Canlı yayında kemoterapi gördüğünü söyleyen Öztürk, izleyenleri şaşırttı.
31 Mart 2012 Cumartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
Mehmet Aktan 07 Ocak 2013 Pazartesi
Değerli Biliminsanı Yaşar Nuri Öztürk'e acil şifalar diliyorum. Sizden çok önemli bir beklentimiz var: Çağdaş Islam Projesi. Bu dünya için yapmaniz gereken daha çok şeyler var...
havva kaşıkçı özdemir 06 Ağustos 2012 Pazartesi
hocam sizi çok seviyorum bu güne kadar tanıdığım sözlerine düşüncelerine yaptıklarına yaşam tarzına değer verdiğim ve beğendiğim yorumsuzca fikirlerini savunduğum ender kişilerden birisiniz ALLAH size sağlık sıhhat afiyet acil şifa ve uzun ömür nasip etsin
S.S.S 08 Haziran 2012 Cuma
SAYENIZDE DAHA DAHA DAHA ÇOK BILGILENIYORUM.AYRICA SABA TUMER PROGRAMI ÇOK IYI BIR TERCIH SAYGILI EDEPLI BIR BAYAN SAYGI DEĞER HOCAMIZ SEVGIYLE ŞIFALAR DİLERIM.
hülya 06 Haziran 2012 Çarşamba
hocam allah sifa versin dualarimiz sizinle
helin 05 Haziran 2012 Salı
hayata duruşun kadar güçlüsün hastalığı yeneceğine inanıyorum
Eda soylu 19 Mayıs 2012 Cumartesi
Hocam acil şifalar diliyorum Allahtan.Program çok güzel .
Mehmet Özer 18 Mayıs 2012 Cuma
Sevgili hocama acil şifalar diliyorum.Daha uzun yıllar bizleri aydınlatmaya devam edecek inşallah.
metin 12 Mayıs 2012 Cumartesi
bende dil kanseriyim bilirim bu hastalığın ne olduğunu ALLAHTAN şifalar dilerim
merih 12 Mayıs 2012 Cumartesi
çok üzüldüm sizin gibi aydın bir ilahiyatcı gelmez Allah şifanızı versin
MİLLET 10 Mayıs 2012 Perşembe
ALLAH ŞİFA VERSİN İNŞALLAH
1 2

Çok Okunanlar

IŞİD vahşetinin görüntüleri yağmaya devam ediyor..
Umre'ye giden ünlü oyuncu buradan çektiği fotoğrafları kendi sitesinde ...
Başbakan Ahmet Davutoğlu'nun Azerbaycan'da 46 Türk rehinenin terör ...
Suriye'de IŞİD ile PKK’nın Suriye kolu PYD arasındaki çatışmalar tüm ...
Timsah operasyonunda bir kaza yaşandı.
Şanlıurfa'da sınırda görevli askerler, eylemcilerin arasında kaldı. Taş ...
Ülkenin Kefili kentinde 25 Kasım günü meydana gelen olayda Katana Kitsao ...
ÇORUM'da geneleve giden 54 yaşındaki E.Y. cinsel ilişki sırasında kalp ...
Twitter hesabından eşine destek çıkan Emre Altuğ, “Çagla’nın geçirdiği ...
Bu küçük kız dünyaya burunsuz olarak geldi
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.