Eski Genel Kurmay Başkanı Hilmi Özkök konuştu:'' 12 Eylül müdahalesinden önce komutanıma gittim. Ayrılıyorum dedim…”
11 Mayıs 2012 Cuma


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
Misafir 11 Mayıs 2012 Cuma
Binbaşılık olmadan ayrılamazdı, kaldiki o tarihte windows, internet google ne geziyordu, herhalde commedor meraklısıymış.
Misafir 11 Mayıs 2012 Cuma
Bizde yuttuk,illaki darbe olsun diye direten siyasi iktidarın kendisi idi bile bile ladesti bizi komünist ulusalcılar ile milliyetçi ülkücülerden kurtarın diye yalvarıyorlardı sonunda darbe oldu milli görüşçüler derbeyi fırsata dönüştürdü. Sen nasıl komutansınnki bundan haberin olmayacak.Delili sağdan soldan asılan işkence gören gençlikti, bugünkü ver kurtulcu ruhsuz vatansız bölücü kindar gençlik değildi!.
mert 11 Mayıs 2012 Cuma
işte aslan paşa hilmi özkök bu vatan sana minnetdardır paşam.
1

Çok Okunanlar

Geceleri barlarda şarkıcılık yapan Neval Msaad'ın yüklü bir para karşılığı ...
Örgütün en üst ve kozmik yapılanması Başyüceler Şûrası adını taşıyor. ...
Korkunç cinayet ünlü tatil beldesi Bali'de yaşandı
Türkeş ile EDAM ve Avrupa Reform Merkezi (CER) tarafından her sene ...
İsrail, dünyada en çok tarihi yazılı belge ve kitabın toplandığı ülkelerin ...
Fethullah Gülen'in "Dinin Afeti Üç Zümre" başlıklı yeni sohbeti ...
NASA'nın çektiği görüntülerde şok bir ayrıntı dikkat çekti
26 yaşındaki seri katilin 39 kişi öldürdüğü kesinleşti..
"Paralel Yapı 10 yıldır Anayasa Mahkemesi'nde kadrolaşıyor, Anayasa ...
Beyaz TV’de yayınlanan “Ortak Akıl” programında Gülen hareketine çağrıda ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.