İlk defa öğretmen olarak atanacak adayların 40 yaşından gün almamış olması gerekiyor Sözleşmeli ve kadrolu öğretmenlerin atanması için de pedagojik formasyon dersi almaları şart.
15 Eylül 2007 Cumartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
Misafir 06 Ocak 2016 Çarşamba
Artık alan sınavı geldi
Misafir 28 Aralık 2015 Pazartesi
sanırım sonuçlandı tüm davalar
Misafir 15 Kasım 2015 Pazar
kesin kaybedildi
Misafir 25 Ekim 2015 Pazar
arkadaşlar genel davadan haber varmı kazanılmışmı
Misafir 12 Ekim 2015 Pazartesi
genel dava ret mi olmuş arkadaşlar bilgisi olan var mı biri si öğrenmiş mi
nur 02 Ekim 2015 Cuma
hocam genel dava tek ümidimiz bu dava sonucunu öğrenirsek 2009 da dava açan açmayan kpss olan herkesi kapsayacak ben genel davayı araştırdım aslında karar verilmiş keşke öğrenme şansımız olsaydı ayten hoca öğrene bilirmi acaba
Misafir 30 Eylül 2015 Çarşamba
bu ne ya anlamıyorum 2009 dan bu yana mücadele hep mücadele elde var 0 bize bunu yaşatanlar umarım gün yüzü görmesin 40 yaş kalktı kpss derdi başladı ne yaparsan yap en fazla aldığımız puan 57 -60 kaldıki 73 le alım var bu yaştan sonra nasıl olacak neden usta öğreticilik dönemlerimiz sayılmaz 15 yıl dır çalışıyoruz ve her yıl ücretlilik peşi kovala 2009 da 45-50 ile atananlar sanki 80 almış gibi hava atıyorlar tek suçumuz o tarihte 40 yaştan gün almak hiçmi ilerleme olmaz ya mahkeme de fos çıkt
Misafir 30 Eylül 2015 Çarşamba
bu ne ya anlamıyorum 2009 dan bu yana mücadele hep mücadele elde var 0 bize bunu yaşatanlar umarım gün yüzü görmesin 40 yaş kalktı kpss derdi başladı ne yaparsan yap en fazla aldığımız puan 57 -60 kaldıki 73 le alım var bu yaştan sonra nasıl olacak neden usta öğreticilik dönemlerimiz sayılmaz 15 yıl dır çalışıyoruz ve her yıl ücretlilik peşi kovala 2009 da 45-50 ile atananlar sanki 80 almış gibi hava atıyorlar tek suçumuz o tarihte 40 yaştan gün almak hiçmi ilerleme olmaz ya mahkeme de fos çıkt
Misafir 30 Eylül 2015 Çarşamba
aloooo herkes mi uykuda bi cevap verin ayteeeeeen nerdesin senin kulagın delikti sen de haber olurdu sen nerdesin
Misafir 21 Eylül 2015 Pazartesi
Yeni haber yok sanırım herkes bu işi bıraktı bilen varsa söyle sin kpss kac ta l kaldı 5 arti 3 e donulurse atama sansi ol abilirmi 2009 sansi niye bize de uygulanmaz bilmem
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

Vücud geliştirmeye çalışanları ilgilendiren bir haber..
Gelişmeleri haber veren Özel Harekat Timleri öldürülenler arasında 13 ...
Onlar kanlı Esad rejimine karşı ilk başkaldırıyı yaptılar..
Korkunç bir olay..
Kanlı çatışmaların yaşandığı Cizre ve Sur'dan zaman zaman komik ...
Suriye'de Rejim ordusunun en tehlikeli cephelerde savaşan 'Cumhuriyet ...
CHP Parti Meclisi, Atatürk posterinin indirildiğini iddia eden Aylin ...
Erkeklere özenen kızın sonu kötü oldu..
Jilet, makas ya da bıçakla küçük kızın vulvasını klitoris ile birlikte ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.