İlk defa öğretmen olarak atanacak adayların 40 yaşından gün almamış olması gerekiyor Sözleşmeli ve kadrolu öğretmenlerin atanması için de pedagojik formasyon dersi almaları şart.
15 Eylül 2007 Cumartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
Misafir 27 Temmuz 2015 Pazartesi
Denemek lazim pes etmeden
Misafir 27 Temmuz 2015 Pazartesi
anaysa dan kazanma şansımız varmı arkadaaşlar
Misafir 26 Temmuz 2015 Pazar
iddk dan kaybetmiş arkadaşlar şu an ne yapıyorsunuz lütfen ne yapacaksınız bundan sonraki hukuk sürecinizde ben temyizden kaybettim dosyamın bölge idaresine gelmesini bekliyorum oradanda büyük ihtimal ret olacak çünkü gidişat onu gösteriyoranayasadan kazanma şansımız varmı ona göre davamı devam ettirmek istiyorum
Misafir 21 Temmuz 2015 Salı
ben kaybettim danıştaydan hocam ne soracaktık geriye dönük açtık diye kaybettik
aytenbarış 21 Temmuz 2015 Salı
güneş parlak arkadaşım beni arayabilirmisin telefonum 05055893101 bazı konular var seninle görüşmek istiyorum
Misafir 20 Temmuz 2015 Pazartesi
danıştaydan kaybeden arkadaşlar varmı
Misafir 17 Temmuz 2015 Cuma
arkadaşlar protokolden dava açanlar sonuçlandımı
son 12 Temmuz 2015 Pazar
artık davalar ret geldigi için biz 2009 mağdurlarına dayatmanın anlamı yok ders çalışmak lazım yaş şartı gelmeden
yeni 11 Temmuz 2015 Cumartesi
arkadaşlar gerçek 40 yaş mağdurları sitesi adıyla grup oluşturduk tüm 40 yaşla ilgili gelişmeler 2009 dan bu yana mücadelesini sürdüren arkadaşlar tarafından kuruldu siteye bekleriz Tüm yeni haber paylaşımları, merak ettiğiniz konular sitede yer bulacaktır. bekliyoruz
acil 10 Temmuz 2015 Cuma
15 ağustos 2015 de toplu sözleşme var bence bizleride gündeme almaları gerek bunun için sendikaları arayın
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

Çatak'ta asker ve polise roketatarla saldıran 2 PKK'lının keskin nişancı ...
Amerika'nın Florida'da tam 5.5 metre boyunda bir piton yakalandı..
Nasıl olur demeyin önce haberi okuyun..
Adana'daki, eş değiştirmeli fuhuş operasyonunda gözaltına alınan sanıklar ...
Güvenlik güçleri etrafta yaptıkları aramalarda teröristten geriye fazla ...
Mısır Ligi'nde oynanan AC Leopards-Zamalek maçında korkunç bir sakatlık ...
HDP Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş, MHP Lideri Devlet Bahçeli’nin ...
Yok böyle bir konfor..
Tamamen hayvan derisinden yapılmış.
Suudi Arabistan'da pek çok göstermelik..
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.