Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
denetim 2 yil olcak gibi 26 Eylül 2014 Cuma
Genel af yok fakat denetimin uzatilmasina dair kanun teklifleri var.bekliyor durum ne olur bilinmez.avukatlar cikacak diyor.neye dayanarak soyluyor bilmiyorum.
ahmet 25 Eylül 2014 Perşembe
bence bu devlet af maf çıkarmaz nerderseninz ülke deki liderler affa karşı ve şunu bilinki çok kişi suçsuz yere yatıyor ceza evlerinde ve diyeceğim allah bu devlet büyüklerini başımızdan def etsin erdoğan iktidarda olduğu sürece çok suçsuz ceza evlerinde çürüyecek
burcu 21 Eylül 2014 Pazar
vermez bu hükümet hani devlete karşı suçlara diyodu nerde onu bile vermedi ki af nerde ama ben yinede dua ediyorum
bahar 18 Eylül 2014 Perşembe
eşim hapiste ne olur ne düzenimiz kaldı ne huzurumuz gözyaşımız hiç durmuyor 3 yaşındaki oğlum hergün babasını soruyo ne olur af çıksın yeter artık bu bayramda evimize sevinç dolsun yetkililer duyun sesimizi. ..
DRY 13 Eylül 2014 Cumartesi
LÜTFEN AF OLSUN ARTIK BUKADAR ANNE BABA AİLELER ÜZÜLÜYOR HERKES HATA YAPAR :(
ozan 13 Eylül 2014 Cumartesi
saatler günler aylar yıllar geçti . sevdiklerimizi özgürlüğe kavuşturmak bu kadarmı zor. bekliyoruz allah büyüktür. allah kullarına bir şans versin verdirsin.
Misafir 12 Eylül 2014 Cuma
Konu ne arkadasim ne duydunda 99 falan kapsiyor diyin anlamdik ne konusu
hasan 11 Eylül 2014 Perşembe
arkadaşlar bu konu neyi kapsıyor 12 yıldan az ceza alanlar içinmi tarih olarak yeni ceza almış hüküm giymiş mahkumlarımı yoksa 1999 yılında hüküm giyen mahkumlarımı kapsıyor açıklarmısınız
Misafir 07 Eylül 2014 Pazar
Bende baktim komisyonda diyor ne olurki
gül 02 Eylül 2014 Salı
resmi siteden denetimli serbestliğin 2 yıla çıkması hakkında kanun teklifi... şuan komisyonda. onaylanırsa denetimli serbestlik 2 yıl olacak... http://www.tbmm.gov.tr/develop/owa/tasari_teklif_sd.onerge_bilgileri?kanunlar_sira_no=161317
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

Dünyanın yörüngesindeki uzay istasyonunun yakınından UFO geçti..
'Emekliye eşit zam', yasa teklifine dönüştü. Yasa çıkarsa tüm emekliler ...
Galler’de yaşayan 47 yaşındaki Alan Knight, yaşlı komşusuna yaptığı ...
Acemi kasap haberlerinin en ilginci bu olsa gerek.
Ventura County İtfaye Departmanı, 2 saat süren kurtarma operasyonu ...
Hamdullah Tasalı, "Bütün kardeşlerimize çağrıda bulunuyoruz. Herkes kendi ...
Dünyanın her köşesinden IŞİD'e katılımlar artarak sürüyor.
Posta 'dan Ali Keser'in haberine göre, gerilen ortamı yönetmen Hilal Saral ...
Kısa süre sonra ABD öncülüğündeki koalisyon güçlerine ait savaş uçakları, ...
Mağdur kadınlar ise dehşet gecesini, “Boğazımıza bıçak dayayıp tecavüz ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.