Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
ozge 22 Haziran 2014 Pazar
Arkadaşlar haberiniz olsun 10 temmuzda af varmi bugün avukat söyledi ama kısmı af mid
hasan 20 Haziran 2014 Cuma
yukarıdaki konuşma şamil tayyara ait.cezavindeki 130 bin kişinin hak kayıplarını niye konuşmuyoruz diyor.demekki sesimizi duyuramıyoruz.Allah yar ve yardımcımız olsun
hasan 20 Haziran 2014 Cuma
Milletvekillerinin cezaevinde kalmaması gerektiğini geçmişten beri ifade ettim. AYM'nin hak ihlali kararından sonra bir aklama çabası olduğunu görüyorum. Tutuklama kararlarının siyasi olduğunu düşünenler neden tahliyeleri siyasi olarak yorumlamıyor? Cezaevlerinde kalan 130 bin kişinin hak kayıplarını neden konuşmuyoruz?"
OSMAN 20 Haziran 2014 Cuma
İYİ GÜNLER ARKADAŞLAR BENİM OĞLUM İÇERDE BENDE VASİSİ OLMUŞTUM FAKAT ŞU GELEN İAŞE BEDELLERİNDEN DOLAYI GELEN BORCU BENİM ÖDEMEK ZORUNDA OLDUĞUMU DUYDUM DOĞRUMU ACABA ÜZERİME EVİM VAR HER HANGİ BİR AKSİLİK OLURMU ACABA BİLEN ARKADAŞ VARSA YAZSIN.
Misafir 19 Haziran 2014 Perşembe
Yasalasmis bu paket ici bos cikti
burcu 18 Haziran 2014 Çarşamba
ADINI KOYUP KOYUP ARKASI KALINLARI SALIYOLAR HALKA NEDEN AF VERSİNLERKİ DAHA
burcu 18 Haziran 2014 Çarşamba
AYM BALYOZA YENİDEN YARGILANACAK DEDİ DUYUN ARKADAŞLAR ARKASI OLANLAR
Ozan 17 Haziran 2014 Salı
Herkes kendi olanı için çaba veriyor . Özgür özgür kimse konuşamıyor hareket edemiyor . Bu adalet hepimizin olmalı dilerim Allah'tan bu mübarek günlerde kalbimizi o duysun bize o yardım etsin. Yüce Rabbim bizi kullarının eline bırakmasın. Devlet büyüklerimizin içine affetmeyi adaleti versin
Misafir 15 Haziran 2014 Pazar
arkadaşlar af falan tok sadece denetimli iki yıla cıkma ihtimali vardır oda kesin değil dua edelim o cıksın bari
burcu 11 Haziran 2014 Çarşamba
ozan bey halkı bu ikdidarmı düşünecek 12 yıldır kendi sevdiklerine güldü nerde basına verileni bile herkeze vermedi bu mu liderlik yazık o verdiği 5yılı herkeze verseydi çok aile gülerdi
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 'Çözüm sürecine yönelik son 2 yılda en ...
Dünya çapında bir açık artırma ve alışveriş sitesi olan “eBay”de 28 ...
Küçük göletten adeta bir servet çıktı
Tecavüze uğramış 286 kadın cesedi de Krasnoarmeisk çevresinde bulundu” ...
Vahşi yaşamdan çok ilginç bir görüntü
Bazı basın yayın organlarında, önceki gün Türkiye’ye gelen peşmergelerin ...
En acayip selfie pozu bu olsa gerek
Avustralya Esperance sahilinde bir genç köpekbalığının saldırısına ...
CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Ankara Milletvekili Emine Ülker ...
Evinde kendisini iple tavana asarak yaşamına son verdi.
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.