İlk defa öğretmen olarak atanacak adayların 40 yaşından gün almamış olması gerekiyor Sözleşmeli ve kadrolu öğretmenlerin atanması için de pedagojik formasyon dersi almaları şart.
15 Eylül 2007 Cumartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
magdur 04 Ekim 2014 Cumartesi
40 yaşı kaldırın.... nerde adalet hak eşitlik...bizi duymanız için ölmemiz mi lazım.
40 yaş mağduru 04 Ekim 2014 Cumartesi
Allahım yıllarca maddi manevi zorluklarla üniversiteyi bitirip,kopyacı tanıdıkları olanlarla mücadale edip kpssden atanacak puan aldım.40 yaş sınırına takıldım.ne üst makamlara ulaşacak tanıdıklarım ne de bizleri dinleyecek merci var.Allahım bize yardım et,kalpleri yumuşat önümüzdeki engelleri kaldır.yanlız senden isteriz yanlız sana güveniyoruz.Allhım hakkımızı zalimlerden al.
40 yaşımın içideyim üzgünüm 29 Eylül 2014 Pazartesi
Allah sabredin derken azmetmeyi de emretmiş kader dedik nasip dedik ama böyle bitirici bir engele takıldık lütfen Rabbim yine Sen den istiyor ve diliyoruz bize yardım et... Bu duruma düşmemize sebep olan kopya kayırma torpil yıllarımızı çalan insan müsveddelerini sana havale ediyoruz... Sayın Cumhurbaşkanımız belki verdiği sözü hatırlar ve 40 yaş sorununa bir son verir ALLAHIM SEN VİCDANLARINA DUYUR...
kader 26 Eylül 2014 Cuma
Allaha havale ediyorum bizi bu duruma düşürenleri...
Misafir 23 Eylül 2014 Salı
Allah kahretsin diz boyu haksızlık inanın bu sefer pes ettim alsınlar kadrolarını başlarına çalsınlar herşeye iyi tarafından bak nereye kadar iyi olan kimse yok zaten önemli olan dünya değil birde ahiret var orada nasıl hesap verecekler onu düşünsünler sen 15 yıl çalış yeterli puanı al yaş sınırı var desinler yemin ediyorum dünya bunların başına yıkılacak az kaldı bekleyin gorün haksızlık kimsenin yanına kar kalmaz ALLAH HERŞEYİ GÖRÜR
A.A 21 Eylül 2014 Pazar
politikanın kelime anlamı yalan demektir bunlarda sadece politika yapıyorlar sadece işlerine geleni yapıyorlar umurlarındamı atanamamız
40 yaş mağduru 19 Eylül 2014 Cuma
arkadaşlar facede 40 yaş mağduru da buluşalım ve ankara ya isteklerimizi belirtelim birlikten kuvvet doğar bu sorunu olanlara da söyleyin birlikten kuvvet doğar
40 yaş mağduru 19 Eylül 2014 Cuma
arkadaşlar facebookta 40 yaş mağduru sitesinde birleşelim oraya üye olun birleşerek kuvvetli bir şekilde isteğimizi belirtelim isteklerimizi ankara ya iletelim
40 yaş mağduru 17 Eylül 2014 Çarşamba
arkadaşlar bu şekilde yazaraktan olmaz ben önderiniz olmaya talibim.beni telefon ile arayın.ben listemi oluşturayım.40-50 kişi yanımıza basın mensuplarınıda alalım gidelim.inanın ses getiririz.şubat atamalarına kadar yetiştirmemiz lazım bu işi.önümüzdeki 2 hafta içnde sıcağı sıcağına gidelim ki sesimizi duysunlar.aramanızı bekliyorum.listemizi oluşturalım,kararlı olalım ve atanalım inşallah hep birlikte.arayın konuşalım..05370154644
ljfilizlj@hotmail.com 17 Eylül 2014 Çarşamba
Ben de yıllarca köylerde kalarak çalıştım ücretli olarak. Şimdi 40 yaş sınırını bahane ederek atama başvurumu kabul etmiyorlar köye gönderirken yaş sınırı yoktu bu haksızlığa karşı birlik olalım, hakkımızı arayalım. 40 yaş sınırı kaldırılsın ulaşalım birbirimize
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

Amerikan savaş uçaklarının saldırılarına rağmen Kobani'de ilerleyişi süren ...
NASA'nın çektiği görüntülerde şok bir ayrıntı dikkat çekti
Zaman Gazetesi’nin tirajındaki bu 3′te 1′lik düşüş, halkın Zaman’a olan ...
İsrail, dünyada en çok tarihi yazılı belge ve kitabın toplandığı ülkelerin ...
Yezidi kadından inanılmaz açıklamalar..
"Hüseyin Ali" takma adıyla Özgür Gündem Gazetesi'ne yazılar yazan KCK ...
Birkaç ay önce Chicago’dan İstanbul’a gitmiş; ardından da Diyarbakır’daki ...
UEFA Avrupa Ligi'nde Beşiktaş, Belgrad'da Partizan ekibiyle oynayacağı ...
Bazıları "bu kıyafet inanılmaz derecede komik" yorumunu yaparken bazıları ...
Gary Belediye Başkanı Karen Freeman-Wilson'un yaptığı açıklamada, ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.