Eski Genel Kurmay Başkanı Hilmi Özkök konuştu:'' 12 Eylül müdahalesinden önce komutanıma gittim. Ayrılıyorum dedim…”
11 Mayıs 2012 Cuma


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
Misafir 11 Mayıs 2012 Cuma
Binbaşılık olmadan ayrılamazdı, kaldiki o tarihte windows, internet google ne geziyordu, herhalde commedor meraklısıymış.
Misafir 11 Mayıs 2012 Cuma
Bizde yuttuk,illaki darbe olsun diye direten siyasi iktidarın kendisi idi bile bile ladesti bizi komünist ulusalcılar ile milliyetçi ülkücülerden kurtarın diye yalvarıyorlardı sonunda darbe oldu milli görüşçüler derbeyi fırsata dönüştürdü. Sen nasıl komutansınnki bundan haberin olmayacak.Delili sağdan soldan asılan işkence gören gençlikti, bugünkü ver kurtulcu ruhsuz vatansız bölücü kindar gençlik değildi!.
mert 11 Mayıs 2012 Cuma
işte aslan paşa hilmi özkök bu vatan sana minnetdardır paşam.
1

Çok Okunanlar

Çatak'ta asker ve polise roketatarla saldıran 2 PKK'lının keskin nişancı ...
Amerika'nın Florida'da tam 5.5 metre boyunda bir piton yakalandı..
Nasıl olur demeyin önce haberi okuyun..
Adana'daki, eş değiştirmeli fuhuş operasyonunda gözaltına alınan sanıklar ...
Güvenlik güçleri etrafta yaptıkları aramalarda teröristten geriye fazla ...
Mısır Ligi'nde oynanan AC Leopards-Zamalek maçında korkunç bir sakatlık ...
HDP Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş, MHP Lideri Devlet Bahçeli’nin ...
Yok böyle bir konfor..
Tamamen hayvan derisinden yapılmış.
Suudi Arabistan'da pek çok göstermelik..
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.