Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
Misafir 11 Mayıs 2014 Pazar
nedeeeeeeeeeeeeennnnnnn
misafir01 10 Mayıs 2014 Cumartesi
https://edilekce.tbmm.gov.tr/Login.aspx arkadaşlar dilekçelerinini yazıp TBMM gönderebilirsiniz ne kadar çok kişi duyarlı olursa o kadar iyi olur.inşallah herkese af gelir Allahım sesımızı duyulsun artık
Misafir 09 Mayıs 2014 Cuma
Daha cok bekleriz. Chkanlar cikti arkadaslar. Af maf yok bos şöz konusvp dtrmazin
Ozan 08 Mayıs 2014 Perşembe
Artık versinlerde bir ohdiyelim yeterki versinler
Ebru.dan ACİLL CEVAPP 08 Mayıs 2014 Perşembe
yeşim bende memurum 2 yıl ceza aldım dosyam yargıtayda.eğer onanırsa denetimli serbestlik verilirse MEMURLUKTAN atılırmıyım. BİLEN ARKADAŞLAR LÜTFEN YARDIMCI OLUNN
memur yeşim 08 Mayıs 2014 Perşembe
2012 de yargıtaya nitelikli tehditten dosyam gitti. cezam 2yıl 1 ay. daha gelmedi geçen gün eve postacı evrak getirdi yargıtay cumhriyet savcısın dan savcı hapisin kısa süreli olmadığı için bozulmasını istiyor.sizce ordaki hakimler bu savcının görüşüne katılırmı. bozulurmu yaniiii.
yusuf2323 05 Mayıs 2014 Pazartesi
Kısmi af ya devlete karşı işlenen suçlar olur,ya 5 yıldan az cezalar diye birşey olur,yada denetimli serbestlik süresini uzatırlar.bunlardan biri olur.kesinlikle adam öldürene ve tecavüzcüye af vermezler diye düşünüyorum.
yusufa 05 Mayıs 2014 Pazartesi
kısmi af nasıl olacak
yusuf2323 01 Mayıs 2014 Perşembe
Kısmi bir af yada denetimli serbestlik falan.ama kesinlikle şu an genel af vermezler.
yusufa 01 Mayıs 2014 Perşembe
ne olacakki yusuf bey sizce

Çok Okunanlar

Başbakan Ahmet Davutoğlu'nun yarınki AK Parti MYK toplantısının ardından ...
AK Parti'deki beklenmedik kriz Ankara'da deprem etkisi yaptı.
Erdoğan'ın yakın çalışma arkadaşları Davutoğlu ile ilgili kampanya ...
İstanbul'da tecavüze uğrayan Amerikalı öğrenci I.D.S. yaşadığı dehşeti ...
Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın Başbakan Davutoğlu ile Cumhurbaşkanlığı ...
Wilfried'in iddiaları reddettiği, eski karısı Angelika'nın ise suçunu ...
Paralel polislerden, üç aşamalı kaset kumpası
MHP Burdur İl ve Merkez İlçe yönetiminin görevlerine son verildi
İnanılmaz olay Kameron'da yaşandı..
Eşine fuhuş yaptıran şahıs sokak ortasında öldürüldü
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.