Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
samsun 23 Haziran 2014 Pazartesi
3 yıl direk acıga gider.12 ayda yatar infazi erteleye bilir aile toparlama iş guc okul saglik gibi nedenlerden dilekce verir.iki defa sartiyla 2 yil hakki var ama genelde 1 yil veriyorlar . ceza onandiktan sonra en fazla 3 ay icinde infaz savcisi cagiricak sonra size 10 gun sure vericek bu sureyi sakin gecirmeyin direk kapali size ulasamazlarsa adrsten ozamn arama karari cikar uyaptan takip edin korkmayin gecmis olsun
acil_2 23 Haziran 2014 Pazartesi
Arkadaslar lütfen sorumu cevaplar mısınız?lütfeeeen....3 yıl alan dogrudan acıga mı gıder? teblıgat gelır mı? ayrıca ınfazı 3-4 ay ertelenebılır mı? ne olursunuz cevaplar mısınız? direk aranmamı cıkar teblıgat mı gelır?
misafir01 22 Haziran 2014 Pazar
arkadaşlar kısmı bır af yok mecliste torba yasa görüşmeleri var zaten temmuzda meclis tatile girecek yetişmesine ihtimal yok tbmm ne verilen bır yasa taslağıda yok ekimde bır umutdur belki olabilir bilginiz olsun...adelet bakanı beşir atalay cezaevindeki kişilerler görüşme yapmış,bakanlarda kendı aralarında bu konu hakkında gorüşüluyormuş ve eğer meclis gundemıne geldiği taktirde 3 yıllık bır indirim yapabileceklerını mecliste söyledi umutlar yıl sonuna kaldı.....
acil_2 22 Haziran 2014 Pazar
arkadaslar 3 yıl alan dogrudan acıga mı gıder? ayrıca ınfaz ertelenebılır mı? ne olursunuz cevaplar mısınız? direk aranmamı cıkar teblıgat mı gelır?
murat_2 22 Haziran 2014 Pazar
3 yıl ceza alan doğrudan acıga mı gıder?
esra_2 22 Haziran 2014 Pazar
Acil cevaplar mısınız? arkadaslar bir arkadasım bir davada net 3 yıl almış arkadası da aynı davada 5 yıl 1 ay almış. bu durumda cezası onanıp gelse 3 yıl alan kişi direk açıga mı gıder? direk yakalamamı cıkar? birde 5-6 ay ınfazı erteletebılır mı? sanırsam 5 yıl alana direk yakalama cıkıyor. cezası 3 yıldan fazla olduğu için.
ozge 22 Haziran 2014 Pazar
Arkadaşlar haberiniz olsun 10 temmuzda af varmi bugün avukat söyledi ama kısmı af mid
hasan 20 Haziran 2014 Cuma
yukarıdaki konuşma şamil tayyara ait.cezavindeki 130 bin kişinin hak kayıplarını niye konuşmuyoruz diyor.demekki sesimizi duyuramıyoruz.Allah yar ve yardımcımız olsun
hasan 20 Haziran 2014 Cuma
Milletvekillerinin cezaevinde kalmaması gerektiğini geçmişten beri ifade ettim. AYM'nin hak ihlali kararından sonra bir aklama çabası olduğunu görüyorum. Tutuklama kararlarının siyasi olduğunu düşünenler neden tahliyeleri siyasi olarak yorumlamıyor? Cezaevlerinde kalan 130 bin kişinin hak kayıplarını neden konuşmuyoruz?"
OSMAN 20 Haziran 2014 Cuma
İYİ GÜNLER ARKADAŞLAR BENİM OĞLUM İÇERDE BENDE VASİSİ OLMUŞTUM FAKAT ŞU GELEN İAŞE BEDELLERİNDEN DOLAYI GELEN BORCU BENİM ÖDEMEK ZORUNDA OLDUĞUMU DUYDUM DOĞRUMU ACABA ÜZERİME EVİM VAR HER HANGİ BİR AKSİLİK OLURMU ACABA BİLEN ARKADAŞ VARSA YAZSIN.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

Gazeteci Metin Özer, yine oldukça çarpıcı ve düşündürücü bir yazı kaleme ...
Meksikalı politikacının oğlu balkonda Rus sevgilisiyle öpüşürken dengesini ...
Yüzü ve vücudunun çeşitli yerleri kanlar içinde kalan Fowler, polise ...
Olay yerinde bulunan eylemcilerin de sık sık linç etme girişiminde ...
Yaşanan gerilim nedeniyle birleşime ara verildi. Tekrar kürsüye gelen ...
Amerika'nın ünlü Alcatraz Adası'ndaki cezaevi, denizin ortasında ve ...
Bilecik'in Pazaryeri ilçesinde 16 yaşındaki kız çocuğuyla cinsel ilişkiye ...
Bu hayvan gerçekten tam bir cani..
Hüseyin Gülerce, twitter hesabından yaptığı açıklamada, 'Hayati bir tehdit ...
Rapora göre soruşturma bilgileri "Haramzade" ve "Başçalan" gibi internet ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.