İlk defa öğretmen olarak atanacak adayların 40 yaşından gün almamış olması gerekiyor Sözleşmeli ve kadrolu öğretmenlerin atanması için de pedagojik formasyon dersi almaları şart.
15 Eylül 2007 Cumartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
Misafir 28 Ağustos 2015 Cuma
iddk dan ret elıp danıştaydan yeniden kazanan varmı :)
Misafir 07 Ağustos 2015 Cuma
benpes ettim artık oh be üzerimden bir yük kalktı
Misafir 27 Temmuz 2015 Pazartesi
Denemek lazim pes etmeden
Misafir 27 Temmuz 2015 Pazartesi
anaysa dan kazanma şansımız varmı arkadaaşlar
Misafir 26 Temmuz 2015 Pazar
iddk dan kaybetmiş arkadaşlar şu an ne yapıyorsunuz lütfen ne yapacaksınız bundan sonraki hukuk sürecinizde ben temyizden kaybettim dosyamın bölge idaresine gelmesini bekliyorum oradanda büyük ihtimal ret olacak çünkü gidişat onu gösteriyoranayasadan kazanma şansımız varmı ona göre davamı devam ettirmek istiyorum
Misafir 21 Temmuz 2015 Salı
ben kaybettim danıştaydan hocam ne soracaktık geriye dönük açtık diye kaybettik
aytenbarış 21 Temmuz 2015 Salı
güneş parlak arkadaşım beni arayabilirmisin telefonum 05055893101 bazı konular var seninle görüşmek istiyorum
Misafir 20 Temmuz 2015 Pazartesi
danıştaydan kaybeden arkadaşlar varmı
Misafir 17 Temmuz 2015 Cuma
arkadaşlar protokolden dava açanlar sonuçlandımı
son 12 Temmuz 2015 Pazar
artık davalar ret geldigi için biz 2009 mağdurlarına dayatmanın anlamı yok ders çalışmak lazım yaş şartı gelmeden
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

Reuters muhabiri ıstakoz avcılarının teknesinde bir gün geçirdi.
Korkunç saldırı kameraya böyle yansıdı.
Tunceli’de polis karakoluna düzenlenen saldırıda 2 PKK’lı ...
Hakimleri, savcıları, polisleri ve bürokratları teker teker hapse girerken ...
Drone ile çekim yapan Kevin Miller, gözüne kestirdiği rüzgar türbinini ...
Abartıyı çok seven Suudi vehhabilerin düğünleri de aynı şekilde oluyor..
Tunceli'de karakola saldırırken öldürülen teröristlerin cenazeleri, ...
23 yaşındaki genç kadını görenler gözlerine inanamıyor. Kıpkırmızı cilt ...
ABD'li bir kadın, kızının çocuğunu doğurarak bir ilki gerçekleştirdi.
Dünya Sağlık Örgütü'nün (WHO) raporlarına göre dünyanın en sağlıklı ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.