Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
misafir 08 Mart 2014 Cumartesi
başbakan yargıda düzenleme yapacagız dedi nedemek istedi acaba bi umut var mı ki
Misafir 08 Mart 2014 Cumartesi
yav yapmayin bu adam bize gunahini vermez birakin gerisini inanmayin yav bos hayallerle kandirildik yetmedimi
birgül 08 Mart 2014 Cumartesi
nerden duydunuz bakın boşuna kimseyi umutlandırmyın sedocan
misafir 07 Mart 2014 Cuma
sedocan nerden aldın bu bilgiyi kesinmi
sedocan 07 Mart 2014 Cuma
arkadaşlar seçimlerden sonra cezaevinde yatanlar için iyileştirme yapacaklar . büyük ihtimalle denetimliyi genişletecekler yada şartlı infaz yasası çıkcak
misafir 07 Mart 2014 Cuma
Ben Söleyim Kardeş Özel mahkemeler kaldırıldı çünkü ilker başbug fln rahat çıkabilisin die ölede oldu çıkıyo ... Yani kısacası bizlik bişi yok
birgül 07 Mart 2014 Cuma
arkadaşlar özel yetkili mahkemeleri kaldırdı yani kime ne yarar ben anlamadım bilen beni aydınlatırsa sevinirim ben anlamadm
misafir 07 Mart 2014 Cuma
Arkadaslar başnakan yargıda düzenleme yapacagız dedi bunun içine af gibi şelerde giriyomu acaba
Ozan 07 Mart 2014 Cuma
Kaç milyon hükümlü var aileleri eşleri dostları var seçim diye bişey var seçmeyin kardeşim seçmeyin verirseniz böyle olur
Misafir 07 Mart 2014 Cuma
ne affi herkes cikar biz kalirnlanet olsun bu sekildeki ulkye bvasbakana

Çok Okunanlar

Wimbledon'a katılacak kadın tenisçiler büyük tepki gösterdi
Korkunç saldırı Hindistan'da gerçekleşti
”Erhan Çelik ve Gülben Ergen, geçtiğimiz hafta Bodrum’da görüntülenmiş, ...
Eşi yurt dışı gezisine çıkan 46 yaşındaki First Lady Evelin Ilves, 7 ...
Kadın polisler, "Her yaştan, sınıftan, tipten erkek taciz ediyor" diyor.
Paralel yapıya yakın yayın organları, savcı Fidan'ın sanıkları zamanında ...
İddianameye göre İstanbul Şişli Feriköy’de 4 Mart 2014’te işlenen korkunç ...
İsim vermeden Çölaşan'ın "paradan 6 sıfır atılırsa Taksim'de eşşek gibi ...
Yarım saatten uzun süre leoparla mücadele eden ve kendisini kürekle ...
Gülerce, İnternethaber.com'a yaptığı açıklamada "Zaman Gazetesi'nden ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.