Köpekle cinsel ilişkiye giren ve bu görüntüleri yayınlayan kadına 16 ay hapis cezası istendi.
29 Eylül 2011 Perşembe


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
zırterenköy 28 Eylül 2011 Çarşamba
MEDYA’DAN: İngiltere’de köpekle ilişkiye giren kadın için 16 ay hapis cezası istendi!.. ZIRTERENKÖY’DEN: Peki ya köpek?..Köpeğin hiç mi suçu yok?.. Bizce köpeğe de 16 ay hapis cezası verilmeli ve hatta kadınla köpek aynı hücreye koyularak,cezalarını birlikte çekmeleri sağlanmalıdır!.. Bu da onlara ders olsun!.. www.zirterenkoy.com
sad 28 Eylül 2011 Çarşamba
Bi de köpeğin yüzünü bantlamışlar yaa :))
1

Çok Okunanlar

İngiltere'nin en büyük kooperatif bankası olan Co-op Bank'ın CEO'su yasak ...
De Bruyne'nin sevgilisi olan Caroline Lijnen adlı model, aynı dönemde ...
Otobüsün, Somali yakınlarındakı Mandera kentinden başkent Nairobi'ye ...
İşte aşkın engel tanımadığının ispatı. Belden aşağısı felç damat geline ...
Bir yıl boyunca lezbiyen hayat süren kadın yaşadıklarını bir kitapta ...
Genelkurmay Başkanı Necdet Özel'in yaptığı açıklama şöyle:
Esra Erol'un sunduğu evlilik programına çapkın damat skandalı damga vurdu.
Cübbeli Ahmet Hoca bir sohbeti sırasında uzay çalışmalarıyla dalga geçmiş, ...
Sizlerde takdir edersiniz ki çocukça bir plan yapmışlar ancak ben yine de ...
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın 'Amerika'yı müslümanlar keşfetti' sözüne Zaman ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.