İlk defa öğretmen olarak atanacak adayların 40 yaşından gün almamış olması gerekiyor Sözleşmeli ve kadrolu öğretmenlerin atanması için de pedagojik formasyon dersi almaları şart.
15 Eylül 2007 Cumartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
magdur 28 Kasım 2014 Cuma
Danıştay İdari dava daireleri kurulu kararı ile daha önce Danıştay 12. daire kararı ile atanan öğretmenlerin görevine sonverilen arkadaşların davaları ne oldu bilen varmı
alkan dasgin 28 Kasım 2014 Cuma
40 yas siniri zulumdur bir an once adeletin tecelli edecegine inancim tamdir
magdur 27 Kasım 2014 Perşembe
hocam göreve son verilen arkadaşların dava sonucu bittimi görevleri geri verildimi
hakiki mağdurlar 24 Kasım 2014 Pazartesi
Danıştay İdari dava daireleri kurulu kararı ile daha önce Danıştay 12. daire kararı ile atanan öğretmenlerin görevine son verilmiştir
40 yaş magduru 24 Kasım 2014 Pazartesi
Mahkeme kararı ile Ataman kimse görevden alınmamıştır
magdur 04 Ekim 2014 Cumartesi
40 yaşı kaldırın.... nerde adalet hak eşitlik...bizi duymanız için ölmemiz mi lazım.
40 yaş mağduru 04 Ekim 2014 Cumartesi
Allahım yıllarca maddi manevi zorluklarla üniversiteyi bitirip,kopyacı tanıdıkları olanlarla mücadale edip kpssden atanacak puan aldım.40 yaş sınırına takıldım.ne üst makamlara ulaşacak tanıdıklarım ne de bizleri dinleyecek merci var.Allahım bize yardım et,kalpleri yumuşat önümüzdeki engelleri kaldır.yanlız senden isteriz yanlız sana güveniyoruz.Allhım hakkımızı zalimlerden al.
40 yaşımın içideyim üzgünüm 29 Eylül 2014 Pazartesi
Allah sabredin derken azmetmeyi de emretmiş kader dedik nasip dedik ama böyle bitirici bir engele takıldık lütfen Rabbim yine Sen den istiyor ve diliyoruz bize yardım et... Bu duruma düşmemize sebep olan kopya kayırma torpil yıllarımızı çalan insan müsveddelerini sana havale ediyoruz... Sayın Cumhurbaşkanımız belki verdiği sözü hatırlar ve 40 yaş sorununa bir son verir ALLAHIM SEN VİCDANLARINA DUYUR...
kader 26 Eylül 2014 Cuma
Allaha havale ediyorum bizi bu duruma düşürenleri...
Misafir 23 Eylül 2014 Salı
Allah kahretsin diz boyu haksızlık inanın bu sefer pes ettim alsınlar kadrolarını başlarına çalsınlar herşeye iyi tarafından bak nereye kadar iyi olan kimse yok zaten önemli olan dünya değil birde ahiret var orada nasıl hesap verecekler onu düşünsünler sen 15 yıl çalış yeterli puanı al yaş sınırı var desinler yemin ediyorum dünya bunların başına yıkılacak az kaldı bekleyin gorün haksızlık kimsenin yanına kar kalmaz ALLAH HERŞEYİ GÖRÜR
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

Olay yerinde bulunan eylemcilerin de sık sık linç etme girişiminde ...
Yaşanan gerilim nedeniyle birleşime ara verildi. Tekrar kürsüye gelen ...
Ünlü İngiliz sunucu Sharon Osbourne, canlı yayında hiç beklemediği bir ...
100 kız Fransa'dan kalktı, Suriye'ye giderek IŞİD'e katıldı. Aralarında ...
Talibanın katliam yapıtğı okulun içinden dehşet görüntüler geldi.Her yerde ...
Bu gördüğünüz devasa uçak aslında bir otel..
Seda Sayan'ın sunduğu izdivaç programında talibini arayan Maryam Mahmoudi, ...
Dünya’ca ünlü Çekoslovak asıllı Amerikalı kadın tenisçi Martina ...
Telegraph’ın haberine göre, gece yarısı taksiye binmek isteyen, ancak 3 ...
Çok ilginç bir olay..
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.