Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
burcu 11 Haziran 2014 Çarşamba
ozan bey halkı bu ikdidarmı düşünecek 12 yıldır kendi sevdiklerine güldü nerde basına verileni bile herkeze vermedi bu mu liderlik yazık o verdiği 5yılı herkeze verseydi çok aile gülerdi
Ozan 08 Haziran 2014 Pazar
Halkın çok zorluklarla aldığı evinin arabasının o kadar çok vergisi varki attığımız adımın vergisi var. Halk ödeyebilir doğal olarak sonra bir af 18 ay taksit ne yapsın vatandaş taksitle ödüyor. Halktan bir şekilde parasını alıyor. Bizede vermek zorunda vermeli bu kadarmı olur ya biraz mahkumu düşünsün aileleri çocukları yeter yani
misafir 03 Haziran 2014 Salı
ozan arkadasim nasil yani ne parası aciklarmisin biraz daha net? bu pakette bisey yok sadece hasta tutsaklar oda adli tiptan gecip agir hasta olanlar cikicak hdp istiyor yine bu devletin biz garibanlara verecegi hic birsey yok.akp oy da yok umitlenmeyin artik 29 haziranda tatile giriyor meclis eylule kadar bor calisma yok :((
Ozan 03 Haziran 2014 Salı
Arkadaşlar devlet para alabilmek için af yapıyor aynı affı 2012 de de yaptı ve ardından cezalara denetimli serbestlik verdi umut ediyorumki bu seferde öyle olsun. Ceza affı olsun maddi af ardından manevi af olsun
burcu 29 Mayıs 2014 Perşembe
piknik ne arkadaşlar adam gibi 12 senedir halka af vermediler af versnler
Toprak 29 Mayıs 2014 Perşembe
Mahkumlara piknik müjdesi diye aratma yaptıra bilirsiniz
Toprak 29 Mayıs 2014 Perşembe
Önerge sunacaklarmış Meclise tv de basın toplantısın da Millet vekili söyledi..Google de bulabilirsiniz
sema 29 Mayıs 2014 Perşembe
nerden duydunuz piknik yasasını bu gerçek olsa keşke.
toprak 26 Mayıs 2014 Pazartesi
Slm Mahkumlara piknik yasası cikacakmis ...Gözlerim yaşardı..
burcu 25 Mayıs 2014 Pazar
kimler istemiyorki ben bıktım bu hükümetten vermiyo adamlar napalım basına verileni genele bile vermediler ne beklersiniz artık
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

Kadın öğretmen sırılsıklam aşık oldu
Korkunç kazada 4 üniversiteli kız hayatlarını kaybetti
Korkunç bir cinayete kurban giden 14 yaşındaki kızın cesedini kanalın ...
AYDIN'da okula gitmeyen kız çocuğu 15 yaşındaki Ö.B.'nin bir arkadaşına, 3 ...
Olayı öğrenen ilk karısı bayılıp hastaneye kaldırıldı
Bayhan, eski Danıştay Başkanı Mustafa Birden döneminde de genel ...
Adnan Oktar, eski dönemlere ait moda olan kıyafetlerle ekrana çıkan ...
Söylentilere göre Kim Jong-un, özellikle son aylarda yürüyemeyecek kadar ...
IŞİD ünlü videolarına bir yenisini daha ekledi..
Eşiyle tartıştırken tabancayla göğsünden vurulup öldü.
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.