Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
müşte haklısın 15 Mart 2014 Cumartesi
evet bu ülkede işledimmi büyük suç işliceksin küçük suçun cezası daha agır oluyor
MÜŞDE 14 Mart 2014 Cuma
KCKLILARDA ÇIKIYO ARKADAŞLAR BÜLENT ARINÇ SÖYLEDİ BİZ KCK DANDA ÇOK SUÇLUYUZ DEMEKKİ
misafir haklısın 12 Mart 2014 Çarşamba
bende bıktm duadan başka bişe gelmiyor elimizden sizleri tanımasamda ben sizlere bile dua ediyorum ve edeceğimde rabbim düşmanı bile cezaevine düşürmesin orası başka bir dünya sanki Allahım sevindir cümle alemi
misafir 12 Mart 2014 Çarşamba
Artık bıktım hergün af dilenmekten yoruldum nebiçim insan bunlar bizleri görmemezlikten geliyorlar Ama yinede Allahtan umut kesilmez bi gün bi bakmışız duamızın içindeyiz o yüzden dualarınızı eksik etmyin unutmayın Allah duada ısrarcı olunmasını sever .
yusuf2323 11 Mart 2014 Salı
Arkadaşlar afla ilgili bir kelime bunların ağzından çıkmıyor.biz kendi kendimize gelin güvey oluyoruz.benim artık ümidim yok.yıllarca akp ye oy kullandım diye bana hakkınızı helal edin.bundan sonra tövbe diyorum bdp ye oy veririm akp ye vermem.
burcu 11 Mart 2014 Salı
bizim için değil fezdekeler için toplanıyolar bize neki
5YILI HERKEZE 11 Mart 2014 Salı
SİZDEN KİMSE BİŞE İSTEMİYO BASINA VERDİĞİNİ HERKEZE VER , MİLLET BİRAZ OLSUN RAHATLASIN BASINA VERDİĞİNİ MİLLETEDE VER
Misafir 11 Mart 2014 Salı
Arkadaşlar meclis Yeniden toplanıyor !!! inş bizler içinde bişiler konuşurlar
ADALET 11 Mart 2014 Salı
BU ÜLKEYİ YÖNETEN MİLLİ İRADE BİRAZCIKTA DİĞER MAHKUM OLAN İNSANLARI SEVİNDİR ONLARINDA AİLELERİNİN YÜZÜNÜ GÜLDÜR BUKADAR DÜŞÜNCESİZ GADAR DEĞİLSİNİZ ŞİMDİ KIŞ BİZZLERE BAHARI YAZI ŞATIN ÇOKMU ŞEY İSTENİYOR SİZLERDEN DUYUN BU İNSANLARIN ÇIĞLIKLARINI HERKESE AF AF AF VERİLSİN
Misafir 11 Mart 2014 Salı
Yaziklarr olsun boyle adalete paran varsa ozgursun yoksa surunmeye mahkumuzz hem icerdekiler hem onlari bekliyenler

Çok Okunanlar

Burada tanımadıkları insanlarla cinsel ilişkiye giriyorlar
Kadının hayatı kaydı
İnanılmaz olay hem de bir hayvanat bahçesinde yaşandı..
Peter Pomerantsev adlı gazeteci, bir tarikat liderinin Korşunova için ...
34 yaşındaki Ağırdaş Hatay'dan gittiği Suudi Arabistan'da garson olarak ...
Otoyol ile İstanbul'un diğer şehirlere bağlantısı şehir merkezine ...
Boyun, koltuk altı, karaciğer boşluğu ve sağ kalçasından birçok bıçak ...
Cumhurbaşkanlığı seçiminde muhalif partilerin duruşunu anlarım ama kendi ...
İspanya'nın aristokrat ailelerinden birinin kızı olan Alba Düşesi'nin son ...
Ebru Şallı-Harun Tan ayrılığında, Şallı’nın neden tazminat ve nafaka talep ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.