Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
Abdullah 15 Ocak 2016 Cuma
kacan bayanların eşlerine af istiyoruz
Abdullah uylaş 15 Ocak 2016 Cuma
ablam kaçtı kaçtığında 15 yasındaydı evlendi ve bir çocuk sahibi evlendikten 5 sene sonra 6 sene 8 ay hapis cezası çıktı alan razı veren razı buçocuk bobasız buyuyor ve af istiyoruz
Misafir 07 Ocak 2016 Perşembe
Denetimli iki yıl mı olacak bilgisi olan varmı
gülcin kacar 07 Ocak 2016 Perşembe
Ceza evlerinde bulunan mahkumların Türkiye'ye ne kadar yük getirdiğini hesap edersek , Bu ekonomik sıkışıklık döneminde hiç te küçümsenmeyecek rakamlarla karşılaşırız. Biz deriz ki beş yıldan fazla hüküm almayan mahkumlar denetimli serbestlik gibi kendi evlerinde mahkumiyetlerini geçirsinler. Bu arada her hangi bir kamu kuruluşunda görevlendirilsinler. Bu kadar mahkumun masraflarını neden halkımızın vergilerinden karşılasın. Mahkûmlar hem Cezalarını çeksinler hem de Türk ekonomisine yararları do
Burcu 23 Kasım 2015 Pazartesi
Allah yardımcınız olsun iktidar af vermez artk zaten bakıyorum kimse artk yazmyor herkez tükenmiş halde
ozan 08 Eylül 2015 Salı
Başımız sağolsun. Devletin madem herkese ihtiyacı var o zaman pkk gezecegine dışarda türk gezsin.açsın cezaverinin kapılarını af versin .o zaman derızkı birlik var .catladik toprak olacağız af bekliyoruz.
İsmail kurt 25 Ağustos 2015 Salı
Denetimlinin iki yila cikmasi icin yasa teklifi verilmis asli varmi onaylanirmi acaba
ozan 25 Ağustos 2015 Salı
Arkadaşlar onda bir yasasi çıkmış .5 te birde açık cezaevine giderken onda bir olmuş .yani diyemediler onda bir beste bir yatan cezaevinden çıkacak . Bundada vardır bir hayır biz genel af istiyoruz herkes çıksın istiyoruz . Açığı kapalisi tabiki fark var ançak evine gelmio ki insan ne günlere kaldık allahım sen duy
Mustafa 22 Ağustos 2015 Cumartesi
S.a arkadaslar bu af cikmasi hangi suclari kapsiyo bi bilginiz varmi yardimci olurmusunuz
:((( 19 Ağustos 2015 Çarşamba
3 yıl önce bu sayfadan çıkmazdım.. Ne umutlar ne güzel hbrler gelir diye çok şükür ben kavuştum eşime Rabbim geride kalanlara yardım etsin tez zamanda kavuştursun:( şimdi aklıma geldi bi bakıyım dedim hala aynı muhabbet herkes af bekliyor:(
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

TV şovmeni ve İngilizlerin Sun gazetesi yazarı Katie Hopkins, İslam ...
MHP Genel Başkan Yardımcısı Oktay Öztürk, mahkeme kararıyla kongre ...
KONYA’da polis tarafından düzenlenen fuhuş operasyonunda ifadesine ...
Boğulmak üzere olan çocuğu ölümden böyle kurtardı.
Esad'a bağlı savaş uçakları yüzlerce yaralanın tedavi edildiği hastaneyi ...
Ağır kayıplar veren terör örgütünün nasıl köşeye sıkıştığı Kandil’in ...
Seyir halindeki kamyonun açılan kasa kapağı motosikletliye çarptı. Ölümle ...
Sürekli olarak iftira atarak karaladıkları mehmetçik, Eruh'ta balkondan ...
Eurovision 2016 Şarkı Yarışması'nda Filistin, Kosova, Kırım Tatar, KKTC ve ...
Diğer kadınlar da olayı öğrenince A.E.A.’ya tekme tokat saldırdı. ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.