Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
yusuf2323 05 Mayıs 2014 Pazartesi
Kısmi af ya devlete karşı işlenen suçlar olur,ya 5 yıldan az cezalar diye birşey olur,yada denetimli serbestlik süresini uzatırlar.bunlardan biri olur.kesinlikle adam öldürene ve tecavüzcüye af vermezler diye düşünüyorum.
yusufa 05 Mayıs 2014 Pazartesi
kısmi af nasıl olacak
yusuf2323 01 Mayıs 2014 Perşembe
Kısmi bir af yada denetimli serbestlik falan.ama kesinlikle şu an genel af vermezler.
yusufa 01 Mayıs 2014 Perşembe
ne olacakki yusuf bey sizce
DİKKAT 01 Mayıs 2014 Perşembe
https://edilekce.tbmm.gov.tr/Login.aspx ARKADAŞLAR BURAYA ÜYE OLUP AF DİLEGİNİZİ BİLDİRİN 100 TANE OLUNCA BAŞKANLAR TARAFINDAN İNCELENMEYE ALINIYORMUŞ LÜTFEN DOLDURAN BİLDİRSİN KAÇ KİŞİ OLDUK ANLAYALIM
yusuf2323 27 Nisan 2014 Pazar
Arkadaşlar kimse burdan size net tarih veremezki.eğer net tarih veren olursa da inanmayın.ama ben bu yıl içinde kesinlikle olacağına inanıyorum..
hayatzor 27 Nisan 2014 Pazar
su zaman gelse bi rabbimin izniyle ama netleşsin artık tayyip başkan sen duy sesimizi ya mağduruz yardımda etmiyosunuz bari eşimiverin bana yeter artık yaaa
yusuf be 27 Nisan 2014 Pazar
bu kısa zaman nezeman orası net degil işte
yusuf2323 26 Nisan 2014 Cumartesi
Arkadaşlar inşallah kısa zamanda bir şeyler olacak.artık inanıyorum buna
misafir 26 Nisan 2014 Cumartesi
Arkadaşlar neden duyarsız kalıyosunuz hepimiz kalplerimiz birleştirelim yardım edin 1000 tane yasini tamamlayalım

Çok Okunanlar

Son yılların en büyük hazinesi ortaya çıkartıldı..
Sürekli olarak beyaz ekmek yenmemesini isteyen Karatay'ın ekmek yediğini ...
Dünyanın en zengin kedisi ünlü topmodelleri bile sollayıp gitti..
Kahramanmaraş’ta kurtuluş etkinlikleri kapsamında onuncusu düzenlenen ...
Yok böyle bir yer..
Ercan Gün’ün Dink cinayetindeki rolünü de eski Emniyet İstihbarat Daire ...
Cizre'deki çatışmadan sonra ölüler alındı..
Evlilik programı sunucusu Zuhal Topal'ın, dünkü programında şehitleri ...
Suda yüzen kadın beklemediği bir saldırıya uğradı..
Terör örgütü PKK'nın sözde Cizre sorumlusu, "Mamo" kod adlı Mustafa D'nin, ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.