Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
Sedat 09 Ekim 2014 Perşembe
arkadaşlar insanlara umut vermeyin Daha bayram öncesi yeni emekli hakimle görüştüm çok zor ne indirim nede af olabilir öyle bir düşünce bile yok bu af yada cezaindirimi sadece bir söylentinin yayılması dedi hele helede ülke bu durumdayken imkanı yok dedi . bende umutluydum ama bu konuşmadan sonra umudumda bitti
burcu 05 Ekim 2014 Pazar
derin kaynağın nerden de böyle yazıyosun kimsenin duygularıyla oynama
ozan 02 Ekim 2014 Perşembe
af dalga konusu haline getirmek çok ayıp içimiz yanarken bu nedir ya insanlık kalmamış
Misafir 02 Ekim 2014 Perşembe
Önce takvime bak
Derin agaoglu 01 Ekim 2014 Çarşamba
20/06/2015 tarihinde cok kapsamli bir af geliyor..demedi demeyin umut taciri degilim en cok kendimin ihtiyaci var kesin diyorum arkadaslar...
NEHİR 29 Eylül 2014 Pazartesi
EVTTT NOLUR 2 YIL YAPIN SU DENETİMLİ SERBESTLİGİ İÇİMİZ RAHATLASIN İNSALLAH KABUL OLUR
denetim 2 yil olcak gibi 26 Eylül 2014 Cuma
Genel af yok fakat denetimin uzatilmasina dair kanun teklifleri var.bekliyor durum ne olur bilinmez.avukatlar cikacak diyor.neye dayanarak soyluyor bilmiyorum.
ahmet 25 Eylül 2014 Perşembe
bence bu devlet af maf çıkarmaz nerderseninz ülke deki liderler affa karşı ve şunu bilinki çok kişi suçsuz yere yatıyor ceza evlerinde ve diyeceğim allah bu devlet büyüklerini başımızdan def etsin erdoğan iktidarda olduğu sürece çok suçsuz ceza evlerinde çürüyecek
burcu 21 Eylül 2014 Pazar
vermez bu hükümet hani devlete karşı suçlara diyodu nerde onu bile vermedi ki af nerde ama ben yinede dua ediyorum
bahar 18 Eylül 2014 Perşembe
eşim hapiste ne olur ne düzenimiz kaldı ne huzurumuz gözyaşımız hiç durmuyor 3 yaşındaki oğlum hergün babasını soruyo ne olur af çıksın yeter artık bu bayramda evimize sevinç dolsun yetkililer duyun sesimizi. ..
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

Dumanlı, gözaltına kararına yönelik Star gazetesinde atılan 'İnlerine ...
Zaman Gazetesi tarafından hakkında yapılan haberlere sitem eden Türkiye ...
Milleti meydana toplayıp hırsızın elini kestiler
Okan’ın CD’yi Askeri Savcıya teslim ettiği, CD'nin Cemaat'in TSK ...
Gill Kenyon, Barbara Henning ile kocası arasındaki ilişkinin geçen yıl ...
Sosyal medyanın son fenomeni, malı götürdü
Belgesel ekibi dünyanın en koca dudağına sahip kadını ormanda buldu..
Bu adam ünlü kadınlara ikizi kadar benziyor
Üvey babasının kendisine tecavüz ettiğini söyleyen 19 yaşındaki genç kız ...
Adama resmen piyango vurdu..
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.