Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
Misafir 11 Mart 2014 Salı
Yaziklarr olsun boyle adalete paran varsa ozgursun yoksa surunmeye mahkumuzz hem icerdekiler hem onlari bekliyenler
Misafir 11 Mart 2014 Salı
Biz burda boşa çene çalıyoruz kendi kendimizi umutlandırıyoruz adam 3 cinayet işlemiş hakim savcıya savcı hakime atmış olayı 5 yıl sonrada bu yasa çıktı adamlar ceza almadan serbest kaldı bizde kendimizi yırtalım burda af af af diye İnşallah rabbim bu acıyı onlarada yaşatır ..
MİSAFİR 10 Mart 2014 Pazartesi
MİTİNGLERDE AF DİYE BAĞIRIN MİLLET KENDİNİZİ DUYURUN TAM FIRSAT HADİ DURMAYIN
YAZIKLAR OLSUN 10 Mart 2014 Pazartesi
SİZMİSİNİZ HÜKÜMET SİZMİSİNİZ ADALET ARAYAN EY HÜKÜMET BU ÇIKANLARIN HEPSİNİN MADDİ DURUMU İY ÇOCUĞUNA EKMEK ALAMAYAN KADININ KOCASINI NEDEN ÇIKARMAZSIN YOKSA O DAHAMI SUÇLU YAZIKLAR OLSUN SANA ZANGIR ZANGIR BAĞIRIYOSUNUZ YAŞASIN ECEVİT,YAŞASIN ÖZAL ZAMANI HİÇ DEĞİLSE HERKEZE EŞİTTİ BUNLAR PAŞAYA ZARRAFA FARKLI DEĞİLDİ BUNLAR RABBİM SEN BÜYÜKSÜN BABALARINI BEKLEYEN BEBEKLERDE GÜLSÜN ARTIK
ADALET 10 Mart 2014 Pazartesi
HELAL OLSUN BU HÜKÜMETE ZENGİNİN GÜÇLÜNÜN YANINDA GARİBANIN YANINDA DEĞİL GARİBANLARI KİMSE TANIMIYOR BİLE HERKES KENDİNE ÇALIŞIYOR ESKİDEN BİRAZCIKTA OLSA UMUTLAR VARDI GARİBANIN O UMUDUNUDA YOK ETTİLER İNŞALLAH DİĞER MAHKUMLARADA BİRŞEYLER DÜŞÜNÜRLER HERKESE ADALET AYIRIMSIZ
misafir 10 Mart 2014 Pazartesi
Ozan sen aradın mı ?
UMUT 10 Mart 2014 Pazartesi
İÇERDE YATANLARIN HEMEN HEPSİ ÇIKTI VE ÇIKMAYA DEVEM EDİYOR... DİĞER MAHKUMLARADA YAZIK BÖYLE ADELET OLURMU... İÇERDE HAKSIZ YERE YATANIDA VAR, HAK ETMEYİP BÜYÜK CEZA ALANDA VAR.. HERKESE EŞİT ADALET OLSUN... AF YADA CEZA İNDİRİMİ İSRTİYORUZ LÜTFEN SESİMİZİ DUYUN ARTIKKKK
misafir 10 Mart 2014 Pazartesi
Arkadaslar 6. sayfada hasan diye biri bir sürü numara vermiş dogrumu ki acaba ?
misafir 10 Mart 2014 Pazartesi
Affın A si bile knuşulmuyo hiç biyerde Bizi umursayan yokkk Bu devirde işledimmi suçu küçük degil büyük işliycen küçük suçun cezası daha agır oluyor farkındaysanız ülkemizi sömürenler bile dışarda masum insanlar içerde bu mu Adalett dedikleri Adalet bizim ülkemizde sadece Bayan adı .......
Ozan 10 Mart 2014 Pazartesi
Bekir Bozdağ 0505 777 66 01 herkes arasın sorsun

Çok Okunanlar

Olayı öğrenen ilk karısı bayılıp hastaneye kaldırıldı
Çünkü artık gizli kameralı sütyenler var..
Terör örgütü Irak Şam İslam Devleti (IŞİD), Felluce ilçesi yakınlarında ...
Custis Davies ise tüm bu olaylardan habersiz durumda Hull City kariyerine ...
“Aşk hayatı değil de ‘aile hayatı’ diyelim. Her ne kadar popüler biri ...
Dizi ve sinema oyuncusu 8 bin lira için adam öldürdü
Yetkililer, 26 yaşındaki Reyhaneh Jabbari'nin idam edilmek üzere başkent ...
Takvim Gazetesi'nin yayınladığı fotoğrafları Fethullah Gülen'in masajcısı ...
Alman Bild gazetesi de Sibel Kekilli’nin bu açıklamasını sayfalarına ...
Aydın'ın, istifa yazısı bırakarak kaçtığı öğrenildi. Teftiş Kurulu, Aydın ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.