İlk defa öğretmen olarak atanacak adayların 40 yaşından gün almamış olması gerekiyor Sözleşmeli ve kadrolu öğretmenlerin atanması için de pedagojik formasyon dersi almaları şart.
15 Eylül 2007 Cumartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
yeni 11 Temmuz 2015 Cumartesi
arkadaşlar gerçek 40 yaş mağdurları sitesi adıyla grup oluşturduk tüm 40 yaşla ilgili gelişmeler 2009 dan bu yana mücadelesini sürdüren arkadaşlar tarafından kuruldu siteye bekleriz Tüm yeni haber paylaşımları, merak ettiğiniz konular sitede yer bulacaktır. bekliyoruz
acil 10 Temmuz 2015 Cuma
15 ağustos 2015 de toplu sözleşme var bence bizleride gündeme almaları gerek bunun için sendikaları arayın
sibel 08 Temmuz 2015 Çarşamba
Devlette 5 yıl çalışma şartını duyan hocam lütfen ayrıntılı bilgi yazarsanız sevinirim.
okul öncesi 07 Temmuz 2015 Salı
ret alan var mı başka arkadaşlar şimdi ne yapacagız oturup ders çalışacagız 6 yıllık mücadelemiz son buldu bizlere ret
Misafir 05 Temmuz 2015 Pazar
ben 8 yıl yaptım kaynagını söyla araştırayım ortaya yalan bir haber atıp insanları germe
misafir 05 Temmuz 2015 Pazar
arkadaşlar bir habere göre devlette 5 yıl okulöncesi öğretmenliği yapanları devlet alacakmış söylenti bu yöndeymiş
mersin 05 Temmuz 2015 Pazar
tam 14 yıldır 40 yaş şartı için uğraştım ama bu son durum beni bir hayli üzdü bir daha uğraşmam artık 2009 yılında açıp ret alanlar niçin son iddk kaybetti dosya danıştayda oradanda kaybetti nasıl oluyor ben anlamadım
mersin 05 Temmuz 2015 Pazar
arkadaşlardanıştay da davasını atama döneminde açmayanlar yani kpss 2009 da yeterli olup davasını 2013 de açanlar kaybetmiş mersinde bu durumda olanlar varmı sendikalara gidin arkadaşlar lütfen iddk dan ret alanlarda davaları onanmış onlarda ret yani bu işin 2013 kpss yeterli olup yada 2014 yeterli kpss olanlar kazanmış kendilerini saklıyorlar
nur 28 Haziran 2015 Pazar
ne kazanması hocam ben bilmiyorum ne ret ne onaması anlamdım.sadece sitede bir yazı gördüm sonra kaldırılmış yanlış haber diye ret onamayı siz söylüyorsunuz ben öyle bir şey demedim
misafir 26 Haziran 2015 Cuma
nur hanim okisinin idareden kazandigini nerdenbiliyorsun idareden ret onamami aliniyor
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

Suriye'de YPG kisvesi altında IŞİD ile asvaşan PKK'lılar çok büyük bir ...
ABD ve terör örgütü PYD arasındaki silah alışverişi ortaya çıktı, ortalık ...
Diyarbakır'ın Sur ilçesinde güvenlik güçlerince PKK'lı keskin nişancı ...
İnsanlar sahile koştu
Valilikten yapılan açıklamada, Cizre'de PKK mensuplarına yönelik olarak ...
Kaçak avcılar erkek aslanı ölüme terk etti
Dünyanın en tehlikeli karnavalı bu ülkede yapılıyor..
Bursa 7. Ağır Ceza Mahkemesinde görülen davada tutuklu sanık Hasan Küp, ...
Terör örgütü, güvenlik güçlerimize ABD’nin verdiği silahlarla saldırıyor. ...
Gülen Herkul.org sitesinde yayınlanan sohbetlerinde sık sık Cumhurbaşkanı ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.