Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
Misafir 20 Nisan 2015 Pazartesi
Köy msecyazmiyor artik umud diye biseyde kalmadi
hasan 04 Mart 2015 Çarşamba
devlete karşı suç işleyenlere af var ama biranlık öfkeyle suç işleyenlere yok yani terör suçlularına var kader mahkumlarına yok
Sibel 02 Mart 2015 Pazartesi
Af yoksa oy yokkkkkkkk
hıdır gündüz 26 Şubat 2015 Perşembe
Sn. Adelet bakanımızın bize ne zaman genel af çıkacağı günün tarihin belirliyeceğini ülkenin geleceğin çiçekleri olan çocukların sevinç haykırışları dört gözle bekleniliyor genel afın yuruliye girdiği gün önce sevinç göz yaşlarını döken olan Sn adelet bakanım ve ülkemin yeni nesilli olan ailelerinin birlik beraberlik sevinç göz yaşları olacak. HEP TEK YÜREK OLACAĞIZ.
sevilay gözlek 25 Şubat 2015 Çarşamba
kadın başıma iki cocukla sahipsiz kaldım cezalarda indirim istiyoruz
aff 23 Şubat 2015 Pazartesi
Kader mahkumların a aff gülsün ailelerin yüzü
bircan 23 Şubat 2015 Pazartesi
Bakanım bugün cezaevinde acık görüşe gittim göz yaşları dinledi ne olur kader mahkumların af gelsin analar ağlamasın çocuklar babasız kalmasın duyun sesimi zi haykırış mızı duyun
OY 11 Şubat 2015 Çarşamba
İNDİRİM YOKSA AF YOKSA BİZLERİN GÖZ YASI DİNMİYECEKSE SİZLER O KOLTUKTA RAHAT OLUYORSANIZ SİZE OYUM HARAM OLSUN OY VERENLERE VİCDANINIZI ELİNİZE KOYUN DİYORUM ...BİZİMDE BAYRAM YAPMAYA AİLE OLARAK OCAGIMIZIN TÜTMESİNİ COCUKLARIMIZIN GELECEGE UMUTLA BAKMASI NI İSTİYORUZ AGLAMASIN ARTIK MAHKUM AİLELERİ AF VERİN .. ÖNCE ALLAHIN İSİMLERİNE SIGINIYOR ONDAN BEKLİYORUM SONRA DA ELİNDE OLAN HUKUMETTEN AKP DEN .....MİLYONLARCA MAHKUM AİLE LERİ VE YAKINLARI VAR ....
misafir 09 Şubat 2015 Pazartesi
insallah genel af cikar .Allah butun cezaevindekilerre sabir versin
Misafir 03 Şubat 2015 Salı
Adalet bakani 3 yil diye bir calisma yok diyor hayaller suyaaazs
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

Veliler ve köylüler, müdür Devendra Prasad Sinha’yı (53) sürüklemeye ...
İnanılmaz olay sırasında kadının iki ayağı birden kırıldı..
Kazadan bir ay sonra eşine gerçekleri anlatan kadının aldığı cevap ise ...
Victoria’s Secret meleği Stella Maxwell ile öpüşürken yakalanan Miley ...
İstanbul Adalet Sarayı’nda bulunan 35. Asliye Ceza Mahkemesi’nde görülen ...
SuperSport 600 cc yarışları sırasında bitiş çizgisinde dehşet veren bir ...
Himmet paralarını Kıbrıs’ta kumar oynayıp kaybettiği iddia edilen ...
Avrupa Birliği İstikrar Fonu’ndan yapılan açıklamada Yunanistan’ın borcunu ...
Beklenmedik bir olay kameralara takıldı..
İki sinirli hayvan..
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.