İlk defa öğretmen olarak atanacak adayların 40 yaşından gün almamış olması gerekiyor Sözleşmeli ve kadrolu öğretmenlerin atanması için de pedagojik formasyon dersi almaları şart.
15 Eylül 2007 Cumartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
gül 25 Haziran 2014 Çarşamba
arkadasım 1yıl once atanıpta temyiz kararaına red gelen arkadaşlar kendilerine gelen yazıyı lutfen burada paylaşsın bızde ona gore avukatlarla işbirliği yapalım yoksa ben ınanmıyorum boyle bıseye herkez bır eksık bır fazla bısey soyluyor konu sacma sapan oldu yardımcı olursanız sevinirim
MAĞDUR 25 Haziran 2014 Çarşamba
Ayten hocam kararın iptali usta öğreticiler içinde mi geçerli Allah rızası için yazarmısın
aytenbarış 06 Temmuz 2014 Pazar
evet moralim çok bozuk yeter artık dayanamıyorum bu ne yaaa
misafir 24 Haziran 2014 Salı
benim anlamadığım şu şimdi 2013 yılında mahkeme kararıyla atanmış ve mahkemeyi kazanmış kişileri iştenmi çıkarıyorlar
misafir 23 Haziran 2014 Pazartesi
olay nedir arkadaşlar bu protol davasına göremi kazananlar yoksa başka puanı yetip kazananlarmı
Süreyya 24 Haziran 2014 Salı
Protokol davasını kazanan var mı ki hocam ?
ayten barış 23 Haziran 2014 Pazartesi
arkadaşlar dava açıp kazanan arkadaşlar bana ulaşsın face de tc ayten uslu yarın bütüngün haber bekleyeceğim
Süreyya 24 Haziran 2014 Salı
Hocam TC Ayten Sağol Uslu olan mı sizin adresiniz
aytenbarış 23 Haziran 2014 Pazartesi
davayı kazanan bütün arkadaşlar avukatlarıyla itibata geçsin
a yten barış 23 Haziran 2014 Pazartesi
malesef duyduklarınız doğru kazananların hepsine geliyor atanamayan arkadaşlara da temmiz kararı geliyor
Misafir 23 Haziran 2014 Pazartesi
Yüksek hakem kurulu danıştayın almış olduğu 40 yaştan önce ücretli öğretmenlik yapanlar ilk işe başlama tarihi itibari ile atamaları yapılabiliri iptal ettirmiş duyan varmı haber gerçekten doğrumu kadroya geçenlerden 5-6 kişiye yazı ulaşmış ve ücretli öğretmenliğe geri dönülecek çünkü kararlarınız iptal edildi denmiş... Bu nasıl bir adalet anlamadım ben yaaa....
Süreyya 24 Haziran 2014 Salı
Eğer yazdıklarınız doğru ise hepimiz için çok üzücü olacak...Kimden duydunuz,yazının içeriği nedir hocam,açıklar mısınız ?
aytenbarış 22 Haziran 2014 Pazar
arkadaşlar 2013 yılında dava ile atanan arkadaşlarımızı meb temmize göndermiş ve danıştay üst kurulu meb i haklı bulmuş bu karar gelen arkadaşlar 15 gün içerisinde itiraz edeceklermiş Allah yardımcıları olsun inşallah itirazları kabul edilip haklarını kaybetmezler
Misafir 20 Haziran 2014 Cuma
evet 2009 zaten 2009 da dava açıldı emsal gösterildiğiğ iiçin 2009
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

Dev yılan neye uğradığını şaşırdı
Ankara'da da evi olduğu iddia edilen Gülerce,"Vallahi de, billahi de, ...
Bütün kasaba elinde kürekle sahile koşturdu
Tek ‘R’ ile yazılan bu kelime iki ‘R’ ile yazıldığı zaman, “Hak ettiği ...
Seul’de düzenlenen Miss Asya Pasific’in birincisi May Myat Noe tacıyla ...
Bu iddiaları doğrulayacak bir çıkış da Fetullah Gülen’in eski sağ kolu ...
Ayrıca kızların annesi Jeanna da kızlarının Ben’le olmasından çok memnun, ...
Ülkesiyle ilgili çıkan haberleri sinirlendi
1216 kurultay delegesi bulunan CHP'de adaylık içinse 121 imza yeterli ...
Sancaktepe'de bir baba, 38 ve 43 yaşlarındaki 2 oğlunu pompalı tüfekle ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.