadar çok kişi duyarlı olursa o kadar iyi olur.inşallah herkese af gelir Allahım sesımızı duyulsun artık
Misafir 09 Mayıs 2014 Cuma
Daha cok bekleriz. Chkanlar cikti arkadaslar. Af maf yok bos şöz konusvp dtrmazin
Ozan 08 Mayıs 2014 Perşembe
Artık versinlerde bir ohdiyelim yeterki versinler
Ebru.dan ACİLL CEVAPP 08 Mayıs 2014 Perşembe
yeşim bende memurum 2 yıl ceza aldım dosyam yargıtayda.eğer onanırsa denetimli serbestlik verilirse MEMURLUKTAN atılırmıyım. BİLEN ARKADAŞLAR LÜTFEN YARDIMCI OLUNN
memur yeşim 08 Mayıs 2014 Perşembe
2012 de yargıtaya nitelikli tehditten dosyam gitti. cezam 2yıl 1 ay. daha gelmedi geçen gün eve postacı evrak getirdi yargıtay cumhriyet savcısın dan savcı hapisin kısa süreli olmadığı için bozulmasını istiyor.sizce ordaki hakimler bu savcının görüşüne katılırmı. bozulurmu yaniiii.
yusuf2323 05 Mayıs 2014 Pazartesi
Kısmi af ya devlete karşı işlenen suçlar olur,ya 5 yıldan az cezalar diye birşey olur,yada denetimli serbestlik süresini uzatırlar.bunlardan biri olur.kesinlikle adam öldürene ve tecavüzcüye af vermezler diye düşünüyorum.
yusufa 05 Mayıs 2014 Pazartesi
kısmi af nasıl olacak
yusuf2323 01 Mayıs 2014 Perşembe
Kısmi bir af yada denetimli serbestlik falan.ama kesinlikle şu an genel af vermezler.
yusufa 01 Mayıs 2014 Perşembe
ne olacakki yusuf bey sizce
DİKKAT 01 Mayıs 2014 Perşembe
https://edilekce.tbmm.gov.tr/Login.aspx ARKADAŞLAR BURAYA ÜYE OLUP AF DİLEGİNİZİ BİLDİRİN 100 TANE OLUNCA BAŞKANLAR TARAFINDAN İNCELENMEYE ALINIYORMUŞ LÜTFEN DOLDURAN BİLDİRSİN KAÇ KİŞİ OLDUK ANLAYALIM
4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

Çok Okunanlar

Avustralyalı 36 yaşındaki Gwyneth Montenegro isimli kadının hayatı 18 ...
Bartın'ın Amasra ilçesinde bir kişi, arkadaşlarıyla “denize giremezsin” ...
10 yıl boyunca vajinasında vibratör unutan İskoçyalı kadın günün olayı ...
IRAK Şam İslam Devleti militanlarının çok sayıda Irak askerini kamyon ...
Çin'in Zhejian eyaletinde bir su kanalı Perşembe sabahı birden bire ...
Aynı topraklarda aynı saatlerde yaşanan birbirine tamamen zıt hayatlar. ...
30 yaşındaki Çağlar Ulaş Kara, evinde kız arkadaşı tarafından ölü bulundu
İlginç kaza, başta Alman ARD olmak üzere birçok kanalda yayınlandı.
Arjantinli futbolcu Carlos Tevez'in babası, evine gelen kimliği belirsiz ...
Beykoz Riva'da 2 otomobilin çarpışması sonucu 3 kişi öldü, 8 kişi de ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.