İlk defa öğretmen olarak atanacak adayların 40 yaşından gün almamış olması gerekiyor Sözleşmeli ve kadrolu öğretmenlerin atanması için de pedagojik formasyon dersi almaları şart.
15 Eylül 2007 Cumartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
Melahat 19 Şubat 2014 Çarşamba
Ayşe hanım bana avukatınızın numarasını verirmisiniz. bende dava açıcam teşekkür ederim
aysel 19 Şubat 2014 Çarşamba
arkadaşlar merhaba ben de 40 yaş mağduruyum 11 yıldan beri okul öncesi ücretli çalışıyorum 2009 2010 yıllarında sınava sağlık nedenlerinden giremedim şimdi de yüksek puan alamıyorum mağlum kafada almıyor artık ben de dava açabilirmiyim avukatın tel numarasını verirmisiniz.
nur 19 Şubat 2014 Çarşamba
ayşe hocam davanız kaç ay sürdü
aydan 18 Şubat 2014 Salı
ayşe hocam beni arayabilirmisiniz.05058129703
ayşe 18 Şubat 2014 Salı
Ayşe hocam hayırlı olsun ben 2013 yılında 43 puan aldım protokol davası açtım 1 yıl sürer dendi onu bekliyorum bende sizin gibi bir yol zlesem atanabilirmiyim bilgi verirseniz çok sevinirim hayırlı günler
ayşe 17 Şubat 2014 Pazartesi
arkadaşlar bende 40 yaş magduruydum 2013 agustos atamasında mahir beye davamı açtırdım ve yürütmeyi durdurma aldım şuan okuldayım görevime başladım.davanızı açın puanınız tutmasada sayfanızın açılması içinde açtırıyorsunuz bir arkadaşımızda bu şekilde oldu.avukatta çok önemli
süreyya 23 Şubat 2014 Pazar
Hocam hayırlı olsun sizin adınıza çok sevindim. Yürütmeyi durdurma kararı almışsınız ve atanmışsınız ne güzel,puanınız atamaya yetiyormuydu,yoksa sayfa açılınca atanılıyor mu ? ben merak ettim öyle yazmışsınız ,cevaplarsanız veya 0 505 355 67 47 mesaj atarsanız sevinirim.
songül 21 Şubat 2014 Cuma
ayşe hocam bende dava açtım puanım 2009 da tutuyordu mümkünse nasıl bir yol izlediniz aydınlatabilirmisiniz
Misafir 20 Şubat 2014 Perşembe
davanız kaç ay sürdü
ayse 15 Şubat 2014 Cumartesi
aydan hocam iyi akşamlar benim bilgisauyarımda msn programı yok msn den konuşamıyorum iyi akşamlar allah yardımcımız olsun
aydan 15 Şubat 2014 Cumartesi
evet yaptım.nurcan_a03@hotmail.com.msn de görüşelim.akşam 8.00 da
ayşe 15 Şubat 2014 Cumartesi
ayten hocam günaydın nasılsınız sağlıınız sıhatınız yerindedir inşallah mersin de protokol davası açan arkadaşlardan haber alıyomusunuz ben haber bekliyorum iyi günler
ayşe 14 Şubat 2014 Cuma
aydan hocam merhaba siz tel numaranızı yazın ben sizi ararım ıyı akşamlar sizin branşınız okul öncesimi usta öğretici olarak görev yaptınız mı
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

Küçük yaştaki öğrencilerini baştan çıkartıp ilişkiye girmekle suçlanan ...
Buna karşı tüm kurumlarda, başta TSK olmak üzere temizlik yapılması ve tüm ...
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan partisinin grup toplantısında önemli ...
Bilimadamlarını heyacanlandıran ışık kısa süre ortaya çıkıp sonra ...
Aşağıda okuyacağınız gibi; nüfus cüzdanlarında “Müslüman” yazıp da, ...
Gaffur, Türk... Erzurumlular Erzurumlu diyor, Erzincanlılar Erzincanlı, ...
Seda Sayan geçtiğimiz günlerde RTÜK'e gitti. Kanal D'yle olan anlaşması ...
Kadınlar arasında bir garip akım başladı
Başbakan Tayyip Erdoğan'ın bugünkü grup toplantısında yaptığı konuşmanın ...
Namibya'daki vahşi yaşam parkında inanılmaz bir olay yaşandı
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.