Eski Genel Kurmay Başkanı Hilmi Özkök konuştu:'' 12 Eylül müdahalesinden önce komutanıma gittim. Ayrılıyorum dedim…”
11 Mayıs 2012 Cuma


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
Misafir 11 Mayıs 2012 Cuma
Binbaşılık olmadan ayrılamazdı, kaldiki o tarihte windows, internet google ne geziyordu, herhalde commedor meraklısıymış.
Misafir 11 Mayıs 2012 Cuma
Bizde yuttuk,illaki darbe olsun diye direten siyasi iktidarın kendisi idi bile bile ladesti bizi komünist ulusalcılar ile milliyetçi ülkücülerden kurtarın diye yalvarıyorlardı sonunda darbe oldu milli görüşçüler derbeyi fırsata dönüştürdü. Sen nasıl komutansınnki bundan haberin olmayacak.Delili sağdan soldan asılan işkence gören gençlikti, bugünkü ver kurtulcu ruhsuz vatansız bölücü kindar gençlik değildi!.
mert 11 Mayıs 2012 Cuma
işte aslan paşa hilmi özkök bu vatan sana minnetdardır paşam.
1

Çok Okunanlar

18 yaşındaydım. Bu sektör kurtlar sofrası bir kişiyle olayım dedim ve ...
Dünyanın en çok kazanan topmodellerinden Heidi Klum sevgilisiyle tatilde ...
Bu arada konuyla ilgili görüşlerine başvurulan Bank Asya yetkililerinin, ...
7 yıl önce çıkan sokak kavgasında bıçaklanarak öldürülen Abdullah ...
Bu kadın hergün bin koyunu ve ineklerini dağlara çıkartıp otlatıyor
Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, görevden alma ...
Karısıyla yasak aşk yaşadığı 'eski' en iyi arkadaşından dolaylı olarak ...
Tatta'nın atı ile öyle güçlü bir bağı var ki, şaşırtıcı bir şekilde atını ...
Atalay, itirazlar üzerine Grup Başkanvekili Mahir Ünal’ı da yanına alarak ...
Arnavutköy'de objektiflere takılan sunucu Ece Erken'in yanında kendisinden ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.