İlk defa öğretmen olarak atanacak adayların 40 yaşından gün almamış olması gerekiyor Sözleşmeli ve kadrolu öğretmenlerin atanması için de pedagojik formasyon dersi almaları şart.
15 Eylül 2007 Cumartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
SEMİHA 28 Mart 2015 Cumartesi
İlknur öğretmenim google a (dersane öğretmenleri) yazarsanız birçok sitede bu konudaki haberleri bulabilirsiniz.
SEMİHA 27 Mart 2015 Cuma
EK MADDE 1- Bu maddenin yayımı tarihi itibarıyla, ilgili mevzuat uyarınca faaliyet gösteren dershaneler ile öğrenci etüt eğitim merkezleri iş yerlerinde eğitim personeli olarak çalışmakta olan ve herhangi bir sosyal güvenlik kurumundan emeklilik, yaşlılık veya malullük aylığı almaya hak kazanmamış olanlardan, bu iş yerleri üzerinden sigorta primi ödenmiş çalışma süresi 1/7/2015 çalışma süresi 1/1/2014 tarihi itibarıyla en az altı yıl olup 14/7/1965 tarihli ve 657 sayılı Devlet Memurları Kanununu
ilknur izmirli 27 Mart 2015 Cuma
Dershane öğretmenlerinin 6 yıl çalışmış olanlarının sınavsız kadroya geçirme imkanı kesin bilgi midir semiha arkadaşım. Bu haber nerde çıktı , yazar mısın. lütfen.
SEMİHA 24 Mart 2015 Salı
Arkadaşlar ben BİMER e yazdım. "Dershane öğretmenlerine tanıdıkları 6 yıl çalışmış olanları sınavsız kadroya geçirme" imkanını bir defaya mahsus 40 yaş üstü adaylara da tanımaları konusunda Bizlerin her hafta 30 ar saat derse girdiğimizi, yeterince tecrübeli olduğumuz, KPSSiçin hazırlanacak kadar çok uzun yıllarımız olmadığı, bu tecrübemizden faydalanarak kaliteyi artırabileceklerini vb. sizler de yazarsanız belki dikkat çekmeyi başarabiliriz. Ne olur ihmal etmeyelim kaybedecek neyimiz var ki...
Misafir 22 Mart 2015 Pazar
arkadaşlar protokol bizim hakkımız ama bin pişmanım dava açmadıgım için zamanında sadece hukuk bilgim yoktu
Misafir 22 Mart 2015 Pazar
sınavsız da almasınlar zaten..bilgi yok,genel kültür yok ,öyle öğretmen olunur mu?
üç pınarlar 22 Mart 2015 Pazar
Süreyya hocam araştırdım ben yanlış anlamışım kusura bakmayın zaten yazımda da duyduğumu söyledim çok üzüldüm keşke olsaymış bende 2005 mezunuyum yani o dönemleri kapsıyorum ki ona istinaden okudum ama bu işin arkasını bırakmak istemiyorum mağdur edildik hakkımızı geri istiyorum.
Misafir 21 Mart 2015 Cumartesi
Sınavsız aldıklarını sanmıyorum hic duymadım çalışmak lazim çok zor 6 yıl oldu kitap acmayali Allah yardımcımız olsun
süreyya 21 Mart 2015 Cumartesi
Üç Pınarlar arkadaşım sizden ricam 2004 yılında sınavsız atanan bir kişi dahi olsa bulmanız ve isim bildirmeniz. O zaman bizler hemen toplu olarak dava da açabiliriz, emsal gösterip atama talebinde de bulunabiliriz. Bu haber bari doğru olsa...Bize açılan kapı olur....
süreyya 21 Mart 2015 Cumartesi
Protokolü kesinlikle kabul etmiyorlar nedeni ise MEZVUAT gereği diye bir kelimenin geçmesi. Gerekçe mevzuat da KPSS sınavına girmekmiş. "40 yaş mağduru olduk,şimdi de kaldırdınız teşekkür ederiz ama gençlerle boy ölçüşemiyoruz "dediğimde "çalışmaktan başka çareniz yok" dedi. Şimdi: madem protokolü böyle kabul etmiyorlarsa bir arkadaş "2004 mezunlarını sınavsız aldılar" diyen arkadaş isim ve yer bildiriminde bulunursa biz de toplu olarak onları emsal gösterip atama isteyebiliriz.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Çok Okunanlar

Adam neye uğradığını şaşırdı
Instagram'da en çok beğenilen fotoğrafı biliyor musunuz?
Gelen talimat üzerine 53 sayfalık kapsamlı bir rapor hazırlayan Emniyet'in ...
Fethullah Gülen'in en yakını, örgütün CIA ve FBI tarafından eğitildiğini ...
Sahibini kandıran köpeğin kameraya yansıyan görüntüleri gülmekten kırdı.
MHP Lideri Devlet Bahçeli'nin TBMM Başkanı seçimlerinde geçersiz oy ...
Seifeddine Rezgui'nin cesedinde patmaya hazır bombalar da bulunduğu ...
On altıncı çocuk da yolda..
Bu garip şey deniz canlısı..
Ünlü şarkıcı Rihanna ve Dünya şampiyonu boksör Floyd Mayweather ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.