Bolu 2. Komando Tugayı'na bağlı 2 tabur asker, Türk Silahlı Kuvvetleri'nin terör örgütü PKK'ya karşı sürdürdüğü operasyonlar kapsamında Güneydoğu Bölgesi'ne gönderildi.
13 Şubat 2008 Çarşamba


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
cengiz 25 Temmuz 2009 Cumartesi
ben 89/2bende bolu 2komando tugayına düştüm nasıl biryer merak ediyom komando farkımız mavi bere
gökhan demirkaya 22 Temmuz 2009 Çarşamba
BEN 2 KOMANDO TUGAYI 2 TB 4 BLK DE GÖREV YAPTIM BENLE KUZEY IRAK VE DIYARBAKIRDA GÖREV YAPAN ARKADASLAR BANA ULASSIN BEN ÇINGIN ŞÖFÖR TFN NOMU VE MSN ADRESİMİ VERİYORUM LÜTFEN BANA ULASIN 5366643606 ganidemirkaya@hotmail.com boluda görev yapan askerlere ALLAH kolaylık versin çok gurur verici ve onurlu bir askerlik yapıyorlar orda
KONYALI 20 Temmuz 2009 Pazartesi
1983,,2VARSA BOLUDA ASKERLİĞİNİ YAPAN 3,TB 9,BL,3,TK DAN yesrib-638@hotmail.com
04_AĞRILI 20 Temmuz 2009 Pazartesi
BÜTÜN ŞEHİT AİLELERİNE BAŞ SAĞLIĞI DİLER ALLAH SABIR VERSİN ÇOK ZOR Bİ ACIDIR BOLU KOMANDOSU KANLARIMIZI YERDE BIRAKMAZ EMİN OLUN
cüneyt ÖZKURT 20 Temmuz 2009 Pazartesi
SELAM ARKADAŞLAR BENDE 2,KOMANDO TUGAYINDA 3,KOMANDO TABURUNDA 9,BÖLÜKTE BİXSİCİ OLARAK GÖREV YAPTIM 1983,2 YAPTIM ÇOK GÜZEL GÜNLERİMİZ GEÇTİ TUGAYDA SABAH İŞTİMASINDA 3 KM KOŞU YAPARKEN VE ÖĞLEDEN SONRA TESİSATLI 5 KM KOŞARKEN MARŞ SÖYLERKEN BOLU DAĞLARINDA SES YANKI YAPARDI EFSANE KOMANDOLARDIK BİZLER VARSA TANIYAN yesrib-638@hotmail.com HEPİNİZ ALLAHA EMANETSİNİZ ENDİNİZE İYİ BAKIN SAYGILARIMLA KOMANDO ER,cüneyt ÖZKURT
sivasli 20 Temmuz 2009 Pazartesi
slm arkadaslar bende 1978.1 tertip bolu komando tugayi 4 tabur 11 bolukte askerlik yaptim 7 ay hakkari semdilli 5 ay imrali adasinda kaldik hakketen bolu komando tugayi bir efsane 4 sefer kuzey iraka gittik allah su andada almanyadayim herkese hayirli tekereler allah yardimciniz olsun
fatih cura 19 Temmuz 2009 Pazar
slm ben fatih tunceli nazımiyede 88/4 askerim dağcı komando mg3 yardımcısıyım normal kullandığım silah hk33 acemi birliğim iç.güv.eğitim.merkez komando alay komutanlığı ısparta orada sıkı bir eğitim gördükten sonra tunceli ye çıktı dağıtımım tüm 88/4lere hyrlı tezkereler allah yardımcımız olsun
ramazan kandemir 1986/ 3 kral devre 14 Temmuz 2009 Salı
selam arkadaşlar bende bolu 2. komando tugayında 12 ay görev yaptım orda askerlik yapmak bir ayrıcalıktır korku eğitim macera neşe hepsi vardı orada askerlik yaptığım için çok mutluyum 2. komando tugayına düşenler sevinsin gabarda arkadaşım şehit düştü ailesine sabırlar diliyorum makamı cennet olsun büttün şehitlerin amin 2. tabur 5. bölüğe selamlar çılgın terzi ramço herkese selamlar
baba kurt 12 Temmuz 2009 Pazar
Bende askerliğimi 1963/3 olarak Dağ Komando Okulu Eğirdir'de yaptım.Bolu Komando Tuğayına dağıtım oldum.Sizlerle gurur duyuyorum. (ŞEHİTLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ.)
ferhat uzun 11 Temmuz 2009 Cumartesi
bende bolu 2.komando tugayı topçu tabur komutanlığında görew yapmaktayım .. eğer bilen warsa azrail bataryasındayım yani 2.batrya ..

Çok Okunanlar

İngiltere'nin en büyük kooperatif bankası olan Co-op Bank'ın CEO'su yasak ...
De Bruyne'nin sevgilisi olan Caroline Lijnen adlı model, aynı dönemde ...
İşte aşkın engel tanımadığının ispatı. Belden aşağısı felç damat geline ...
Genelkurmay Başkanı Necdet Özel'in yaptığı açıklama şöyle:
Bir yıl boyunca lezbiyen hayat süren kadın yaşadıklarını bir kitapta ...
Otobüsün, Somali yakınlarındakı Mandera kentinden başkent Nairobi'ye ...
Esra Erol'un sunduğu evlilik programına çapkın damat skandalı damga vurdu.
Sizlerde takdir edersiniz ki çocukça bir plan yapmışlar ancak ben yine de ...
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın 'Amerika'yı müslümanlar keşfetti' sözüne Zaman ...
Cübbeli Ahmet Hoca bir sohbeti sırasında uzay çalışmalarıyla dalga geçmiş, ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.