Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
yusuf beye 16 Nisan 2014 Çarşamba
peki yusuf bey siyasi suçlarda devlete karşı suç resmi belgede sahteciikde sizce 3 yıl ceza almış bir memur görevine dönebilirmi
yasemin 15 Nisan 2014 Salı
1 yil 6 ay hapis cezasi olan biri cocugu olunca 6 ay sarti 2015 de kalkiyor.yargitaydan bu tarihten sonra gelirse sonuc ne olur onanirsa?0 6 yas cocugu olanlara kanun cikti.suc basit dolandiricilik bilen varsa yazarmi
yusuf2323 14 Nisan 2014 Pazartesi
Burcu hanım cinayet ve tecavüz olaylarını kabul etmezler zaten.
burcu 13 Nisan 2014 Pazar
inşallah yusuf bey dediğiniz gibi olur bizde rahatlarız hepimiz çocuk istirmarcılarına bir şey olmasın da
duyuruuu 13 Nisan 2014 Pazar
http://basvuru.akim.akparti.org.tr/vatandas/ bu siteden af isteklerinizi bildirin
DUYURUUUUUU 13 Nisan 2014 Pazar
http://basvuru.akim.akparti.org.tr/vatandas/Default.aspx?ver=13.04.2014%2020:57:24 arkadaslar burdan girip Cezaevlerindeki yakınlarınız için Başbakanlık'a ve AKP Genel Merkezi'ne af taleplerinizi belirtin çogunluk nekadar çok olurda okadar çok dikkat çekeriz
yusuf2323 13 Nisan 2014 Pazar
2016 olmaz diye düşünüyorum ama yinede kimse kesin bişey söyleyemez tabiki.başta belirttiğim gibi bu bir yerden alıntı değil sadece benim kendi görüşüm arkadaşlar...
yusufa 13 Nisan 2014 Pazar
bu dedikleriniz 2016 olmasın saygılar
yusuf2323 13 Nisan 2014 Pazar
Burcu hanım eğer verirlerse devlete karşı işlenen suçlarda fazlasını verirler diye düşünüyorum..
burcu 13 Nisan 2014 Pazar
devlete karşı 3,4 yıl verseler bari

Çok Okunanlar

Fil leşi gören aç sırtlan adeta bayram etti..
Selahattin Demirtaş, dün akşam katıldığı televizyon programında “domuz ...
Dehşete düşüren olay Tayland'da yaşandı..
Olaya tanık olan Victoria Champ ve April Champ mahkemede, Alvarez ve ...
Son derece duygusal anlar yaşandı..
Avustralya'da evine çağırdığı çiftle grup seks sırasında boğularak ...
Böyle bel fıtığı tedavisini hiç görmediniz. Antalya’da yaşayan 54 ...
Seçim beyannamesindeki bu ve benzeri istekler, Türkiye'yi bölmek isteyen ...
Bulunan kalıntıların insan evrimini daha iyi anlamamıza yardım edeceğini ...
Filmlerde kıyıya bağlanmış tek odalı küçük yüzer evleri gördük ama 2 katlı ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.