Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
birgül 08 Mart 2014 Cumartesi
nerden duydunuz bakın boşuna kimseyi umutlandırmyın sedocan
misafir 07 Mart 2014 Cuma
sedocan nerden aldın bu bilgiyi kesinmi
sedocan 07 Mart 2014 Cuma
arkadaşlar seçimlerden sonra cezaevinde yatanlar için iyileştirme yapacaklar . büyük ihtimalle denetimliyi genişletecekler yada şartlı infaz yasası çıkcak
misafir 07 Mart 2014 Cuma
Ben Söleyim Kardeş Özel mahkemeler kaldırıldı çünkü ilker başbug fln rahat çıkabilisin die ölede oldu çıkıyo ... Yani kısacası bizlik bişi yok
birgül 07 Mart 2014 Cuma
arkadaşlar özel yetkili mahkemeleri kaldırdı yani kime ne yarar ben anlamadım bilen beni aydınlatırsa sevinirim ben anlamadm
misafir 07 Mart 2014 Cuma
Arkadaslar başnakan yargıda düzenleme yapacagız dedi bunun içine af gibi şelerde giriyomu acaba
Ozan 07 Mart 2014 Cuma
Kaç milyon hükümlü var aileleri eşleri dostları var seçim diye bişey var seçmeyin kardeşim seçmeyin verirseniz böyle olur
Misafir 07 Mart 2014 Cuma
ne affi herkes cikar biz kalirnlanet olsun bu sekildeki ulkye bvasbakana
burcu 06 Mart 2014 Perşembe
zavallı halk olunca adalet arıyo bunlarin vermeyin sizde
dayısı olana af 06 Mart 2014 Perşembe
ilker başbuğ bile çıkıyo siz neden bahsediyosunuz bırakın af beklemeyi biz başbuğ biz reza sarrafmıyız biz bakan çocuğumuyuz anlayın artık
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

Küçük yaştaki öğrencilerini baştan çıkartıp ilişkiye girmekle suçlanan ...
Buna karşı tüm kurumlarda, başta TSK olmak üzere temizlik yapılması ve tüm ...
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan partisinin grup toplantısında önemli ...
Kadınlar arasında bir garip akım başladı
Aşağıda okuyacağınız gibi; nüfus cüzdanlarında “Müslüman” yazıp da, ...
Bilimadamlarını heyacanlandıran ışık kısa süre ortaya çıkıp sonra ...
Seda Sayan geçtiğimiz günlerde RTÜK'e gitti. Kanal D'yle olan anlaşması ...
Gaffur, Türk... Erzurumlular Erzurumlu diyor, Erzincanlılar Erzincanlı, ...
Başbakan Tayyip Erdoğan'ın bugünkü grup toplantısında yaptığı konuşmanın ...
Namibya'daki vahşi yaşam parkında inanılmaz bir olay yaşandı
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.