İlk defa öğretmen olarak atanacak adayların 40 yaşından gün almamış olması gerekiyor Sözleşmeli ve kadrolu öğretmenlerin atanması için de pedagojik formasyon dersi almaları şart.
15 Eylül 2007 Cumartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
aytenbarış 23 Haziran 2014 Pazartesi
davayı kazanan bütün arkadaşlar avukatlarıyla itibata geçsin
a yten barış 23 Haziran 2014 Pazartesi
malesef duyduklarınız doğru kazananların hepsine geliyor atanamayan arkadaşlara da temmiz kararı geliyor
Misafir 23 Haziran 2014 Pazartesi
Yüksek hakem kurulu danıştayın almış olduğu 40 yaştan önce ücretli öğretmenlik yapanlar ilk işe başlama tarihi itibari ile atamaları yapılabiliri iptal ettirmiş duyan varmı haber gerçekten doğrumu kadroya geçenlerden 5-6 kişiye yazı ulaşmış ve ücretli öğretmenliğe geri dönülecek çünkü kararlarınız iptal edildi denmiş... Bu nasıl bir adalet anlamadım ben yaaa....
Süreyya 24 Haziran 2014 Salı
Eğer yazdıklarınız doğru ise hepimiz için çok üzücü olacak...Kimden duydunuz,yazının içeriği nedir hocam,açıklar mısınız ?
aytenbarış 22 Haziran 2014 Pazar
arkadaşlar 2013 yılında dava ile atanan arkadaşlarımızı meb temmize göndermiş ve danıştay üst kurulu meb i haklı bulmuş bu karar gelen arkadaşlar 15 gün içerisinde itiraz edeceklermiş Allah yardımcıları olsun inşallah itirazları kabul edilip haklarını kaybetmezler
Misafir 20 Haziran 2014 Cuma
evet 2009 zaten 2009 da dava açıldı emsal gösterildiğiğ iiçin 2009
Misafir 20 Haziran 2014 Cuma
ismini yaz haleye sorayım mümkün değil ben onu internette tanıdım selda hanım,hatice ,güneş,fulya,yeliz daha ismini sayamadğım arkadaşlar ulaşabiliyo ve cevap veriyorsa sende art niyet ararız arkadaşım ismini yaz ben ararım hale hanımı keşke daha önce tanıma fırsatı bulabilseydim kendilerini tlf internetten izni olmadan veremem bu suç biliyosunuz mailden görüşelim
Misafir 20 Haziran 2014 Cuma
sizin yapacağınız bir şey yok dava süreci kendiliğinden işliyo zaten yalnız kpssden atanma punı en az46,700 altı asla atanamıyo
Misafir 20 Haziran 2014 Cuma
46.700 puan hangi yıla göre hocam. 2009 puanlarından mı bahsediyorsunuz?
Misafir 20 Haziran 2014 Cuma
biz hale yi de aradık ayteni de aradık malesef ne açan var ne oralı olan.bi de bedava avukat.söylemini kullanama arkadaşım.
ferah naz 19 Haziran 2014 Perşembe
Telefonununu bende alabilirmiyim ayten gibi yapmasin zira hiç açmıyor hale hanimin nasil bir yol izlediği ni yazarsaniz sevinirim benim davam idari mahkeme den Danıştay'a gönderildi nasil bir yol izlenecek bilgisi olan varsa açıklama yapabilir mi Teşekkürler ederim 30 alan yorumu yapan benim diğer misafir yorum cu larinda hakli oldugu noktalarda var
Misafir 19 Haziran 2014 Perşembe
ayrıca tlf bende mevcut saat kaç olursa olsun nereden ararsanız arayın hemen dönüyor elinden gelen bilgilendirmeyide yapıyor bedava avukatımız bizim o
Süreyya 20 Haziran 2014 Cuma
Hocam Hale hocam 2009 sınavı için mi dava açmıştı,Açtığı ve kazandığı dava hakkında bilgi yazar mısınız?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

Karakuzulu’nun iddiasına göre, suikast girişimlerinden biri, Başbakan ...
Şüphelilerden ikisi ağır yaralanırken, biri daha sonra yaşamını yitirdi.
Bağımsız Milletvekili Hakan Şükür, paralel yapıya yönelik yapılan ...
Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, NTV yayınında soruları yanıtladı. ...
Erdoğan'a bir liste verdiğini ve bu listenin başında, şimdi gözaltında ...
Paralel yapıya bir operasyon düzenlendi bunun hukuksuz olduğuna ilişin ...
Hasan Şaş, 14 Şubat’ta 11 yıllık eşi Sibel Şaş’tan tek celsede boşanmıştı. ...
SİVAS’ta 46 yaşındaki H.S.’nin koruyucu aile olarak yanına aldığı 3 ...
T.C. Başbakanlık Kamu Diplomasisi Koordinatörlüğü, Türkiye-İsrail ...
Uzaydan çekilen Gazze görüntülerinde bombalamalar açıkça görüldü
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.