İlk defa öğretmen olarak atanacak adayların 40 yaşından gün almamış olması gerekiyor Sözleşmeli ve kadrolu öğretmenlerin atanması için de pedagojik formasyon dersi almaları şart.
15 Eylül 2007 Cumartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
Misafir 05 Ağustos 2014 Salı
arkadaşlar mebpersonelde bizimle ilgili haber çıkmış okuyun ve bol yorum yapın gündemde kalalım
yasemin 25 Temmuz 2014 Cuma
lazanılan davalar kaybetme ihtimali varmıdır.
misafir40yas 15 Temmuz 2014 Salı
Arkadaşlar, henüz üye olmayanları 40 yas davalarıni konuşup yorumladigimiz paylastigimiz 40yas magdurlari sitemize uyelige bekliyoruz. Sorunumuzun cozumu icin birseyler yapabilecek olanlar yine bizleriz. Bunun için de birlik olmalıyız. 40yas mağduru bütün hocalarimizi bekliyoruz...
Misafir 10 Temmuz 2014 Perşembe
faceede
Misafir 09 Temmuz 2014 Çarşamba
Arkadaşlar kps iptal olma durumu olabilirmiş bahsettiğiniz siteyi tam anlayamadım.
Misafir 06 Temmuz 2014 Pazar
daha iyiyeni bir site kuruldu ayni adla
lale 06 Temmuz 2014 Pazar
ayten hocam ne demek istediniz anlayamadım bizden kim ne istenmiş olabilir anlayamadım.mağdurlarla ilgili facebook sayfası neden kapatıldı
aytenbarış 07 Temmuz 2014 Pazartesi
neden kapandığını ünyedeki çiğdem hanıma sorun artı kim bizden ne istemiş yine kendisine sorun
aytenbarış 06 Temmuz 2014 Pazar
arkadaşlar çok üzgünüm böyle birşey olamaz bizden ne isteniyor bu mübarek günde moral bozmak ne diye Allah belalarını versin
mağdur 05 Temmuz 2014 Cumartesi
danıştayda dava açıp ataması yapılan arkadaşlar görevden alınmışlar.allah onlara bir yol göstersin dualarımız onlarla bu yaşananlar yeni atananlarında başına gelecek tez zamanda toplanıp birşeyler yapmalıyız hep birlikte daha önce 40 yaş mağduru öğretmenler sitesinde toplanıyorduk ama çiğdem hanım sağolsun uygunsuz zamanda orayı kappattı aynı başlık altında başka arkadaşımız açmış.orada toplanalım arkadaşlar nasıl bu işin içinden çıkabiliriz herkez fikrini yeni grubayazsın beklemekle olmayacak
Misafir 03 Temmuz 2014 Perşembe
face bookta yayınlanan iptal kararı 2012 tarihli mağdur hocalarımın çoğu 2013 te atandı eğitimsen avukatı reyhan gürlekin ataması iptal edilmedi diyor vallahi ben bu işin içinden çıkamadım kimlerin iptal edildiği kimlerin edilmediği belli değilAllah sonumuzu hayır etsin bizlere çok yazık oluyor
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

Kadın öğretmen sırılsıklam aşık oldu
Korkunç kazada 4 üniversiteli kız hayatlarını kaybetti
Korkunç bir cinayete kurban giden 14 yaşındaki kızın cesedini kanalın ...
AYDIN'da okula gitmeyen kız çocuğu 15 yaşındaki Ö.B.'nin bir arkadaşına, 3 ...
Olayı öğrenen ilk karısı bayılıp hastaneye kaldırıldı
Çünkü artık gizli kameralı sütyenler var..
Bayhan, eski Danıştay Başkanı Mustafa Birden döneminde de genel ...
Sezen Aksu, Harbiye Açıkhava Tiyatrosu’ndaki konserindeki sözlerinden ...
Adnan Oktar, eski dönemlere ait moda olan kıyafetlerle ekrana çıkan ...
Söylentilere göre Kim Jong-un, özellikle son aylarda yürüyemeyecek kadar ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.