İlk defa öğretmen olarak atanacak adayların 40 yaşından gün almamış olması gerekiyor Sözleşmeli ve kadrolu öğretmenlerin atanması için de pedagojik formasyon dersi almaları şart.
15 Eylül 2007 Cumartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
misafir 06 Ağustos 2014 Çarşamba
yorum yaptım ancak yorumlar siliniyor. Bu arada 40 yaş face sayfasında da birçok yorum siliniyor.
ayşe 06 Ağustos 2014 Çarşamba
ben 8 senedir ücretliyim malüm mesleki eğitimlerin atamalarını yapmıyolar 40 yaş sınırı haksızlık hem atamamız yok muaf tutmaları gerekir
Misafir 05 Ağustos 2014 Salı
arkadaşlar mebpersonelde bizimle ilgili haber çıkmış okuyun ve bol yorum yapın gündemde kalalım
yasemin 25 Temmuz 2014 Cuma
lazanılan davalar kaybetme ihtimali varmıdır.
misafir40yas 15 Temmuz 2014 Salı
Arkadaşlar, henüz üye olmayanları 40 yas davalarıni konuşup yorumladigimiz paylastigimiz 40yas magdurlari sitemize uyelige bekliyoruz. Sorunumuzun cozumu icin birseyler yapabilecek olanlar yine bizleriz. Bunun için de birlik olmalıyız. 40yas mağduru bütün hocalarimizi bekliyoruz...
Misafir 10 Temmuz 2014 Perşembe
faceede
Misafir 09 Temmuz 2014 Çarşamba
Arkadaşlar kps iptal olma durumu olabilirmiş bahsettiğiniz siteyi tam anlayamadım.
Misafir 06 Temmuz 2014 Pazar
daha iyiyeni bir site kuruldu ayni adla
lale 06 Temmuz 2014 Pazar
ayten hocam ne demek istediniz anlayamadım bizden kim ne istenmiş olabilir anlayamadım.mağdurlarla ilgili facebook sayfası neden kapatıldı
aytenbarış 07 Temmuz 2014 Pazartesi
neden kapandığını ünyedeki çiğdem hanıma sorun artı kim bizden ne istemiş yine kendisine sorun
aytenbarış 06 Temmuz 2014 Pazar
arkadaşlar çok üzgünüm böyle birşey olamaz bizden ne isteniyor bu mübarek günde moral bozmak ne diye Allah belalarını versin
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

Atılan roketten sonra YPG militanlarının bir kısmı çift görmeye bazıları ...
Genç kız saldırı sonrasında tanınmaz hale geldi..
Suriye sınırında yaşanan bir olay kameraya alındı..
IŞİD ile çatışmalar 40 cephere birden sürüyor..
Ehliyette Avrupa Birliği’ne uyum için değişiklik geliyor
Kadınlara sokaklarda neler olduğuna ilişkin ilginç bir çalışma..
Böyle bir vahşet, böyle bir dehşet görülmedi..
Böyle bir canilik görülmedi..
Gülen Amerika'dan ayrılırsa nereye gidecek? Hani Erdoğan sınırdışı ...
Dünya çapında bir açık artırma ve alışveriş sitesi olan “eBay”de 28 ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.