Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
BURCU 26 Temmuz 2014 Cumartesi
VERMEZLER BUNLAR ARKADAŞLAR KENDİLERİNE BİR ŞEY OLSA İÇLERİNDE HALLEDERLER EE BİZ NEİZKİ NEYİ BEKLEYELİMKİ ARTIK 13YILDIR KÖPEĞİNÖNÜNE KEMİK MİSALİ BİLE DEĞİL MİİLETE VERDİĞİ DAHA NE
Ozan 24 Temmuz 2014 Perşembe
Devlet nerdesin ey devlet yine bir Bayram kavuştur herkesi mahkum etme özgürlük ver
Misafir 22 Temmuz 2014 Salı
yine fos cikti butun haberler
misafir 16 Temmuz 2014 Çarşamba
yargitayin karari bozup beraat verilmesini istediyse yerel mahkeden nolur sizce durum bilen arkadaslar cevaplarmisiniz?acilen
misafir 15 Temmuz 2014 Salı
mahkum ailerine ayda 550 tl aylık vercekmis devlet cocugu evli olanlara muracat yapsanda yapmasanda tek tek arastirip aile bakanligi yardim edicekmis haberlerde dedi bunlar af vermicek belli 63 bin evli mahkuma yardim ediceklerine cikarsinlar eşlerimizi
ahmet k 15 Temmuz 2014 Salı
denetimli serbestlik ne zaman 3 yıla cıktı arkadaşlar
saliha 14 Temmuz 2014 Pazartesi
Ne olur dediklerini doğru olsun bizlerin umutlari yla oynamayı n zaten perişan iz gözümüze den yaşlar dinmiyor......Allah için doğru olsun dediklerini. Z.yo
Misafir 14 Temmuz 2014 Pazartesi
ne 3 yili ya ben 2007 girdim cikiyordu b en cezami bitirdim kac yil oldu hala af cikcak
Misafir 14 Temmuz 2014 Pazartesi
denetimli 3 yıl 25 temmuz tahliyeler başlıcak kaynak : cumhuriyet başsavcısı
Misafir 13 Temmuz 2014 Pazar
Denetim 3 yil 5 yil diye mecliste konusulsada herkez anca konusmakla yetinir dedi adalet bakani yokmus oyle 3 yil 5 yil uydurmayin.kendinizi kandirmayin.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

Böyle şans görülmedi..
Amerika'nın Florida'da tam 5.5 metre boyunda bir piton yakalandı..
Bu daireye Türk parasıyla yaklaşık 60 trilyon lira bayıldı
Her alışverişe gititğinde marketin raflarını silip süpürüyordu...
Bu kadının öyle bir derdi var ki..
Adana’da yarın yılın en sıcak günü yaşanacak. Kentte yüksek nem nedeniyle ...
Aşk şarkılarıyla kendine has kemikleşmiş bir kitlesi olan Yıldız Tilbe, ...
Nasıl olur demeyin önce haberi okuyun..
Suriye Türkmenleri Temsilcisi Abdülkerim Aga, Suriye’nin kuzeyinde ...
Transfer gündeminin baş köşesinde bir kez daha İbrahimovic ve Galatasaray ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.