İlk defa öğretmen olarak atanacak adayların 40 yaşından gün almamış olması gerekiyor Sözleşmeli ve kadrolu öğretmenlerin atanması için de pedagojik formasyon dersi almaları şart.
15 Eylül 2007 Cumartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
istanbuldan 03 Mart 2015 Salı
inşallah randevu alınır. hepimiz için hayırlısı olsun gayretiniz ve teşvikleriniz için tekrar teşekkürler...
istanbuldan 03 Mart 2015 Salı
inşallah randevu alınır. hepimiz için hayırlısı olsun gayretiniz ve teşvikleriniz için tekrar teşekkürler...
Süreyya 02 Mart 2015 Pazartesi
Hocam bakandan randevu talebinde bulunduk,cevap bekliyoruz. Eylem yapmak ne haddimize.Eğer bizzat randevu verirse çok güzel olur ama vermez ise de Özel Kaleme gidip görüşmeyi talep edeceğiz.
istanbuldan 02 Mart 2015 Pazartesi
Arkadaşlar öncelikle gösterdiğiniz çaba için teşekkür ediyorum. Öğrenmek istediğim Ankara'daki planınız nedir. Bakan ile mi görüşmek ( Bu nasıl mümkün olacak randevu filan almak gerekir.) yoksa eylem mi yapmak.
gül 01 Mart 2015 Pazar
bizde 4arkadaş dilekçe yolladık hayırlısı olsun.
süreyya 28 Şubat 2015 Cumartesi
Teşekkür ederim hocam kendi adıma size,inanın bu sitede sanki iki üç kişi varmış gibi kendimiz yazıp,kendimiz yorumda bulunuyoruz. Kimse de sesini çıkarmıyor,yorum yapıp bizlere de destek,katkı sağlamıyor. Hayırlı bir işe adım atmaya çalışıyoruz Rabbim yolumuzu açık etsin.
İZMİRLİ 28 Şubat 2015 Cumartesi
ARKADAŞLAR BENİM BİR ÖNCEKİ YAZIMIDA LÜTFEN OKUYUN ARKADAŞLAR BEN ÖZEL EGİTİMDE YILLARDIR ÇALIŞIYORUM ÖZEL OKUL ÖZEL EGİTİM ANA OKULU VELHASIL ÖZEL SEKTÖRÜN NE KADAR BERBAT OLDUGUNU KİMSE İNKAR EDEMEZ SORARIM SİZE HANGİNİ Z MAAŞINIZI DÜZGÜN ALDINIZ HAMGİNİZ SINIF ÖĞRETMENLERİYLE AYNI PARAYA ÇALIŞTINIZ YADA HAKSIZLIKLARA UĞ RAMADINIZ VEYA İŞTEN CIKARILMADINIZ LÜTFEN PROTOKOLDEN DOGAN HAKKIMIZI ARAMA KONUSUNU CİDDİYE ALINIZ HEM ANKARAYA GELİN BİRLİK OLALIM HEMDE DİLEKCELERİNİZİ İHMAL ETMEYİN
İZMİRLİ 28 Şubat 2015 Cumartesi
ARKADAŞLAR LÜFEN HERKES ELİNİ TAŞIN ALTINA KOYSUN 16 MART TA ANKARAYA GELİN KENDİNİZ İÇİN BİRŞEYLER YAPIN ÇALIŞANLAR ŞİMDİDEN İZİNLERİNİZİ AYARLAYIN İNANIN KENDİNİZE BİR GÜNÜNÜZÜ AYIRMAKLA NE FAKİR OLUR SUNUZ NEDE İŞİNİZDEN OLURSUNUZ AMA ŞÖYLE DÜŞÜNÜN EĞER OLURSA HAYATINIZ DA NELER DEĞİŞECEK HAYALİ BİLE GÜZEL DEGİLMİ BU SON ŞANSIMIZI KULLANALIM BELKİ İNSAFA GELİRLER VE SEÇİMDE YAKIN HAKKIMIZ OLANI ALIRIZ
süreyya 26 Şubat 2015 Perşembe
Hocam anladığım kadarıyla İnsan Kaynakları; "protokol geçerli değildir,KPSS sınavına girmek gerekiyor " diye cevap yazıyor. Yani çok bakan tarafından duyulmuyor diye düşünüyorum. Ama Bakanlık Özel Kalemine dilekçemizi gönderirsek bakan beye sesimizi duyurmak biraz daha kolay... Özel kaleme de gönderelim,kaybedecek sadece 8-10 liramız...
yasemin 26 Şubat 2015 Perşembe
arkadaşlar ben dilekçemi insan kaynaklar müdürlüğüne gönderdim sorun olur mu
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

İnanılmaz bir olay..
Galatasaray'ın yengesi Yolanthe Cabau'dan ilginç açıklama...
Özel tabutla gömülerek öldürülen Ferhat Tanrıkulu, namus cinayeti kurbanı ...
İngiltere'deki seks skandalları bu kez futbala kaydı..
Genç antilopla çita birbirine girdi..
30 dakika süren heyetler arası görüşmenin akabinde, Kral Selman ve ...
Eşek etinin, cemaate maddi kaynak sağlamak üzere satıldığı, bizzat suçüstü ...
IŞİD, Türkiye'de bir casusluk ağına çalıştığı gerekçesiyle infaz ettiği ...
Balyoz davasında kumpas iddialarına ilişkin soruşturmada gözaltına alınan ...
Zaman gazetesinde Baransu ile ilgili haberde Balyoz davası avukatlarından ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.