Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
samsun 17 Mayıs 2014 Cumartesi
Arkadaşlar iki gün önce bakanlikta süpriz infaz calismasi diye Milliyet haberde bir yazı var bekir bozdag toplantıda konuşmuş küçük cezası şike davaları gibi suçlarda denetimli çalışmaları düzenlemeleri ama 5 yargı pakete komutanların mecliste kapatmadan adalet başlığına TBMM. Dilekçeleri yollayayım hepimiz durmadan arayalım bu son şansımız .toplanıp yürüyüş yapamıyoruz hepimiz ayrı illerdeki .Salı günü meclis açılacak durmadan arayalım dilekçe yollayayım özellikle Bakanlığı arayalim
Ozan 16 Mayıs 2014 Cuma
Umutlarımızı yitirmedik yitirmeyeceğiz kısmide olsa bir af olacak Allah'tan bunu yürekten isteyelim. Terör bugün yine başladı Tunceli'de barış için çözüm için en azından kısmi af olmalı 5 yıl 10 yıl. Halkımız hakkını istiyor
Ebru.dan ACİLL CEVAPP 12 Mayıs 2014 Pazartesi
yeşim bende memurum 2 yıl ceza aldım dosyam yargıtayda.eğer onanırsa denetimli serbestlik verilirse MEMURLUKTAN atılırmıyım. BİLEN ARKADAŞLAR LÜTFEN YARDIMCI OLUNN
memur yeşim 12 Mayıs 2014 Pazartesi
2012 de yargıtaya nitelikli tehditten dosyam gitti. cezam 2yıl 1 ay. daha gelmedi geçen gün eve postacı evrak getirdi yargıtay cumhriyet savcısın dan savcı hapisin kısa süreli olmadığı için bozulmasını istiyor.sizce ordaki hakimler bu savcının görüşüne katılırmı. bozulurmu yaniiii.
misafir 12 Mayıs 2014 Pazartesi
100 maddelik yeni torba yasası bu hafta meclise sunuluyor inşallah içinden bizede yarayan maddeler olur ALLAH yardımcımız olsun
memur yeşim 11 Mayıs 2014 Pazar
2012 de yargıtaya nitelikli tehditten dosyam gitti. cezam 2yıl 1 ay. daha gelmedi geçen gün eve postacı evrak getirdi yargıtay cumhriyet savcısın dan savcı hapisin kısa süreli olmadığı için bozulmasını istiyor.sizce ordaki hakimler bu savcının görüşüne katılırmı. bozulurmu yaniiii.
Ebru.dan ACİLL CEVAPP 11 Mayıs 2014 Pazar
yeşim bende memurum 2 yıl ceza aldım dosyam yargıtayda.eğer onanırsa denetimli serbestlik verilirse MEMURLUKTAN atılırmıyım. BİLEN ARKADAŞLAR LÜTFEN YARDIMCI OLUNN
Misafir 11 Mayıs 2014 Pazar
nedeeeeeeeeeeeeennnnnnn
misafir01 10 Mayıs 2014 Cumartesi
https://edilekce.tbmm.gov.tr/Login.aspx arkadaşlar dilekçelerinini yazıp TBMM gönderebilirsiniz ne kadar çok kişi duyarlı olursa o kadar iyi olur.inşallah herkese af gelir Allahım sesımızı duyulsun artık
Misafir 09 Mayıs 2014 Cuma
Daha cok bekleriz. Chkanlar cikti arkadaslar. Af maf yok bos şöz konusvp dtrmazin
4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

Çok Okunanlar

Ayrıca kızların annesi Jeanna da kızlarının Ben’le olmasından çok memnun, ...
Bu iddiaları doğrulayacak bir çıkış da Fetullah Gülen’in eski sağ kolu ...
Dünyaca ünlü kadınlar büyük panik yaşıyor.
Fethullah Gülen'in başında olduğu örgütün Türkiye'de bir darbe girişimine ...
Bugün yarım ay şeklinde dizili olan taşların aslında tam bir yuvarlak ...
Ülkesiyle ilgili çıkan haberleri sinirlendi
Beşiktaş, Michael Eneramo'nun sözleşmesini karşılıklı olarak feshedilirken ...
Gündüz kuşağının çok sevilen yüzlerinden Seda Sayan, yeni sezon programına ...
Sokakta bir genç kıza tecavüze yeltenmekten yakalanan gencin oldukça titiz ...
Polis, olaydan 2 saat önce tanıştığı genç kadını öldüren A.K.O.'nun ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.