İlk defa öğretmen olarak atanacak adayların 40 yaşından gün almamış olması gerekiyor Sözleşmeli ve kadrolu öğretmenlerin atanması için de pedagojik formasyon dersi almaları şart.
15 Eylül 2007 Cumartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
umut 20 Ağustos 2014 Çarşamba
başarılı bir öğrenci olmama rağmen okuyamadım. bu benim içmde kalan bir uhte idi. yıllar sonra okuma fırsatı buldum gecemi gündüzüme katıp çalıştım. her dönem yüksek onur belgesi aldım okulu bitirdiğimde yaşım kırk oldu. şimdi başarılı olabilirsin ama öğretmenlik yapamazsın diyorlar. birileri bunu duymalı.
Misafir 15 Ağustos 2014 Cuma
40 yas sayfasında aktif eğitim senle ilgili gönderiler silindi gi için yapılan yorumlarda haliyle silindi sanırız.
misafir 06 Ağustos 2014 Çarşamba
yorum yaptım ancak yorumlar siliniyor. Bu arada 40 yaş face sayfasında da birçok yorum siliniyor.
ayşe 06 Ağustos 2014 Çarşamba
ben 8 senedir ücretliyim malüm mesleki eğitimlerin atamalarını yapmıyolar 40 yaş sınırı haksızlık hem atamamız yok muaf tutmaları gerekir
Misafir 05 Ağustos 2014 Salı
arkadaşlar mebpersonelde bizimle ilgili haber çıkmış okuyun ve bol yorum yapın gündemde kalalım
yasemin 25 Temmuz 2014 Cuma
lazanılan davalar kaybetme ihtimali varmıdır.
misafir40yas 15 Temmuz 2014 Salı
Arkadaşlar, henüz üye olmayanları 40 yas davalarıni konuşup yorumladigimiz paylastigimiz 40yas magdurlari sitemize uyelige bekliyoruz. Sorunumuzun cozumu icin birseyler yapabilecek olanlar yine bizleriz. Bunun için de birlik olmalıyız. 40yas mağduru bütün hocalarimizi bekliyoruz...
Misafir 10 Temmuz 2014 Perşembe
faceede
Misafir 09 Temmuz 2014 Çarşamba
Arkadaşlar kps iptal olma durumu olabilirmiş bahsettiğiniz siteyi tam anlayamadım.
Misafir 06 Temmuz 2014 Pazar
daha iyiyeni bir site kuruldu ayni adla
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

Wimbledon'a katılacak kadın tenisçiler büyük tepki gösterdi
Korkunç saldırı Hindistan'da gerçekleşti
”Erhan Çelik ve Gülben Ergen, geçtiğimiz hafta Bodrum’da görüntülenmiş, ...
Eşi yurt dışı gezisine çıkan 46 yaşındaki First Lady Evelin Ilves, 7 ...
Kadın polisler, "Her yaştan, sınıftan, tipten erkek taciz ediyor" diyor.
Samsun'da bir kişi baldızına tecavüz edip gizli kameraya kaydederek ...
Vahşi yaşamdan çok ilginç görüntüler..
İddianameye göre İstanbul Şişli Feriköy’de 4 Mart 2014’te işlenen korkunç ...
Paralel yapıya yakın yayın organları, savcı Fidan'ın sanıkları zamanında ...
Yarım saatten uzun süre leoparla mücadele eden ve kendisini kürekle ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.