Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
burcu 29 Aralık 2013 Pazar
arkadaşlar adalet bakanını duydunuzmu ergenokon, balyoz gibi davalara kumpas kurulmuş yeniden yargılanabilirlerliş yanlış yaptık diyolar akp başkan vekilide gerekirse mağduriyetleri giderilsin diye yasa bile çıkartabiliriz arkadaşlar bu ne demek şimdi bunlara kadar üstü örtülü af var da zavallı halka yine bir şey yokmu siz ne anlıyosunuz benim kafam duruyo
burcu 29 Aralık 2013 Pazar
yapmayın Yusuf bey 5,6,7 herkez için olsun ama devlete karşı da olsun dört gözle bekliyoruz memurluğumuz tekrar geri gelsin
yusuf2323 28 Aralık 2013 Cumartesi
Burcu hanım inşallah sadece devlete karşı işlenen suçlar demez.
burcu 28 Aralık 2013 Cumartesi
Yusuf bey umarım bu 5,6,7 yıl basına olduğu gibi olmaz herkez yararlanır
yusuf2323 27 Aralık 2013 Cuma
Burcu hanım genel olmasına gerek yok sadece şimdilik kck lıları ve dağdakileri indirmek için uğraşacaklar.ileri ki zamanlara diğerlerini çıkarmak içinde bir yola baş vuracaklar.zaten kck lıların ortalama cezaları 7 yıl kadar..mutlaka bir af olacak yoksa çözüm süreci tıkanır.çözüm sürecinin tıkanması demek başbakanın bitmesi demektir.
asya 27 Aralık 2013 Cuma
Aarkadaşlar bana mesaj gelmiş. Sulh mahkemesinin 733 dosyası ceza evine muzekkere yazmistir diye nedemek bu
Kemal 27 Aralık 2013 Cuma
Bolbol metris turkusu dinleyin leman samdan bakan cocuklari...bedavadan yatmak neymis bi gorun ey ilahi adalet
burcu 26 Aralık 2013 Perşembe
yusuf bey af diyosunuz da genel olmadıktan sonra çözüm süreci tıkanmazmı sizce genel istemiyoruz 5 ,6 yıl olsaydı
yusuf23 e 26 Aralık 2013 Perşembe
Allah dediğin gibi yapar Yusuf bey rabbim hepimize yardım etsin çünkü yorulduk artık
yusuf2323 26 Aralık 2013 Perşembe
Arkadaşlar bu farklı bir olay.bence daha çok yarar.çünkü bu olaylardan sonra başbakan çözüm sürecini hızlandıracaz dedi.çözüm sürecinin hızlanması için ilk şart af tır.af çıkmadığı müddetçede çözüm sürecinin devam etmeyeceğini bilmeniz lazım.benim görüşüm ocak ayına kadar bir şeyler olması lazım.ben kendi fikrimi söylüyorum.ve avukat arkadaşımda aynen benim gibi düşündüğünü söyledi.Allah hepimizin yardımcısı olsun arkadaşlar.

Çok Okunanlar

Rusya'da kameraya takılan bu görüntü izleyenleri şok etti..
İnsanlar arasında dehşete neden olan dev timsah sonunda devrildi
TSK içindeki paralel yapının sosyal medyada hükümet aleyhine yapılan ...
Balkona çıkarak önce penisini kesen rapçi Wu-Tang Clan grubunun üyesi ...
İşte Lindsay Lohan'ın yattığı 36 ünlü isim.
30 Mart hüsranın atlatamayan Gülenci sosyal medya kuşları, kendi ...
Başbakanımıza sesleniyorum, Emine Hanım’a sesleniyorum” diyen Dinçöz, ...
Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç'tan flaş açıklamalar
Ankara polisi, son dönemlerin en büyük otomobil kaçakçılığı operasyonuna ...
Samsun’un Havza ilçesinde 17 yaşındaki genç, annesi ile ilişkisi olduğu ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.