Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
misafir 18 Mart 2014 Salı
Kagıtla olcak işe benzemio ama dün haberlerde duydum kandilden mesaj gelmiş seçimden sonraki 2 haftada bişiler yapılmassa çözüm süreci bozulcak diye çözüm sürecinde af gbii bişiler çıkabilirmi çözüm süreci Afsız olurmu
başbakana 17 Mart 2014 Pazartesi
başbakana mitinglerinde kağıda yazalım basına verdiği 5yılı bizlerede versin başka çaremiz yok genele yaysın
misafir 17 Mart 2014 Pazartesi
Sesimizi bi şekilde duyurmalıyız bişeler yapalım ama ne bi fikri olan varmı ??
Misafir 17 Mart 2014 Pazartesi
bu devletin m...im sene aklina gelmeyiz biz
burcu 15 Mart 2014 Cumartesi
arkadaşlar bize yinemi bişe çıkmaz 5,6 damı olmaz
müşte haklısın 15 Mart 2014 Cumartesi
evet bu ülkede işledimmi büyük suç işliceksin küçük suçun cezası daha agır oluyor
MÜŞDE 14 Mart 2014 Cuma
KCKLILARDA ÇIKIYO ARKADAŞLAR BÜLENT ARINÇ SÖYLEDİ BİZ KCK DANDA ÇOK SUÇLUYUZ DEMEKKİ
misafir haklısın 12 Mart 2014 Çarşamba
bende bıktm duadan başka bişe gelmiyor elimizden sizleri tanımasamda ben sizlere bile dua ediyorum ve edeceğimde rabbim düşmanı bile cezaevine düşürmesin orası başka bir dünya sanki Allahım sevindir cümle alemi
misafir 12 Mart 2014 Çarşamba
Artık bıktım hergün af dilenmekten yoruldum nebiçim insan bunlar bizleri görmemezlikten geliyorlar Ama yinede Allahtan umut kesilmez bi gün bi bakmışız duamızın içindeyiz o yüzden dualarınızı eksik etmyin unutmayın Allah duada ısrarcı olunmasını sever .
yusuf2323 11 Mart 2014 Salı
Arkadaşlar afla ilgili bir kelime bunların ağzından çıkmıyor.biz kendi kendimize gelin güvey oluyoruz.benim artık ümidim yok.yıllarca akp ye oy kullandım diye bana hakkınızı helal edin.bundan sonra tövbe diyorum bdp ye oy veririm akp ye vermem.

Çok Okunanlar

Erkek aslan feci şekilde öldü..
Roma döneminde yapılan bütün eserler taş gibi yerinde dururken modern ...
Dumanlı, gözaltına kararına yönelik Star gazetesinde atılan 'İnlerine ...
2013 yılının haziran ayında 30 yıllık eşi Lyudmila Putin’den boşanan Rusya ...
Hakan Bey'in kararının Hayır olması üzerine Seba Hanım gururuna ...
Milleti meydana toplayıp hırsızın elini kestiler
Tayiz bazı HDP’li vekillerin seçimlere CHP ile birlikte, “Demokratik ...
Ezanın okunmasının ardından namazlarını kılmaya başlayan cemaat, hutbenin ...
Saraybosna Üniversitesi Klinik Merkezi'ne göre sadece geçtiğimiz yıl 18 ...
Bu kız tam bir yeteneksiz..
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.