Bolu 2. Komando Tugayı'na bağlı 2 tabur asker, Türk Silahlı Kuvvetleri'nin terör örgütü PKK'ya karşı sürdürdüğü operasyonlar kapsamında Güneydoğu Bölgesi'ne gönderildi.
13 Şubat 2008 Çarşamba


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
KONYALI 20 Temmuz 2009 Pazartesi
1983,,2VARSA BOLUDA ASKERLİĞİNİ YAPAN 3,TB 9,BL,3,TK DAN yesrib-638@hotmail.com
04_AĞRILI 20 Temmuz 2009 Pazartesi
BÜTÜN ŞEHİT AİLELERİNE BAŞ SAĞLIĞI DİLER ALLAH SABIR VERSİN ÇOK ZOR Bİ ACIDIR BOLU KOMANDOSU KANLARIMIZI YERDE BIRAKMAZ EMİN OLUN
cüneyt ÖZKURT 20 Temmuz 2009 Pazartesi
SELAM ARKADAŞLAR BENDE 2,KOMANDO TUGAYINDA 3,KOMANDO TABURUNDA 9,BÖLÜKTE BİXSİCİ OLARAK GÖREV YAPTIM 1983,2 YAPTIM ÇOK GÜZEL GÜNLERİMİZ GEÇTİ TUGAYDA SABAH İŞTİMASINDA 3 KM KOŞU YAPARKEN VE ÖĞLEDEN SONRA TESİSATLI 5 KM KOŞARKEN MARŞ SÖYLERKEN BOLU DAĞLARINDA SES YANKI YAPARDI EFSANE KOMANDOLARDIK BİZLER VARSA TANIYAN yesrib-638@hotmail.com HEPİNİZ ALLAHA EMANETSİNİZ ENDİNİZE İYİ BAKIN SAYGILARIMLA KOMANDO ER,cüneyt ÖZKURT
sivasli 20 Temmuz 2009 Pazartesi
slm arkadaslar bende 1978.1 tertip bolu komando tugayi 4 tabur 11 bolukte askerlik yaptim 7 ay hakkari semdilli 5 ay imrali adasinda kaldik hakketen bolu komando tugayi bir efsane 4 sefer kuzey iraka gittik allah su andada almanyadayim herkese hayirli tekereler allah yardimciniz olsun
fatih cura 19 Temmuz 2009 Pazar
slm ben fatih tunceli nazımiyede 88/4 askerim dağcı komando mg3 yardımcısıyım normal kullandığım silah hk33 acemi birliğim iç.güv.eğitim.merkez komando alay komutanlığı ısparta orada sıkı bir eğitim gördükten sonra tunceli ye çıktı dağıtımım tüm 88/4lere hyrlı tezkereler allah yardımcımız olsun
ramazan kandemir 1986/ 3 kral devre 14 Temmuz 2009 Salı
selam arkadaşlar bende bolu 2. komando tugayında 12 ay görev yaptım orda askerlik yapmak bir ayrıcalıktır korku eğitim macera neşe hepsi vardı orada askerlik yaptığım için çok mutluyum 2. komando tugayına düşenler sevinsin gabarda arkadaşım şehit düştü ailesine sabırlar diliyorum makamı cennet olsun büttün şehitlerin amin 2. tabur 5. bölüğe selamlar çılgın terzi ramço herkese selamlar
baba kurt 12 Temmuz 2009 Pazar
Bende askerliğimi 1963/3 olarak Dağ Komando Okulu Eğirdir'de yaptım.Bolu Komando Tuğayına dağıtım oldum.Sizlerle gurur duyuyorum. (ŞEHİTLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ.)
ferhat uzun 11 Temmuz 2009 Cumartesi
bende bolu 2.komando tugayı topçu tabur komutanlığında görew yapmaktayım .. eğer bilen warsa azrail bataryasındayım yani 2.batrya ..
OSMAN SARIMEHMETOGLU 09 Temmuz 2009 Perşembe
ARKADASIM LOJISTIK DEMEK ASKERI MALZEME DEPOSU DEMEK YANI ASKERDE KULLANILAN MALZEMELERIN SORUMLU OLDUGU BIRLIK YANI RAHAT YERE DUSTUN EN AZINDAN DIGER BOLUKLERDEN RAHAT;)ALLAH KOLAYLIK VERSIN SANA.
Aziz GÜLER 09 Temmuz 2009 Perşembe
SLM BENİ TANIYAN TÜM ARKADAŞLARA BEN 1999/2000 YILLARINDA 1978/4 TERTİP OLARAK 4 TABUR 11 BÖLÜKTE ASKERDİM 7 AY İMRALI ADASINDA KALDIK NE GÜNLERDİ ŞİMDİ ÖZLÜYORUM ARKADAŞLARIM ARAMAZ OLDULAR BU SAYFADA ADIMI GÖRÜPTE ARAMAYAN ARKADAŞLAR UNUTMAYIN UNUTULANLAR UNUTANLARI ASLA UNUTMAZ BANA Aziz_bjk2009@hotmail.com DAN ULAŞABİLİRSİNİZ ÇILGIN KOMANDO SAMSUNLU SLM OLSUN TÜM KOMUTANLARA ÖNCELİKLE LEVENT DELCEOĞLU KOMUTANIMA NERDEDİR BİLEN VARSA YAZSIN LÜTFEN 11 BLK KOMUTANI KESİN BİNBAŞI OLMUŞTUR

Çok Okunanlar

Ayrıca kızların annesi Jeanna da kızlarının Ben’le olmasından çok memnun, ...
Bu iddiaları doğrulayacak bir çıkış da Fetullah Gülen’in eski sağ kolu ...
Dünyaca ünlü kadınlar büyük panik yaşıyor.
Beşiktaş, Michael Eneramo'nun sözleşmesini karşılıklı olarak feshedilirken ...
Ülkesiyle ilgili çıkan haberleri sinirlendi
Bugün yarım ay şeklinde dizili olan taşların aslında tam bir yuvarlak ...
Polis, olaydan 2 saat önce tanıştığı genç kadını öldüren A.K.O.'nun ...
Cumhurbaşkanı'nın 30 Ağustos resepsiyonunda şarap içtiğini MÜJDELEYEN ...
ABD Ulusal Güvenlik Ajansı’nın (NSA) eski analisti Edward Snowden’ın ...
Bahşiş için tartıştıkları damadı otomobille metrelerce sürüklediler.
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.