Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
yusufa 13 Nisan 2014 Pazar
bu dedikleriniz 2016 olmasın saygılar
yusuf2323 13 Nisan 2014 Pazar
Burcu hanım eğer verirlerse devlete karşı işlenen suçlarda fazlasını verirler diye düşünüyorum..
burcu 13 Nisan 2014 Pazar
devlete karşı 3,4 yıl verseler bari
yusuf2323 12 Nisan 2014 Cumartesi
Arkadaşlar sadece kck diye birşey söyleyemezler.belki devlete karşı işlenen suçlar diyebilirler.ama şimdilik genel af uzak görünüyor.samsun nickli arkadaşın dediği gibi denetimli serbestlik genişleyebilir.yada normal kapsamlı bir af olabilir.ama benim fikrim azda olsa bir şeyler verilecek.tabi kimlere yarar onu bilemem.
misafir 12 Nisan 2014 Cumartesi
arkadaşlar benim nişanlımın 3 yıl kadar cezası var bunun yatarı nedir ve nekadaar ceza evinde yatıp denetimli serbest kalıcak
yusufa 12 Nisan 2014 Cumartesi
kimlere af verecek bu hükümet adamların kimsenin desteğine ihtiyacı yokki ha dersenizki çözüm için 1yılda verir onu verir kck diyeceksiniz onlar tamam ama şunu bilin bu hükümet vatandaşa rahatlatacak bişe yapmaz çifte sıtandart var herkeze olsa bile halka olmaz anlayın bunu saygılar
samsun 12 Nisan 2014 Cumartesi
yusuf by katlyorum cok yakndan takip edyoruz kandilden yeni br mektup geldi iki gun once hazrana kadar meclis tatile grneden mays sonu gibi mutlaka bir seyler olucak ama öncelik hasta mahkumlarla ilgili bir duzenleme olucak cok kck hasta tutuklusu var yine oncelik onlara verilicek bu düzenleme olunca denetmliy genislete bilirler belki ama genel af vermezler arkadaslar buraya yazmayn partilere millet vekillerinin cumhur başkannn mail atn okunmuyor
yusuf2323 11 Nisan 2014 Cuma
Misafir öyle bir duyum yok ama ben kendi görüşümü açıklayayım.kesinlikle çözüm süreci için ve bdp den cumhurbaşkanlığı seçimi için destek alması için af vermesi lazım.tabiki af verilecekse de mayıs ayının sonuna kadar verilmesi lazım.eğer mayıs ayını geçerse kesinlikle af vermezler.bu benim kendi görüşümdür.kimse fazla umutlu olmasın.ama ben umutlu bir şekilde çıkacağına inanıyorum.
misafir 11 Nisan 2014 Cuma
Arkadaşlar Af yada degişiklerle ilgili bi duyumunuz felan yokmu
misafire 04 Nisan 2014 Cuma
evet akşam açık cezaevine gidersiniz açık cezaevinde 2veya 3ayda bir iev iznide çıkıyo 3veya 4gün kadar

Çok Okunanlar

Bu gurur Türkiye’nin, bu yatırım hepimizin! Güçlü Türkiye’nin Yeni ...
Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçük'ten çok çarpıcı iddialar..
Fotoğraflarda, IŞİD militanlarının, infaz etmek üzere gözleri bağlı ...
Televizyon tarihinde görülmedik bir olay..
Bu canlının ne olduğunu kimse bilmiyor. Uzmanlar bir tür ayı olabileceğini ...
Ermeni güzeli Kim Kardashian'ın üvey babası kadın olduğunu açıkladı..
Halkın büyük bir bölümünü sokağa döken deprem Nepal’in komşusu olan ...
THY`nin Milano-İstanbul seferini yapan uçağı, Atatürk Havalimanı`na iniş ...
İstanbul 29. Asliye Ceza Mahkemesi'nin Sulh Ceza Hakimliklerinin Paralel ...
Paralel yapının önemli isimlerinden, Fethullah Gülen örgüt davasından ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.