İlk defa öğretmen olarak atanacak adayların 40 yaşından gün almamış olması gerekiyor Sözleşmeli ve kadrolu öğretmenlerin atanması için de pedagojik formasyon dersi almaları şart.
15 Eylül 2007 Cumartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
yasemin 25 Temmuz 2014 Cuma
lazanılan davalar kaybetme ihtimali varmıdır.
misafir40yas 15 Temmuz 2014 Salı
Arkadaşlar, henüz üye olmayanları 40 yas davalarıni konuşup yorumladigimiz paylastigimiz 40yas magdurlari sitemize uyelige bekliyoruz. Sorunumuzun cozumu icin birseyler yapabilecek olanlar yine bizleriz. Bunun için de birlik olmalıyız. 40yas mağduru bütün hocalarimizi bekliyoruz...
Misafir 10 Temmuz 2014 Perşembe
faceede
Misafir 09 Temmuz 2014 Çarşamba
Arkadaşlar kps iptal olma durumu olabilirmiş bahsettiğiniz siteyi tam anlayamadım.
Misafir 06 Temmuz 2014 Pazar
daha iyiyeni bir site kuruldu ayni adla
lale 06 Temmuz 2014 Pazar
ayten hocam ne demek istediniz anlayamadım bizden kim ne istenmiş olabilir anlayamadım.mağdurlarla ilgili facebook sayfası neden kapatıldı
aytenbarış 07 Temmuz 2014 Pazartesi
neden kapandığını ünyedeki çiğdem hanıma sorun artı kim bizden ne istemiş yine kendisine sorun
aytenbarış 06 Temmuz 2014 Pazar
arkadaşlar çok üzgünüm böyle birşey olamaz bizden ne isteniyor bu mübarek günde moral bozmak ne diye Allah belalarını versin
mağdur 05 Temmuz 2014 Cumartesi
danıştayda dava açıp ataması yapılan arkadaşlar görevden alınmışlar.allah onlara bir yol göstersin dualarımız onlarla bu yaşananlar yeni atananlarında başına gelecek tez zamanda toplanıp birşeyler yapmalıyız hep birlikte daha önce 40 yaş mağduru öğretmenler sitesinde toplanıyorduk ama çiğdem hanım sağolsun uygunsuz zamanda orayı kappattı aynı başlık altında başka arkadaşımız açmış.orada toplanalım arkadaşlar nasıl bu işin içinden çıkabiliriz herkez fikrini yeni grubayazsın beklemekle olmayacak
Misafir 03 Temmuz 2014 Perşembe
face bookta yayınlanan iptal kararı 2012 tarihli mağdur hocalarımın çoğu 2013 te atandı eğitimsen avukatı reyhan gürlekin ataması iptal edilmedi diyor vallahi ben bu işin içinden çıkamadım kimlerin iptal edildiği kimlerin edilmediği belli değilAllah sonumuzu hayır etsin bizlere çok yazık oluyor
Misafir 02 Temmuz 2014 Çarşamba
Ati alan Üsküdar i gecti bu saatten sonra atamaları yapmazlar yas nerdeyse 50 olacak hayal gormek ten vazgecin 47 yasindayim 2009 dan beri bir umut bekliyor veumut ediyor dum hayaller de kaldi artik inancim bitti ya kosulsuz 2009 mağdur larini atamaları lazim su saatte n sonra puan kpss zor farkli muameleye ne gerek 2009 daki mağdur lsri atsmak devletimizin görevi olmali bu bu kadar zormu
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

ABD’de insanlar baştan aşağı siyah giyinmiş bu gizemli kadını konuşuyor.
Tüyler ürperten korkunç görüntüler...
Bayer Leverkusen forması giyen Hakan Çalhanoğlu, Almanya'da geçen sezonun ...
Atatürk Havalimanı’ndan havalanan Türk Hava Yolları'na (THY) ait 2 yolcu ...
Giresun’da Ç.A. adlı bir kadın, evlilik dışı dünyaya getirdiği bebeği ...
HAMAS, 93 İsrail askerini öldürdük
ADIYAMAN’da, akraba 2 aile arasında kız kaçırma meselesinden dolayı çıkan, ...
Olayı saat 03.00'de kontrole çıkan infaz koruma memurları fark ederken, ...
İstanbul Milletvekili Hakan Şükür, Başbakan ve Cumhurbaşkanı adayı Recep ...
Üç yaşındaki Roona Begum, geçen yıl Hindistan, Yeni Delhi'de beynindeki su ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.