Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
Ozan 03 Haziran 2014 Salı
Arkadaşlar devlet para alabilmek için af yapıyor aynı affı 2012 de de yaptı ve ardından cezalara denetimli serbestlik verdi umut ediyorumki bu seferde öyle olsun. Ceza affı olsun maddi af ardından manevi af olsun
burcu 29 Mayıs 2014 Perşembe
piknik ne arkadaşlar adam gibi 12 senedir halka af vermediler af versnler
Toprak 29 Mayıs 2014 Perşembe
Mahkumlara piknik müjdesi diye aratma yaptıra bilirsiniz
Toprak 29 Mayıs 2014 Perşembe
Önerge sunacaklarmış Meclise tv de basın toplantısın da Millet vekili söyledi..Google de bulabilirsiniz
sema 29 Mayıs 2014 Perşembe
nerden duydunuz piknik yasasını bu gerçek olsa keşke.
toprak 26 Mayıs 2014 Pazartesi
Slm Mahkumlara piknik yasası cikacakmis ...Gözlerim yaşardı..
burcu 25 Mayıs 2014 Pazar
kimler istemiyorki ben bıktım bu hükümetten vermiyo adamlar napalım basına verileni genele bile vermediler ne beklersiniz artık
kimler af istiyor 25 Mayıs 2014 Pazar
arkadaşlar kimler af istiyor burada
Misafir 22 Mayıs 2014 Perşembe
arkadslar medyadan bir kac kanal flas tv destek icin yarin sabah orda olucaklar sizlerde durmayin lutfen diger kannalari arayin
misafir 22 Mayıs 2014 Perşembe
arkaslar 23 mayista toplaniyoruz diyarbakir mardinden gelen arkadaslar var lutfen bu gece herkes bimere mail atsin diger sitedeki arkadslar toplanmadan once mail aticaklar bimere sizde uzakta olan gelemeyen arkadslar akraba es dost yazin tv medyayada haber verdiler
4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

Çok Okunanlar

Yost, yaptığı açıklamada, 1 Ekim günü eyalet genelinde 30 sözleşmeli okula ...
Vehhabi olan Suudi Arabistan Kralı Abdullah, bozuk olan inancına göre ...
Fethullah Gülen, devlet içinde devlet kurmaya kalkıştı. Türkiye'nin 7 ...
Zara Hartshorn’un gerçek yaşı 18 ama dışarıdan bakıldığında en az 60 ...
Piramidin en üstü Fethullah Gülen katı. Üst akıl diye tanımladığımız, ...
Uzun süre yasak aşk yaşayan Feyzullah ve Asya, eşlerini aralarında engel ...
TV8'de program yapan Hülya Avşar'ın konuğu, ünlü sunucu Burcu Esmersoy'du. ...
ANTALYA- Isparta Karayolu'nun 40'ıncı kilometresinde TIR ile minibüsün ...
Karslı'nın açıklamalarına göre eski bakanlardan Hikmet Çetin de Merkez ...
Evlilik monotonlaştığında çiftler birbirlerinin fikirlerini beğeniyorsa ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.