Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
memur yeşim 21 Mayıs 2014 Çarşamba
2012 de yargıtaya nitelikli tehditten dosyam gitti. cezam 2yıl 1 ay. daha gelmedi geçen gün eve postacı evrak getirdi yargıtay cumhriyet savcısın dan savcı hapisin kısa süreli olmadığı için bozulmasını istiyor.sizce ordaki hakimler bu savcının görüşüne katılırmı. bozulurmu yaniiii.
Ebru.dan ACİLL CEVAPP gelene kadar devam 21 Mayıs 2014 Çarşamba
yeşim bende memurum 2 yıl ceza aldım dosyam yargıtayda.eğer onanırsa denetimli serbestlik verilirse MEMURLUKTAN atılırmıyım. BİLEN ARKADAŞLAR LÜTFEN YARDIMCI OLUNN.
muş 21 Mayıs 2014 Çarşamba
şu ana kadar tbmm adalet komisyonunda verilen kanun tasarılarına bakıyjorum chp partisi kişilere özel yasa teklifleri getiriyor birşeyler olacaksa cumhur başkanlığı seçimleri öncesi yada seçim sonrası olacaktır
Ozan 20 Mayıs 2014 Salı
Muhakkak birşey çıkar herkese lütfen duyarlı olalım çözüm sürecinde bizi unutmasınlar
samsun 20 Mayıs 2014 Salı
burcu arkadasim dun toplandilar gundemi degistirmek icin somadan dolayi bunlar boyle bizleri dusundukleri icin degil ellerinde bdp tarafindan verilen 619 tane hasta hukumlu listesi var cozum surecinde bdp bu hukumluleri istiyor.ben her gun adalet bakanligini ariyorum sizlerde arayin dilekceler veriyorum toplanamiyoruz arayin mail gonderin kim ne haber alirsa burada paylaşsin infazda bir calisma var bunu cok iyi biliyorum kisilere ozel aflar cikaracaklar meclis kapanmadan bu son sânsimiz.
Misafir 19 Mayıs 2014 Pazartesi
suçlu sayısının artmasıyla afların hiç bir ilgisi yok emniyeti muazzam saglarsanız sayı azalır
burcu 19 Mayıs 2014 Pazartesi
bugün toplandılar çözüm süreci için belki bizede bir şey çıkar en azından tüm 3yıllık suçlara af verin artık
Ozan 19 Mayıs 2014 Pazartesi
Arkadaşlar verilen numarayı arayan varmı belki sesimizi duyurabiliriz. Çok bişey istemiyoruz ki Allahım içlerine adalet duygusu verdin af duygusu versin . Muhakkak birşey var bunu genele yaymaları lazım cezaevindekilerde dilekçe yazsınlar
muzafer 19 Mayıs 2014 Pazartesi
samsun bu yazdıklarını hangi kaynaktan aldın bizde bakalım
yusuf2323 18 Mayıs 2014 Pazar
Aynen de öyle arkadaş.biz her dönem akp nin oylarını artırırsak bize yapacağı budur işte...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

Şüphelilerden ikisi ağır yaralanırken, biri daha sonra yaşamını yitirdi.
Karakuzulu’nun iddiasına göre, suikast girişimlerinden biri, Başbakan ...
Bağımsız Milletvekili Hakan Şükür, paralel yapıya yönelik yapılan ...
Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, NTV yayınında soruları yanıtladı. ...
Erdoğan'a bir liste verdiğini ve bu listenin başında, şimdi gözaltında ...
Paralel yapıya bir operasyon düzenlendi bunun hukuksuz olduğuna ilişin ...
Hasan Şaş, 14 Şubat’ta 11 yıllık eşi Sibel Şaş’tan tek celsede boşanmıştı. ...
SİVAS’ta 46 yaşındaki H.S.’nin koruyucu aile olarak yanına aldığı 3 ...
Dünya genelindeki Yahudi kadınlar askerlere destek için soyunup soyunup ...
Başbakan Erdoğan önceki gün Mersin’de düzenlediği mitingden Ankara ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.