Adalet Bakanı Şahin, cezaevlerindeki tutuklu ve hükümlü sayısının artmasında belirli aralıklarla çıkarılmış afların etkili olduğunu söyledi.
03 Aralık 2007 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
Misafir 26 Haziran 2014 Perşembe
lan bi pkk kalmisti onlarida hasta diye birakiyolar allhsizlar garibanlar bir allhin kuluda icerdekiler nolcak demiyor herkez cikti silahla dagami cikalim balyozcumu ergenekoncumu olalim
ahmet kanyılmaz 26 Haziran 2014 Perşembe
devlete ihanet etmedik vatana ihanet etmedik askere kursun sıkmadık kimsenin canı namusu ile oynamadık bi pkk lı kadar olamadık 7 maddelik paketi inceleyin bi arkadaşlar pkk ya özel af cıktı
ahmet kanyılmaz 26 Haziran 2014 Perşembe
arkadaşlar 7 maddelik çözüm sürecine ilişkin yasa meclise sunulmuş pkk ya özel af yani... adli suçlara bişey yok
acil_2 26 Haziran 2014 Perşembe
Arkadaslar onaylanmıs karakol sonucuda olumlu şükür. 6 ay ertelettık.
samsun 26 Haziran 2014 Perşembe
size dun msj attim goremiyorum cok sevindim izni aldi artik hic bisey olmaz istedikleri arastirsinlar ikinci izin icin baska dosyasi varmi diye olsa dahi artik imzayi atti savci rahat olun gecmis olsun
acil_2 25 Haziran 2014 Çarşamba
Sayın savcımız erteledı ALLAH razı olsun 6 ay. ama karakol arastıracakmıs. neyı arastırıyor aıleyemı bakılıyor bılen var mı?
samsun_a 25 Haziran 2014 Çarşamba
ALLAH ne dileğin varsa versin. 6 ay Savcı onayladı tamam vereyım 6 ay ızın dedı. evet sabıkası yok şükür daha önceden. ama karokol arastırcakmıs ne araştırıyor ki pekı:( yıne de bısey cıkar mı dıye tereddütlü olduk artık. daha önce kardeşinin ufak bı mahkemesı de olmus. o bunu etkıler mı? paronaya mı olduk bılmıyorum.
beklerdurur 25 Haziran 2014 Çarşamba
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/26683086.asp Beşir Atalay'ın çözm sürecine ilişkin paket açıklamaları ve meclis tatilinin ertelenmesi..eğer bunun sonucunda da bir şey çıkmaz ve teröristler salınırsa, isyan çıkar cezaevlerinde artık
samsun 25 Haziran 2014 Çarşamba
sabıkası yoksa verir kesin cektigi kredi dekontlariyla dugun davetiyesiyle dilekcesini sunsun kesin alir 6 ayi ozamana kadarda allh buyuk sureyi gecirmesin son gune birakmasin erken gitsin infaz buroya borclari oldugunu odemesi gerektigini soylesin 1 yilda verebilir zaten bir yili alirsa korkmasin daha kesin biseyler cikicak en kotusu bile olsa acikta fazla kalmaz 4 defa izni var ilk biray kalirsa 7 gun izne cikicak sonra 2 ay sonra tekrar boyle devam eder allh dusurmesin
acil_2 24 Haziran 2014 Salı
cevaplariniz icin Allah razi olsun. tebligat bugun gelmis . acaba Savci infazi ertelermi 6 ay.... kardesinin dugunu var 1 ay sonra. dugu n var diye kredide cekmis
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

İzmir’de bir kişi, sabıkalı olduğu için iş bulamadığı gerekçesiyle İzmir ...
İngiltere'de çok ilginç bir dava vardı..
Gökbilimciler, 1300 ışık yılı ötede yatan ve kökeni halen bilinmeyen ...
-40 derece şehirdeki bütün su boruları patladı
49 yaşındaki İngiliz kadın online alışveriş sitesi eBay üzerinden kendini ...
Zeugma Antik Kenti'nde sürdürülen Muzalar Evi'ndeki kazı çalışmalarında ...
Buna göre AK Parti oylarında bir önceki aya göre yüzde 2.5 puanlık bir ...
Hilversum Belediye Başkanı Pieter Broertjes, televizyon binasının ...
İzmir’in Buca ilçesinde kimliği belirsiz kişi ya da kişiler tarafından ...
Cumhuriyet Vakfı Yönetim Kurulu, Utku Çakırözer’i Cumhuriyet Gazetesi ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.