İlk defa öğretmen olarak atanacak adayların 40 yaşından gün almamış olması gerekiyor Sözleşmeli ve kadrolu öğretmenlerin atanması için de pedagojik formasyon dersi almaları şart.
15 Eylül 2007 Cumartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
Misafir 09 Temmuz 2014 Çarşamba
Arkadaşlar kps iptal olma durumu olabilirmiş bahsettiğiniz siteyi tam anlayamadım.
Misafir 06 Temmuz 2014 Pazar
daha iyiyeni bir site kuruldu ayni adla
lale 06 Temmuz 2014 Pazar
ayten hocam ne demek istediniz anlayamadım bizden kim ne istenmiş olabilir anlayamadım.mağdurlarla ilgili facebook sayfası neden kapatıldı
aytenbarış 07 Temmuz 2014 Pazartesi
neden kapandığını ünyedeki çiğdem hanıma sorun artı kim bizden ne istemiş yine kendisine sorun
aytenbarış 06 Temmuz 2014 Pazar
arkadaşlar çok üzgünüm böyle birşey olamaz bizden ne isteniyor bu mübarek günde moral bozmak ne diye Allah belalarını versin
mağdur 05 Temmuz 2014 Cumartesi
danıştayda dava açıp ataması yapılan arkadaşlar görevden alınmışlar.allah onlara bir yol göstersin dualarımız onlarla bu yaşananlar yeni atananlarında başına gelecek tez zamanda toplanıp birşeyler yapmalıyız hep birlikte daha önce 40 yaş mağduru öğretmenler sitesinde toplanıyorduk ama çiğdem hanım sağolsun uygunsuz zamanda orayı kappattı aynı başlık altında başka arkadaşımız açmış.orada toplanalım arkadaşlar nasıl bu işin içinden çıkabiliriz herkez fikrini yeni grubayazsın beklemekle olmayacak
Misafir 03 Temmuz 2014 Perşembe
face bookta yayınlanan iptal kararı 2012 tarihli mağdur hocalarımın çoğu 2013 te atandı eğitimsen avukatı reyhan gürlekin ataması iptal edilmedi diyor vallahi ben bu işin içinden çıkamadım kimlerin iptal edildiği kimlerin edilmediği belli değilAllah sonumuzu hayır etsin bizlere çok yazık oluyor
Misafir 02 Temmuz 2014 Çarşamba
Ati alan Üsküdar i gecti bu saatten sonra atamaları yapmazlar yas nerdeyse 50 olacak hayal gormek ten vazgecin 47 yasindayim 2009 dan beri bir umut bekliyor veumut ediyor dum hayaller de kaldi artik inancim bitti ya kosulsuz 2009 mağdur larini atamaları lazim su saatte n sonra puan kpss zor farkli muameleye ne gerek 2009 daki mağdur lsri atsmak devletimizin görevi olmali bu bu kadar zormu
aytenbarış 02 Temmuz 2014 Çarşamba
arkadaşlar davası temmizden red ile döenen arkadaşların 1 ay içinde görevlerine son verileceğini duydum çok üzgünüm hale hocam da çok üzgün ve tansiyon yüksekliğnden dolayı hastanelik olmuş ve şu anda telefonla konuşması ailesi ve doktoru tarafından yasaklanmış çok üzgünüm inşallah hiç kimsenin canı yanmaz ve görevlerinden alınmazlar
GÜNEŞ PARLAK HOCAMA 01 Temmuz 2014 Salı
Hocam çok yakın zamanda atandığınızı yazmıştınız sizin yazışmalardaki tutumunuz çok iyi bir insan olduğunuzu hissettirdi bana ne olur bari siz bizi bu konu hakkında bilgilendirin inşallah öyle birşey yoktur ama size atama iptal kararı geldimi geldiyse sebebi ne bunu yazın yeter şimdiden çok teşekkürler
Misafir 01 Temmuz 2014 Salı
Hocam Güneş Hocayla Facebookta 40 yaş mağduru öğretmenler safyası var,oradan kendisiyle daha rahat irtibat kurabilirsiniz.
Misafir 30 Haziran 2014 Pazartesi
Arkadaşlar neden kimseden ses çıkmıyor atananların iptal kararı doğruysa neden kararı kimse yayınlamıyor kararı görmediğim sürece ben buna inanmıyorum burada yazanlar kararı yayınlayarak yazdıklarının arkasında dursunlar mağdurların kafasını karıştırmak insanlığa yakışmaz hele hele bu mübarek ramazan günlerinde
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

15 yaşındaki Korinna ile 63 yaşındaki Klaus sevgiliymiş
Marifet Derneği, İsmailağa Cemaati içinde "Cübbeli Ahmet Hoca" olarak ...
ABD'nin Florida eyaletine bağlı Bell kasabasında, 51 yaşındaki Don Spirit, ...
Bu insanların ölüye bile saygısı yok..
Umre'ye giden ünlü oyuncu buradan çektiği fotoğrafları kendi sitesinde ...
Timsah operasyonunda bir kaza yaşandı.
Gözaltına alınan hemşirenin aynı şekilde başka hastalara da tecavüz ettiği ...
Adana'da 29 yaşındaki S.S., 10 yıllık nikahsız eşi 43 yaşındaki Yaşar ...
İlanları Gülen adına gazetelere New York merkezli "Ortak Değerler için ...
Özellikle yaşlılıkta eksini gösteren Parkinson hastalığı için müthiş bir ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.