Eski Genel Kurmay Başkanı Hilmi Özkök konuştu:'' 12 Eylül müdahalesinden önce komutanıma gittim. Ayrılıyorum dedim…”
11 Mayıs 2012 Cuma


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
Misafir 11 Mayıs 2012 Cuma
Binbaşılık olmadan ayrılamazdı, kaldiki o tarihte windows, internet google ne geziyordu, herhalde commedor meraklısıymış.
Misafir 11 Mayıs 2012 Cuma
Bizde yuttuk,illaki darbe olsun diye direten siyasi iktidarın kendisi idi bile bile ladesti bizi komünist ulusalcılar ile milliyetçi ülkücülerden kurtarın diye yalvarıyorlardı sonunda darbe oldu milli görüşçüler derbeyi fırsata dönüştürdü. Sen nasıl komutansınnki bundan haberin olmayacak.Delili sağdan soldan asılan işkence gören gençlikti, bugünkü ver kurtulcu ruhsuz vatansız bölücü kindar gençlik değildi!.
mert 11 Mayıs 2012 Cuma
işte aslan paşa hilmi özkök bu vatan sana minnetdardır paşam.
1

Çok Okunanlar

Yemen'de Şii Husilerin ülke yönetimini ele geçirmesi, bütün bölgeyi ...
CNN Türk televizyonunda katıldığı programda konuşan AK Parti Genel Başkan ...
Programın konuklarından gazeteci-yazar Latif Erdoğan, milletvekili aday ...
İngiltere'de geleneksel olarak yapılan at yarışlarında utandıran ...
Bu adam resmen kafayı yemiş olmalı..
Yüksek mahkeme, cinayet suçlamasından akladığı ABD'li öğrenci Knox'un, ...
CHP'de 29 Mart Pazar günü milletvekili aday listelerini belirlemek için ...
Kurul, 7 Haziran genel seçimleri için milletvekili adaylarını ...
Çinli kung fu ustası Zhao Rui izleyenleri şoke eden inanılmaz bir ...
Bine yakın süper lüks otomobilin bulunduğu gemi yan yattı..
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.