Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
misafir 07 Mart 2014 Cuma
Arkadaslar başnakan yargıda düzenleme yapacagız dedi bunun içine af gibi şelerde giriyomu acaba
Ozan 07 Mart 2014 Cuma
Kaç milyon hükümlü var aileleri eşleri dostları var seçim diye bişey var seçmeyin kardeşim seçmeyin verirseniz böyle olur
Misafir 07 Mart 2014 Cuma
ne affi herkes cikar biz kalirnlanet olsun bu sekildeki ulkye bvasbakana
burcu 06 Mart 2014 Perşembe
zavallı halk olunca adalet arıyo bunlarin vermeyin sizde
dayısı olana af 06 Mart 2014 Perşembe
ilker başbuğ bile çıkıyo siz neden bahsediyosunuz bırakın af beklemeyi biz başbuğ biz reza sarrafmıyız biz bakan çocuğumuyuz anlayın artık
misafir 06 Mart 2014 Perşembe
bugun başbakan atvde 22.30 da soruları yanıtlıyor herkez af istedigini belirtsin
misafir 06 Mart 2014 Perşembe
Sizce çözüm sürecinde böle bişey mümkünmü ? Başbakan dagdakiler inecek ceza evleri boşalacak demişti Çözüm sürecinde bişeyler çıkabilirmi ??
misafir 05 Mart 2014 Çarşamba
Nereye Yazarsak yazalım bizi duymuyolar kaç tane haber sitesine tiwit attım günde 50 tane twet atıyorum başbakana ama bizi tınlayan yok hepsi bi hava hepsi kndi menfati peşindi kendi oglu tutuklansa diger gün af çıkattır ...
yılmaz 04 Mart 2014 Salı
ya yargılanmada hakim delil ve sahit birinci dereceden olan olayı bilen sahiti kadul etmese insan kendini nasıl savunur hakimler kalıp gözmu acık ama bular tabiki hukük okumadılarki bunlarbildiler haran zina faiz icki ver cazai yolla
yılmaz 04 Mart 2014 Salı
secimde hic bir lider konusmadı niye bular kendini düşünyor belki oy kaybederimdiye bütün mahkum aileleri yazın bzi düşünmeyen oy yok desin mitiklerde pankart acılsın gelen liderler okusunda ona göre herkes verceyı yeri secsin pankatlar ver afı al oyu hersey pazarlıklı oldu bu ülkede simdiye kadar yagılanıpta ceza alan bu yatanları hep cemaatciller yaptı sana deymese hic düşünmesdin bular ne delil kabul etdiler kendileri iştediyi gibi yargıladılar hakimlerin adi öznur olursa herseye ceza verir
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

Bu adamın innaılmaz bir fobisi var
Kendilerine bu yaftaları takanlar, bununla anılmak isteyenler var. ...
Müslüman hanımların namusu ve hayası hakkında zanda bulunmak haksızlık ...
Bu olaya çok güleceksiniz..
İlker Başbuğ, "O belgeleri oraya kim koydu Belgeyi koyan bir asker mi Bu ...
Canlı yayında eski okcasının kendisini dövüp tehdit ettiğini anlatıp ...
Brezilya 3. Lig takımlarından Juventus de Santa Catarina takımının ...
Leman Sam, 'Kim ne isterse onu yapsın ben hacca ve umreye kesinlikle ...
Mancini, stoper transferinde Astori'yi liste başına yazdı, bir de yerli ...
Kiralık katillere eşini öldürtüp İngiltere'ye dönen Shrien Dewani, ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.