Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
MİSAFİR01 31 Mart 2014 Pazartesi
AÇIK CEZA EVİNE GEÇİŞ ŞARTLARI OLUŞTUĞUNDA MUTLAKA CEZA EVİ İÇİNDE Mİ ÇALIŞMAK GEREKİYOR YOKSA FARKLI BİR KURUMDA ÖZEL VEYA KAMU ÇALIŞILA BİLİR Mİ?
burcu 30 Mart 2014 Pazar
oyumuzu kullandık belki bizlere birşey çıkar hadi bakalım
misafir 26 Mart 2014 Çarşamba
evet eminim çünkü sizden şikayetci olan birisi yok okadarını bilmiyorum giriyor galiba sahtecilik felan
Gül 25 Mart 2014 Salı
Uyuşturucu devlete karşı işlenen suç mu eminmisiniz?
misafire 25 Mart 2014 Salı
evrakta sahtecilik,dolandırıcılıktamı devlete karşı suç bunlarda affa girermi ben devlet memuruyum görevime geri dönermiyim bu af gelse
misafir 24 Mart 2014 Pazartesi
evet devlete karşı olan şuçlar uyuştrucu vs.
burcu 24 Mart 2014 Pazartesi
Kismi af devlete karşi suçlarmi oluyo acaba
misafir 24 Mart 2014 Pazartesi
burcu kısmı af çıkarsa devlete karşı işlenmiş suçların hepsi affedilior
burcu 24 Mart 2014 Pazartesi
kısmi affın limiti ceza ayrımı yapılırmı arkadaşlar
misafir 22 Mart 2014 Cumartesi
kısmi af çıkarsa kaçak olanlar yaralanamıyormu

Çok Okunanlar

Bölge İmamı Yüksel Yavaş oldu. Paralel yapının okullarında öğretmenlik ...
Bu ali geçimini çocuklardan sağlıyor.Devlet teşviklerinden yararlanan aile ...
Almanya 2. Futbol Ligi ekiplerinden olan FC Nürnberg'te forma giyen Danny ...
Gülen ABD'nin diğer kentlerine ve başka ülkelere Pensilvanya'ya yakın bir ...
Ankara kulisleri AKP’den aday olacağı konuşulan isimler üzerine ...
Kainat Güzelliği Yarışması öncesi açıklama yapan Kaci Fennell, ülkesini şu ...
İlker Bey’in ıssız adaya düşsen yanına ne alırsın, sorusu üzerine Cemal ...
Bursa’nın İnegöl ilçesinde bir kadın, boşanma davasının görüleceği günden ...
YPG güçlerinin IŞİD'in 16 Eylül'den bu yana kuşattığı Kobani kasabasında ...
Dayak korkusu hayvanın yüzüne böyle vurdu..
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.