Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
misafir 25 Nisan 2014 Cuma
af çıkması için 1000 tane yasin okutuyoruz yardımcı olurmusunuz ayın 1 ne kadar 1000 tane okutup dualıycaz sizde dagıtırmısınız ?
yusuf2323 22 Nisan 2014 Salı
Yazıklar olsun nickli arkadaş sağlık olsun.Allah bir kapıyı kapatırken başka bir kapıyı açar inşallah.gün doğmadan neler doğar.bakalım bizim cezalara bir af verecekler mi.
yusufa 22 Nisan 2014 Salı
yok yusuf memura sicil affı veriyolarya, devlete karşı işlenen suçlar,dolandırıcılık,sahtecilik gibi suçları af kapsamı dışında bırakıyolar o yüzden yazıklar olsun diyorum bende memurum suçum evrakta sahtecilik dediler savcı hakimller 2yl 11ayı verdiler onandı ceza bitti bende memuriyetime dönerim diyodum ama işte
yusuf2323 21 Nisan 2014 Pazartesi
Yazıklar olsun nickli arkadaş devlete karşı işlenen suçlara af geldimi ki yazdığınızı anlamadım.
burcu 21 Nisan 2014 Pazartesi
üzüldüm bende bu ne şimdi yapıyosa tecavüz dışındaki memurada ver
yazıklar olsun 21 Nisan 2014 Pazartesi
yine ayrımcılık memura verdikleri sicil affında devlete karşı suçlar dışarda bırakılıyolar rezillik resmen
yusuf2323 19 Nisan 2014 Cumartesi
Misafir henüz 2 yıl oldu diye birşey yok.bazıları 2 yıl falan oldu diye yazıyorlar ama bilmeden yazıp milleti umutlandırıyorlar.
böyle sicil affı 19 Nisan 2014 Cumartesi
yine ayrımcılık memura verdikleri sicil affında devlete karşı suçlar dışarda bırakılıyolar rezillik resmen
misafir 19 Nisan 2014 Cumartesi
yusuf bey denetimli serbestlik 2 yıl oldu dediler gerçekten oldumu cevap verirseniz sevinirim tşk ler
yusuf2323 18 Nisan 2014 Cuma
eğer kapsamlı bir af çıkarsa memur görevine dönebilir ama denetimli serbestliği yükseltirlerse sadece ceza evine girmez ama görevine dönemez.

Çok Okunanlar

Reuters muhabiri ıstakoz avcılarının teknesinde bir gün geçirdi.
Korkunç saldırı kameraya böyle yansıdı.
Tunceli’de polis karakoluna düzenlenen saldırıda 2 PKK’lı ...
Hakimleri, savcıları, polisleri ve bürokratları teker teker hapse girerken ...
Drone ile çekim yapan Kevin Miller, gözüne kestirdiği rüzgar türbinini ...
Abartıyı çok seven Suudi vehhabilerin düğünleri de aynı şekilde oluyor..
Tunceli'de karakola saldırırken öldürülen teröristlerin cenazeleri, ...
23 yaşındaki genç kadını görenler gözlerine inanamıyor. Kıpkırmızı cilt ...
ABD'li bir kadın, kızının çocuğunu doğurarak bir ilki gerçekleştirdi.
Dünya Sağlık Örgütü'nün (WHO) raporlarına göre dünyanın en sağlıklı ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.