Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
rabia 30 Nisan 2015 Perşembe
Hamileyim ve 7 aylık evliyim şuanda da 4 aylık Hamileyim eşimin eski cezası geldi ve 5 sene kadar lutfen ceza indirimi istiyorum çok caresizm
sait 30 Nisan 2015 Perşembe
sokakta kocası için dilenenler var 3 cocugu olup rüyanızadamı girmiyo ceza evleri dolu dışarda anneler cocuklar baba diye bi acık görüş oldumu önünde binlerce bkleyenler yazık dglmi bi anlık öfkedir affedilir affedilrsn orda hapiste yaptmakla bi şey olunmuyor dışardaki gözü yaşlı anneler babalar eşler cocuklar için onlara günah icerdekilere dgl
Misafir 23 Nisan 2015 Perşembe
Birileri burda yazan yuzlerce yorumu cikartsin baskanliga yollasin .dikkat cekmedikce kimse kimseyi tinlamiyor.fatih portakal la mail atin tgrt haberde adam arada bir gundeme getiriyo
abdulah hamit 20 Nisan 2015 Pazartesi
sayın baş bakanım benim babam 2aydır hapisde yatıyor nolur bir af cıkardın nolur
Misafir 20 Nisan 2015 Pazartesi
Köy msecyazmiyor artik umud diye biseyde kalmadi
hasan 04 Mart 2015 Çarşamba
devlete karşı suç işleyenlere af var ama biranlık öfkeyle suç işleyenlere yok yani terör suçlularına var kader mahkumlarına yok
Sibel 02 Mart 2015 Pazartesi
Af yoksa oy yokkkkkkkk
hıdır gündüz 26 Şubat 2015 Perşembe
Sn. Adelet bakanımızın bize ne zaman genel af çıkacağı günün tarihin belirliyeceğini ülkenin geleceğin çiçekleri olan çocukların sevinç haykırışları dört gözle bekleniliyor genel afın yuruliye girdiği gün önce sevinç göz yaşlarını döken olan Sn adelet bakanım ve ülkemin yeni nesilli olan ailelerinin birlik beraberlik sevinç göz yaşları olacak. HEP TEK YÜREK OLACAĞIZ.
sevilay gözlek 25 Şubat 2015 Çarşamba
kadın başıma iki cocukla sahipsiz kaldım cezalarda indirim istiyoruz
aff 23 Şubat 2015 Pazartesi
Kader mahkumların a aff gülsün ailelerin yüzü
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

Çatak'ta asker ve polise roketatarla saldıran 2 PKK'lının keskin nişancı ...
Amerika'nın Florida'da tam 5.5 metre boyunda bir piton yakalandı..
Nasıl olur demeyin önce haberi okuyun..
Adana'daki, eş değiştirmeli fuhuş operasyonunda gözaltına alınan sanıklar ...
Güvenlik güçleri etrafta yaptıkları aramalarda teröristten geriye fazla ...
Suudi Arabistan'da pek çok göstermelik..
Tamamen hayvan derisinden yapılmış.
Mısır Ligi'nde oynanan AC Leopards-Zamalek maçında korkunç bir sakatlık ...
HDP Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş, MHP Lideri Devlet Bahçeli’nin ...
Yok böyle bir konfor..
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.