İlk defa öğretmen olarak atanacak adayların 40 yaşından gün almamış olması gerekiyor Sözleşmeli ve kadrolu öğretmenlerin atanması için de pedagojik formasyon dersi almaları şart.
15 Eylül 2007 Cumartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
Süreyya 21 Şubat 2015 Cumartesi
Arkadaşlar 16 Mart Pazartesi Ankara'ya toplanıp gitmeyi düşünüyoruz. Özellikle 2-3 hafta sonra dedik ki herkes kendini ona göre ayarlasın,maaşını alsın diye...Çoğunluk sağlayalım lütfen,ses getirmeye bakalım ne dersiniz? Arkadaşımızın dediği gibi MEB Özel Kalemine de gönderelim .Kaybedecek bir şeyimiz kalmadı artık...
izmirli 21 Şubat 2015 Cumartesi
arkadaşlar her arkadaşımız bu siteyi ğörmeye bilir onun için telle birbirimize duyuralım inşallah bu son şansımız yüzümüze giler
İZMİRLİ 21 Şubat 2015 Cumartesi
Arkadaşlar dilekçelerinizi ihmal etmeyin lütfen gönderelim bana denilen MEB BAKANINI ELİNE ULAŞMASI BAKIMINDAN MEB özel kalemine diye adresimiz bir olmalı ki işe yarasın ben bir tane insan kaynaklarına bir tanede MEB ÖZEL KALEMİ ANKARA adresine yolladım özel kalem den bakana ulaşması mümkün oluyormuş bunuda söyleyen 147 öğretmen hattı bu konuya dikkat edelim ve hepimiz özel kaleme yollayalım ve bu mağduriyeti ceken arkadaşlarımıza tel ilede ulaşıp herkesi haberdar edip dilekçe yollamalar
40 yaş mağduru 20 Şubat 2015 Cuma
Süreyya hocam çok teşekkür ederim .
fatma 20 Şubat 2015 Cuma
bende dilekçemi bugün gönderdim.hayırlısıyla olsun...
Süreyya 20 Şubat 2015 Cuma
0 505 355 67 47 Görüşelim hocam
uğur böceği 20 Şubat 2015 Cuma
arkadaşlar dilekçemi insan kaynakları müdürlüğüne ben de gönderdim . artık inşallah bu güzel sonuçlanır
40 yaş mağduru 19 Şubat 2015 Perşembe
Süreyya arkadaşım sizinle telefonda görüşebilirmiyiz .Dilekçe hakkında
Süreyya 18 Şubat 2015 Çarşamba
Ak parti milletvekillerine e-posta ile ulaşmaya çalışalım,ne dersiniz? Protokolden bahsedilim ve mağduriyetimizin 28 Şubat'lılar gibi bizim de sorunumuza bir çare bulmalarını rica edilim. Eğitim ile birebir ilgilenen bakan İSİMLERİNİ bilen arkadaşlar burada PAYLAŞIRLARSA bizlerde hemen o kişilere e-posta göndeririz. Seçim üzeri 'bunu deneyelim' derim... Ses getirme zamanı...
Süreyya 18 Şubat 2015 Çarşamba
Sadece 2-3 kişi mi dilekçe gönderdi arkadaşlar?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

Eşek etinin, cemaate maddi kaynak sağlamak üzere satıldığı, bizzat suçüstü ...
İngiltere'deki seks skandalları bu kez futbala kaydı..
Erkeklerin en çok merak ettikleri bu sorunun cevabı açıklandı..
Rus muhalif lider Boris Nemtsov’un öldürüldüğünde yayında bulunan top ...
Sarıgül'ün "şatosu", herkesi şaşkına çevirdi. Saray gibi villa, sanal ...
FIBA Kadınlar Avrupa Ligi Çeyrek Final Fenerbahçe-Galatasaray Odeabank ...
Bilimadamları gördükleri karşısında büyük şaşkınlık yaşadı
Ahmet Çakar'ın skor tahmini programın moderatörü Ertem Şener ile diğer ...
Bu durum Maradona hayranlarını şoke etti.
Mike Tyson'un nakavtları intermette hala büyük ilgi görüyor
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.