Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
yusuf2323 12 Nisan 2014 Cumartesi
Arkadaşlar sadece kck diye birşey söyleyemezler.belki devlete karşı işlenen suçlar diyebilirler.ama şimdilik genel af uzak görünüyor.samsun nickli arkadaşın dediği gibi denetimli serbestlik genişleyebilir.yada normal kapsamlı bir af olabilir.ama benim fikrim azda olsa bir şeyler verilecek.tabi kimlere yarar onu bilemem.
misafir 12 Nisan 2014 Cumartesi
arkadaşlar benim nişanlımın 3 yıl kadar cezası var bunun yatarı nedir ve nekadaar ceza evinde yatıp denetimli serbest kalıcak
yusufa 12 Nisan 2014 Cumartesi
kimlere af verecek bu hükümet adamların kimsenin desteğine ihtiyacı yokki ha dersenizki çözüm için 1yılda verir onu verir kck diyeceksiniz onlar tamam ama şunu bilin bu hükümet vatandaşa rahatlatacak bişe yapmaz çifte sıtandart var herkeze olsa bile halka olmaz anlayın bunu saygılar
samsun 12 Nisan 2014 Cumartesi
yusuf by katlyorum cok yakndan takip edyoruz kandilden yeni br mektup geldi iki gun once hazrana kadar meclis tatile grneden mays sonu gibi mutlaka bir seyler olucak ama öncelik hasta mahkumlarla ilgili bir duzenleme olucak cok kck hasta tutuklusu var yine oncelik onlara verilicek bu düzenleme olunca denetmliy genislete bilirler belki ama genel af vermezler arkadaslar buraya yazmayn partilere millet vekillerinin cumhur başkannn mail atn okunmuyor
yusuf2323 11 Nisan 2014 Cuma
Misafir öyle bir duyum yok ama ben kendi görüşümü açıklayayım.kesinlikle çözüm süreci için ve bdp den cumhurbaşkanlığı seçimi için destek alması için af vermesi lazım.tabiki af verilecekse de mayıs ayının sonuna kadar verilmesi lazım.eğer mayıs ayını geçerse kesinlikle af vermezler.bu benim kendi görüşümdür.kimse fazla umutlu olmasın.ama ben umutlu bir şekilde çıkacağına inanıyorum.
misafir 11 Nisan 2014 Cuma
Arkadaşlar Af yada degişiklerle ilgili bi duyumunuz felan yokmu
misafire 04 Nisan 2014 Cuma
evet akşam açık cezaevine gidersiniz açık cezaevinde 2veya 3ayda bir iev iznide çıkıyo 3veya 4gün kadar
MİSAFİR01 04 Nisan 2014 Cuma
FARKLI BİR KURUM DEMİŞSİNİZ AKŞAM YİNE CEZA EVİNDE KALMASI MI GEREKİYOR BİR BİLGİNİZ VARSA PAYLAŞIRSANIZ SEVİNİRİM...
birgül 03 Nisan 2014 Perşembe
farklı kurumda çalışabilirsiniz
MİSAFİR01 31 Mart 2014 Pazartesi
AÇIK CEZA EVİNE GEÇİŞ ŞARTLARI OLUŞTUĞUNDA MUTLAKA CEZA EVİ İÇİNDE Mİ ÇALIŞMAK GEREKİYOR YOKSA FARKLI BİR KURUMDA ÖZEL VEYA KAMU ÇALIŞILA BİLİR Mİ?

Çok Okunanlar

Acun'un sahibi olduğu TV8 kanalında yayınlanan ‘Ütopya’ isimli programdaki ...
Endonezya 4 uyuşturucu baronunu kurşuna dizdi..
Cezası adaletten önce halk verdi..
Adana'da, iki yıl önce Facebook'ta tanıştığı kişinin tecavüz ettiği 16 ...
Karısının çırılçıplak Justin Bieber ile fotoğraf çektirmesine ses ...
Basketbol takımının içinde bulunduğu mali kriz nedeniyle her geçen gün bir ...
İş, sanat ve spor dünyasının ünlü isimleri süper uçaklara biniyor..
İran'da Kısasa kısas uygulaması..
Ünlü şarkıcı Atilla Taş kendi adına olan hesabından Başbakan’a hakaret ...
Konya'da eğitim uçuşu sırasında düşen F-4 uçağında yapılan ilk ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.