Eski Genel Kurmay Başkanı Hilmi Özkök konuştu:'' 12 Eylül müdahalesinden önce komutanıma gittim. Ayrılıyorum dedim…”
11 Mayıs 2012 Cuma


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
Misafir 11 Mayıs 2012 Cuma
Binbaşılık olmadan ayrılamazdı, kaldiki o tarihte windows, internet google ne geziyordu, herhalde commedor meraklısıymış.
Misafir 11 Mayıs 2012 Cuma
Bizde yuttuk,illaki darbe olsun diye direten siyasi iktidarın kendisi idi bile bile ladesti bizi komünist ulusalcılar ile milliyetçi ülkücülerden kurtarın diye yalvarıyorlardı sonunda darbe oldu milli görüşçüler derbeyi fırsata dönüştürdü. Sen nasıl komutansınnki bundan haberin olmayacak.Delili sağdan soldan asılan işkence gören gençlikti, bugünkü ver kurtulcu ruhsuz vatansız bölücü kindar gençlik değildi!.
mert 11 Mayıs 2012 Cuma
işte aslan paşa hilmi özkök bu vatan sana minnetdardır paşam.
1

Çok Okunanlar

Eski Dışişleri Bakanlığı Müsteşarı Özdem Sanberk, 11. Cumhurbaşkanı ...
Çalışma Bakanlığı, 11 milyon emeklinin promosyon alması için seferber ...
Chelsea deplasmanında puan kaybederek lider olma avantajını yitiren ...
İstanbul'da tecavüze uğrayan Amerikalı öğrenci I.D.S. yaşadığı dehşeti ...
Bu videoda ne ararsanız var...
60 yaşındaki A. S. K'nin cenazesi ölüm nedeninin kesin olarak belirlenmesi ...
Wilfried'in iddiaları reddettiği, eski karısı Angelika'nın ise suçunu ...
"'Doğa' Zamanı!" başlıklı yazıda "Doğa" kod adını kullanan Demir'i anlatan ...
Eski Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekci’nin korumasına Türkiye Büyük Millet ...
Bu bebek tam 31 parmakla dünyaya geldi.
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.