Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
ahmet k 15 Temmuz 2014 Salı
denetimli serbestlik ne zaman 3 yıla cıktı arkadaşlar
saliha 14 Temmuz 2014 Pazartesi
Ne olur dediklerini doğru olsun bizlerin umutlari yla oynamayı n zaten perişan iz gözümüze den yaşlar dinmiyor......Allah için doğru olsun dediklerini. Z.yo
Misafir 14 Temmuz 2014 Pazartesi
ne 3 yili ya ben 2007 girdim cikiyordu b en cezami bitirdim kac yil oldu hala af cikcak
Misafir 14 Temmuz 2014 Pazartesi
denetimli 3 yıl 25 temmuz tahliyeler başlıcak kaynak : cumhuriyet başsavcısı
Misafir 13 Temmuz 2014 Pazar
Denetim 3 yil 5 yil diye mecliste konusulsada herkez anca konusmakla yetinir dedi adalet bakani yokmus oyle 3 yil 5 yil uydurmayin.kendinizi kandirmayin.
misafir 13 Temmuz 2014 Pazar
Sağlam bilgi diyen arkadaşım nerden vardin bu kaniya insanlari boş yere lütfen umutlandirmayin ne kadar dogrudur gerçekligini kanitla zaten sitres altinda herkez lütfen bunu icin net olmadan konusmasin kmse. Inşallah denwtimli serbestlik uzarda herkez bayram eder ki haklarida diger davalardan yargilananlar sözde en son onlar icin kararlastirilicakken ipk basta onlarin serbest kalmasi ve diğer tutuklulularin konusu dahi gundeme gelmemesi adalestsizliktir yeter artik esitligi saglayin
Misafir 09 Temmuz 2014 Çarşamba
ne 3 yli arkadaş ya nerden duyuyorsun kim söyledi milleti umutlandırıyorsun
misafir 09 Temmuz 2014 Çarşamba
15 TEMMUZ SAAT 18.00 İZMİR/KONAK YKM NİN ÖNÜNDE 7 YÜREKLİ KADININ BAŞLATIP İZİN ALDIĞI EYLEME KATILARAK TALEBİMİZİ DUYURABİLİRİZ
saliha 09 Temmuz 2014 Çarşamba
Nerden aldınız bu bilgiyi....İnanın şu an ezan okunuyor iinşallah dogrudur da rabbim dualarimi zi kabul eder də bu bayram yüzümüzü guldurur.
sağlam bilgi 08 Temmuz 2014 Salı
denetimli 3 yıla çıkcak . kısaca 3 yıl cezası olanlar denetimliden yararlanacak
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

Akit Gazetesi Yazar'ın Hasan Karakaya, bindiği takside yasadıklarını ...
müthiş bir keşif yapıldı..
İstanbul'da yaşayan 17 yaşındaki Y.Ö., eniştesinin kucağında, omzunda ve ...
MHP Malatya'da HDP'ye oy istiyor. Bunun görüntüleri var. Diyorlar ki 'Bize ...
Dosyaya bir de tecavüz kumpası eklendi. Bu çerçevede Argun'un yanında ...
Gizli toplantıya katılan isimleri tek tek yazan ve örgüt mensuplarının ...
Kimseden yardım gelmeyince kendi silahlarını kendileri yaptı..
Bengal kaplanının karizması fena çizildi
Davutoğlu'nun bir günde üç miting yapmasını bindiği uçak ve helikopter ...
Erdoğan'ı taşıyan özel uçağın aprona yanaşmasıyla birlikte, milli rallici ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.