Eski Genel Kurmay Başkanı Hilmi Özkök konuştu:'' 12 Eylül müdahalesinden önce komutanıma gittim. Ayrılıyorum dedim…”
11 Mayıs 2012 Cuma


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
Misafir 11 Mayıs 2012 Cuma
Binbaşılık olmadan ayrılamazdı, kaldiki o tarihte windows, internet google ne geziyordu, herhalde commedor meraklısıymış.
Misafir 11 Mayıs 2012 Cuma
Bizde yuttuk,illaki darbe olsun diye direten siyasi iktidarın kendisi idi bile bile ladesti bizi komünist ulusalcılar ile milliyetçi ülkücülerden kurtarın diye yalvarıyorlardı sonunda darbe oldu milli görüşçüler derbeyi fırsata dönüştürdü. Sen nasıl komutansınnki bundan haberin olmayacak.Delili sağdan soldan asılan işkence gören gençlikti, bugünkü ver kurtulcu ruhsuz vatansız bölücü kindar gençlik değildi!.
mert 11 Mayıs 2012 Cuma
işte aslan paşa hilmi özkök bu vatan sana minnetdardır paşam.
1

Çok Okunanlar

Suriye'nen Rakka şehri korku şehri gibi..
Hiperaktif 5 köpek yolda saldırdıkları genç kızı paramparça etti
Kobani’den Türkiye sınırına uzanan ve ABD’nin YPG’ye askeri yardım attığı ...
Pervane Nuriyeva’nın gözaltında alındığı olayla ilgili soruşturma devam ...
Suriye'de insani yardım kuruluşunda çalışan iki italyan kız ortadan ...
İlk sandık açıldı; Yarsuvat'a 100, Yalman'a 86 oy çıktı. Genel Kurul, ...
Kartal, "Oyuna iyi başladık, rakip ilk devre katı bir savunma yaptı. Oyunu ...
Cebbari'nin idam cezasının durdurulmasına yönelik sosyal medya ...
Saldırının duyulması üzerine çevreyi güvenlik çemberine alan polisler, ...
Ziynet Sali “Salih benim için iyi, tatlı, güzel bir arkadaş” dedi.Salih ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.