İlk defa öğretmen olarak atanacak adayların 40 yaşından gün almamış olması gerekiyor Sözleşmeli ve kadrolu öğretmenlerin atanması için de pedagojik formasyon dersi almaları şart.
15 Eylül 2007 Cumartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
Misafir 21 Mart 2015 Cumartesi
Sınavsız aldıklarını sanmıyorum hic duymadım çalışmak lazim çok zor 6 yıl oldu kitap acmayali Allah yardımcımız olsun
süreyya 21 Mart 2015 Cumartesi
Üç Pınarlar arkadaşım sizden ricam 2004 yılında sınavsız atanan bir kişi dahi olsa bulmanız ve isim bildirmeniz. O zaman bizler hemen toplu olarak dava da açabiliriz, emsal gösterip atama talebinde de bulunabiliriz. Bu haber bari doğru olsa...Bize açılan kapı olur....
süreyya 21 Mart 2015 Cumartesi
Protokolü kesinlikle kabul etmiyorlar nedeni ise MEZVUAT gereği diye bir kelimenin geçmesi. Gerekçe mevzuat da KPSS sınavına girmekmiş. "40 yaş mağduru olduk,şimdi de kaldırdınız teşekkür ederiz ama gençlerle boy ölçüşemiyoruz "dediğimde "çalışmaktan başka çareniz yok" dedi. Şimdi: madem protokolü böyle kabul etmiyorlarsa bir arkadaş "2004 mezunlarını sınavsız aldılar" diyen arkadaş isim ve yer bildiriminde bulunursa biz de toplu olarak onları emsal gösterip atama isteyebiliriz.
Süreyya 21 Mart 2015 Cumartesi
Sitedeki tüm arkadaşlara çok kızdığım için bir açıklama yazısı yazmayı düşünmüyordum çünkü ben ve 1-2 arkadaş kendimizi parçalarken "Ankara'ya gidelim,sesimizi duyuralım,e-mail atalım,tele edelim, dilekçe yazalım" site kapı-duvar kimseden ses çıkmıyordu,kendim yazıp kendim okuyordum :( ama bakıyordum şu sıralarda herkeste bir telaş ,hak arama çabaları debreşti... Konuşa konuşa ,uğraşa uğraşa Ankara'ya 5 kişi gittik ve gerekli-gereksiz tüm mercilere bir günde ulaşmaya çalıştık. Protokolü kesinlik
misafir 20 Mart 2015 Cuma
2004mezunlarının sınavsız alınması doğru değil bende 2006 mezunuyum ama 2004 mezunu arkadaşlarım var onlar sınavla atandılar hatta protokol davası açtılar yani açtık ret geldiprtokol sanki zaman aşımına uğradı .nekadar yazık
misafir 20 Mart 2015 Cuma
dershane öğretmenleri alınacak bizlerin emekleri ziyanmı olacak 14 senedir mebde çalışıyorum yaşa takıldık şimdide kpss bizide inşallah alcaklar almazlarsa dava hakkı doğuyor lütfen herkes mayil atsınmebe birsefere mahsus olabilirmiş sendikalaröyle söylüyor.
Misafir 20 Mart 2015 Cuma
ya senden yada meb savunma istemiş ama hep meb den istiyor ondan sonra 3 ay içinde ya yd alıyorsunuz yada ret bundan sonrada esasdan davanız sonuçlanıyor
üç pınarlar 20 Mart 2015 Cuma
protokol üç yılığına imzalanmış 2004 mezunlarının sınavsız alındığını duydum yani ilk mezunları ya protokole göre 2005 -2006 mezunları neden alınmadı ne olacak halimiz kim duyacak sesimizi bu zamandan sonra nasıl kpss çalışılır neden yapılan sözleşme yerine getirilmiyor.
misafir 20 Mart 2015 Cuma
'Arkadaslar 147 yi sizde arayin kayit altina aliyorlar kayit numara veriyorlar 3 gun sonra o numaradan cevap veriyorlar ben sendikalarida aradim lutfen birlik olalim dershane ogretmnleri ile bizidee almalari icin onlardan kpss istemiycekler bu haksizlik sendikalar virluk olun sesinizi duyurun bir kereye mahsus sizide alsinlar diyorlar Herkes satlarini soyleyerek 147yiarasin bu son sansimiz surekli mayilde atalim olursaboyleolur cunku protokolu kabul etmiyorlar zaten dershaneogremenlerinialmaklbz
misafir 20 Mart 2015 Cuma
Arkadaslar mebde 147 nolu telefonu arayip maruzattelefonumuldirin ben aradim dersanecilerle birliktebizleride almalarini birkereye mahsus kiirk yas mdurlarini almalair bizde meb bunyesinde calistigimiifde
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

Cemaatin CHP ile birlikte seçim çalışması yürüttüğü ilk kez bu kadar açık ...
13 yaşındaki küçük kız annesine bir ikizi kadar benziyor..
Kimseden yardım gelmeyince kendi silahlarını kendileri yaptı..
Bengal kaplanının karizması fena çizildi
Kuzey Kore'nin diktatörü Kim Jong Un, denetimlerini sürdürüyor..
Güvercin yakalayan tilki bakın nasıl da kendinden geçiyor.
Bitkisel ilaçların yan etkileri hakkında somut bir örnek..
42' Emre'nin muhteşem vuruşunu kaleci Volkan Babacan son anda kurtarıyor. ...
Hamile olan Cabau'nun son halini gören Hakan Balta'nın eşi Derya Balta da ...
Konsensus, GENAR ve A&G kamuoyu araştırma şirketlerinin temsilcileri ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.