İlk defa öğretmen olarak atanacak adayların 40 yaşından gün almamış olması gerekiyor Sözleşmeli ve kadrolu öğretmenlerin atanması için de pedagojik formasyon dersi almaları şart.
15 Eylül 2007 Cumartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
40 yaş mağduru 19 Eylül 2014 Cuma
arkadaşlar facede 40 yaş mağduru da buluşalım ve ankara ya isteklerimizi belirtelim birlikten kuvvet doğar bu sorunu olanlara da söyleyin birlikten kuvvet doğar
40 yaş mağduru 19 Eylül 2014 Cuma
arkadaşlar facebookta 40 yaş mağduru sitesinde birleşelim oraya üye olun birleşerek kuvvetli bir şekilde isteğimizi belirtelim isteklerimizi ankara ya iletelim
40 yaş mağduru 17 Eylül 2014 Çarşamba
arkadaşlar bu şekilde yazaraktan olmaz ben önderiniz olmaya talibim.beni telefon ile arayın.ben listemi oluşturayım.40-50 kişi yanımıza basın mensuplarınıda alalım gidelim.inanın ses getiririz.şubat atamalarına kadar yetiştirmemiz lazım bu işi.önümüzdeki 2 hafta içnde sıcağı sıcağına gidelim ki sesimizi duysunlar.aramanızı bekliyorum.listemizi oluşturalım,kararlı olalım ve atanalım inşallah hep birlikte.arayın konuşalım..05370154644
ljfilizlj@hotmail.com 17 Eylül 2014 Çarşamba
Ben de yıllarca köylerde kalarak çalıştım ücretli olarak. Şimdi 40 yaş sınırını bahane ederek atama başvurumu kabul etmiyorlar köye gönderirken yaş sınırı yoktu bu haksızlığa karşı birlik olalım, hakkımızı arayalım. 40 yaş sınırı kaldırılsın ulaşalım birbirimize
sule 15 Eylül 2014 Pazartesi
Birileri bi cok insanin ortsk yarasi olan kirk yasi kaldirmali
sule 15 Eylül 2014 Pazartesi
Birileri bi cok insanin ortsk yarasi olan kirk yasi kaldirmali
nuray gunes 14 Eylül 2014 Pazar
Sizler kadro vermediginiz icin fransizcaya bizler atanamadik vede dogal olarak yasa takildik simdide cozum uretmeye yanasmiyorsunuz kimler duyacak bizleri bu ulke bizlerinde ayni zamanda vede sizler bizler icin varsiniz sanirim sayimiz bir de olsa binde olsa cozum uretmek zorundasiniz
Misafir 11 Eylül 2014 Perşembe
Öyle birşey yok gazete de baktıö
Misafir 09 Eylül 2014 Salı
Arkadaşlar torba yasada 40 yaş sınırı ile ilgili değişiklik çıkmış. Usta öğretici olarak çalışanları da kapsıyor sanırım. Hukuki bilgisi olan detaylı bilgilendirebilir mi acaba?
fatma 08 Eylül 2014 Pazartesi
okulöncesi mezunuyum.bugün avukatımla konuştum.dosyama numara verilmediğini söyledi.2013 yılında 40 yaştan dolayı dava açtım.davam danıştayda ama halen dosya numarası verilmemiş.daha önce dava açan arkadaşlar böyle bir durumla karşılaştınız mı? bu durumla karşılaşan arkadaşlar dosya numarası ne kadar sürede verildi.bilgi verirseniz sevinirim.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

Başka çarem kalmadığını anlayınca kendimi camdan aşağıya attım. Travma ...
Ayakkabı tasarımcısı Christian Louboutin ile röportaj yapan Arman bugünkü ...
15 yaşındaki Korinna ile 63 yaşındaki Klaus sevgiliymiş
İstanbul Kartal’da sara hastası oğlu denize düşen anne, panikleyip kaçtı
Antalya’da bir şahsın zihinsel engelli öz kızına tecavüz ettiği ve doğan ...
Vahşi yaşamdan şok görüntüler..
ABD'nin Florida eyaletine bağlı Bell kasabasında, 51 yaşındaki Don Spirit, ...
AK Parti Gaziantep milletvekili Şamil Tayyar rehine olayıyla ilgili ...
Rehinelerin kurtarılmasında MİT “Ana üstlenici” olarak operasyonun baş ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.