Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
misafir 20 Ocak 2015 Salı
yani genel af varmıı ???
Misafir 19 Ocak 2015 Pazartesi
Adalet Bakanı Bozdağ, denetimli serbestlikten, cezası bir yıldan az olanların yararlandığını, kamuoyunda bu süreyi artırmaya yönelik bir beklenti olduğunu söyledi. Bozdağ, "Şu anda denetimli serbestlik kapmasında, 18 ay hapis cezası alan kişi hiç içeride yatmıyor. İçeri giriyor, bir hafta kalıyor ve hemen dışarı çıkıyor. Bu sistemi daha iyi işler hale getirmek bakımından farklı alternatifler düşünülebilir ama bu süreyi artırmaya yönelik bir çalışma yok" dedi.
Misafir 17 Ocak 2015 Cumartesi
Cumhurbaskanligi bu bizim gorevimiz degil diyor maiilim oyle geldi..kanun teklifini milletvekulleri yapiyormus.onlara mail attin.
selamyılmaz 17 Ocak 2015 Cumartesi
sayın adelet bakanım ceza evleri dulup taşıyur yüce türk adeletinden af bekliyuruz cucuk larımızın boynu bökök kalmasın saygılarımla
Esra 17 Ocak 2015 Cumartesi
Sayın cumhur baskanım ne olur biz mahkum Yakınlarına af verin Allah rızası için
Mustafa 17 Ocak 2015 Cumartesi
Arkadaşlar biz mahküm Yakınları olarak tebkimizi oylarımızla gösterelim çünkü ben bütün sitelerden yalvardım af verin diye ama söz konusu gariban olunca kimse oralı olmuyor af yoksa AKP ye oy yok bunlar ANCA bundan anlar biz garipleri Allah kurtarsın amin
Misafir 16 Ocak 2015 Cuma
ğerli mesai arkadaşlarım, kıymetli okurlar;Suçluların cezalandırılması, ıslahı ve topluma kazandırılması konusu, ülkelerin tartıştığı ortak bir sorundur. Suçluların cezalandırılmasında alternatif ceza ve tedbirlerin hapis cezasına göre daha etkin olduğu ve denetimli serbestlik kurumunun gerekliliği tüm ülkeler tarafından kabul edilen bir gerçektir...Avrupa ülkelerinin birçoğunda, denetimli serbestliğin, tehlikeli hükümlüler hariç birçok hükümlüyü kapsayacak şekilde yaygın olarak uygulanan, etkin
Misafir 15 Ocak 2015 Perşembe
Cumhurbaskanligina mailime cevap geldi milletvekillerinin yetkisiymis.kanun teklifi vermek.
Tülay celil 11 Ocak 2015 Pazar
Yüçe allah kendisine sığınıyorları af edip mütün nimetlerinden faydalandıriyor ama insanlar birbirlerini af etmeye zorlanıyör ama biz çok şanslıyız kalbi merhamet ve iman dolu bir cumhurbaşkaım var küçücük boynu bükük öksüz ve yetim çocuklarımızı görmezden gelmeyecek bir çare olacaktır
Misafir 08 Ocak 2015 Perşembe
Nerde mayista bitiyor 31 aralik 2015 ayrica bu tarihten once cezasi olanlar yararlaniyor 31 aralik 2015 den sonra ceza alanlar yararlanamiyor diye biliyorum.yanlissa duzeltin
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

Bu gurur Türkiye’nin, bu yatırım hepimizin! Güçlü Türkiye’nin Yeni ...
Yüksek Seçim Kurulu, 7 Haziran 2015 pazar günü gerçekleşecek olan Genel ...
Millet ve Adalet Partisi (MİLAD) Genel Başkanı Mehmet Bozdemir, partisinin ...
Manchester United'in yıldız oyuncusu Marcos Rojo'nun seks kaçamağından bu ...
Göz göre göre canlarından oldular..
En az bir yıl fiilen çalışan ve performans değerlendirmesinde başarılı ...
Suudi Arabistan’da eline AK-47 (Kalaşnikof) markalı bir tüfek verilen ...
Emniyet Genel Müdürlüğü Yüksek Değerlendirme Kurulu kararı ile bin 776 ...
Şanlıurfa'da cami önünde mıntıka ihlali nedeniyle tartışan bayan ...
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a Sultangazi Belediyesi Ek Hizmet ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.