Eski Genel Kurmay Başkanı Hilmi Özkök konuştu:'' 12 Eylül müdahalesinden önce komutanıma gittim. Ayrılıyorum dedim…”
11 Mayıs 2012 Cuma


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
Misafir 11 Mayıs 2012 Cuma
Binbaşılık olmadan ayrılamazdı, kaldiki o tarihte windows, internet google ne geziyordu, herhalde commedor meraklısıymış.
Misafir 11 Mayıs 2012 Cuma
Bizde yuttuk,illaki darbe olsun diye direten siyasi iktidarın kendisi idi bile bile ladesti bizi komünist ulusalcılar ile milliyetçi ülkücülerden kurtarın diye yalvarıyorlardı sonunda darbe oldu milli görüşçüler derbeyi fırsata dönüştürdü. Sen nasıl komutansınnki bundan haberin olmayacak.Delili sağdan soldan asılan işkence gören gençlikti, bugünkü ver kurtulcu ruhsuz vatansız bölücü kindar gençlik değildi!.
mert 11 Mayıs 2012 Cuma
işte aslan paşa hilmi özkök bu vatan sana minnetdardır paşam.
1

Çok Okunanlar

Bu gurur Türkiye’nin, bu yatırım hepimizin! Güçlü Türkiye’nin Yeni ...
Millet ve Adalet Partisi (MİLAD) Genel Başkanı Mehmet Bozdemir, partisinin ...
Yüksek Seçim Kurulu, 7 Haziran 2015 pazar günü gerçekleşecek olan Genel ...
Manchester United'in yıldız oyuncusu Marcos Rojo'nun seks kaçamağından bu ...
En az bir yıl fiilen çalışan ve performans değerlendirmesinde başarılı ...
Suudi Arabistan’da eline AK-47 (Kalaşnikof) markalı bir tüfek verilen ...
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a Sultangazi Belediyesi Ek Hizmet ...
Göz göre göre canlarından oldular..
Şanlıurfa'da cami önünde mıntıka ihlali nedeniyle tartışan bayan ...
Dünyaca ünlü Türk doktor Mehmet Öz’ün milyonlar tarafından izlenen ‘The ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.