Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
misafir 19 Nisan 2014 Cumartesi
yusuf bey denetimli serbestlik 2 yıl oldu dediler gerçekten oldumu cevap verirseniz sevinirim tşk ler
yusuf2323 18 Nisan 2014 Cuma
eğer kapsamlı bir af çıkarsa memur görevine dönebilir ama denetimli serbestliği yükseltirlerse sadece ceza evine girmez ama görevine dönemez.
yusuf beye 16 Nisan 2014 Çarşamba
peki yusuf bey siyasi suçlarda devlete karşı suç resmi belgede sahteciikde sizce 3 yıl ceza almış bir memur görevine dönebilirmi
yasemin 15 Nisan 2014 Salı
1 yil 6 ay hapis cezasi olan biri cocugu olunca 6 ay sarti 2015 de kalkiyor.yargitaydan bu tarihten sonra gelirse sonuc ne olur onanirsa?0 6 yas cocugu olanlara kanun cikti.suc basit dolandiricilik bilen varsa yazarmi
yusuf2323 14 Nisan 2014 Pazartesi
Burcu hanım cinayet ve tecavüz olaylarını kabul etmezler zaten.
burcu 13 Nisan 2014 Pazar
inşallah yusuf bey dediğiniz gibi olur bizde rahatlarız hepimiz çocuk istirmarcılarına bir şey olmasın da
duyuruuu 13 Nisan 2014 Pazar
http://basvuru.akim.akparti.org.tr/vatandas/ bu siteden af isteklerinizi bildirin
DUYURUUUUUU 13 Nisan 2014 Pazar
http://basvuru.akim.akparti.org.tr/vatandas/Default.aspx?ver=13.04.2014%2020:57:24 arkadaslar burdan girip Cezaevlerindeki yakınlarınız için Başbakanlık'a ve AKP Genel Merkezi'ne af taleplerinizi belirtin çogunluk nekadar çok olurda okadar çok dikkat çekeriz
yusuf2323 13 Nisan 2014 Pazar
2016 olmaz diye düşünüyorum ama yinede kimse kesin bişey söyleyemez tabiki.başta belirttiğim gibi bu bir yerden alıntı değil sadece benim kendi görüşüm arkadaşlar...
yusufa 13 Nisan 2014 Pazar
bu dedikleriniz 2016 olmasın saygılar

Çok Okunanlar

Kazadan bir ay sonra eşine gerçekleri anlatan kadının aldığı cevap ise ...
Sokak ortasında sızan adamı soymaya kalkışan genç tam muradına erdiğini ...
İşte isminin açıklanmasını istemeyen M.K'nın SABAH'a yaptığı ...
Canlı yayın kazaları bazen çok ciddi programları bile komik hale ...
Çanakkale'deki inanılmaz olay İngiliz gazetelerine manşet oldu..
Beklenmedik bir olay kameralara takıldı..
TBMM Başkanlığı seçiminde yaşanan gelişmeleri fırsat olarak gören AK ...
Referandumda “Hayır”ı destekleyenler başkent Atina’da bulunan, parlamento ...
IŞİD militanları, koalisyon uçaklarının keşif yapmasını engellemek için ...
Biz asla HDP ile aynı koalisyon içinde yer almayız. Bizi onlarla aynı ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.