Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
tuğba 30 Haziran 2014 Pazartesi
Arkadaşlar size bi sorum olacak benim eşim üç kere disiplin cezası aldı denetimli yasadan faydalanırmı acaba cvp verirseniz mutlu olurum şimdiden sağolun ALLAH sevdiklerimize kavuştursun hepimizi
Misafir 28 Haziran 2014 Cumartesi
tahliyer baslamis esyalarinizi toplayin adli para cezasi olanlar esim aradi soyledi kurban oldugum allh bizlerede yardim et artik aramadigim msj atmadigim yer kalmadi caresizim cok
acil 28 Haziran 2014 Cumartesi
arkadaslar esim bobrek kanseri bobrek alindi 2 yıl once. ama adli tip icerde yasamini yanliz idame edebilir ölum eşigine gelmemis daha diye olumsuz rapor verdi tekrr dilekce vere bilirmi savciya infazi durdurmak savcinin elindemi yoksa tekrr adli tipami gonderir .suan 3 aydir ceza evinde
sabiha 27 Haziran 2014 Cuma
Eğer sadece kck lilar a dağdan inner böyle bir af olursa diğer cezaevindeki hükümlüler isyan çıkarır. ..yazık değilmi bize...birazda bizi dusunun
saliha 26 Haziran 2014 Perşembe
Eğer sizde Allah k or kuşu vicdan varsa bizim gibi gariban larda düşünürsünüz. .. umarım bizimde yüzümüzü bu bayram guler
ahmet kanyılmaz 26 Haziran 2014 Perşembe
aynen oyle misafir kardeşim okudunuz mu 7 maddeyi de ppk özel af adamlar dagdan elini kolunu sallaya sallaya cıkacak
sabiha 26 Haziran 2014 Perşembe
Yazıkggünah değilmi bize Allah sormaz mı. ...ne olur biz gariban karada birsey olsundayanacak gücüm kalmadi
samsun_a 26 Haziran 2014 Perşembe
cok saol ALLAH razı olsun.
Misafir 26 Haziran 2014 Perşembe
lan bi pkk kalmisti onlarida hasta diye birakiyolar allhsizlar garibanlar bir allhin kuluda icerdekiler nolcak demiyor herkez cikti silahla dagami cikalim balyozcumu ergenekoncumu olalim
ahmet kanyılmaz 26 Haziran 2014 Perşembe
devlete ihanet etmedik vatana ihanet etmedik askere kursun sıkmadık kimsenin canı namusu ile oynamadık bi pkk lı kadar olamadık 7 maddelik paketi inceleyin bi arkadaşlar pkk ya özel af cıktı
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

İnanılmaz bir olay..
Galatasaray'ın yengesi Yolanthe Cabau'dan ilginç açıklama...
Özel tabutla gömülerek öldürülen Ferhat Tanrıkulu, namus cinayeti kurbanı ...
İngiltere'deki seks skandalları bu kez futbala kaydı..
Genç antilopla çita birbirine girdi..
30 dakika süren heyetler arası görüşmenin akabinde, Kral Selman ve ...
Eşek etinin, cemaate maddi kaynak sağlamak üzere satıldığı, bizzat suçüstü ...
IŞİD, Türkiye'de bir casusluk ağına çalıştığı gerekçesiyle infaz ettiği ...
Balyoz davasında kumpas iddialarına ilişkin soruşturmada gözaltına alınan ...
Zaman gazetesinde Baransu ile ilgili haberde Balyoz davası avukatlarından ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.