İlk defa öğretmen olarak atanacak adayların 40 yaşından gün almamış olması gerekiyor Sözleşmeli ve kadrolu öğretmenlerin atanması için de pedagojik formasyon dersi almaları şart.
15 Eylül 2007 Cumartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
Ceren 02 Eylül 2014 Salı
Yıllar geçti gitti emekliliğimiz geldi emekli olanlar var içimizde hala bu sorun sonuç bulamadı yazıklar olsun ... Bir ümit veriliyor birçok masum insan bu ümit ile canla başla okuyor üzerine düşeni yapıyor yeri geldi rızkından kesti okul harcını yatırdı ... SONUCA bakar mısınız .. Dava açıp kazanıp 1 yıl öğretmenlik yapanların görevine gel sen son ver .. Nerde adalet ... Lütfen babayiğit bir bakan çıksında söylesin .. LÜTFEN ...
umut 20 Ağustos 2014 Çarşamba
başarılı bir öğrenci olmama rağmen okuyamadım. bu benim içmde kalan bir uhte idi. yıllar sonra okuma fırsatı buldum gecemi gündüzüme katıp çalıştım. her dönem yüksek onur belgesi aldım okulu bitirdiğimde yaşım kırk oldu. şimdi başarılı olabilirsin ama öğretmenlik yapamazsın diyorlar. birileri bunu duymalı.
Misafir 15 Ağustos 2014 Cuma
40 yas sayfasında aktif eğitim senle ilgili gönderiler silindi gi için yapılan yorumlarda haliyle silindi sanırız.
misafir 06 Ağustos 2014 Çarşamba
yorum yaptım ancak yorumlar siliniyor. Bu arada 40 yaş face sayfasında da birçok yorum siliniyor.
ayşe 06 Ağustos 2014 Çarşamba
ben 8 senedir ücretliyim malüm mesleki eğitimlerin atamalarını yapmıyolar 40 yaş sınırı haksızlık hem atamamız yok muaf tutmaları gerekir
Misafir 05 Ağustos 2014 Salı
arkadaşlar mebpersonelde bizimle ilgili haber çıkmış okuyun ve bol yorum yapın gündemde kalalım
yasemin 25 Temmuz 2014 Cuma
lazanılan davalar kaybetme ihtimali varmıdır.
misafir40yas 15 Temmuz 2014 Salı
Arkadaşlar, henüz üye olmayanları 40 yas davalarıni konuşup yorumladigimiz paylastigimiz 40yas magdurlari sitemize uyelige bekliyoruz. Sorunumuzun cozumu icin birseyler yapabilecek olanlar yine bizleriz. Bunun için de birlik olmalıyız. 40yas mağduru bütün hocalarimizi bekliyoruz...
Misafir 10 Temmuz 2014 Perşembe
faceede
Misafir 09 Temmuz 2014 Çarşamba
Arkadaşlar kps iptal olma durumu olabilirmiş bahsettiğiniz siteyi tam anlayamadım.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

Ayrıca kızların annesi Jeanna da kızlarının Ben’le olmasından çok memnun, ...
Bu iddiaları doğrulayacak bir çıkış da Fetullah Gülen’in eski sağ kolu ...
Dünyaca ünlü kadınlar büyük panik yaşıyor.
Fethullah Gülen'in başında olduğu örgütün Türkiye'de bir darbe girişimine ...
Bugün yarım ay şeklinde dizili olan taşların aslında tam bir yuvarlak ...
Ülkesiyle ilgili çıkan haberleri sinirlendi
Beşiktaş, Michael Eneramo'nun sözleşmesini karşılıklı olarak feshedilirken ...
Gündüz kuşağının çok sevilen yüzlerinden Seda Sayan, yeni sezon programına ...
Sokakta bir genç kıza tecavüze yeltenmekten yakalanan gencin oldukça titiz ...
Ergenekon ve Balyoz Davaları'nda yüzlerce askeri haksız yere tutuklayan ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.