Eski Genel Kurmay Başkanı Hilmi Özkök konuştu:'' 12 Eylül müdahalesinden önce komutanıma gittim. Ayrılıyorum dedim…”
11 Mayıs 2012 Cuma


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
Misafir 11 Mayıs 2012 Cuma
Binbaşılık olmadan ayrılamazdı, kaldiki o tarihte windows, internet google ne geziyordu, herhalde commedor meraklısıymış.
Misafir 11 Mayıs 2012 Cuma
Bizde yuttuk,illaki darbe olsun diye direten siyasi iktidarın kendisi idi bile bile ladesti bizi komünist ulusalcılar ile milliyetçi ülkücülerden kurtarın diye yalvarıyorlardı sonunda darbe oldu milli görüşçüler derbeyi fırsata dönüştürdü. Sen nasıl komutansınnki bundan haberin olmayacak.Delili sağdan soldan asılan işkence gören gençlikti, bugünkü ver kurtulcu ruhsuz vatansız bölücü kindar gençlik değildi!.
mert 11 Mayıs 2012 Cuma
işte aslan paşa hilmi özkök bu vatan sana minnetdardır paşam.
1

Çok Okunanlar

Başka çarem kalmadığını anlayınca kendimi camdan aşağıya attım. Travma ...
O gerçek bir karadul çıktı
''Yarın Bank Asya'yı değil Kerry'nin IŞİD petrolü Türkiye'den gidiyor ...
Kaçmaz, hem Orhan M.’nin teklifine hem de evine gelen kadın akrabalarına ...
Ayakkabı tasarımcısı Christian Louboutin ile röportaj yapan Arman bugünkü ...
Sabaha karşı idam edilen kadının son sözleri ilginç oldu
İsviçre’de Lenzburg FC futbol takımının kadın masörü futbolculardan ...
Dün de akşam üzeri İsmet Ö. bakkal dükkanına gidip ekmek alıp tekrar eve ...
Ancak zirvede, tampon bölge için "Birleşmiş Milletler kararının ...
Adam domuzu vurdu ama kendi de yere yuvarlandı
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.