Aziz Yıldırım'dan flaş 3 Temmuz açıklaması

1 dk okuma
Aziz Yıldırım'dan flaş 3 Temmuz açıklaması

Hızlı Özet

Fenerbahçe'nin eski başkanı Aziz Yıldırım ve dava arkadaşları 3 Temmuz 2011'de başlatılan şike kumpasının 14. yıl dönümünde açıklamalarda bulundu.

Fenerbahçe'nin eski başkanı Aziz Yıldırım, 3 Temmuz sürecinin 14'üncü yıldönümünde bir açıklama yaptı.

Fenerbahçe'nin eski başkanı Aziz Yıldırım ve dava arkadaşları 3 Temmuz 2011'de başlatılan şike kumpasının 14. yıl dönümünde açıklamalarda bulundu.

Aziz Yıldırım, 3 Temmuz'un Fenerbahçelilerin şerefli direniş günü olduğunu ve dimdik durduklarını söyledi.

“TÜM TARAFTARIMIZA MİNNETTARIM”

Yıldırım yaptığı yazılı açıklamada, şu sözleri paylaştı:

3 Temmuz 2011’de, şahsım ve yönetici arkadaşlarım nezdinde, tüm camiamızı hedef alan o hain kumpas üzerinden tam 14 yıl geçti. Camiamıza yönelik bu menfur saldırı, aslında daha büyük bir hainliğe giden bütünün bir parçasıydı. Ancak sarı-lacivert duvar buna müsaade etmedi. 3 Temmuz, Fenerbahçelilerin şerefli direniş günüdür. Asla diz çökmedik, adalet yerine bulana dek başımız dimdik yürüdük. Bu uğurda bizimle birlikte dimdik duran, inancını yitirmeyen tüm taraftarlarımıza minnettarım.

Bu haber 504 kez görüntülendi.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR