Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
BURCU 12 Mayıs 2015 Salı
ÖCALAN ÇIKSA BİLE BU İKTİDAR AF MİLLETİNE VERMEZ GÖRÜNDE BAKIN
BURCU 12 Mayıs 2015 Salı
BİZLER OYLARI BUNLARA VERDİKÇE AF GELMEYECEK ANLAYIN ARTIK KENDİMİZİ KANDIRMAYALIM KENDİ HATALARI OLSA NE YAZAR İÇLERİNDE AFFA GİTMEDEN TEMİZE ÇEKİYOLAR SİZ VERİN OYLARI BUNLARA Kİ AF VERSİN ADAM BAS BAS BAĞIRIYO AF YOK DİYO NEDEN BAHSEDİYOSUNUZ
kader mahkumu 09 Mayıs 2015 Cumartesi
4yıl 2ay cezam onaylandı allah aşkına ne zaman geliyo bu aff bu hükümet iktidar olduğundan beri af vermedi vermezde bence ama umudumu kaybetmedim etmicem de allahım tüm kader mahkumlarını kurtarsın çoçuklarını eşlerini ana babalarını sevindirsin rabbim inşşş
cocuk 05 Mayıs 2015 Salı
Babami cok ozledim neolur artik af ciksin baskalari babalariyla gorunce cok agliyorum neolur cocuklar babasina kavussun amin
şükran 05 Mayıs 2015 Salı
Ben inaniyorum ki af yada ceza indirimi olacak sayin recep tayip erdogan kader mahkumlalrinada babaligini gosterecek af olocak insallah evet benimde kizim babasini istiyor benim size demem şüki umut karibanin ekmeyi suyudur af da mahkumun ve yakinlarinin hic bitmeyen kelimesidir af secim sonrasini bekliyor herkes rabbim herkesi sevdiklerine kavustursun ozellikle o gunahsiz yavrularimizin yuzunu guldursun amin
rabia 30 Nisan 2015 Perşembe
Hamileyim ve 7 aylık evliyim şuanda da 4 aylık Hamileyim eşimin eski cezası geldi ve 5 sene kadar lutfen ceza indirimi istiyorum çok caresizm
sait 30 Nisan 2015 Perşembe
sokakta kocası için dilenenler var 3 cocugu olup rüyanızadamı girmiyo ceza evleri dolu dışarda anneler cocuklar baba diye bi acık görüş oldumu önünde binlerce bkleyenler yazık dglmi bi anlık öfkedir affedilir affedilrsn orda hapiste yaptmakla bi şey olunmuyor dışardaki gözü yaşlı anneler babalar eşler cocuklar için onlara günah icerdekilere dgl
Misafir 23 Nisan 2015 Perşembe
Birileri burda yazan yuzlerce yorumu cikartsin baskanliga yollasin .dikkat cekmedikce kimse kimseyi tinlamiyor.fatih portakal la mail atin tgrt haberde adam arada bir gundeme getiriyo
abdulah hamit 20 Nisan 2015 Pazartesi
sayın baş bakanım benim babam 2aydır hapisde yatıyor nolur bir af cıkardın nolur
Misafir 20 Nisan 2015 Pazartesi
Köy msecyazmiyor artik umud diye biseyde kalmadi
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

Erzurumlu 5 çocuk annesi S.C.'nin dramı... 16 kişi aynı evde yaşadılar. ...
Korkunç infazlar olanca hızıyla sürüyor..
Adana'da eski eşini ve mahalledeki kız çocuklarını bir çetenin fuhuş ...
Zahide Yetiş, sunuculuğunu yaptığı programda büyük bir gafa imza attı. ...
Gülen'in ABD'den 'şifreli' gönderdiği talimatlarda, "HDP'ye oy verin" ...
Tunceli’de polis karakoluna düzenlenen saldırıda 2 PKK’lı ...
AK Parti'de, 1 Kasım seçimleri için aday adaylığı başvuruları dün resmen ...
Hakimleri, savcıları, polisleri ve bürokratları teker teker hapse girerken ...
İnsanlık dışı cezanın infazı yüzlerce kişinin tarafından aynı film izler ...
Drone ile çekim yapan Kevin Miller, gözüne kestirdiği rüzgar türbinini ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.