Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
Misafir 07 Mart 2014 Cuma
ne affi herkes cikar biz kalirnlanet olsun bu sekildeki ulkye bvasbakana
burcu 06 Mart 2014 Perşembe
zavallı halk olunca adalet arıyo bunlarin vermeyin sizde
dayısı olana af 06 Mart 2014 Perşembe
ilker başbuğ bile çıkıyo siz neden bahsediyosunuz bırakın af beklemeyi biz başbuğ biz reza sarrafmıyız biz bakan çocuğumuyuz anlayın artık
misafir 06 Mart 2014 Perşembe
bugun başbakan atvde 22.30 da soruları yanıtlıyor herkez af istedigini belirtsin
misafir 06 Mart 2014 Perşembe
Sizce çözüm sürecinde böle bişey mümkünmü ? Başbakan dagdakiler inecek ceza evleri boşalacak demişti Çözüm sürecinde bişeyler çıkabilirmi ??
misafir 05 Mart 2014 Çarşamba
Nereye Yazarsak yazalım bizi duymuyolar kaç tane haber sitesine tiwit attım günde 50 tane twet atıyorum başbakana ama bizi tınlayan yok hepsi bi hava hepsi kndi menfati peşindi kendi oglu tutuklansa diger gün af çıkattır ...
yılmaz 04 Mart 2014 Salı
ya yargılanmada hakim delil ve sahit birinci dereceden olan olayı bilen sahiti kadul etmese insan kendini nasıl savunur hakimler kalıp gözmu acık ama bular tabiki hukük okumadılarki bunlarbildiler haran zina faiz icki ver cazai yolla
yılmaz 04 Mart 2014 Salı
secimde hic bir lider konusmadı niye bular kendini düşünyor belki oy kaybederimdiye bütün mahkum aileleri yazın bzi düşünmeyen oy yok desin mitiklerde pankart acılsın gelen liderler okusunda ona göre herkes verceyı yeri secsin pankatlar ver afı al oyu hersey pazarlıklı oldu bu ülkede simdiye kadar yagılanıpta ceza alan bu yatanları hep cemaatciller yaptı sana deymese hic düşünmesdin bular ne delil kabul etdiler kendileri iştediyi gibi yargıladılar hakimlerin adi öznur olursa herseye ceza verir
Ozan 04 Mart 2014 Salı
Ben CHP sitesine yazdım akimede yazacağım bu sitelerde takipte oluyor
misafir 04 Mart 2014 Salı
arkadaşlar artık bu durum benim canımı çok sıkıyor artık kendimizi bi şekilde duyurmalıyız bi yol düşünün

Çok Okunanlar

Yere kapaklanmış olarak bulunan kadın ardından hayatını kaybetti
Fethullah Gülen için, "Bir gülüşüne bütün servetimi feda ederim" diyen ...
İsrail'in bir yalanı daha ortaya çıktı
Beren Saat ve Kenan Doğulu ABD’de evleniyor.
İzzeddin Kassam Tugayları, kurdukları pusuda 23 İsrail askerinin ...
Gazeteci Metin Özer, yaklaşan Cumhurbaşkanlığı seçimi ile ilgili çok ...
Malezya uçağını kimin vurduğu tartışılırken ortaya çıkan bu görüntüler, ...
Canlı yayının devam ettiği Şifa Hastanesi önünde toplanan Filistinlilerin ...
Gazze'deki çatışmalardan video ve fotoğraflar gelmeye başladı
İşkence yapıp, başında ölmesini bekledi
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.