Eski Genel Kurmay Başkanı Hilmi Özkök konuştu:'' 12 Eylül müdahalesinden önce komutanıma gittim. Ayrılıyorum dedim…”
11 Mayıs 2012 Cuma


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
Misafir 11 Mayıs 2012 Cuma
Binbaşılık olmadan ayrılamazdı, kaldiki o tarihte windows, internet google ne geziyordu, herhalde commedor meraklısıymış.
Misafir 11 Mayıs 2012 Cuma
Bizde yuttuk,illaki darbe olsun diye direten siyasi iktidarın kendisi idi bile bile ladesti bizi komünist ulusalcılar ile milliyetçi ülkücülerden kurtarın diye yalvarıyorlardı sonunda darbe oldu milli görüşçüler derbeyi fırsata dönüştürdü. Sen nasıl komutansınnki bundan haberin olmayacak.Delili sağdan soldan asılan işkence gören gençlikti, bugünkü ver kurtulcu ruhsuz vatansız bölücü kindar gençlik değildi!.
mert 11 Mayıs 2012 Cuma
işte aslan paşa hilmi özkök bu vatan sana minnetdardır paşam.
1

Çok Okunanlar

SPK, finansman yapısındaki bozukluğa dikkat çekerek, cemaate yakınlığıyla ...
Kadınlar arasında bir garip akım başladı
Seda Sayan geçtiğimiz günlerde RTÜK'e gitti. Kanal D'yle olan anlaşması ...
Genç mankenin ölümü davası devam etti
Namibya'daki vahşi yaşam parkında inanılmaz bir olay yaşandı
Güney Sudan'ın petrol kenti Bentiu'nun silahlı gruplar tarafından ele ...
Önemli istihbarat bilgilerini ulaşmasıyla tanınan SON TV, Dışişlerin'ndeki ...
Canını kurtarmak için Türkiye'ye kaçan 13 yaşındaki Suriyeli kıza ...
IP numaralarına ulaşan polis, numaranın Emniyet İstihbarat Daire ...
Murat Erdoğan ve Gizem Tunç, geçen yıl 7 Eylül'de Erdoğan'ın dedesine ait ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.