Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
misafir 04 Temmuz 2014 Cuma
haber turkte hasip kaplan konustu cezaevlerindeki icerde insanlar ne olacak birtek dile getiren o oldu cozum surecinde silahlardan once onlari biraksinlar 4 madde anlastik birdahaki hafta insallh ufakta olsa yuzumuz guler
tuğba 30 Haziran 2014 Pazartesi
Arkadaşlar size bi sorum olacak benim eşim üç kere disiplin cezası aldı denetimli yasadan faydalanırmı acaba cvp verirseniz mutlu olurum şimdiden sağolun ALLAH sevdiklerimize kavuştursun hepimizi
Misafir 28 Haziran 2014 Cumartesi
tahliyer baslamis esyalarinizi toplayin adli para cezasi olanlar esim aradi soyledi kurban oldugum allh bizlerede yardim et artik aramadigim msj atmadigim yer kalmadi caresizim cok
acil 28 Haziran 2014 Cumartesi
arkadaslar esim bobrek kanseri bobrek alindi 2 yıl once. ama adli tip icerde yasamini yanliz idame edebilir ölum eşigine gelmemis daha diye olumsuz rapor verdi tekrr dilekce vere bilirmi savciya infazi durdurmak savcinin elindemi yoksa tekrr adli tipami gonderir .suan 3 aydir ceza evinde
sabiha 27 Haziran 2014 Cuma
Eğer sadece kck lilar a dağdan inner böyle bir af olursa diğer cezaevindeki hükümlüler isyan çıkarır. ..yazık değilmi bize...birazda bizi dusunun
saliha 26 Haziran 2014 Perşembe
Eğer sizde Allah k or kuşu vicdan varsa bizim gibi gariban larda düşünürsünüz. .. umarım bizimde yüzümüzü bu bayram guler
ahmet kanyılmaz 26 Haziran 2014 Perşembe
aynen oyle misafir kardeşim okudunuz mu 7 maddeyi de ppk özel af adamlar dagdan elini kolunu sallaya sallaya cıkacak
sabiha 26 Haziran 2014 Perşembe
Yazıkggünah değilmi bize Allah sormaz mı. ...ne olur biz gariban karada birsey olsundayanacak gücüm kalmadi
samsun_a 26 Haziran 2014 Perşembe
cok saol ALLAH razı olsun.
Misafir 26 Haziran 2014 Perşembe
lan bi pkk kalmisti onlarida hasta diye birakiyolar allhsizlar garibanlar bir allhin kuluda icerdekiler nolcak demiyor herkez cikti silahla dagami cikalim balyozcumu ergenekoncumu olalim
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

Yeni Şafak, paralel yapının 1 numarası Fethullah Gülen'in şimdiye kadar ...
Taraf'ın BBP içinden edindiğini öne sürdüğü bilgilere göre; Mustafa ...
Antalya'nın Manavgat ilçesinde, Kapadokya turundan dönen Estonya ve ...
Savcı Tekin Küçük hazırladığı soruşturma dosyasında, kendisini tehdit eden ...
Böylece yaklaşık 3 milyon memur ve 2 milyon memur emeklisi için ...
İstanbul 1. bölgede Barış Yarkadaş, Mahmut Tanal, Gamze İlgezdi ve Kadir ...
Partinin aday listesinin internete sızması üzerine parti yönetimi harekete ...
Muratpaşa Türk Telekom Anadolu Lisesi'nde 7 nolu sandığın oylarının tamamı ...
Bine yakın süper lüks otomobilin bulunduğu gemi yan yattı..
Ayşe Arman kendi adına açtığı sitede Umre izlenimlerini yazdı.
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.