Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
gülcan 17 Şubat 2014 Pazartesi
annem için afistıyorum alla herkesı kurtarsın
Misafir 17 Şubat 2014 Pazartesi
savci bozma istemistir daha henuz bozulup bozulmayacagina bolumdeki hakimler karar verir savci sadece ister hakime kalmis karar
EMEL. LÜTFEN ACİLL CEVAPPPP 16 Şubat 2014 Pazar
yargıtay savcısı benim 2 yıl 6 ay dosyamı bozmuş ama tam nihayi karar gelmedi bana,kesin karar yok yani sadece yargıtaydaki savcı bozulması yönünde mütala sunmuş.kesin karar elime nezaman gelir.
isimsiz 16 Şubat 2014 Pazar
Acaba hapishanede islenen cinayetler biliniyormu sizofren hastalari.neden icerde neden yardim edilmiyo edilmiyor sadece ilgilenilsin saygj.km ilar
Mısafır 15 Şubat 2014 Cumartesi
Arkadaşlar neler oluyo paket ne durumda içerıginde bizlerı kapsıyan bışey yok gibí ama bilgisı olan paylaşırmı
çok sürer 12 Şubat 2014 Çarşamba
benim dediğime geleceksiniz bunlar başımızdaykn af beklemeyn vermezler bunlar sadece umut verp geri çekilirler
yusuf2323 11 Şubat 2014 Salı
hnd cemaat olayı yılları bulur mahkemesinin olması ve sonuçlanması.kimse o tür şeylerden ümit beklemesin bence..
hnd 10 Şubat 2014 Pazartesi
dün Etuğrul Günay Bugün TV'de, iktidar için, bunlar cemaat aleyhine örgüt kapsamında binlerce dava açıcaklar, yargıyı ve mahkemeleri iş yükünden işlemez hale getirecekler, asıl hedefleri KCK ve diğerlerini kapsayacak af çıkarmak, buna zemin hazırlıyorlar dedi.
ÇOK BEKLERSİNİZ 08 Şubat 2014 Cumartesi
bu hükümet yapmaz arkadaşlar gaddar, cani, duygusuz hep ümit verip insanlarla oynuyolar başka iktidar olsa tamam ama bundan af beklemeyelim
hasan 07 Şubat 2014 Cuma
Duyuru: AF anayasal bir haktır. AF istemek suç değildir. ANAYASA MADDESİ: Af yetkisi, anayasal dayanağını anayasanın 87 ve 104. maddelerinden almaktadır. Anayasanın 87. maddesine göre TBMM, üye tam sayısının beşte üç çoğunluğu ile karar vermek koşulu ile genel veya özel af çıkartmaya yetkilidir. AF konularında milletvekillerini arayıp taleplerimizi iletelim: Bekir Bozdağ 0505 777 66 01-0542 …647 40 87 Sadullah Ergin 0505 777 31 10-0532 281 57 70 Mehmet Ali Şahin 0532 313 20 78 Binali Yıldırım
4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

Çok Okunanlar

Gazeteci Metin Özer 30 Mart seçimleri üzerine çarpıcı bir değerlendirme ...
Dünya bu yamyam kardeşleri konuşuyor
Bir anne ve babanın en acı anları
Amerikan sosyetik güzeli borç batağına girdi.
CNN Türk'te yayınlanan 'Dört Bir Taraf' programında gazeteci Nagehan Alçı ...
Memurlara önemli haber
17 Aralık süreci ve ardından Başbakan Erdoğan’ın yaptığı çağrı üzerine çok ...
Bir gün önce bir motosikletten şüphelenmişler
MMA takım maçı izleyenlerin ağzını açıkta bıraktı.
Bugünkü Sun gazetesinin birinci sayfa "İngiltere'nin en genç anne babası" ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.