Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
Ebru.dan ACİLL CEVAPP gelene kadar devam 21 Mayıs 2014 Çarşamba
yeşim bende memurum 2 yıl ceza aldım dosyam yargıtayda.eğer onanırsa denetimli serbestlik verilirse MEMURLUKTAN atılırmıyım. BİLEN ARKADAŞLAR LÜTFEN YARDIMCI OLUNN.
muş 21 Mayıs 2014 Çarşamba
şu ana kadar tbmm adalet komisyonunda verilen kanun tasarılarına bakıyjorum chp partisi kişilere özel yasa teklifleri getiriyor birşeyler olacaksa cumhur başkanlığı seçimleri öncesi yada seçim sonrası olacaktır
Ozan 20 Mayıs 2014 Salı
Muhakkak birşey çıkar herkese lütfen duyarlı olalım çözüm sürecinde bizi unutmasınlar
samsun 20 Mayıs 2014 Salı
burcu arkadasim dun toplandilar gundemi degistirmek icin somadan dolayi bunlar boyle bizleri dusundukleri icin degil ellerinde bdp tarafindan verilen 619 tane hasta hukumlu listesi var cozum surecinde bdp bu hukumluleri istiyor.ben her gun adalet bakanligini ariyorum sizlerde arayin dilekceler veriyorum toplanamiyoruz arayin mail gonderin kim ne haber alirsa burada paylaşsin infazda bir calisma var bunu cok iyi biliyorum kisilere ozel aflar cikaracaklar meclis kapanmadan bu son sânsimiz.
Misafir 19 Mayıs 2014 Pazartesi
suçlu sayısının artmasıyla afların hiç bir ilgisi yok emniyeti muazzam saglarsanız sayı azalır
burcu 19 Mayıs 2014 Pazartesi
bugün toplandılar çözüm süreci için belki bizede bir şey çıkar en azından tüm 3yıllık suçlara af verin artık
Ozan 19 Mayıs 2014 Pazartesi
Arkadaşlar verilen numarayı arayan varmı belki sesimizi duyurabiliriz. Çok bişey istemiyoruz ki Allahım içlerine adalet duygusu verdin af duygusu versin . Muhakkak birşey var bunu genele yaymaları lazım cezaevindekilerde dilekçe yazsınlar
muzafer 19 Mayıs 2014 Pazartesi
samsun bu yazdıklarını hangi kaynaktan aldın bizde bakalım
yusuf2323 18 Mayıs 2014 Pazar
Aynen de öyle arkadaş.biz her dönem akp nin oylarını artırırsak bize yapacağı budur işte...
samsun 18 Mayıs 2014 Pazar
Akaryakıt kaçakçılığı yapanlara da af yeni pakette . Ohh kişiye özel erkek kadın ayrımımı olur bu nasıl adalet şike davaları nada infaz calismasi kck lılar Ergenekon'da dışarda geriye kim kaldı zavallı halk verin Oylarınızı akp iyi oluyor bize .Genel affı vermez bunlar unutun hasta mahkumları bile serbest bırakmıyorlar kaldı ki sağ olanları bu ülkede az cezaya af yok müebbet alican tanınmış olucanki özgür olasın
4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

Çok Okunanlar

Geceleri barlarda şarkıcılık yapan Neval Msaad'ın yüklü bir para karşılığı ...
Amerikan savaş uçaklarının saldırılarına rağmen Kobani'de ilerleyişi süren ...
Örgütün en üst ve kozmik yapılanması Başyüceler Şûrası adını taşıyor. ...
NASA'nın çektiği görüntülerde şok bir ayrıntı dikkat çekti
Korkunç cinayet ünlü tatil beldesi Bali'de yaşandı
İsrail, dünyada en çok tarihi yazılı belge ve kitabın toplandığı ülkelerin ...
Fotoğrafçı Gerry Van Der Walt vahşi doğada inanılmaz bir ana tanıklık etti ...
54 yaşındaki Osman Turan, Mers virüsü şüphesiyle Adana Numune Eğitim ve ...
Zaman Gazetesi’nin tirajındaki bu 3′te 1′lik düşüş, halkın Zaman’a olan ...
Fethullah Gülen'in "Dinin Afeti Üç Zümre" başlıklı yeni sohbeti ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.