Bolu 2. Komando Tugayı'na bağlı 2 tabur asker, Türk Silahlı Kuvvetleri'nin terör örgütü PKK'ya karşı sürdürdüğü operasyonlar kapsamında Güneydoğu Bölgesi'ne gönderildi.
13 Şubat 2008 Çarşamba


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
sivasli 20 Temmuz 2009 Pazartesi
slm arkadaslar bende 1978.1 tertip bolu komando tugayi 4 tabur 11 bolukte askerlik yaptim 7 ay hakkari semdilli 5 ay imrali adasinda kaldik hakketen bolu komando tugayi bir efsane 4 sefer kuzey iraka gittik allah su andada almanyadayim herkese hayirli tekereler allah yardimciniz olsun
fatih cura 19 Temmuz 2009 Pazar
slm ben fatih tunceli nazımiyede 88/4 askerim dağcı komando mg3 yardımcısıyım normal kullandığım silah hk33 acemi birliğim iç.güv.eğitim.merkez komando alay komutanlığı ısparta orada sıkı bir eğitim gördükten sonra tunceli ye çıktı dağıtımım tüm 88/4lere hyrlı tezkereler allah yardımcımız olsun
ramazan kandemir 1986/ 3 kral devre 14 Temmuz 2009 Salı
selam arkadaşlar bende bolu 2. komando tugayında 12 ay görev yaptım orda askerlik yapmak bir ayrıcalıktır korku eğitim macera neşe hepsi vardı orada askerlik yaptığım için çok mutluyum 2. komando tugayına düşenler sevinsin gabarda arkadaşım şehit düştü ailesine sabırlar diliyorum makamı cennet olsun büttün şehitlerin amin 2. tabur 5. bölüğe selamlar çılgın terzi ramço herkese selamlar
baba kurt 12 Temmuz 2009 Pazar
Bende askerliğimi 1963/3 olarak Dağ Komando Okulu Eğirdir'de yaptım.Bolu Komando Tuğayına dağıtım oldum.Sizlerle gurur duyuyorum. (ŞEHİTLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ.)
ferhat uzun 11 Temmuz 2009 Cumartesi
bende bolu 2.komando tugayı topçu tabur komutanlığında görew yapmaktayım .. eğer bilen warsa azrail bataryasındayım yani 2.batrya ..
OSMAN SARIMEHMETOGLU 09 Temmuz 2009 Perşembe
ARKADASIM LOJISTIK DEMEK ASKERI MALZEME DEPOSU DEMEK YANI ASKERDE KULLANILAN MALZEMELERIN SORUMLU OLDUGU BIRLIK YANI RAHAT YERE DUSTUN EN AZINDAN DIGER BOLUKLERDEN RAHAT;)ALLAH KOLAYLIK VERSIN SANA.
Aziz GÜLER 09 Temmuz 2009 Perşembe
SLM BENİ TANIYAN TÜM ARKADAŞLARA BEN 1999/2000 YILLARINDA 1978/4 TERTİP OLARAK 4 TABUR 11 BÖLÜKTE ASKERDİM 7 AY İMRALI ADASINDA KALDIK NE GÜNLERDİ ŞİMDİ ÖZLÜYORUM ARKADAŞLARIM ARAMAZ OLDULAR BU SAYFADA ADIMI GÖRÜPTE ARAMAYAN ARKADAŞLAR UNUTMAYIN UNUTULANLAR UNUTANLARI ASLA UNUTMAZ BANA Aziz_bjk2009@hotmail.com DAN ULAŞABİLİRSİNİZ ÇILGIN KOMANDO SAMSUNLU SLM OLSUN TÜM KOMUTANLARA ÖNCELİKLE LEVENT DELCEOĞLU KOMUTANIMA NERDEDİR BİLEN VARSA YAZSIN LÜTFEN 11 BLK KOMUTANI KESİN BİNBAŞI OLMUŞTUR
Aziz GÜLER 09 Temmuz 2009 Perşembe
SLM BENİ TANIYAN TÜM ARKADAŞLARA BEN 1999/2000 YILLARINDA 1978/4 TERTİP OLARAK 4 TABUR 11 BÖLÜKTE ASKERDİM 7 AY İMRALI ADASINDA KALDIK NE GÜNLERDİ ŞİMDİ ÖZÜYORUM ARKADAŞLAR ARAMAZ OLDULAR BU SAYFADA ADIMI GÖRÜPTE ARAMAYAN ARKADAŞLAR UNUTMAYIN UNUTULANLAR UNUTANLARI ASLA UNUTMAZ BANA Aziz_bjk2009@hotmail.com DAN ULAŞABİLİRSİNİZ ÇILGIN KOMANDO SAMSUNLU SLM OLSUN TÜM KOMUTANLARA ÖNCELİKLE LEVENT DELCEOĞLU KOMUTANIMA NERDEDİR BİLEN VARSA YAZSIN LÜTFEN 11 BLK KOMUTANI KESİN BİNBAŞI OLMUŞTUR
GöKHaN 01 Temmuz 2009 Çarşamba
SeLam ArkadaşLar bende boluya düştüm KoManDo oLaRaK Lojistik ne anlama gelior bi türlü çözemedim cevaplarsanız sevinirim :)
gökhan küçükbilgili 24 Haziran 2009 Çarşamba
85/3 2.komando tugayı 4.tbr 12.blk te yapyım.k.ırak şırnak (ikizce)görev yapan beni tanıyan numaramı alsın 05449439168 çılgın dedektörcü

Çok Okunanlar

18 yaşındaydım. Bu sektör kurtlar sofrası bir kişiyle olayım dedim ve ...
Bu arada konuyla ilgili görüşlerine başvurulan Bank Asya yetkililerinin, ...
Karısıyla yasak aşk yaşadığı 'eski' en iyi arkadaşından dolaylı olarak ...
Dünyanın en çok kazanan topmodellerinden Heidi Klum sevgilisiyle tatilde ...
7 yıl önce çıkan sokak kavgasında bıçaklanarak öldürülen Abdullah ...
Atalay, itirazlar üzerine Grup Başkanvekili Mahir Ünal’ı da yanına alarak ...
İnsanlar arasında dehşete neden olan dev timsah sonunda devrildi
Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, görevden alma ...
Tatta'nın atı ile öyle güçlü bir bağı var ki, şaşırtıcı bir şekilde atını ...
Bu kadın hergün bin koyunu ve ineklerini dağlara çıkartıp otlatıyor
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.