Eski Genel Kurmay Başkanı Hilmi Özkök konuştu:'' 12 Eylül müdahalesinden önce komutanıma gittim. Ayrılıyorum dedim…”
11 Mayıs 2012 Cuma


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
Misafir 11 Mayıs 2012 Cuma
Binbaşılık olmadan ayrılamazdı, kaldiki o tarihte windows, internet google ne geziyordu, herhalde commedor meraklısıymış.
Misafir 11 Mayıs 2012 Cuma
Bizde yuttuk,illaki darbe olsun diye direten siyasi iktidarın kendisi idi bile bile ladesti bizi komünist ulusalcılar ile milliyetçi ülkücülerden kurtarın diye yalvarıyorlardı sonunda darbe oldu milli görüşçüler derbeyi fırsata dönüştürdü. Sen nasıl komutansınnki bundan haberin olmayacak.Delili sağdan soldan asılan işkence gören gençlikti, bugünkü ver kurtulcu ruhsuz vatansız bölücü kindar gençlik değildi!.
mert 11 Mayıs 2012 Cuma
işte aslan paşa hilmi özkök bu vatan sana minnetdardır paşam.
1

Çok Okunanlar

Kadının hayatı kaydı
Burada tanımadıkları insanlarla cinsel ilişkiye giriyorlar
Otoyol ile İstanbul'un diğer şehirlere bağlantısı şehir merkezine ...
Peter Pomerantsev adlı gazeteci, bir tarikat liderinin Korşunova için ...
Cumhurbaşkanlığı seçiminde muhalif partilerin duruşunu anlarım ama kendi ...
İspanya'nın aristokrat ailelerinden birinin kızı olan Alba Düşesi'nin son ...
İnanılmaz olay hem de bir hayvanat bahçesinde yaşandı..
Anne ve kız, Suriye'den kaçtıkları Türkiye'den Hollanda'ya gitmeyi ...
34 yaşındaki Ağırdaş Hatay'dan gittiği Suudi Arabistan'da garson olarak ...
ERZURUM'un Aşkale ilçesinde hemzemin geçitte trenin çarptığı otomobildeki ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.