Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
Misafir 22 Mayıs 2014 Perşembe
arkadslar medyadan bir kac kanal flas tv destek icin yarin sabah orda olucaklar sizlerde durmayin lutfen diger kannalari arayin
misafir 22 Mayıs 2014 Perşembe
arkaslar 23 mayista toplaniyoruz diyarbakir mardinden gelen arkadaslar var lutfen bu gece herkes bimere mail atsin diger sitedeki arkadslar toplanmadan once mail aticaklar bimere sizde uzakta olan gelemeyen arkadslar akraba es dost yazin tv medyayada haber verdiler
samsun 22 Mayıs 2014 Perşembe
arkadaşlar diger sitedeki arkadaslar toplaniyor 23 mayıs cuma gunu saat 10 da adalet bakanliginin onunde ankarada yakında olanlar akrabasi olanlar katilin lutfen burdan yazmakla olmuyor meclis kapanmadan son sânsimiz bimere yazin arayin bakanliklara mail atin dilekceler verin durmayin lutfennn
Ozan 22 Mayıs 2014 Perşembe
Dosyanın içeriği önemli kanunlar memuriyetinizi sonlandırsadahwrgün yeni birşey çıkıyor . İnş bişey çıkmaz cezanız onanmaz af çukar
misafir01 22 Mayıs 2014 Perşembe
YEŞİM VE EBRU HANIMA bunları bur da soracağınıza avukatınıza sorarsanız daha net bir cevap alırsınız.Memurluktan çıkarılıp çıkarılmayacağını bur da söylenenlere kadar daha net cevap alırsınız.
misafir 22 Mayıs 2014 Perşembe
23 MAYISTA HERKES HERYERDEN ANKARADA AF İÇİN TOPANIP YÜRÜYORUZ ADALET BAKANLIĞINDA SAAT 10'da
Ebru.dan ACİLL CEVAPP gelene kadar devam 22 Mayıs 2014 Perşembe
yeşim bende memurum 2 yıl ceza aldım dosyam yargıtayda.eğer onanırsa denetimli serbestlik verilirse MEMURLUKTAN atılırmıyım. BİLEN ARKADAŞLAR LÜTFEN YARDIMCI OLUNN.
memur yeşim.cevap alana kadar devam 22 Mayıs 2014 Perşembe
2012 de yargıtaya nitelikli tehditten dosyam gitti. cezam 2yıl 1 ay. daha gelmedi geçen gün eve postacı evrak getirdi yargıtay cumhriyet savcısın dan savcı hapisin kısa süreli olmadığı için bozulmasını istiyor.sizce ordaki hakimler bu savcının görüşüne katılırmı. bozulurmu yaniiii.
misafir01 21 Mayıs 2014 Çarşamba
http://siyaset.milliyet.com.tr/bakanlikta-surpriz-infaz-/siyaset/detay/1882182/default.htm cezaların arttırılmasıyla beraber infaz yasa tasarısı değişiklik yapılması düşünuluyor fakat bakablar tebki göstermış ayrı paket olarak yapılmasını karar verilmiştir.Milliyetın haberını okuyun belkı bır umut olur herkese inşallah...
memur yeşim 21 Mayıs 2014 Çarşamba
2012 de yargıtaya nitelikli tehditten dosyam gitti. cezam 2yıl 1 ay. daha gelmedi geçen gün eve postacı evrak getirdi yargıtay cumhriyet savcısın dan savcı hapisin kısa süreli olmadığı için bozulmasını istiyor.sizce ordaki hakimler bu savcının görüşüne katılırmı. bozulurmu yaniiii.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

Ayrıca kızların annesi Jeanna da kızlarının Ben’le olmasından çok memnun, ...
Bu iddiaları doğrulayacak bir çıkış da Fetullah Gülen’in eski sağ kolu ...
Dünyaca ünlü kadınlar büyük panik yaşıyor.
Fethullah Gülen'in başında olduğu örgütün Türkiye'de bir darbe girişimine ...
Bugün yarım ay şeklinde dizili olan taşların aslında tam bir yuvarlak ...
Ülkesiyle ilgili çıkan haberleri sinirlendi
Beşiktaş, Michael Eneramo'nun sözleşmesini karşılıklı olarak feshedilirken ...
Gündüz kuşağının çok sevilen yüzlerinden Seda Sayan, yeni sezon programına ...
Sokakta bir genç kıza tecavüze yeltenmekten yakalanan gencin oldukça titiz ...
Polis, olaydan 2 saat önce tanıştığı genç kadını öldüren A.K.O.'nun ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.