Eski Genel Kurmay Başkanı Hilmi Özkök konuştu:'' 12 Eylül müdahalesinden önce komutanıma gittim. Ayrılıyorum dedim…”
11 Mayıs 2012 Cuma


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
Misafir 11 Mayıs 2012 Cuma
Binbaşılık olmadan ayrılamazdı, kaldiki o tarihte windows, internet google ne geziyordu, herhalde commedor meraklısıymış.
Misafir 11 Mayıs 2012 Cuma
Bizde yuttuk,illaki darbe olsun diye direten siyasi iktidarın kendisi idi bile bile ladesti bizi komünist ulusalcılar ile milliyetçi ülkücülerden kurtarın diye yalvarıyorlardı sonunda darbe oldu milli görüşçüler derbeyi fırsata dönüştürdü. Sen nasıl komutansınnki bundan haberin olmayacak.Delili sağdan soldan asılan işkence gören gençlikti, bugünkü ver kurtulcu ruhsuz vatansız bölücü kindar gençlik değildi!.
mert 11 Mayıs 2012 Cuma
işte aslan paşa hilmi özkök bu vatan sana minnetdardır paşam.
1

Çok Okunanlar

Bar tuvaletinde 40 dakika boyunca kaldı, daha sonra maç izledi. Ertesi gün ...
Halk polisi bile beklemedi kendi cezasını kendi kesti. 3 genci iplerle ...
Yemek programa konuk olan showgirl canlı yayında öyle bir şey yaptı ki hem ...
Türkeş, "Kimse beni MHP'den atamaz. Haftaya basın toplantısı ile her şeyi ...
9 NEWS kanalının sunucusu Alex Berndhardt'ı canlı yayında karınca ...
Böyle bir çapkın görülmedi..
Gözü dönen kadın sınıfa daldı ve öğrencilerin gözü önünde sınıf ...
İranlı bir Devrim Muhafızı komutanının Suriye'nin Lazkiye kentinde DAEŞ ...
Çocuk evlilikleri tartışmalarının alevlendiği son günlerde dünyayı şoka ...
Diyarbakır'da resmi trafik polisi aracına yönelik düzenlenen uzun namlulu ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.