İlk defa öğretmen olarak atanacak adayların 40 yaşından gün almamış olması gerekiyor Sözleşmeli ve kadrolu öğretmenlerin atanması için de pedagojik formasyon dersi almaları şart.
15 Eylül 2007 Cumartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
misafir 06 Mayıs 2015 Çarşamba
henüz gelmedi
Misafir 12 Nisan 2015 Pazar
Okul öncesine alan sınavı geldi mi
40 yaş mağduru 03 Nisan 2015 Cuma
yetişmiş tecrübeli öğretmenler olarak kadroya geçirilmemiz.Dershaneler kapatılınca 6 yıl çalışan öğretmenlerin kadrolu olarak atanacakları söyleniyor.Bizim de bu kapsama alınmamızı istiyorum.Gereğini bilgilerinize arz ederim
40 yaş mağduru 03 Nisan 2015 Cuma
Okul Öncesi Öğretmenliği lisans mezunuyum.Branşımızda 2009 yılı Eylül ayında yapılan 10 bin öğretmen alımına puanım yeterli olduğu halde 40 yaş sınırı nedeniyle başvuramadım.40 yaştan önce kadrosuz usta öğretici ve ücretli öğretmen olarak 12 yıl MEB na bağlı okullarda çalıştım.Şimdi 40 yaş sınırı kalktı ama çok yüksek puan almamız gerekiyor.Ben ve benim gibi yaştan mağdur olan arkadaşlarımız adına talebim bir defaya mahsus olarak 40 yaştan önceki çalıştığımız yılların gözönüne alınması ve yeti
40 yaş mağduru 03 Nisan 2015 Cuma
40 Yaştan önce kadrosuz usta öğretici ve ücretli öğretmen olarak çalışıp 2009' daki 10 bin atamada yaştan tercih yapamayan arkadaşlar, BİMER'e durumumuzu anlatan dilekçeler yazın; atanmamızı talep edin.Belki seçim öncesi olumlu bir gelişme olur. Ne kadar yazı giderse o kadar dikkat çekeriz.Ben yazdığım dilekçenin örneğini paylaşıyorum.Siz de kendinize göre uyarlayın.....
misafir 02 Nisan 2015 Perşembe
Arkadaş Usta öğreticilerin karar düzeltmede olan davaları red edildi İddk tarafından tabiki kesin bilgi uyap sistemine düştü
40 yaş 02 Nisan 2015 Perşembe
Hocam,kesin bilgi mi..? IDDK kararlarına baktım,öyle bi yazı bulamadım..
Misafir 01 Nisan 2015 Çarşamba
Neye red geliyor anlamadım açıklar misiniz arkadaslar
misafir 01 Nisan 2015 Çarşamba
herkes için hayırlı olsun iddk red edilen arkadaşlar bundan sonra anayasa mahkemesine başvurabilirler
misafir 01 Nisan 2015 Çarşamba
idk kararlari ret olmus arkadaslar cok uzgunuz
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

Bunlar vahşet ve dehşette uzman oldular..
Bu olay tartışmalara neden oldu..
Koca ayı ile karşı karşıya kalan öyle bir şey yaptı ki ayı neye uğradığını ...
Dünyaca ünlü kadınlar sık sık aynı kıyafetlerle davetlerde pişti oluyor..
Çocukları doğum lekesiyle doğunca, ebeveynleri kendine doğum lekesi dömesi ...
Çeşitli temaslarda bulunmak üzere Batman'a gelen Başbakan Yardımcısı Ali ...
Suriye ile Irak arasında Esad rejiminin kontrolündeki son sınır geçiş ...
Lisa Royle isimli kadın Facebook'ta göğsünün fotoğrafını paylaşarak ...
Başbakan Ahmet Davutoğlu, Sinop mitinginde HDP'nin Adana ve Mersin'deki ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.