Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
Ozan 22 Mayıs 2014 Perşembe
Dosyanın içeriği önemli kanunlar memuriyetinizi sonlandırsadahwrgün yeni birşey çıkıyor . İnş bişey çıkmaz cezanız onanmaz af çukar
misafir01 22 Mayıs 2014 Perşembe
YEŞİM VE EBRU HANIMA bunları bur da soracağınıza avukatınıza sorarsanız daha net bir cevap alırsınız.Memurluktan çıkarılıp çıkarılmayacağını bur da söylenenlere kadar daha net cevap alırsınız.
misafir 22 Mayıs 2014 Perşembe
23 MAYISTA HERKES HERYERDEN ANKARADA AF İÇİN TOPANIP YÜRÜYORUZ ADALET BAKANLIĞINDA SAAT 10'da
Ebru.dan ACİLL CEVAPP gelene kadar devam 22 Mayıs 2014 Perşembe
yeşim bende memurum 2 yıl ceza aldım dosyam yargıtayda.eğer onanırsa denetimli serbestlik verilirse MEMURLUKTAN atılırmıyım. BİLEN ARKADAŞLAR LÜTFEN YARDIMCI OLUNN.
memur yeşim.cevap alana kadar devam 22 Mayıs 2014 Perşembe
2012 de yargıtaya nitelikli tehditten dosyam gitti. cezam 2yıl 1 ay. daha gelmedi geçen gün eve postacı evrak getirdi yargıtay cumhriyet savcısın dan savcı hapisin kısa süreli olmadığı için bozulmasını istiyor.sizce ordaki hakimler bu savcının görüşüne katılırmı. bozulurmu yaniiii.
misafir01 21 Mayıs 2014 Çarşamba
http://siyaset.milliyet.com.tr/bakanlikta-surpriz-infaz-/siyaset/detay/1882182/default.htm cezaların arttırılmasıyla beraber infaz yasa tasarısı değişiklik yapılması düşünuluyor fakat bakablar tebki göstermış ayrı paket olarak yapılmasını karar verilmiştir.Milliyetın haberını okuyun belkı bır umut olur herkese inşallah...
memur yeşim 21 Mayıs 2014 Çarşamba
2012 de yargıtaya nitelikli tehditten dosyam gitti. cezam 2yıl 1 ay. daha gelmedi geçen gün eve postacı evrak getirdi yargıtay cumhriyet savcısın dan savcı hapisin kısa süreli olmadığı için bozulmasını istiyor.sizce ordaki hakimler bu savcının görüşüne katılırmı. bozulurmu yaniiii.
Ebru.dan ACİLL CEVAPP gelene kadar devam 21 Mayıs 2014 Çarşamba
yeşim bende memurum 2 yıl ceza aldım dosyam yargıtayda.eğer onanırsa denetimli serbestlik verilirse MEMURLUKTAN atılırmıyım. BİLEN ARKADAŞLAR LÜTFEN YARDIMCI OLUNN.
muş 21 Mayıs 2014 Çarşamba
şu ana kadar tbmm adalet komisyonunda verilen kanun tasarılarına bakıyjorum chp partisi kişilere özel yasa teklifleri getiriyor birşeyler olacaksa cumhur başkanlığı seçimleri öncesi yada seçim sonrası olacaktır
Ozan 20 Mayıs 2014 Salı
Muhakkak birşey çıkar herkese lütfen duyarlı olalım çözüm sürecinde bizi unutmasınlar
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

AK Parti'nin yeni genel başkan adayı Ahmet Davutoğlu’nun, kongrede ...
ABD'nin Arkansas eyaletinde 32 yaşındaki bir kadın öğretmen 13 yaşındaki ...
Eşi görülmedik nadir bir durum kameraya alındı..
Foley'in kafasını keserek öldüren İngiliz IŞİD üyesi ile ilgili bilgiler ...
CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu ile Alman ajanlar arasında köprü ...
Bu sözler, IŞİD tarafından kaçırılan 200 Kürt kadınından birine ait.
Olayda Karataş ve İshak yaşamını yitirdi, biri kadın 3 kişi yaralandı.
IŞİD emiri olduğu belirtilen Şeyh Aziz adlı kişi ile yapılan röportajda ...
MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu’nun ...
İsrail'in HAMAS komutanlarının kaldıkları yerleri avcunun içi gibi bulup o ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.