İlk defa öğretmen olarak atanacak adayların 40 yaşından gün almamış olması gerekiyor Sözleşmeli ve kadrolu öğretmenlerin atanması için de pedagojik formasyon dersi almaları şart.
15 Eylül 2007 Cumartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
nur 19 Haziran 2015 Cuma
bence balaon haber danıştaydan kazansalar şimdiye duyulurdu idareden kazanılmış biri yazmış 40 yaş sitesine
nur 18 Haziran 2015 Perşembe
kazanan olmuş diyorlar 40 yaş sitesinde birisi paylaşmış sonra kaldırılmış
Misafir 15 Haziran 2015 Pazartesi
Ne soylentisi var lutfen soyleyin.
nur 15 Haziran 2015 Pazartesi
danıştay davasından haber varmı ortalıkta söylentiler var lütfen arkadaşlar yorum yapın niçin saklanıyorsunuz
misafir 06 Mayıs 2015 Çarşamba
henüz gelmedi
Misafir 12 Nisan 2015 Pazar
Okul öncesine alan sınavı geldi mi
40 yaş mağduru 03 Nisan 2015 Cuma
yetişmiş tecrübeli öğretmenler olarak kadroya geçirilmemiz.Dershaneler kapatılınca 6 yıl çalışan öğretmenlerin kadrolu olarak atanacakları söyleniyor.Bizim de bu kapsama alınmamızı istiyorum.Gereğini bilgilerinize arz ederim
40 yaş mağduru 03 Nisan 2015 Cuma
Okul Öncesi Öğretmenliği lisans mezunuyum.Branşımızda 2009 yılı Eylül ayında yapılan 10 bin öğretmen alımına puanım yeterli olduğu halde 40 yaş sınırı nedeniyle başvuramadım.40 yaştan önce kadrosuz usta öğretici ve ücretli öğretmen olarak 12 yıl MEB na bağlı okullarda çalıştım.Şimdi 40 yaş sınırı kalktı ama çok yüksek puan almamız gerekiyor.Ben ve benim gibi yaştan mağdur olan arkadaşlarımız adına talebim bir defaya mahsus olarak 40 yaştan önceki çalıştığımız yılların gözönüne alınması ve yeti
40 yaş mağduru 03 Nisan 2015 Cuma
40 Yaştan önce kadrosuz usta öğretici ve ücretli öğretmen olarak çalışıp 2009' daki 10 bin atamada yaştan tercih yapamayan arkadaşlar, BİMER'e durumumuzu anlatan dilekçeler yazın; atanmamızı talep edin.Belki seçim öncesi olumlu bir gelişme olur. Ne kadar yazı giderse o kadar dikkat çekeriz.Ben yazdığım dilekçenin örneğini paylaşıyorum.Siz de kendinize göre uyarlayın.....
misafir 02 Nisan 2015 Perşembe
Arkadaş Usta öğreticilerin karar düzeltmede olan davaları red edildi İddk tarafından tabiki kesin bilgi uyap sistemine düştü
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

Amerika Birleşik Devletleri’nde bir yerel kanalın muhabir ve kameramanı, ...
Yapım aşamasındaki bina aniden çöktü. İşte binanın çöküş anı görüntüleri.
ABD’de çekilen bu görüntüler kreşe bırakılan çocukların ne gibi kötü ...
Avusturya’da bir kamyon kasasının içinde göç ettikleri düşünülen yaklaşık ...
5 kişi yolda dururken, birden yol çöküyor ve insanları yutuyor. İşte ...
Hakkari'nin Yüksekova ilçesinde, güvenlik güçlerinin bölücü terör örgütü ...
Büyük İstanbul Otogarı yönetim binasında eski yönetim kurulu üyeleriyle ...
Şırnak’ın Silopi ilçesinde polis aracının geçişi sırasında, PKK'lılar ...
PKK'lılar tarafından Cizre Garnizon Komutanlığı'na yapılan eş zamanlı ...
Genelkurmay Başkanlığı, Şırnak'ta 4 teröristin ölü ele geçirildiğini ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.