Eski Genel Kurmay Başkanı Hilmi Özkök konuştu:'' 12 Eylül müdahalesinden önce komutanıma gittim. Ayrılıyorum dedim…”
11 Mayıs 2012 Cuma


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
Misafir 11 Mayıs 2012 Cuma
Binbaşılık olmadan ayrılamazdı, kaldiki o tarihte windows, internet google ne geziyordu, herhalde commedor meraklısıymış.
Misafir 11 Mayıs 2012 Cuma
Bizde yuttuk,illaki darbe olsun diye direten siyasi iktidarın kendisi idi bile bile ladesti bizi komünist ulusalcılar ile milliyetçi ülkücülerden kurtarın diye yalvarıyorlardı sonunda darbe oldu milli görüşçüler derbeyi fırsata dönüştürdü. Sen nasıl komutansınnki bundan haberin olmayacak.Delili sağdan soldan asılan işkence gören gençlikti, bugünkü ver kurtulcu ruhsuz vatansız bölücü kindar gençlik değildi!.
mert 11 Mayıs 2012 Cuma
işte aslan paşa hilmi özkök bu vatan sana minnetdardır paşam.
1

Çok Okunanlar

Olay yerinde bulunan eylemcilerin de sık sık linç etme girişiminde ...
Yaşanan gerilim nedeniyle birleşime ara verildi. Tekrar kürsüye gelen ...
Ünlü İngiliz sunucu Sharon Osbourne, canlı yayında hiç beklemediği bir ...
100 kız Fransa'dan kalktı, Suriye'ye giderek IŞİD'e katıldı. Aralarında ...
Talibanın katliam yapıtğı okulun içinden dehşet görüntüler geldi.Her yerde ...
Beşiktaş ile Tottenham arasında oynanan UEFA Avrupa Ligi maçında da maç ...
Seda Sayan'ın sunduğu izdivaç programında talibini arayan Maryam Mahmoudi, ...
Çok ilginç bir olay..
Dünya’ca ünlü Çekoslovak asıllı Amerikalı kadın tenisçi Martina ...
Hayatı vukuat olan sarışın güzel yine hırsızlıkta yakalandı..
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.