Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
Misafir 08 Ocak 2015 Perşembe
Nerde mayista bitiyor 31 aralik 2015 ayrica bu tarihten once cezasi olanlar yararlaniyor 31 aralik 2015 den sonra ceza alanlar yararlanamiyor diye biliyorum.yanlissa duzeltin
samet 27 Aralık 2014 Cumartesi
uzun bir zamandir.yazamiyorum beni taniyanlar tanir..arkadaslar AF her zaman soyledigim gibi yok denetimin uzamasida hayel 2015 mayista denetim sureci bitiyor...gecici yasaydi zaten...cezasi olan teslim olsun...denetimden faydalansin mayis 2015 son...daha sonra ne olur bilinmez
sema 15 Aralık 2014 Pazartesi
arkadaşlar benim oğlum içerdede babası vasi oğluma gelen iaşe bedellerini babasımı ödemek zorunda.
fazilet 14 aralık 2014 14 Aralık 2014 Pazar
Başbakanım size yalvarıyorum lütfen bir yasa verin bizim gibi genç kadınlara inanın yazık benim kızımımın doğum günü cumartesi yine babası yok babasız çocuk buyur inanın zor babasız çocuk büyütmekte zor bir yasa lütfen
Misafir 27 Kasım 2014 Perşembe
Bayanlara yonelik teklif var yasalastiran yok
MİSAFİR 27 Kasım 2014 Perşembe
ARKADAŞLAR CNN TÜRKTE AHMET HAKAN VEYA ŞİRİN PAYZINA YAZIN BİR PROGRAM YAPSINLAR VE MADEM YARGIDA BUKADAR HAKSIZLIK VAR CEMAAT YARGIYA HAKİM İSE SESİNİ DUYURAMAYAN VE BOŞ YERE CEZA YATAN İNSANLAR VAR BU İNSANLARIN MAĞDURİYETİNİ GİDERMEKTE DEVLETİN GÖREVİ DEĞİLMİ SESİNİ DUYURAN BALYOZ ERGENEKON KCK LILAR ÇIKTI HANEFİ AVCI DEDİKİ İÇERİDE SESİNİ DUYURAMAYAN BİNLERCE MAHSUM VAR BU İŞİ BECEREBİLENLER TELEVİZYON SUNUCULARINA BİRŞEKİLDE ULAŞIP HUKUKÇULARIN BUNU KAMOUYU ÖNÜNDE TARTIŞMASI LAZIMKİ BİR SON
Antalyali murat 23 Kasım 2014 Pazar
2015 yili af yili olacak..adida af degil ozgurlestirme paketi olcak subat gibi cikmasini bekliyorum..
sezer 18 Kasım 2014 Salı
Sayın büyüklerim denetim serbesliyin erkeklere 2 yıl olacagını bayanlarada 3 yıl olacagını diyorlar bu ne kadar dogrudur
Misafir 16 Ekim 2014 Perşembe
Tam yeni paket oncesi akim de form var doldurup yollayin cok zpr bisey degil burda bos bos yorum yapana kadar akp ye yazin
atilla 14 Ekim 2014 Salı
arkadaşlar benim bir cezam sonuçlandı ceza aldım 1 yıl 2 ay 17 gün . temyiz ettim acaba bu cezayı yatarmıyım birde kaç senede gelir yargıtaydan
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

İzmir’de bir kişi, sabıkalı olduğu için iş bulamadığı gerekçesiyle İzmir ...
Gökbilimciler, 1300 ışık yılı ötede yatan ve kökeni halen bilinmeyen ...
İngiltere'de çok ilginç bir dava vardı..
-40 derece şehirdeki bütün su boruları patladı
49 yaşındaki İngiliz kadın online alışveriş sitesi eBay üzerinden kendini ...
Cumhuriyet Vakfı Yönetim Kurulu, Utku Çakırözer’i Cumhuriyet Gazetesi ...
Zeugma Antik Kenti'nde sürdürülen Muzalar Evi'ndeki kazı çalışmalarında ...
Buna göre AK Parti oylarında bir önceki aya göre yüzde 2.5 puanlık bir ...
Hilversum Belediye Başkanı Pieter Broertjes, televizyon binasının ...
İzmir’in Buca ilçesinde kimliği belirsiz kişi ya da kişiler tarafından ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.