İlk defa öğretmen olarak atanacak adayların 40 yaşından gün almamış olması gerekiyor Sözleşmeli ve kadrolu öğretmenlerin atanması için de pedagojik formasyon dersi almaları şart.
15 Eylül 2007 Cumartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
Misafir 20 Mart 2015 Cuma
açtığım mahkemede "yd savunma ve ara karar "yazıyor.mahkeme açan arkadaşlar bundan sonraki aşama ne oluyor.ne kadar sürede açıklanıyor. Bilgisi olanlar cevap yazarsa sevinrim.
Misafir 19 Mart 2015 Perşembe
KPSS olmadan atama yapmazlar
üç pınarlar 19 Mart 2015 Perşembe
Arkadaşlar bi haber yokmu? görüşme ne oldu acaba lütfen birileri yazsın .
misafir 18 Mart 2015 Çarşamba
Arkadaşlar meb ile görüşme planlıyordunuz ne oldu gerçekleştirebildiniz mi
MİSAFİR 12 Mart 2015 Perşembe
arkadaşlar o bakan mı bu bakanmı bırakıp birlik hareket edelim.inanın bu son şnsımız. seçim arefesinde kendimizi ifade ettik ettik yoksa oturup özellerin kahrını çekeriz. DAHA ÖNCEDEN VERİLMİŞ BİR HAKKIMIZ VARDI. 40 YAŞTA KALKTIYSA HAKKIMIZIN ONURUMUZUN BİZE İADE EDİLMESİNİ TALEP EDECEĞİZ
süreyya 12 Mart 2015 Perşembe
Metin BOSTANCI (Milli Eğitim Bakanı) + Prof.Dr .Engin ATAÇ ( And Ünv Rektörü) Arkadaşlar Elimdeki protokoldeki isimleri yazdım ama Avni AKYOL nerede yazıyor göremedim. Sanırım sizin protokolünüz farklı...2000-2002 dönemi
Misafir 11 Mart 2015 Çarşamba
doğru bakan metin bostancı idi
Misafir 11 Mart 2015 Çarşamba
adam bülent ecevitti yanıltmayın insanlları avni akyol değil amaç ne anlamaıdım
YASEMİN 11 Mart 2015 Çarşamba
o dönemin milli eğitim bakanı AVNİ AKYOL DU arkadaşlar adam öldü
süreyya 11 Mart 2015 Çarşamba
Hocam hergün Özel Kaleme e posta atıyorum randevu için. Siz de lütfen şu adrese e posta atarsanız memnun oluruz... okm@meb.gov.tr
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

La Liga ekiplerinden Villareal, bir Türk oyuncuyu kadrosuna kattı. ...
Dehşete düşüren bir olay..
İstanbul Çağlayan Adliyesi'nde yaşanan rehine krizinin ardından düzenlenen ...
Aşağıda açıkladığımız üzere: Derneğimiz ilgili kamu otoritesinin denetimi ...
Öğrencisiyle ilişkiye girmekle suçlandı..
Savcının rehin alındığı fotoğraflar Halkın Sesi Tv'nin Facebook hesabından ...
İstanbul Adliyesi’nde yaklaşık 8 saat süren rehine krizi polisin yaptığı ...
Altuğ, “Çok merak ettiniz açıklayayım, evet eller benim ellerim, kendimi ...
Çağlayan'da savcıyı rehin alan DHKP-C militanlarının propaganda amaçlı ...
Dehşete düşüren olayı kameraya aldılar
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.