Eski Genel Kurmay Başkanı Hilmi Özkök konuştu:'' 12 Eylül müdahalesinden önce komutanıma gittim. Ayrılıyorum dedim…”
11 Mayıs 2012 Cuma


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
Misafir 11 Mayıs 2012 Cuma
Binbaşılık olmadan ayrılamazdı, kaldiki o tarihte windows, internet google ne geziyordu, herhalde commedor meraklısıymış.
Misafir 11 Mayıs 2012 Cuma
Bizde yuttuk,illaki darbe olsun diye direten siyasi iktidarın kendisi idi bile bile ladesti bizi komünist ulusalcılar ile milliyetçi ülkücülerden kurtarın diye yalvarıyorlardı sonunda darbe oldu milli görüşçüler derbeyi fırsata dönüştürdü. Sen nasıl komutansınnki bundan haberin olmayacak.Delili sağdan soldan asılan işkence gören gençlikti, bugünkü ver kurtulcu ruhsuz vatansız bölücü kindar gençlik değildi!.
mert 11 Mayıs 2012 Cuma
işte aslan paşa hilmi özkök bu vatan sana minnetdardır paşam.
1

Çok Okunanlar

Yost, yaptığı açıklamada, 1 Ekim günü eyalet genelinde 30 sözleşmeli okula ...
Vehhabi olan Suudi Arabistan Kralı Abdullah, bozuk olan inancına göre ...
Fethullah Gülen, devlet içinde devlet kurmaya kalkıştı. Türkiye'nin 7 ...
Zara Hartshorn’un gerçek yaşı 18 ama dışarıdan bakıldığında en az 60 ...
Piramidin en üstü Fethullah Gülen katı. Üst akıl diye tanımladığımız, ...
Uzun süre yasak aşk yaşayan Feyzullah ve Asya, eşlerini aralarında engel ...
TV8'de program yapan Hülya Avşar'ın konuğu, ünlü sunucu Burcu Esmersoy'du. ...
ANTALYA- Isparta Karayolu'nun 40'ıncı kilometresinde TIR ile minibüsün ...
Karslı'nın açıklamalarına göre eski bakanlardan Hikmet Çetin de Merkez ...
Evlilik monotonlaştığında çiftler birbirlerinin fikirlerini beğeniyorsa ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.