Eski Genel Kurmay Başkanı Hilmi Özkök konuştu:'' 12 Eylül müdahalesinden önce komutanıma gittim. Ayrılıyorum dedim…”
11 Mayıs 2012 Cuma


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
Misafir 11 Mayıs 2012 Cuma
Binbaşılık olmadan ayrılamazdı, kaldiki o tarihte windows, internet google ne geziyordu, herhalde commedor meraklısıymış.
Misafir 11 Mayıs 2012 Cuma
Bizde yuttuk,illaki darbe olsun diye direten siyasi iktidarın kendisi idi bile bile ladesti bizi komünist ulusalcılar ile milliyetçi ülkücülerden kurtarın diye yalvarıyorlardı sonunda darbe oldu milli görüşçüler derbeyi fırsata dönüştürdü. Sen nasıl komutansınnki bundan haberin olmayacak.Delili sağdan soldan asılan işkence gören gençlikti, bugünkü ver kurtulcu ruhsuz vatansız bölücü kindar gençlik değildi!.
mert 11 Mayıs 2012 Cuma
işte aslan paşa hilmi özkök bu vatan sana minnetdardır paşam.
1

Çok Okunanlar

ABD’de insanlar baştan aşağı siyah giyinmiş bu gizemli kadını konuşuyor.
Tüyler ürperten korkunç görüntüler...
Bayer Leverkusen forması giyen Hakan Çalhanoğlu, Almanya'da geçen sezonun ...
Atatürk Havalimanı’ndan havalanan Türk Hava Yolları'na (THY) ait 2 yolcu ...
Giresun’da Ç.A. adlı bir kadın, evlilik dışı dünyaya getirdiği bebeği ...
Olayı saat 03.00'de kontrole çıkan infaz koruma memurları fark ederken, ...
Hamas'ın askeri kanadı İzzeddin el-Kassam Tugayları, kara saldırıların ...
ADIYAMAN’da, akraba 2 aile arasında kız kaçırma meselesinden dolayı çıkan, ...
İstanbul Milletvekili Hakan Şükür, Başbakan ve Cumhurbaşkanı adayı Recep ...
Üç yaşındaki Roona Begum, geçen yıl Hindistan, Yeni Delhi'de beynindeki su ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.