Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
burcu 29 Mayıs 2014 Perşembe
piknik ne arkadaşlar adam gibi 12 senedir halka af vermediler af versnler
Toprak 29 Mayıs 2014 Perşembe
Mahkumlara piknik müjdesi diye aratma yaptıra bilirsiniz
Toprak 29 Mayıs 2014 Perşembe
Önerge sunacaklarmış Meclise tv de basın toplantısın da Millet vekili söyledi..Google de bulabilirsiniz
sema 29 Mayıs 2014 Perşembe
nerden duydunuz piknik yasasını bu gerçek olsa keşke.
toprak 26 Mayıs 2014 Pazartesi
Slm Mahkumlara piknik yasası cikacakmis ...Gözlerim yaşardı..
burcu 25 Mayıs 2014 Pazar
kimler istemiyorki ben bıktım bu hükümetten vermiyo adamlar napalım basına verileni genele bile vermediler ne beklersiniz artık
kimler af istiyor 25 Mayıs 2014 Pazar
arkadaşlar kimler af istiyor burada
Misafir 22 Mayıs 2014 Perşembe
arkadslar medyadan bir kac kanal flas tv destek icin yarin sabah orda olucaklar sizlerde durmayin lutfen diger kannalari arayin
misafir 22 Mayıs 2014 Perşembe
arkaslar 23 mayista toplaniyoruz diyarbakir mardinden gelen arkadaslar var lutfen bu gece herkes bimere mail atsin diger sitedeki arkadslar toplanmadan once mail aticaklar bimere sizde uzakta olan gelemeyen arkadslar akraba es dost yazin tv medyayada haber verdiler
samsun 22 Mayıs 2014 Perşembe
arkadaşlar diger sitedeki arkadaslar toplaniyor 23 mayıs cuma gunu saat 10 da adalet bakanliginin onunde ankarada yakında olanlar akrabasi olanlar katilin lutfen burdan yazmakla olmuyor meclis kapanmadan son sânsimiz bimere yazin arayin bakanliklara mail atin dilekceler verin durmayin lutfennn
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

Başka çarem kalmadığını anlayınca kendimi camdan aşağıya attım. Travma ...
O gerçek bir karadul çıktı
Ayakkabı tasarımcısı Christian Louboutin ile röportaj yapan Arman bugünkü ...
''Yarın Bank Asya'yı değil Kerry'nin IŞİD petrolü Türkiye'den gidiyor ...
Sabaha karşı idam edilen kadının son sözleri ilginç oldu
Kaçmaz, hem Orhan M.’nin teklifine hem de evine gelen kadın akrabalarına ...
İsviçre’de Lenzburg FC futbol takımının kadın masörü futbolculardan ...
Dün de akşam üzeri İsmet Ö. bakkal dükkanına gidip ekmek alıp tekrar eve ...
Ancak zirvede, tampon bölge için "Birleşmiş Milletler kararının ...
Charlize Theron hakkındaki mahkeme bilgileri hakkında yaptığı yorum ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.