Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
misafir 10 Mart 2014 Pazartesi
Ozan sen aradın mı ?
UMUT 10 Mart 2014 Pazartesi
İÇERDE YATANLARIN HEMEN HEPSİ ÇIKTI VE ÇIKMAYA DEVEM EDİYOR... DİĞER MAHKUMLARADA YAZIK BÖYLE ADELET OLURMU... İÇERDE HAKSIZ YERE YATANIDA VAR, HAK ETMEYİP BÜYÜK CEZA ALANDA VAR.. HERKESE EŞİT ADALET OLSUN... AF YADA CEZA İNDİRİMİ İSRTİYORUZ LÜTFEN SESİMİZİ DUYUN ARTIKKKK
misafir 10 Mart 2014 Pazartesi
Arkadaslar 6. sayfada hasan diye biri bir sürü numara vermiş dogrumu ki acaba ?
misafir 10 Mart 2014 Pazartesi
Affın A si bile knuşulmuyo hiç biyerde Bizi umursayan yokkk Bu devirde işledimmi suçu küçük degil büyük işliycen küçük suçun cezası daha agır oluyor farkındaysanız ülkemizi sömürenler bile dışarda masum insanlar içerde bu mu Adalett dedikleri Adalet bizim ülkemizde sadece Bayan adı .......
Ozan 10 Mart 2014 Pazartesi
Bekir Bozdağ 0505 777 66 01 herkes arasın sorsun
BİZEDE VER 09 Mart 2014 Pazar
BASINA VERDİĞİNİZ 5 YILI HALKADA VERİN MİLLET RAHAT ETSİN NERDE BİZİM VEKİLİMİZ ŞAHISLAR GÜNDEME GETİRMİYOLAR NERDE KALDI VEKİLLİK
misafir 09 Mart 2014 Pazar
arkadaşlar nasıl duyurcaz kendimizi
misafir 09 Mart 2014 Pazar
Evet Kimse bizi duymuyo sonuçta biz sıradan bi vatandaşız ama bi şekilde sesimizi duyurmamız lazım
misafir haklııı 09 Mart 2014 Pazar
merak ediyorumda bizim bu yazdıklarımızı gören varmı neden kimse merak edipde bakmıyo yetkililer ey hükümet gör bizide artık yeter 5mi6mı ver artık millete af senden kimse para istemiyo canınıda istemiyo sadece 2 harf mahvettin milleti müebbetlere bile af verdin suçumuz paşa olmamakmı neyapalım paşa değiliz sadece 2harf AF AF
misafir 08 Mart 2014 Cumartesi
başbakan yargıda düzenleme yapacagız dedi nedemek istedi acaba bi umut var mı ki

Çok Okunanlar

15 yaşındaki Korinna ile 63 yaşındaki Klaus sevgiliymiş
Marifet Derneği, İsmailağa Cemaati içinde "Cübbeli Ahmet Hoca" olarak ...
ABD'nin Florida eyaletine bağlı Bell kasabasında, 51 yaşındaki Don Spirit, ...
Bu insanların ölüye bile saygısı yok..
Timsah operasyonunda bir kaza yaşandı.
Umre'ye giden ünlü oyuncu buradan çektiği fotoğrafları kendi sitesinde ...
Gözaltına alınan hemşirenin aynı şekilde başka hastalara da tecavüz ettiği ...
İlanları Gülen adına gazetelere New York merkezli "Ortak Değerler için ...
Özellikle yaşlılıkta eksini gösteren Parkinson hastalığı için müthiş bir ...
Adana'da 29 yaşındaki S.S., 10 yıllık nikahsız eşi 43 yaşındaki Yaşar ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.