İlk defa öğretmen olarak atanacak adayların 40 yaşından gün almamış olması gerekiyor Sözleşmeli ve kadrolu öğretmenlerin atanması için de pedagojik formasyon dersi almaları şart.
15 Eylül 2007 Cumartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
nur 28 Haziran 2015 Pazar
ne kazanması hocam ben bilmiyorum ne ret ne onaması anlamdım.sadece sitede bir yazı gördüm sonra kaldırılmış yanlış haber diye ret onamayı siz söylüyorsunuz ben öyle bir şey demedim
misafir 26 Haziran 2015 Cuma
nur hanim okisinin idareden kazandigini nerdenbiliyorsun idareden ret onamami aliniyor
nur 25 Haziran 2015 Perşembe
galiba 40 yaş şartı kalkınca herkes ders çalışıyor.Yıllar önce hakkımız yenildi kısmet demek ki yıllar önce dönem bakanına yalvarırken 40 yaş şartı aranmasın diye 40 dan sonra memur alamam diyenler bakin nasıl 40 yaş kalkıyormuş ama bunun vebalini nasıl verirsiniz onu bilmem artık onca insanın sağlığı bozuldu,
nur 19 Haziran 2015 Cuma
bence balaon haber danıştaydan kazansalar şimdiye duyulurdu idareden kazanılmış biri yazmış 40 yaş sitesine
nur 18 Haziran 2015 Perşembe
kazanan olmuş diyorlar 40 yaş sitesinde birisi paylaşmış sonra kaldırılmış
Misafir 15 Haziran 2015 Pazartesi
Ne soylentisi var lutfen soyleyin.
nur 15 Haziran 2015 Pazartesi
danıştay davasından haber varmı ortalıkta söylentiler var lütfen arkadaşlar yorum yapın niçin saklanıyorsunuz
misafir 06 Mayıs 2015 Çarşamba
henüz gelmedi
Misafir 12 Nisan 2015 Pazar
Okul öncesine alan sınavı geldi mi
40 yaş mağduru 03 Nisan 2015 Cuma
yetişmiş tecrübeli öğretmenler olarak kadroya geçirilmemiz.Dershaneler kapatılınca 6 yıl çalışan öğretmenlerin kadrolu olarak atanacakları söyleniyor.Bizim de bu kapsama alınmamızı istiyorum.Gereğini bilgilerinize arz ederim
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

Adam neye uğradığını şaşırdı
Instagram'da en çok beğenilen fotoğrafı biliyor musunuz?
Gelen talimat üzerine 53 sayfalık kapsamlı bir rapor hazırlayan Emniyet'in ...
Fethullah Gülen'in en yakını, örgütün CIA ve FBI tarafından eğitildiğini ...
Sahibini kandıran köpeğin kameraya yansıyan görüntüleri gülmekten kırdı.
MHP Lideri Devlet Bahçeli'nin TBMM Başkanı seçimlerinde geçersiz oy ...
Seifeddine Rezgui'nin cesedinde patmaya hazır bombalar da bulunduğu ...
Azgın köpek iki adamı hastanelik etti.
MHP, Meclis Başkanı adayı Ekmeleddin İhsanoğlu'nun dördüncü tura ...
Ünlü şarkıcı Rihanna ve Dünya şampiyonu boksör Floyd Mayweather ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.