İlk defa öğretmen olarak atanacak adayların 40 yaşından gün almamış olması gerekiyor Sözleşmeli ve kadrolu öğretmenlerin atanması için de pedagojik formasyon dersi almaları şart.
15 Eylül 2007 Cumartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
Misafir 09 Nisan 2016 Cumartesi
ayteeeeeeeeeeeeeeeeen bi haber ver
Misafir 06 Ocak 2016 Çarşamba
Artık alan sınavı geldi
Misafir 28 Aralık 2015 Pazartesi
sanırım sonuçlandı tüm davalar
Misafir 15 Kasım 2015 Pazar
kesin kaybedildi
Misafir 25 Ekim 2015 Pazar
arkadaşlar genel davadan haber varmı kazanılmışmı
Misafir 12 Ekim 2015 Pazartesi
genel dava ret mi olmuş arkadaşlar bilgisi olan var mı biri si öğrenmiş mi
nur 02 Ekim 2015 Cuma
hocam genel dava tek ümidimiz bu dava sonucunu öğrenirsek 2009 da dava açan açmayan kpss olan herkesi kapsayacak ben genel davayı araştırdım aslında karar verilmiş keşke öğrenme şansımız olsaydı ayten hoca öğrene bilirmi acaba
Misafir 30 Eylül 2015 Çarşamba
bu ne ya anlamıyorum 2009 dan bu yana mücadele hep mücadele elde var 0 bize bunu yaşatanlar umarım gün yüzü görmesin 40 yaş kalktı kpss derdi başladı ne yaparsan yap en fazla aldığımız puan 57 -60 kaldıki 73 le alım var bu yaştan sonra nasıl olacak neden usta öğreticilik dönemlerimiz sayılmaz 15 yıl dır çalışıyoruz ve her yıl ücretlilik peşi kovala 2009 da 45-50 ile atananlar sanki 80 almış gibi hava atıyorlar tek suçumuz o tarihte 40 yaştan gün almak hiçmi ilerleme olmaz ya mahkeme de fos çıkt
Misafir 30 Eylül 2015 Çarşamba
bu ne ya anlamıyorum 2009 dan bu yana mücadele hep mücadele elde var 0 bize bunu yaşatanlar umarım gün yüzü görmesin 40 yaş kalktı kpss derdi başladı ne yaparsan yap en fazla aldığımız puan 57 -60 kaldıki 73 le alım var bu yaştan sonra nasıl olacak neden usta öğreticilik dönemlerimiz sayılmaz 15 yıl dır çalışıyoruz ve her yıl ücretlilik peşi kovala 2009 da 45-50 ile atananlar sanki 80 almış gibi hava atıyorlar tek suçumuz o tarihte 40 yaştan gün almak hiçmi ilerleme olmaz ya mahkeme de fos çıkt
Misafir 30 Eylül 2015 Çarşamba
aloooo herkes mi uykuda bi cevap verin ayteeeeeen nerdesin senin kulagın delikti sen de haber olurdu sen nerdesin
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Süleyman Soylu, bir ayda yapılan ...
Aynı kaskoda olduğu gibi zorunlu araç sigortasında da rekabetle fiyatlar ...
Yeni düzenleme ile kıdem tazminatları, bireysel emeklilik benzeri fonlu ...
Öfkeli kadın eline geçirdiği demir bir çubuk ile kocasını herkesin ...
Yaşı 70'e dayandı ama çapkınlıklarını sürdürüyor...
İzmir'in Karşıyaka ilçesinde, iddiaya göre M.B., eve geldiğinde eşi S.B. ...
Diriliş Ertuğrul dizisinin başrol oyuncusu Engin Altan Düzyatan'a ...
Diyarbakır'ın Dicle ilçesinde, jandarma karakolu ve emniyet müdürlüğü ...
Eski Dışişleri Müsteşarı Sanberk, 'Gülen cemaati üyeleri, Dışişleri ...
Adam tamı tamına 400 kilo geliyor..
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.