Eski Genel Kurmay Başkanı Hilmi Özkök konuştu:'' 12 Eylül müdahalesinden önce komutanıma gittim. Ayrılıyorum dedim…”
11 Mayıs 2012 Cuma


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
Misafir 11 Mayıs 2012 Cuma
Binbaşılık olmadan ayrılamazdı, kaldiki o tarihte windows, internet google ne geziyordu, herhalde commedor meraklısıymış.
Misafir 11 Mayıs 2012 Cuma
Bizde yuttuk,illaki darbe olsun diye direten siyasi iktidarın kendisi idi bile bile ladesti bizi komünist ulusalcılar ile milliyetçi ülkücülerden kurtarın diye yalvarıyorlardı sonunda darbe oldu milli görüşçüler derbeyi fırsata dönüştürdü. Sen nasıl komutansınnki bundan haberin olmayacak.Delili sağdan soldan asılan işkence gören gençlikti, bugünkü ver kurtulcu ruhsuz vatansız bölücü kindar gençlik değildi!.
mert 11 Mayıs 2012 Cuma
işte aslan paşa hilmi özkök bu vatan sana minnetdardır paşam.
1

Çok Okunanlar

Maça giden kadın hayatının en büyük kabusunu yaşadı..
Zonguldak’ta 15 yaşındaki gençle cinsel ilişkiye girdiği iddia edilen 17 ...
Adam neye uğradığını şaşırdı
Görüntülerin kısa süre içinde video paylaşım sitelerinde yayınlanmasının ...
Birisi suyun diğeri karanın efendisi..
CNNTürk'ün askeri kaynaklardan aldığı bilgiye göre, PKK tarafından ...
Instagram'da en çok beğenilen fotoğrafı biliyor musunuz?
Mısır Başsavcısı Hişam Berekat'ın konvoyuna bombalı saldırı düzenlendiği ...
Mustafa Kemal S.’nin 2 hafta önce de Antalya’da bir binaya tabancayla ateş ...
HDP ve MHP'den gelecek oylarla Meclis Başkanlığını garanti gören Baykal, ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.