Kışanak: "Barışa ve çözüme çok yakın bir süreçteyiz"

1 dk okuma
Kışanak: "Barışa ve çözüme çok yakın bir süreçteyiz"

Hızlı Özet

BDP Genel Başkan Yardımcısı Gültan Kışanak, çözüm sürecine ilişkin, "Barışa ve çözüme çok yakın bir süreçteyiz" dedi.


     Kışanak, partisinin Viranşehir ilçesinde düzenlediği mitingde, uzun tutukluluk sürelerini eleştirdi.

     Çözüm sürecine de değinen Kışanak, sürecin halkın desteğine ihtiyacı olduğunu söyledi.

     Halkın bütünleştiği takdirde süreçten olumlu sonuç alınabileceğini belirten Kışanak, "Barışa ve çözüme çok yakın bir süreçteyiz. Özgürlüklere çok yakın olduğumuz bir süreçteyiz. Hep beraber daha güçlü olarak kazanacağız. Bu nedenle bu sürecin adı 'demokratik kurtuluş' sürecidir. Sizlere büyük görevler düşüyor, rolünüzü oynamaya hazır olun" diye konuştu.

     Kışanak'a mitingde, BDP'nin İstanbul milletvekili Sırrı Süreyya Önder, Batman milletvekili Ayla Akat Ata, Şanlıurfa milletvekili İbrahim Binici de eşlik etti.

    

     Muhabir: Reşit Dağ / Rauf Maltaş / Ömer Fansa

     Yayıncı: Erdem Gültekin


Bu haber 453 kez görüntülendi.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR