Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
yasemin 15 Nisan 2014 Salı
1 yil 6 ay hapis cezasi olan biri cocugu olunca 6 ay sarti 2015 de kalkiyor.yargitaydan bu tarihten sonra gelirse sonuc ne olur onanirsa?0 6 yas cocugu olanlara kanun cikti.suc basit dolandiricilik bilen varsa yazarmi
yusuf2323 14 Nisan 2014 Pazartesi
Burcu hanım cinayet ve tecavüz olaylarını kabul etmezler zaten.
burcu 13 Nisan 2014 Pazar
inşallah yusuf bey dediğiniz gibi olur bizde rahatlarız hepimiz çocuk istirmarcılarına bir şey olmasın da
duyuruuu 13 Nisan 2014 Pazar
http://basvuru.akim.akparti.org.tr/vatandas/ bu siteden af isteklerinizi bildirin
DUYURUUUUUU 13 Nisan 2014 Pazar
http://basvuru.akim.akparti.org.tr/vatandas/Default.aspx?ver=13.04.2014%2020:57:24 arkadaslar burdan girip Cezaevlerindeki yakınlarınız için Başbakanlık'a ve AKP Genel Merkezi'ne af taleplerinizi belirtin çogunluk nekadar çok olurda okadar çok dikkat çekeriz
yusuf2323 13 Nisan 2014 Pazar
2016 olmaz diye düşünüyorum ama yinede kimse kesin bişey söyleyemez tabiki.başta belirttiğim gibi bu bir yerden alıntı değil sadece benim kendi görüşüm arkadaşlar...
yusufa 13 Nisan 2014 Pazar
bu dedikleriniz 2016 olmasın saygılar
yusuf2323 13 Nisan 2014 Pazar
Burcu hanım eğer verirlerse devlete karşı işlenen suçlarda fazlasını verirler diye düşünüyorum..
burcu 13 Nisan 2014 Pazar
devlete karşı 3,4 yıl verseler bari
yusuf2323 12 Nisan 2014 Cumartesi
Arkadaşlar sadece kck diye birşey söyleyemezler.belki devlete karşı işlenen suçlar diyebilirler.ama şimdilik genel af uzak görünüyor.samsun nickli arkadaşın dediği gibi denetimli serbestlik genişleyebilir.yada normal kapsamlı bir af olabilir.ama benim fikrim azda olsa bir şeyler verilecek.tabi kimlere yarar onu bilemem.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

SPK, finansman yapısındaki bozukluğa dikkat çekerek, cemaate yakınlığıyla ...
Genç mankenin ölümü davası devam etti
Kadınlar arasında bir garip akım başladı
Seda Sayan geçtiğimiz günlerde RTÜK'e gitti. Kanal D'yle olan anlaşması ...
Canını kurtarmak için Türkiye'ye kaçan 13 yaşındaki Suriyeli kıza ...
Namibya'daki vahşi yaşam parkında inanılmaz bir olay yaşandı
Korkunç anlar kameranın önünde gerçekleşti..
14 yaşındayken öğretmeni tarafından tecavüze uğrayan genç kız, adama ...
Zaman insanları işte böyle etkiliyor
Güney Sudan'ın petrol kenti Bentiu'nun silahlı gruplar tarafından ele ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.