Bolu 2. Komando Tugayı'na bağlı 2 tabur asker, Türk Silahlı Kuvvetleri'nin terör örgütü PKK'ya karşı sürdürdüğü operasyonlar kapsamında Güneydoğu Bölgesi'ne gönderildi.
13 Şubat 2008 Çarşamba


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
arif uysal 02 Ağustos 2009 Pazar
sivasli kardes bende 78/2 yaptim askeligimi 9 ay bende imrali adasindaydim bende suan fransadayim sen almanyanin neresindesin
sinan 01 Ağustos 2009 Cumartesi
slm komandolar blouya düstüm gönüllü olarak koamndo oldum cünkü dagdan it sürüsünü kafasını kesip türk milletine armagan edecem aglamsın ANALARIMIZ ENNEM SEN HİÇ AGLAMA cünkü herseye dayanırım ölüm olsa bile ama senin göz yaşın beni öldürür ANEEEM benim ben türk komandosuyum hedef küzey ırak bekleyin it sürüsü
ŞÜKRAN MAHMUT 29 Temmuz 2009 Çarşamba
mrhaba herkese.benim aşkımda 88/3 bolu komando tugayında asker boludan şırnağa geçti.şuan ırakta.onu ÇOK ÖZLEDİM :( enes kardeşim neden sen ırakta değilsin ikizcede kaldın merak ettım?allah tüm askerleremize yardım etsin.AŞKIM SENİ ÇOK SEVİYORUM.BEKLİYORUM !
mustafa şen 26 Temmuz 2009 Pazar
merhaba arkadaşlar bende 89.2 tertibim bende 2.inci komando tg top tb bolu da görev alcam işşallah anlımızın akıyla gider anlımızın akıyla geliriz bolu merkez
cengiz 25 Temmuz 2009 Cumartesi
ben 89/2bende bolu 2komando tugayına düştüm nasıl biryer merak ediyom komando farkımız mavi bere
gökhan demirkaya 22 Temmuz 2009 Çarşamba
BEN 2 KOMANDO TUGAYI 2 TB 4 BLK DE GÖREV YAPTIM BENLE KUZEY IRAK VE DIYARBAKIRDA GÖREV YAPAN ARKADASLAR BANA ULASSIN BEN ÇINGIN ŞÖFÖR TFN NOMU VE MSN ADRESİMİ VERİYORUM LÜTFEN BANA ULASIN 5366643606 ganidemirkaya@hotmail.com boluda görev yapan askerlere ALLAH kolaylık versin çok gurur verici ve onurlu bir askerlik yapıyorlar orda
KONYALI 20 Temmuz 2009 Pazartesi
1983,,2VARSA BOLUDA ASKERLİĞİNİ YAPAN 3,TB 9,BL,3,TK DAN yesrib-638@hotmail.com
04_AĞRILI 20 Temmuz 2009 Pazartesi
BÜTÜN ŞEHİT AİLELERİNE BAŞ SAĞLIĞI DİLER ALLAH SABIR VERSİN ÇOK ZOR Bİ ACIDIR BOLU KOMANDOSU KANLARIMIZI YERDE BIRAKMAZ EMİN OLUN
cüneyt ÖZKURT 20 Temmuz 2009 Pazartesi
SELAM ARKADAŞLAR BENDE 2,KOMANDO TUGAYINDA 3,KOMANDO TABURUNDA 9,BÖLÜKTE BİXSİCİ OLARAK GÖREV YAPTIM 1983,2 YAPTIM ÇOK GÜZEL GÜNLERİMİZ GEÇTİ TUGAYDA SABAH İŞTİMASINDA 3 KM KOŞU YAPARKEN VE ÖĞLEDEN SONRA TESİSATLI 5 KM KOŞARKEN MARŞ SÖYLERKEN BOLU DAĞLARINDA SES YANKI YAPARDI EFSANE KOMANDOLARDIK BİZLER VARSA TANIYAN yesrib-638@hotmail.com HEPİNİZ ALLAHA EMANETSİNİZ ENDİNİZE İYİ BAKIN SAYGILARIMLA KOMANDO ER,cüneyt ÖZKURT
sivasli 20 Temmuz 2009 Pazartesi
slm arkadaslar bende 1978.1 tertip bolu komando tugayi 4 tabur 11 bolukte askerlik yaptim 7 ay hakkari semdilli 5 ay imrali adasinda kaldik hakketen bolu komando tugayi bir efsane 4 sefer kuzey iraka gittik allah su andada almanyadayim herkese hayirli tekereler allah yardimciniz olsun

Çok Okunanlar

Dünyanın en zengin kedisi ünlü topmodelleri bile sollayıp gitti..
Son yılların en büyük hazinesi ortaya çıkartıldı..
Ercan Gün’ün Dink cinayetindeki rolünü de eski Emniyet İstihbarat Daire ...
Suda yüzen kadın beklemediği bir saldırıya uğradı..
Terör örgütü PKK'nın sözde Cizre sorumlusu, "Mamo" kod adlı Mustafa D'nin, ...
Yok böyle bir yer..
Aylin Nazlıaka, Parti Meclisi toplantısını erken terk etmesinin hata ...
Cizre'deki çatışmadan sonra ölüler alındı..
Lavrov, "Almanya Başbakanı Angela Merkel'in Türkiye'ye yaptığı ziyaret ...
Bu adam ton balığını ayıklıyor.
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.