Sağlık
  • 29.6.2008 03:16

ZAYIFLAMA HAPI CANINDAN ETTİ!..

Zayıflama çılgınlığı yine can aldı. İngiliz bir kız, internetten aldığı zayıflama hapını kullanınca zehirlenerek öldü....

İngiltere'de lisansı olmayan bir zayıflama hapını internetten satın alarak kullanan 26 yaşındaki Selena Walrond'un zehirlenerek hayatını kaybetmesi, herkesin bilinçsizce kullandığı bu ilaçlar konusundaki tehlikenin büyüklüğünü gözler önüne serdi.

KALBİ DAYANAMADI
DNP ya da Dinitrophenol olarak bilinen ilacı internette görerek satın alan genç kız, İngiltere'de satışı yasak olan hapı tavsiye edilen şekilde günde 5 kez kullanınca zehirlenerek yaşama veda etti. 90 kilo ağırlığında olan talihsiz kız, ilacı kullandıktan sonra aşırı su kaybı ve ateş sebebiyle öldü. Ailesi, titreme nöbeti geçiren kızlarının 8 saat içinde hayatını kaybettiğini dile getirdi. Uzmanlar ise dünyanın birçok ülkesinde yasak olan ilacın anormal hızlı kan dolaşımına yol açtığını ve kalbin bu yükü kaldıramadığını belirtti. Uzmanlar, ilacın internette satışına da engel konulması gerektiğini kaydederek, bu konuda büyük tedbir ve cezaların getirilmesini istedi. Kullanması tehlikeli olan ilaç Türkiye'de de satılmıyor.

İLGİLİ HABERLER