Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
Misafir 20 Ağustos 2014 Çarşamba
namusumuzu koruduk vurduk sucluyuz bize af maf olmaz o yüzden
Misafir 20 Ağustos 2014 Çarşamba
bu parti gitmedikçe af zor arkadaşlar onun da gitmesi imkansız artık 2015 de kesin bunlar kazanı zaten. umudumuz balyuozdu onlar cıktı umudumuz ergenekondu cıltı adam iş cbiliyor tabi artık darbe terhlikeside kalmadı hepsini bir bahane buldular cıkrdılar böyle bişey varmı ya adama 2 kez ağırlaştırımış müebbet çeza veriyorsun 2 ay sonra salıyorsun aponunda 3 kez ağırlaşmı çezası var oda cıkar yakındır. adamın sucu arkadaşlar sadece 30 bin kişiyi öldürdü bişey degil.ama biz açtık caldık sucluyuz
ozan 17 Ağustos 2014 Pazar
tek umudumuz kürt sorunun çözülmesi sanırım nede olsa türk milletinin ne istediği önemli değil azıcık önemli olsak sanırım bizede birşey çıkardı ufakta olsa bir af çıkardı cezaevindeki pkklılar çıkıyor ise koşulsuz peki ya bizlerin sevdikleri ne zaman çıkacak ne zaman affı göreceğiz ohhh deyip bizde sevdiklerimizle kavuşacağız .
a.kanyılmaz 11 Ağustos 2014 Pazartesi
hic kimsenin ümidi kalmamı o yuzden kimse yok
Misafir 10 Ağustos 2014 Pazar
ne oldu ya nerde millet yokmu bir haber
ozan 17 Ağustos 2014 Pazar
arkadaşlar Allah yüce yaratan çok büyük ben inanıyorumki bu adaletsizliğinde bir dengesini kurmuş kararlamıştır . çok dua ediyorum anneler yavrularına çocuklar babalarına annelerine eşler sevdiklerine kavuşsunlar demir parmaklık ardında kimse kalmasın her insan hata yapar affetmek erdemdir
BURCU 26 Temmuz 2014 Cumartesi
VERMEZLER BUNLAR ARKADAŞLAR KENDİLERİNE BİR ŞEY OLSA İÇLERİNDE HALLEDERLER EE BİZ NEİZKİ NEYİ BEKLEYELİMKİ ARTIK 13YILDIR KÖPEĞİNÖNÜNE KEMİK MİSALİ BİLE DEĞİL MİİLETE VERDİĞİ DAHA NE
Ozan 24 Temmuz 2014 Perşembe
Devlet nerdesin ey devlet yine bir Bayram kavuştur herkesi mahkum etme özgürlük ver
Misafir 22 Temmuz 2014 Salı
yine fos cikti butun haberler
misafir 16 Temmuz 2014 Çarşamba
yargitayin karari bozup beraat verilmesini istediyse yerel mahkeden nolur sizce durum bilen arkadaslar cevaplarmisiniz?acilen
misafir 15 Temmuz 2014 Salı
mahkum ailerine ayda 550 tl aylık vercekmis devlet cocugu evli olanlara muracat yapsanda yapmasanda tek tek arastirip aile bakanligi yardim edicekmis haberlerde dedi bunlar af vermicek belli 63 bin evli mahkuma yardim ediceklerine cikarsinlar eşlerimizi
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

Tayland’da bir restoranın arka kısmında yakalanan dev yılan görenleri ...
Bangladeş'te 13 yaşındaki bir çocuk bisiklet çaldığı iddiasıyla tamamı ...
İslam Slimani kupa töreninde üzerine şampanya dökülmesine böyle tepki ...
Ev sahibinden kediye kötü şaka. Brezilya’da çatıya çıkan bir kedi aşağı ...
6 araştırma şirketi 1 Kasım'da yapılacak olan erken seçimin oylara nasıl ...
Eski Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu’nun makam otomobili, Antalya’da ...
Bursa’nın piknik ateşinden çıktığı sanılan yangın, rüzgarın da etkisiyle ...
Van'ın Çatak ilçesinde Narlı Jandarma Karakolu ile GSM şirketine ait baz ...
Şırnak’ta PKK’lılar Besta taburu üs bölgesi ve yol kontrolü yapan korucu ...
Fenerbahçe'nin Liverpool'dan transfer ettiği Lazar Markovic, İstanbul'a ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.