Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
Meltem 18 Mayıs 2014 Pazar
0312 2187420 ceza işleri müdürlüğü çalışma yapıyormuş Ankara'da sesimizi duyuralım lütfen inte yazdığınızda bilgiler de çıkıyor
Ozan 18 Mayıs 2014 Pazar
Seni hatırlıyoruz tabiki hoşgeldin .. Kanun sonrası seni göremedik buralarda maviş..şimdi bize destek ol sonuç ne olursa biz bekliyoruz şimdi senin adına üzüldüm ancak herşeyde bir hayır vardır. Senin bağlantıların vardır eminim birilerine Ulaş bize yardım et . En azından 5 yıl altı cezalar için birşeyler yapsınlar çok dardayız . Bizim için bişeyler yap bebeğim olacak eşimin yanında olmak istiyorum
umutsuz 17 Mayıs 2014 Cumartesi
merhaba kader arkadaşlarım.. beni yıllar öncesinden hatırlayanlar vardır belki. hani katip abi, maviş vb arkadaşlar o dönem denetimli serbestlikle çıkmıştı eşim. tam 1 sene hapis yolu gözledim. sonra ne mi oldu? 2 yıl kavga gürültü kıymet bilmeyen şiddet gösteren bir eş. 1 ay önce boşandık :( .. velhasıl beklediğiniz insanlara çokta güvenmeyin, çoğu kıymet bilmiyor ne yazıkki...
Ozan 17 Mayıs 2014 Cumartesi
Evet sesimizi duyuralım nereye dilekçe yazalım söyleyin başvuralım intten hep yazıyoruz zaten heryerden yazarız
yusuf2323 17 Mayıs 2014 Cumartesi
Samsun nickli arkadaş 3 yıl indirim verseler aziz yıldırımı kurtaramazlar.inşallah daha yüksek cezalara bir şeyler düşünecekler.denetimliyide yükseltirlerse bayağı ceza evleri boşalır o zaman..
samsun 17 Mayıs 2014 Cumartesi
Yazıyı okuyun .bakanliktan infaz da sürpriz çalışma başlığı bu. Ama gariban halk için yapılan bi çalışma olmadı cokk belli yine aziz Yıldırım bazı tanınmış kişiler i çıkarmak için uğraşıyorlar biz Halkta bekliyoruz seçim yaklaştı yine oy peşindeler sakin bu son şansımız bunlar genel af vermez bunlar ama 3 yıl altı cezalara bişey yapacaklar onuda meclis kapatmadan sesimizi duyurulur yoksa uzatılan 5 torba yasa kbile uzadı yıllardır. KCK ve şike suçları için bi düzenleme BDP bile kendi halkını svn
samsun 17 Mayıs 2014 Cumartesi
Arkadaşlar iki gün önce bakanlikta süpriz infaz calismasi diye Milliyet haberde bir yazı var bekir bozdag toplantıda konuşmuş küçük cezası şike davaları gibi suçlarda denetimli çalışmaları düzenlemeleri ama 5 yargı pakete komutanların mecliste kapatmadan adalet başlığına TBMM. Dilekçeleri yollayayım hepimiz durmadan arayalım bu son şansımız .toplanıp yürüyüş yapamıyoruz hepimiz ayrı illerdeki .Salı günü meclis açılacak durmadan arayalım dilekçe yollayayım özellikle Bakanlığı arayalim
Ozan 16 Mayıs 2014 Cuma
Umutlarımızı yitirmedik yitirmeyeceğiz kısmide olsa bir af olacak Allah'tan bunu yürekten isteyelim. Terör bugün yine başladı Tunceli'de barış için çözüm için en azından kısmi af olmalı 5 yıl 10 yıl. Halkımız hakkını istiyor
Ebru.dan ACİLL CEVAPP 12 Mayıs 2014 Pazartesi
yeşim bende memurum 2 yıl ceza aldım dosyam yargıtayda.eğer onanırsa denetimli serbestlik verilirse MEMURLUKTAN atılırmıyım. BİLEN ARKADAŞLAR LÜTFEN YARDIMCI OLUNN
memur yeşim 12 Mayıs 2014 Pazartesi
2012 de yargıtaya nitelikli tehditten dosyam gitti. cezam 2yıl 1 ay. daha gelmedi geçen gün eve postacı evrak getirdi yargıtay cumhriyet savcısın dan savcı hapisin kısa süreli olmadığı için bozulmasını istiyor.sizce ordaki hakimler bu savcının görüşüne katılırmı. bozulurmu yaniiii.
4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

Çok Okunanlar

İngiliz gazetelerinde yer alan haberlere göre, IŞİD’e katılan Cihatçı ...
Kim Kardashian, Pamela Anderson ve Paris Hilton gibi ünlü isimleri Viyana ...
Sabıkalı kadın, dairesine gizlice girdiği komşu erkeğe tecavüz etti
Hindistan'ın Varanasi şehrinde yaşayan Aghori Babalar ölüleri yemeleriyle ...
balkondan sarkan kadın kendini tutan ailesinin elinden kaydı..
17-25 Aralık kirli darbe operasyonu sonrasında Paralel medyanın ...
14 Şubat 2013 tarihli kayıtlarda olay mahallinin neredeyse tamamen kana ...
Irak'ta terör estiren IŞİD militanlarının kesik başlarla çektirdikleri ...
Torbadan madenciye, çalışan anneye ve Bağ-Kur borcu olana müjdeli haber
Vahşi yaşamdan yine çok ilginç bir görüntü..
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.