Erzurum Eski İl Başkanı ve MKYK eski üyesi Emrullah Önalan konuştu. Önalan 'izlediğim görüntüde Muhsin Yazıcıoğlu dizlerinin üzerinde, sırtı dönük, ellerini açmış dua eder şekildeydi' ifadelerini kullandı.
11 Kasım 2013 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
Misafir 11 Kasım 2013 Pazartesi
Muhsin Yazıcıoğlunun ölümünden sonra BBP yöneticilerinin tüm tavır ve davrışları dikkate alınırsa oyların AKP den başka bir yere getmediği gün gibi açık vve ortada.
Misafir 11 Kasım 2013 Pazartesi
BBP'nin oyları kime gitti. Onun ölümünden kimin kazancı var? Bir de olaya o yönden bakmalı.
1

Çok Okunanlar

Sevgilisi Burak Yamantürk’le saatlerce alışveriş yapan Özge Özpirinçci, ...
Hollanda, Türkiye maçı öncesi son çalışmasını yaptı
Yaklaşık 5 yıldır aralıksız süren çatışmalarda taraftalr artık birbirini ...
Kazım iyi bir oyuncu. İlk kez onu Milli Takıma da ben almıştım ama yarın ...
İngiltere'de geleneksel olarak yapılan at yarışlarında utandıran ...
Beyoğlu'nda 5 metrelik istinat duvarından park halindeki aracın üstüne ...
Galatasaray'ın basketbol takımı oyuncusu Patrick Young, ezan sesinden ...
Ünlü güzelin arkasında kutu taşıyan bu adam sosyal medyayı da salladı
Önseçimde CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun da yarışa gireceği ...
Cumhurbaşkanı Erdoğan'a, Başbakan Davutoğlu'na, Büyükşehir Belediye ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.