Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
burcu 31 Aralık 2013 Salı
zangır zangır her ilde millete bana oy ver diyosunuz siz neden 5yılı millete vermiyosun cebinizden kalbinizden gidiyo ayıp be ayıp utanın evde cezaevi yolu beklenler var Allah içinize merhamet koysun inşallah şu 5yılı herkeze verin artık hiçmi korkmuyosunuz Allahtan akp
merve 31 Aralık 2013 Salı
arkadaşlar bişey sorucam eşim bir suçtan hapıs cezası ve para cezası aldı hapis cezasını son bir yılını denetimliden çıktı para cezasını yatıramadık tekrar ceza evine aldılar suan para cezasını yatırdık denetimini yaktı dediler tekrar açıka çıkarmı ağustosta denetimi bitecek denetimi bitene kadar yatarmı tekrar açıka çıkamazmı hem para yatır hem ceza evinde yatsın varmı böyle adalet 17milyar yatırdım
Ozan 31 Aralık 2013 Salı
Verecekleri alt tarafı 5-6 yıl af ne zormuş beeeee yazık bu devlete bu kadarda olmaz yüce Rabbim büyük içlerine af duygusunu versin.
mağdur 31 Aralık 2013 Salı
yeni yılınızı kutlar 2014 yılı hayırlı haberler sağlık mutluluk ve en yakın zamanda sevdiklerinizle kucaklmayı nasıp etsin 2014 te inşallah yüzümüz güler sağlıklı mutlu nice seneler arkadaşlar
yusuf2323 29 Aralık 2013 Pazar
Burcu hanım hepimizin isteği herkesin faydalanması tabiki.
burcu 29 Aralık 2013 Pazar
arkadaşlar adalet bakanını duydunuzmu ergenokon, balyoz gibi davalara kumpas kurulmuş yeniden yargılanabilirlerliş yanlış yaptık diyolar akp başkan vekilide gerekirse mağduriyetleri giderilsin diye yasa bile çıkartabiliriz arkadaşlar bu ne demek şimdi bunlara kadar üstü örtülü af var da zavallı halka yine bir şey yokmu siz ne anlıyosunuz benim kafam duruyo
burcu 29 Aralık 2013 Pazar
yapmayın Yusuf bey 5,6,7 herkez için olsun ama devlete karşı da olsun dört gözle bekliyoruz memurluğumuz tekrar geri gelsin
yusuf2323 28 Aralık 2013 Cumartesi
Burcu hanım inşallah sadece devlete karşı işlenen suçlar demez.
burcu 28 Aralık 2013 Cumartesi
Yusuf bey umarım bu 5,6,7 yıl basına olduğu gibi olmaz herkez yararlanır
yusuf2323 27 Aralık 2013 Cuma
Burcu hanım genel olmasına gerek yok sadece şimdilik kck lıları ve dağdakileri indirmek için uğraşacaklar.ileri ki zamanlara diğerlerini çıkarmak içinde bir yola baş vuracaklar.zaten kck lıların ortalama cezaları 7 yıl kadar..mutlaka bir af olacak yoksa çözüm süreci tıkanır.çözüm sürecinin tıkanması demek başbakanın bitmesi demektir.

Çok Okunanlar

Başkan Ünal Aysal, kendi aldığı hal mahrumiyeti cezası için itirazda ...
14 yaşındayken öğretmeni tarafından tecavüze uğrayan genç kız, adama ...
Zaman insanları işte böyle etkiliyor
Aylardır hükümete karşı bir savaş yürüten Gülen Cemaati, uzun bir aradan ...
TÜİK'in bu başvurusunu Samyeli, “Anket çok kapsamlı sorular içeriyor. ...
Yaklaşan Cumhurbaşkanlığı seçimleri nedeniyle ilk anket de yapıldı
Bulgular, İngiltere'deki Royal Society bünyesindeki Biology Letters ...
ABD’nin Tennessee eyaletine bağlı Kingsport kentinde, ehliyetsiz araba ...
MHP Grup Başkanvekili Yusuf Halaçoğlu’nun “Erdoğan üç yıllık fakülte ...
Öğrencilerin ailelerinin yanına dönmüş olması, bazı ailelerin tatile ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.