Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
misafir 09 Mart 2014 Pazar
Evet Kimse bizi duymuyo sonuçta biz sıradan bi vatandaşız ama bi şekilde sesimizi duyurmamız lazım
misafir haklııı 09 Mart 2014 Pazar
merak ediyorumda bizim bu yazdıklarımızı gören varmı neden kimse merak edipde bakmıyo yetkililer ey hükümet gör bizide artık yeter 5mi6mı ver artık millete af senden kimse para istemiyo canınıda istemiyo sadece 2 harf mahvettin milleti müebbetlere bile af verdin suçumuz paşa olmamakmı neyapalım paşa değiliz sadece 2harf AF AF
misafir 08 Mart 2014 Cumartesi
başbakan yargıda düzenleme yapacagız dedi nedemek istedi acaba bi umut var mı ki
Misafir 08 Mart 2014 Cumartesi
yav yapmayin bu adam bize gunahini vermez birakin gerisini inanmayin yav bos hayallerle kandirildik yetmedimi
birgül 08 Mart 2014 Cumartesi
nerden duydunuz bakın boşuna kimseyi umutlandırmyın sedocan
misafir 07 Mart 2014 Cuma
sedocan nerden aldın bu bilgiyi kesinmi
sedocan 07 Mart 2014 Cuma
arkadaşlar seçimlerden sonra cezaevinde yatanlar için iyileştirme yapacaklar . büyük ihtimalle denetimliyi genişletecekler yada şartlı infaz yasası çıkcak
misafir 07 Mart 2014 Cuma
Ben Söleyim Kardeş Özel mahkemeler kaldırıldı çünkü ilker başbug fln rahat çıkabilisin die ölede oldu çıkıyo ... Yani kısacası bizlik bişi yok
birgül 07 Mart 2014 Cuma
arkadaşlar özel yetkili mahkemeleri kaldırdı yani kime ne yarar ben anlamadım bilen beni aydınlatırsa sevinirim ben anlamadm
misafir 07 Mart 2014 Cuma
Arkadaslar başnakan yargıda düzenleme yapacagız dedi bunun içine af gibi şelerde giriyomu acaba

Çok Okunanlar

Ayrıca kızların annesi Jeanna da kızlarının Ben’le olmasından çok memnun, ...
Bu iddiaları doğrulayacak bir çıkış da Fetullah Gülen’in eski sağ kolu ...
Dünyaca ünlü kadınlar büyük panik yaşıyor.
Beşiktaş, Michael Eneramo'nun sözleşmesini karşılıklı olarak feshedilirken ...
Ülkesiyle ilgili çıkan haberleri sinirlendi
Bugün yarım ay şeklinde dizili olan taşların aslında tam bir yuvarlak ...
Polis, olaydan 2 saat önce tanıştığı genç kadını öldüren A.K.O.'nun ...
Cumhurbaşkanı'nın 30 Ağustos resepsiyonunda şarap içtiğini MÜJDELEYEN ...
ABD Ulusal Güvenlik Ajansı’nın (NSA) eski analisti Edward Snowden’ın ...
Bahşiş için tartıştıkları damadı otomobille metrelerce sürüklediler.
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.