İlk defa öğretmen olarak atanacak adayların 40 yaşından gün almamış olması gerekiyor Sözleşmeli ve kadrolu öğretmenlerin atanması için de pedagojik formasyon dersi almaları şart.
15 Eylül 2007 Cumartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
Misafir 18 Ocak 2015 Pazar
dava sonuçlarından haber varmı allah rızası için biri bilgi versin
misafir 27 Aralık 2014 Cumartesi
İdare Mahkemesi, öğretmenlikte 40 yaş şartı aranamaz, dedi Ankara 18. İdare Mahkemesi, öğretmenliğe atamada 40 yaşını doldurduğu için başvurusu kabul edilmeyen öğretmen adayının açtığı davada, davacı lehine karar verdi. 23 Aralık 2014 16:17 Yazdır İdare Mahkemesi, öğretmenlikte 40 yaş şartı aranamaz, dedi Bilindiği üzere, öğretmenliğe atamada 40 yaş şartı aranmaktadır. Daha önce, 40 yaş şartı arayan yönetmelik hükmünün iptali için Danıştay'a açılan dav
misafir 27 Aralık 2014 Cumartesi
arkadaşlar bu paylaştığım haberi okuyan yada bu davayı kazana arkadaşlar varsa lütfen bilgi versin dün akşam bir öğretmen arkadaşım beni arayıp söyledi bende onun faceden kopyaladım paylaşıyorum lütfen bilgileri paylaşalım hepimiz için önemli herkes öğretmen olmak için emek verdi ben puanımı aldığım halde atanamadım bencilce davranmayalım davayı kazandım atandım tamam benim işim bitti yazmayalım yapmayın lütfen paylaşın aşamaları bilgileri kimse kimsenin rızkına engel olmuyor paylaşınca lütfen
magdur 28 Kasım 2014 Cuma
Danıştay İdari dava daireleri kurulu kararı ile daha önce Danıştay 12. daire kararı ile atanan öğretmenlerin görevine sonverilen arkadaşların davaları ne oldu bilen varmı
alkan dasgin 28 Kasım 2014 Cuma
40 yas siniri zulumdur bir an once adeletin tecelli edecegine inancim tamdir
magdur 27 Kasım 2014 Perşembe
hocam göreve son verilen arkadaşların dava sonucu bittimi görevleri geri verildimi
hakiki mağdurlar 24 Kasım 2014 Pazartesi
Danıştay İdari dava daireleri kurulu kararı ile daha önce Danıştay 12. daire kararı ile atanan öğretmenlerin görevine son verilmiştir
40 yaş magduru 24 Kasım 2014 Pazartesi
Mahkeme kararı ile Ataman kimse görevden alınmamıştır
magdur 04 Ekim 2014 Cumartesi
40 yaşı kaldırın.... nerde adalet hak eşitlik...bizi duymanız için ölmemiz mi lazım.
40 yaş mağduru 04 Ekim 2014 Cumartesi
Allahım yıllarca maddi manevi zorluklarla üniversiteyi bitirip,kopyacı tanıdıkları olanlarla mücadale edip kpssden atanacak puan aldım.40 yaş sınırına takıldım.ne üst makamlara ulaşacak tanıdıklarım ne de bizleri dinleyecek merci var.Allahım bize yardım et,kalpleri yumuşat önümüzdeki engelleri kaldır.yanlız senden isteriz yanlız sana güveniyoruz.Allhım hakkımızı zalimlerden al.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

Yost, yaptığı açıklamada, 1 Ekim günü eyalet genelinde 30 sözleşmeli okula ...
Vehhabi olan Suudi Arabistan Kralı Abdullah, bozuk olan inancına göre ...
Fethullah Gülen, devlet içinde devlet kurmaya kalkıştı. Türkiye'nin 7 ...
Zara Hartshorn’un gerçek yaşı 18 ama dışarıdan bakıldığında en az 60 ...
Piramidin en üstü Fethullah Gülen katı. Üst akıl diye tanımladığımız, ...
TV8'de program yapan Hülya Avşar'ın konuğu, ünlü sunucu Burcu Esmersoy'du. ...
Uzun süre yasak aşk yaşayan Feyzullah ve Asya, eşlerini aralarında engel ...
ANTALYA- Isparta Karayolu'nun 40'ıncı kilometresinde TIR ile minibüsün ...
Karslı'nın açıklamalarına göre eski bakanlardan Hikmet Çetin de Merkez ...
Evlilik monotonlaştığında çiftler birbirlerinin fikirlerini beğeniyorsa ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.