Canlı yayında kemoterapi gördüğünü söyleyen Öztürk, izleyenleri şaşırttı.
31 Mart 2012 Cumartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
Mehmet Aktan 07 Ocak 2013 Pazartesi
Değerli Biliminsanı Yaşar Nuri Öztürk'e acil şifalar diliyorum. Sizden çok önemli bir beklentimiz var: Çağdaş Islam Projesi. Bu dünya için yapmaniz gereken daha çok şeyler var...
havva kaşıkçı özdemir 06 Ağustos 2012 Pazartesi
hocam sizi çok seviyorum bu güne kadar tanıdığım sözlerine düşüncelerine yaptıklarına yaşam tarzına değer verdiğim ve beğendiğim yorumsuzca fikirlerini savunduğum ender kişilerden birisiniz ALLAH size sağlık sıhhat afiyet acil şifa ve uzun ömür nasip etsin
S.S.S 08 Haziran 2012 Cuma
SAYENIZDE DAHA DAHA DAHA ÇOK BILGILENIYORUM.AYRICA SABA TUMER PROGRAMI ÇOK IYI BIR TERCIH SAYGILI EDEPLI BIR BAYAN SAYGI DEĞER HOCAMIZ SEVGIYLE ŞIFALAR DİLERIM.
hülya 06 Haziran 2012 Çarşamba
hocam allah sifa versin dualarimiz sizinle
helin 05 Haziran 2012 Salı
hayata duruşun kadar güçlüsün hastalığı yeneceğine inanıyorum
Eda soylu 19 Mayıs 2012 Cumartesi
Hocam acil şifalar diliyorum Allahtan.Program çok güzel .
Mehmet Özer 18 Mayıs 2012 Cuma
Sevgili hocama acil şifalar diliyorum.Daha uzun yıllar bizleri aydınlatmaya devam edecek inşallah.
metin 12 Mayıs 2012 Cumartesi
bende dil kanseriyim bilirim bu hastalığın ne olduğunu ALLAHTAN şifalar dilerim
merih 12 Mayıs 2012 Cumartesi
çok üzüldüm sizin gibi aydın bir ilahiyatcı gelmez Allah şifanızı versin
MİLLET 10 Mayıs 2012 Perşembe
ALLAH ŞİFA VERSİN İNŞALLAH
1 2

Çok Okunanlar

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 'Çözüm sürecine yönelik son 2 yılda en ...
Dünya çapında bir açık artırma ve alışveriş sitesi olan “eBay”de 28 ...
Küçük göletten adeta bir servet çıktı
Her seferinde hoşgörülü olduğunu iddia eden Gülen bu haftaki konuşmasında ...
Tecavüze uğramış 286 kadın cesedi de Krasnoarmeisk çevresinde bulundu” ...
'Sokak ortasında gömleğimin düğmelerini açıp pantolonumu çıkarmaya ...
Vahşi yaşamdan çok ilginç bir görüntü
Esra Erol'un sunduğu evlilik programında ilginç bir olay yaşandı. Dubai'de ...
Cumartesi gece saatlerinden sonra soğumayla birlikte bölgenin ...
Dershanelerin yerini alacak olan okullardaki takviye kurslarıyla birlikte ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.