Eski Genel Kurmay Başkanı Hilmi Özkök konuştu:'' 12 Eylül müdahalesinden önce komutanıma gittim. Ayrılıyorum dedim…”
11 Mayıs 2012 Cuma


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
Misafir 11 Mayıs 2012 Cuma
Binbaşılık olmadan ayrılamazdı, kaldiki o tarihte windows, internet google ne geziyordu, herhalde commedor meraklısıymış.
Misafir 11 Mayıs 2012 Cuma
Bizde yuttuk,illaki darbe olsun diye direten siyasi iktidarın kendisi idi bile bile ladesti bizi komünist ulusalcılar ile milliyetçi ülkücülerden kurtarın diye yalvarıyorlardı sonunda darbe oldu milli görüşçüler derbeyi fırsata dönüştürdü. Sen nasıl komutansınnki bundan haberin olmayacak.Delili sağdan soldan asılan işkence gören gençlikti, bugünkü ver kurtulcu ruhsuz vatansız bölücü kindar gençlik değildi!.
mert 11 Mayıs 2012 Cuma
işte aslan paşa hilmi özkök bu vatan sana minnetdardır paşam.
1

Çok Okunanlar

Yargıtay ve Genelkurmay Başkanlığı'nda görev yapan üst düzey hakimler ...
Dans öğrettiği iki küçük kıza tecavüzden tutuklandı
Şok anlarını kameraya aldı..
Daily Mail'in haberine göre Çin'in adını belki de ilk kez duyacağınız ...
İtalya'nın kuzey doğusunda yer alan Ravenna'da bir hastane ölen 78 ...
Uzun süredir sessizliğini koruyan Japonlar müthiş bir projeyle ortaya ...
Medyadaki sürpriz görevden alınmayla ilgili cemaatin tetikçisi olan ...
45 yaşındaki Jennifer Lopez giydiği kıyafetle kendine güvenini ...
Gökçek, “Paralel Yapı’ Gökçek’in özel bilgilerine ulaştı ve onu kıskaç ...
Gülen örgütü için resmi yazışmalarda "PDY/ PÖ" kodu kullanılacak.. ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.