Erdoğan'dan sağlık çalışanlarına müjde: 37 bin personel alacağız

3 dk okuma
Erdoğan'dan sağlık çalışanlarına müjde: 37 bin personel alacağız

Hızlı Özet

Başakşehir Çam ve Sakura Şehir Hastanesi'nde Sağlık Çalışanları ile İftar Programı'nda konuşan Cumhurbaşkanı Erdoğan, müjdeyi verdi. Erdoğan 2025 yılında sağlıkta 37 bin hekim dışı personelin istihdam edileceğini açıkladı.

Başakşehir Çam ve Sakura Şehir Hastanesi'nde Sağlık Çalışanları ile İftar Programı'nda konuşan Cumhurbaşkanı Erdoğan, müjdeyi verdi. Erdoğan 2025 yılında sağlıkta 37 bin hekim dışı personelin istihdam edileceğini açıkladı.

Bugün 14 Mart Tıp Bayramı...

Yoğun programlarını İstanbul'da sürdüren Cumhurbaşkanı Erdoğan, iftar programında sağlık çalışanlarıyla bir araya geldi.

MÜJDEYİ VERDİ

Başakşehir Çam ve Sakura Şehir Hastanesi'nde düzenlenen programda sağlık çalışanlarına hitap eden Cumhurbaşkanı Erdoğan, konuşmasında müjdeyi verdi.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, sözlerine çalışanların 14 Mart Tıp Bayramı'nı kutlayarak başladı.

"37 BİN YENİ PERSONEL ALACAĞIZ"

Covid-19 pandemisinden sonra toplumun ertelenmiş sağlık hizmetleri talebinde ciddi artışlar yaşandığını belirten Erdoğan 2025 yılı içinde 37 bin hekim dışı yeni personelin istihdam edileceğini söyledi.

Erdoğan, "2025 yılı içerisinde sağlık teşkilatımızı istihdam edeceğimiz 37 bin hekim dışı yeni personel ile daha da güçlendireceğiz" ifadelerini kullandı.

"SAĞLIK ORDUMUZA ŞÜKRANLARIMI SUNUYORUM"

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın açıklamalarından öne çıkan satır başları şu şekilde:

Aziz kardeşlerim sizleri en kalbi duygularımla hürmetle muhabbetle selamlıyorum. Artık ortasına yaklaştığımız mübarek Ramazan'ı Şerif'inizi kutluyorum. Ülkemizin 81 vilayetinde milletimize hizmet eden toplam sayısı 1,5 milyona ulaşan sağlık çalışanlarıma şükranlarımı sunuyorum. Böyle anlamlı bir iftar sofrasında bizleri bir araya getirerek gönüllerimizi birleştiren bakanımız ve bakanlık çalışanlarımıza teşekkür ediyorum.

“EMEKLERİNİ ASLA VE ASLA UNUTMAYIZ”

Tıbbiyeliler İstikbal harbimizde hem cephe önünde hem cephe arkasında canlarını tehlikeye atmışlardı. Hocasından doktoruna, sağlık çalışanlarının tüm neferlerine hem pandemide hem de 6 Şubat depremlerinde verdikleri mücadeleleri gördük. Siz kardeşlerimizin çabalarını, emeklerini asla ve asla unutmayız. Rabbim sizden ve tüm sağlık camiamızdan razı olsun diyorum. Sizlere ülkem ve milletim adına bir kez daha teşekkür ediyorum. Zor günlerde gösterdiğiniz emeğin milletimiz tarafından her zaman takdir edileceğini sizlere belirtmek isterim.

“SAĞLIK SİSTEMİMİZİN YÜKÜNÜ AZALTMAK İÇİN İLAVE ADIMLAR ATIYORUZ”

Salgınla mücadeleyi, Amerika ve Avrupası dahil bizden daha iyi imkanlara sahip ülkelerden daha iyi yönetmemizde şu an olduğumuz Başakşehir Çam ve Sakura hastanesinin de etkisi olmuştur. Ülkemizdeki muhalefetin engellemek için her yolu denediği bu hastaneler binlerce insanımızın hayatının kurtulmasına vesile olmuştur. Her ne kadar salgını atlatmış olsak da olumsuz sonuçlarını yaşamaya devam ediyoruz. Salgından sonra toplumun sağlık ihtiyaçlarında artış yaşandı. Son iki yıldır sağlık hizmetimizde ilave yük oluşturan bu sistemin çözülmesi için farklı adımlar atıyoruz.

“15 ŞEHİR HASTANESİNİN YAPIMI SÜRÜYOR”

Hekimlerimizin de çabalarımızı sahiplenmesiyle birlikte insanımızın doğru yerde doğru şekilde etkin tedaviye ulaşmasını sağlayarak inşallah hasta sayısını düşüreceğiz. İnsanı merkeze alan, insan hayatına ve sağlığa önem veren anlayışla sağlık alanında 22 yılda çok sayıda reforma imza attık. Hastane, poliklinik ve sağlık ocağı sayılarının artmasında, şehir hastaneleri gibi özgün projelerin sağlık alanına kazandırılması kadar geniş bir yelpazede çok iş yaptık. İlk defa dönemimizde uygulamaya aldığımız evde sağlık hizmetleriyle bugün 2 milyon 753 bin insanımızın ayağına sağlık hizmetini götürüyoruz. 25 şehir hastanemiz hizmete girdi. Halen 15 şehir hastanemizin yapımızı sürüyor. Hepsi tamamlandığında toplam 57 bin yatış kapasitesiyle 45 şehir hastanemiz olacak. Sağlıkta yaptığımız devrimleri tek tek anlatmaya kalksak değil iftarı sahuru da burada yaparız.

Bu haber 1177 kez görüntülendi.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Dünyanın en büyük bankasından Türkiye raporu! Yıl sonu faiz tahminini güncelledi
Ekonomi

Dünyanın en büyük bankasından Türkiye raporu! Yıl sonu faiz tahminini güncelledi

Petrol fiyatlarındaki gerileme ve enflasyondaki yavaşlama sonrası ABD'li yatırım bankası JP Morgan'dan Türkiye'ye ilişkin yeni bir analiz geldi. Dünyanın en büyük bankası olarak bilinen JP Morgan, son gelişmelerin ardından yıl sonu faiz tahminini düşürdü. İşte detaylar...

Habervitrini11171 Görüntüleme
TÜİK Rakamlarıyla Türkiye'de en çok ev alan ülkeler belli oldu
Ekonomi

TÜİK Rakamlarıyla Türkiye'de en çok ev alan ülkeler belli oldu

Türkiye İstatistik Kurumu tarafından yabancılara yönelik konut satış istatistikleri kamuoyuyla paylaşıldı. Veriler, en çok alım yapan ülke vatandaşlarını ve bu ülkelerin sıralamasını gözler önüne seriyor.

Habervitrini12199 Görüntüleme
Memur ve emekliye ek zam olacacak mı? Cevdet Yılmaz cevapladı
Ekonomi

Memur ve emekliye ek zam olacacak mı? Cevdet Yılmaz cevapladı

Milyonlarca memur ve emekli "Temmuzda ek zam yapılacak mı?" sorusuna cevap ararken, konuyla ilgili Cumhurbaşkanı Yardımcısı Cevdet Yılmaz'dan açıklama geldi. İşte detaylar...

Habervitrini11190 Görüntüleme
Çeyrek altının fiyatını görenler şaşkın
Ekonomi

Çeyrek altının fiyatını görenler şaşkın

Küresel piyasalarda esen şahin rüzgarlar ve ABD Merkez Bankası'nın (Fed) faiz artırımlarına devam edebileceği yönündeki beklentiler, güvenli liman altını baskılamaya devam ediyor. Güçlenen dolar endeksinin etkisiyle kan kaybeden sarı metal, Kasım ayının ilk haftasından bu yana görülen en düşük seviyelere geriledi. İşte 25 Haziran 2026 Perşembe günü itibarıyla iç ve dış piyasada güncel altın satış fiyatları...

Habervitrini10413 Görüntüleme