Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
ozan 02 Ekim 2014 Perşembe
af dalga konusu haline getirmek çok ayıp içimiz yanarken bu nedir ya insanlık kalmamış
Misafir 02 Ekim 2014 Perşembe
Önce takvime bak
Derin agaoglu 01 Ekim 2014 Çarşamba
20/06/2015 tarihinde cok kapsamli bir af geliyor..demedi demeyin umut taciri degilim en cok kendimin ihtiyaci var kesin diyorum arkadaslar...
NEHİR 29 Eylül 2014 Pazartesi
EVTTT NOLUR 2 YIL YAPIN SU DENETİMLİ SERBESTLİGİ İÇİMİZ RAHATLASIN İNSALLAH KABUL OLUR
denetim 2 yil olcak gibi 26 Eylül 2014 Cuma
Genel af yok fakat denetimin uzatilmasina dair kanun teklifleri var.bekliyor durum ne olur bilinmez.avukatlar cikacak diyor.neye dayanarak soyluyor bilmiyorum.
ahmet 25 Eylül 2014 Perşembe
bence bu devlet af maf çıkarmaz nerderseninz ülke deki liderler affa karşı ve şunu bilinki çok kişi suçsuz yere yatıyor ceza evlerinde ve diyeceğim allah bu devlet büyüklerini başımızdan def etsin erdoğan iktidarda olduğu sürece çok suçsuz ceza evlerinde çürüyecek
burcu 21 Eylül 2014 Pazar
vermez bu hükümet hani devlete karşı suçlara diyodu nerde onu bile vermedi ki af nerde ama ben yinede dua ediyorum
bahar 18 Eylül 2014 Perşembe
eşim hapiste ne olur ne düzenimiz kaldı ne huzurumuz gözyaşımız hiç durmuyor 3 yaşındaki oğlum hergün babasını soruyo ne olur af çıksın yeter artık bu bayramda evimize sevinç dolsun yetkililer duyun sesimizi. ..
DRY 13 Eylül 2014 Cumartesi
LÜTFEN AF OLSUN ARTIK BUKADAR ANNE BABA AİLELER ÜZÜLÜYOR HERKES HATA YAPAR :(
ozan 13 Eylül 2014 Cumartesi
saatler günler aylar yıllar geçti . sevdiklerimizi özgürlüğe kavuşturmak bu kadarmı zor. bekliyoruz allah büyüktür. allah kullarına bir şans versin verdirsin.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

8 PKK'lı daha teslim oldu
THY bir süre önce sosyal medyada yapılan paylaşımlarla ilgili olarak ...
Müthiş bir aldatma hikayesi..
İngiliz sahilinde korkunç bir saldırı yaşandı..
Sayın savcılığınız tarafından yürütülen TSK’daki Fethullah Gülen ...
Fırıncı 15 yaşındaki kıza tecavüz etti, eşi ve din kültürü öğretmeni de ...
Adalet Bakanlığı'nda bir süre Kanunlar Genel Müdürü olarak görev yapan ve ...
SONAR'ın yaptığı son ankette AK Parti'nin oylarında ciddi bir düşüş ...
Angel McCoughtry-Brande Elise çiftinin önümüzdeki aylarda ABD'de eşcinsel ...
Terör örgütü IŞİD'in katliamları olanca hızıyla sürüyor.
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.