Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
birgül 07 Mart 2014 Cuma
arkadaşlar özel yetkili mahkemeleri kaldırdı yani kime ne yarar ben anlamadım bilen beni aydınlatırsa sevinirim ben anlamadm
misafir 07 Mart 2014 Cuma
Arkadaslar başnakan yargıda düzenleme yapacagız dedi bunun içine af gibi şelerde giriyomu acaba
Ozan 07 Mart 2014 Cuma
Kaç milyon hükümlü var aileleri eşleri dostları var seçim diye bişey var seçmeyin kardeşim seçmeyin verirseniz böyle olur
Misafir 07 Mart 2014 Cuma
ne affi herkes cikar biz kalirnlanet olsun bu sekildeki ulkye bvasbakana
burcu 06 Mart 2014 Perşembe
zavallı halk olunca adalet arıyo bunlarin vermeyin sizde
dayısı olana af 06 Mart 2014 Perşembe
ilker başbuğ bile çıkıyo siz neden bahsediyosunuz bırakın af beklemeyi biz başbuğ biz reza sarrafmıyız biz bakan çocuğumuyuz anlayın artık
misafir 06 Mart 2014 Perşembe
bugun başbakan atvde 22.30 da soruları yanıtlıyor herkez af istedigini belirtsin
misafir 06 Mart 2014 Perşembe
Sizce çözüm sürecinde böle bişey mümkünmü ? Başbakan dagdakiler inecek ceza evleri boşalacak demişti Çözüm sürecinde bişeyler çıkabilirmi ??
misafir 05 Mart 2014 Çarşamba
Nereye Yazarsak yazalım bizi duymuyolar kaç tane haber sitesine tiwit attım günde 50 tane twet atıyorum başbakana ama bizi tınlayan yok hepsi bi hava hepsi kndi menfati peşindi kendi oglu tutuklansa diger gün af çıkattır ...
yılmaz 04 Mart 2014 Salı
ya yargılanmada hakim delil ve sahit birinci dereceden olan olayı bilen sahiti kadul etmese insan kendini nasıl savunur hakimler kalıp gözmu acık ama bular tabiki hukük okumadılarki bunlarbildiler haran zina faiz icki ver cazai yolla

Çok Okunanlar

ABD’de insanlar baştan aşağı siyah giyinmiş bu gizemli kadını konuşuyor.
Tüyler ürperten korkunç görüntüler...
Bayer Leverkusen forması giyen Hakan Çalhanoğlu, Almanya'da geçen sezonun ...
Atatürk Havalimanı’ndan havalanan Türk Hava Yolları'na (THY) ait 2 yolcu ...
Giresun’da Ç.A. adlı bir kadın, evlilik dışı dünyaya getirdiği bebeği ...
ADIYAMAN’da, akraba 2 aile arasında kız kaçırma meselesinden dolayı çıkan, ...
HAMAS, 93 İsrail askerini öldürdük
Olayı saat 03.00'de kontrole çıkan infaz koruma memurları fark ederken, ...
Üç yaşındaki Roona Begum, geçen yıl Hindistan, Yeni Delhi'de beynindeki su ...
İstanbul Milletvekili Hakan Şükür, Başbakan ve Cumhurbaşkanı adayı Recep ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.