Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
murat_2 22 Haziran 2014 Pazar
3 yıl ceza alan doğrudan acıga mı gıder?
esra_2 22 Haziran 2014 Pazar
Acil cevaplar mısınız? arkadaslar bir arkadasım bir davada net 3 yıl almış arkadası da aynı davada 5 yıl 1 ay almış. bu durumda cezası onanıp gelse 3 yıl alan kişi direk açıga mı gıder? direk yakalamamı cıkar? birde 5-6 ay ınfazı erteletebılır mı? sanırsam 5 yıl alana direk yakalama cıkıyor. cezası 3 yıldan fazla olduğu için.
ozge 22 Haziran 2014 Pazar
Arkadaşlar haberiniz olsun 10 temmuzda af varmi bugün avukat söyledi ama kısmı af mid
hasan 20 Haziran 2014 Cuma
yukarıdaki konuşma şamil tayyara ait.cezavindeki 130 bin kişinin hak kayıplarını niye konuşmuyoruz diyor.demekki sesimizi duyuramıyoruz.Allah yar ve yardımcımız olsun
hasan 20 Haziran 2014 Cuma
Milletvekillerinin cezaevinde kalmaması gerektiğini geçmişten beri ifade ettim. AYM'nin hak ihlali kararından sonra bir aklama çabası olduğunu görüyorum. Tutuklama kararlarının siyasi olduğunu düşünenler neden tahliyeleri siyasi olarak yorumlamıyor? Cezaevlerinde kalan 130 bin kişinin hak kayıplarını neden konuşmuyoruz?"
OSMAN 20 Haziran 2014 Cuma
İYİ GÜNLER ARKADAŞLAR BENİM OĞLUM İÇERDE BENDE VASİSİ OLMUŞTUM FAKAT ŞU GELEN İAŞE BEDELLERİNDEN DOLAYI GELEN BORCU BENİM ÖDEMEK ZORUNDA OLDUĞUMU DUYDUM DOĞRUMU ACABA ÜZERİME EVİM VAR HER HANGİ BİR AKSİLİK OLURMU ACABA BİLEN ARKADAŞ VARSA YAZSIN.
Misafir 19 Haziran 2014 Perşembe
Yasalasmis bu paket ici bos cikti
burcu 18 Haziran 2014 Çarşamba
ADINI KOYUP KOYUP ARKASI KALINLARI SALIYOLAR HALKA NEDEN AF VERSİNLERKİ DAHA
burcu 18 Haziran 2014 Çarşamba
AYM BALYOZA YENİDEN YARGILANACAK DEDİ DUYUN ARKADAŞLAR ARKASI OLANLAR
Ozan 17 Haziran 2014 Salı
Herkes kendi olanı için çaba veriyor . Özgür özgür kimse konuşamıyor hareket edemiyor . Bu adalet hepimizin olmalı dilerim Allah'tan bu mübarek günlerde kalbimizi o duysun bize o yardım etsin. Yüce Rabbim bizi kullarının eline bırakmasın. Devlet büyüklerimizin içine affetmeyi adaleti versin
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

İngiltere'nin en büyük kooperatif bankası olan Co-op Bank'ın CEO'su yasak ...
De Bruyne'nin sevgilisi olan Caroline Lijnen adlı model, aynı dönemde ...
İşte aşkın engel tanımadığının ispatı. Belden aşağısı felç damat geline ...
Genelkurmay Başkanı Necdet Özel'in yaptığı açıklama şöyle:
Cübbeli Ahmet Hoca bir sohbeti sırasında uzay çalışmalarıyla dalga geçmiş, ...
Esra Erol'un sunduğu evlilik programına çapkın damat skandalı damga vurdu.
Sizlerde takdir edersiniz ki çocukça bir plan yapmışlar ancak ben yine de ...
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın 'Amerika'yı müslümanlar keşfetti' sözüne Zaman ...
Kanal 7'de Muhsin Bay'ın sunumu Necmettin Nursaçan'ın sohbetleriyle ekrana ...
Korkunç bir tuzak..
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.