Erzurum Eski İl Başkanı ve MKYK eski üyesi Emrullah Önalan konuştu. Önalan 'izlediğim görüntüde Muhsin Yazıcıoğlu dizlerinin üzerinde, sırtı dönük, ellerini açmış dua eder şekildeydi' ifadelerini kullandı.
11 Kasım 2013 Pazartesi


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
Misafir 11 Kasım 2013 Pazartesi
Muhsin Yazıcıoğlunun ölümünden sonra BBP yöneticilerinin tüm tavır ve davrışları dikkate alınırsa oyların AKP den başka bir yere getmediği gün gibi açık vve ortada.
Misafir 11 Kasım 2013 Pazartesi
BBP'nin oyları kime gitti. Onun ölümünden kimin kazancı var? Bir de olaya o yönden bakmalı.
1

Çok Okunanlar

Avustralyalı 36 yaşındaki Gwyneth Montenegro isimli kadının hayatı 18 ...
10 yıl boyunca vajinasında vibratör unutan İskoçyalı kadın günün olayı ...
Bartın'ın Amasra ilçesinde bir kişi, arkadaşlarıyla “denize giremezsin” ...
IRAK Şam İslam Devleti militanlarının çok sayıda Irak askerini kamyon ...
Çin'in Zhejian eyaletinde bir su kanalı Perşembe sabahı birden bire ...
30 yaşındaki Çağlar Ulaş Kara, evinde kız arkadaşı tarafından ölü bulundu
Aynı topraklarda aynı saatlerde yaşanan birbirine tamamen zıt hayatlar. ...
Arjantinli futbolcu Carlos Tevez'in babası, evine gelen kimliği belirsiz ...
Napoli yakınlarındaki Nola kasabası erkeklerinin boyunlarında taşıdıkları ...
İlginç kaza, başta Alman ARD olmak üzere birçok kanalda yayınlandı.
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.