Eski Genel Kurmay Başkanı Hilmi Özkök konuştu:'' 12 Eylül müdahalesinden önce komutanıma gittim. Ayrılıyorum dedim…”
11 Mayıs 2012 Cuma


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
Misafir 11 Mayıs 2012 Cuma
Binbaşılık olmadan ayrılamazdı, kaldiki o tarihte windows, internet google ne geziyordu, herhalde commedor meraklısıymış.
Misafir 11 Mayıs 2012 Cuma
Bizde yuttuk,illaki darbe olsun diye direten siyasi iktidarın kendisi idi bile bile ladesti bizi komünist ulusalcılar ile milliyetçi ülkücülerden kurtarın diye yalvarıyorlardı sonunda darbe oldu milli görüşçüler derbeyi fırsata dönüştürdü. Sen nasıl komutansınnki bundan haberin olmayacak.Delili sağdan soldan asılan işkence gören gençlikti, bugünkü ver kurtulcu ruhsuz vatansız bölücü kindar gençlik değildi!.
mert 11 Mayıs 2012 Cuma
işte aslan paşa hilmi özkök bu vatan sana minnetdardır paşam.
1

Çok Okunanlar

Cemaatin CHP ile birlikte seçim çalışması yürüttüğü ilk kez bu kadar açık ...
13 yaşındaki küçük kız annesine bir ikizi kadar benziyor..
Kimseden yardım gelmeyince kendi silahlarını kendileri yaptı..
Bengal kaplanının karizması fena çizildi
Kuzey Kore'nin diktatörü Kim Jong Un, denetimlerini sürdürüyor..
Güvercin yakalayan tilki bakın nasıl da kendinden geçiyor.
Bitkisel ilaçların yan etkileri hakkında somut bir örnek..
42' Emre'nin muhteşem vuruşunu kaleci Volkan Babacan son anda kurtarıyor. ...
Hamile olan Cabau'nun son halini gören Hakan Balta'nın eşi Derya Balta da ...
Kocaeli’nin Körfez ilçesinde aile içerisinde çıkan tartışma sonrası ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.